koulouri Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Τι ακριβως εννοουν γιατι μπερδευτηκα λιγο.....Εστειλα εναν σκληρο πισω που ειχε προβλημα...
Xristaras12 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 σε ενημερώνουν ότι σε μερικές μέρες θα παραλάβουν τον νέο σκληρό για να σου κάνουν αντικατάσταση τον χαλασμένο που έδωσες πίσω. 2
GBorb Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 σε ενημερώνουν ότι σε μερικές μέρες θα παραλάβουν τον νέο σκληρό για να σου κάνουν αντικατάσταση τον χαλασμένο που έδωσες πίσω. Αυτό
.::NikoS::. Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Τα λέει λίγο στα Γιαπωνέζικα πάντως ή είναι η ιδέα μου; Θα μπορούσε να λέει: Αναμένουμε την άφιξη του προϊόντος αντικατάστασης για το προϊόν σας... Εγώ έτσι όπως το έλαβε ο φίλος καταλαβαίνω πως ακόμα περιμένουν να πάει ο δίσκος στο κεντρικό τους σέρβις για να τον ελέγξουν. 2
koulouri Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Τα λέει λίγο στα Γιαπωνέζικα πάντως ή είναι η ιδέα μου; Θα μπορούσε να λέει: Αναμένουμε την άφιξη του προϊόντος αντικατάστασης για το προϊόν σας... Εγώ έτσι όπως το έλαβε ο φίλος καταλαβαίνω πως ακόμα περιμένουν να πάει ο δίσκος στο κεντρικό τους σέρβις για να τον ελέγξουν. Πραγματικα! Με το μισο μηνυμα καταλαβαινεις κατι διαφορετικο απ οτι καταλαβαινεις απο το υπολοιπο μισο!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα