Προς το περιεχόμενο

Οι νέοι συρμοί του μετρό στο Λονδίνο έρχονται από το μέλλον


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση στο Λονδίνο είναι ότι υπάρχουν συρμοί που δεν έχουν διπλές πόρτες

ή που το επίπεδο κάποιων συρμών δεν είναι στο ίδιο ύψος με το πάτωμα της πλατφόρμας.

Α και κάποτε νόμιζα ότι το ωραίο που βαφτίζουμε τον Ηλεκτρικό μετρό θα συνέβαινε μόνο στην Ελλάδα, έκανα λάθος.

Γιατι ο "ηλεκτρικος" δεν ειναι μητροπολητικος σιδηροδρομος ή στα ελληνικα "metro" ?

Και ακόμα το "metro" δεν είναι εκτός των άλλων ηλεκτρικός σιδηρόδρομος;

 

Μαλλον έχουμε βαφτίσει το μετρό (γραμμή 1) ως ηλεκτρικό και μας έχει μείνει από το παρελθόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ωραια τα νέα βαγόνια  για την Αγγλία!! Θεσσαλονική ετοίμασου να παραλάβεις τα παλιά βαγόνια της Αγγλίας με ενα δυο στοκαρισματακια και μια υφασμάτινη επένδυση ,,,διαστημοπλοια θα σου φαίνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δεις τι γίνεται στις πλατφόρμες κάθε μέρα θα καταλάβεις γιατί πρέπει να υπάρχει "χειριστής" στο τρένο. Κάποιες γραμμές έχουν ένα επίπεδο αυτοματισμού και υπάρχει και το DLR που είναι τελείως αυτόνομο ...

 

Αλλά άμα βάλεις κάτω το μέγεθος του δικτύου του Λονδίνου, την παλαιότητα και το γεγονός ότι δεν μπορείς να κλείσεις μια γραμμή για 1 χρόνο για την εκμοντερνίσεις τότε καταλαβαίνεις ότι οποιαδήποτε αλλάγη θα πάρει χρόνο.

 

Και όπως ανέφερα και πρίν το Λονδίνο έχει μετρό απο το 1860...

Τι σου είναι ο αγγλος όμως εεε???

Αφού κατάλαβε ότι ποτέ δεν θα βγεί ήλιος όπως στην Ελλάδα έσκαψε τρύπα ο τσάκαλος το 1860 και μας το παίζει μούρυ τώρα ότι κάτι έκανε...χεχεχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίοι οι συρμοί που πρόκειται να αποκτήσει το μετρό του Λονδίνου, αν και πιστεύω ότι δεν έχουν πολλά να ζηλέψουν οι συρμοί 3ης γενιάς του μετρό της Αθήνας (όοοταν κυκλοφορήσουν όλοι).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκρίνια ΚΑΙ ΕΔΩ; Έχουμε ενα απο τα καλύτερα και πιο σύγχρονα μετρό στον κόσμο (έστω μικρό) και γκρινιάζουμε ΚΑΙ γι αυτό;

 

Το 2086 έρχεται και στο μετρο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια τα νέα βαγόνια  για την Αγγλία!! Θεσσαλονική ετοίμασου να παραλάβεις τα παλιά βαγόνια της Αγγλίας με ενα δυο στοκαρισματακια και μια υφασμάτινη επένδυση ,,,διαστημοπλοια θα σου φαίνονται.

 

Μπά ούτε καν.

 

Ειδικά για τη district line που έχουν μείνει αρκετά παλιά και αποσύρονται σιγά σιγά, τα παλιά αυτά μετρό είναι πανάρχαια (κατασκευής του '67 και refurbished to '83 από την Bomardier/Metro-Camell).

 

Μάλλον θα πάνε για scrap, αν και είναι σκυλιά πραγματικά (όσο αργά ή σαράβαλα και να τα θεωρεί κανείς).

 

Και να σου πώ κάτι?

Αν ήταν να παίρνουμε ό,τι πάει είναι λειτουργικό και σκυλί και απλά παέι για scrap και τα κόστη να μή τρώγονται σε μίζες, καλύτερα για την οικονομία της Ελλάδας θα ήταν.

 

Έτσι κι αλλιώς καλύτερα παλιά, γιατί θα βρεθούν τα γνωστά όλα καραγκιοζάκια να τα γεμίσουνε με μαρκαδόρους και graffiti της κακιάς ώρας και να γρατζουνίσουν τα τζάμια με κλειδιά ή κέρματα, χαράζοντας το όνομα της γκόμενας/γκόμενου που δε τους έκατσε.

 

Άλλο παράδειγμα:

Το ήξερες ότι η Πάτρα, τα αρθρωτά λεωφορεία που παίρνει είναι τα παλιά Volvo της Θεσσαλονίκης που έχουν γράψει τα άπειρα χιλιόμετρα?

Ούτε καν τα βάφουνε! Ίδια μπλε-γαλάζιο τα αφήνουν, απλά για να δείς ότι παντού γίνεται ανακύκλωση με σκοπό το μέγιστο κέρδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και εδω τα καινούρια που έχουν πάρει είναι πολύ φοβερά αλλά χαλιέμαι ρε γαμώτο να βλέπω απο απέναντι το καινούριο και σε εμένα να έρχεται το σαράβαλο του ηλεκτρικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με ικανοποιει και ο νεος συρμός, που κανει την εμφανιση του στην κοκκινη γραμμη.. Καθαρος, σχεδον αθόρυβος, κλιματιζόμενος.. Ελπιζω ολα τα κωλοπαιδα της Αθηνας, να μην απλωσουν σπρέι πανω του, και να εκτιμησουν οτι το χαρτζιλικι που χάνουν λογω του ΕΜΦΙΑ και των λοιπων φόρων, παει σε κατι καλο...επιτέλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με ικανοποιει και ο νεος συρμός, που κανει την εμφανιση του στην κοκκινη γραμμη.. Καθαρος, σχεδον αθόρυβος, κλιματιζόμενος.. Ελπιζω ολα τα κωλοπαιδα της Αθηνας, να μην απλωσουν σπρέι πανω του, και να εκτιμησουν οτι το χαρτζιλικι που χάνουν λογω του ΕΜΦΙΑ και των λοιπων φόρων, παει σε κατι καλο...επιτέλους!

 

 

Κάτι έχω χάσει με αυτούς τους "νεους" συρμούς που λέτε στην κόκκινη γραμμή, μάλλον γιατί δεν είμαι Ελλάδα.

Παρόλα αυτά και οι προηγούμενοι μια χαρά είναι, δεν υπάρχει λόγος να αλλαχτούν οι συρμοί της Ελλάδος επουδενί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκρίνια ΚΑΙ ΕΔΩ; Έχουμε ενα απο τα καλύτερα και πιο σύγχρονα μετρό στον κόσμο (έστω μικρό) και γκρινιάζουμε ΚΑΙ γι αυτό;

 

85χλμ γραμμών δεν το λες και μικρό, ειδικά για το μέγεθος της πόλης. Το μετρό της Αθήνας είναι μεγαλύτερο από της Ρώμης.

 

bonus content:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι έχω χάσει με αυτούς τους "νεους" συρμούς που λέτε στην κόκκινη γραμμή, μάλλον γιατί δεν είμαι Ελλάδα.

Παρόλα αυτά και οι προηγούμενοι μια χαρά είναι, δεν υπάρχει λόγος να αλλαχτούν οι συρμοί της Ελλάδος επουδενί.

 

http://www.athensmagazine.gr/portal/athenstalk/85632

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=603565

 

Οι προηγούμενοι του ηλεκτρικού είναι χάλια και πρέπει να αλλαχτούν άμεσα. Όταν πας για Ελληνικό κάνουν περισσότερο θόρυβο και απο μαχητικό τζετ που ταξιδεύει με υπερηχιτική ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.athensmagazine.gr/portal/athenstalk/85632

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=603565

 

Οι προηγούμενοι του ηλεκτρικού είναι χάλια και πρέπει να αλλαχτούν άμεσα. Όταν πας για Ελληνικό κάνουν περισσότερο θόρυβο και απο μαχητικό τζετ που ταξιδεύει με υπερηχιτική ταχύτητα.

 

Μπορώ να πώ ότι με αυτά που διάβασα ότι οι συρμοί είναι πιο σύγχρονοι κι από τους καινούριους που έχει το Λονδίνο από περσυ.

 

Στο δια ταύτα, οι πρώτης γενιάς μεταλλικοί συρμοί της Αθήνας (κατασκευής Siemens-AEG) μπορεί να είναι μεν θορυβώδεις, αλλά άσχημοι δεν είναι. έχουν βέβαια μια υπερβολική γκαζιά στο πώς ανοιγοκλείνουν τις πόρτες (ειδικά αυτό το μοτέρ που ακούγεται όταν ανοιγοκλέινουν, φαίνεται κάπως τσαμπουκαλεμένο και δε θα ρισκάριζα να βρεθώ στο κλείσιμο ποτέ για να δοκιμάσω αν υπάρχει προστασία για μαγκώματα).

 

Αλλαγή δε θα έλεγα ότι θέλουν, κάποιες μικροβελτιώσεις ίσως κι επίσης μελλοντικά θα βόλευε πολύ να μεταφερθούν στη γραμμή ΗΣΑΠ και όχι να αποσυρθούν/αλλαχτούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...