Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για το μεγεθος της Ελληνικης αγορας ειναι μια αριστη εταιρεια  συνεχως βραβευμενη   σε  διαφορους τομεις   που συνθετουν μια πετυχημενη επιχειρηματικοτητα.Απασχολει πολυ προσωπικο  κατι που εχει ιδιαιτερη βαρυτητα  με το τωρινο επιπεδο ανεργιας  και  δρα σε ενα εξαιρετικα αντιξοο οικονομικο  περιβαλλον .Τα οικονομικα αποτελεσματα μιλανε απο μονα τους.

 

Τα έχω ξαναπεί για τα βραβεία (του Πλαισίου και άλλων πανευρωπαϊκά) πως ορίζονται και πως μετρώνται.

Με τα στάνταρ που υπάρχουν ακόμα και περιπτεράς (κυριολεκτικά) μπορεί να τα πάρει αν το έχει βάλει στόχο ή αν πιστεύει ότι κάπου θα το "εξαργυρώσει".

Να τα ξαναλέμε;

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα έχω ξαναπεί για τα βραβεία (του Πλαισίου και άλλων πανευρωπαϊκά) πως ορίζονται και πως μετρώνται.

Με τα στάνταρ που υπάρχουν ακόμα και περιπτεράς (κυριολεκτικά) μπορεί να τα πάρει αν το έχει βάλει στόχο ή αν πιστεύει ότι κάπου θα το "εξαργυρώσει".

Να τα ξαναλέμε;

Οτι σε κανει να αισθανεσαι καλυτερα και να κοιμασε ευκολα το βραδυ .Εγω θα στο χαλασω?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Tι ακριβώς σημαίνει "δεν μπορώ να έχω τις ίδιες απαιτήσεις";

 

Να μην κλείνει και να μου τρώει τα λεφτά μου, ας πούμε; Γιατί εγώ σε αυτό αναφέρθηκα και μου γράφεις "δεν ισχύει". Τι δεν ισχύει;

 

Το Πλαίσιο είναι ιδιωτική επιχείρηση. Μπορεί να κοστολογεί τα προϊόντα του όσο θέλει. Τα έχει ακριβά; Πρόβλημά του, θα πάω να πάρω από αλλού. Εκεί που είχε τη φτηνότερη τιμή το προτίμησα. 

 

Μπορεί να γίνει καλύτερο; Προφανώς. Ειδικά στο σέρβις (που είναι και το πιο στρεσογόνο κομμάτι για το προσωπικό) έχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης.

 

Αλλά, δεν είναι το μαύρο χάλι που θέλουν να το παρουσιάζουν ορισμένοι. Ούτε είναι έγκλημα να προωθεί τα δικά του προϊόντα.

 

Το έχουμε βρει και του φορτώνουμε τα πάντα. Μόνο την Τουρκοκρατία δεν του έχουμε χρεώσει.

  • Like 5
Δημοσ.

Tι ακριβώς σημαίνει "δεν μπορώ να έχω τις ίδιες απαιτήσεις";

 

Να μην κλείνει και να μου τρώει τα λεφτά μου, ας πούμε; Γιατί εγώ σε αυτό αναφέρθηκα και μου γράφεις "δεν ισχύει". Τι δεν ισχύει;

 

 

Είπες οτι τα μικρά μαγαζιά δεν τα κρίνουμε ενώ κρίνουμε μόνο το πλαίσιο..Και έγραψα οτι δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις.

 

Τώρα αυτό που λές δε νομίζω να έχει συμβεί σε πολλούς..Μάλλον ήσουν εξαιρετικά άτυχος και ταυτόχρονα απρόσεκτος και σου έτυχε.

Δεν νομίζω οτι απασχολεί κανέναν..Με αγορές με αντικαταβολή είσαι μια χαρά εξσφαλισμένος.Άλλα θέματα έχουν τα μικρά μαγαζιά.

Δημοσ.

Οτι σε κανει να αισθανεσαι καλυτερα και να κοιμασε ευκολα το βραδυ .Εγω θα στο χαλασω?

 

Τότε να μην στο χαλάσω κι εγώ (που νομίζεις ότι προήγαγες τον διάλογο με σοβαρό επιχείρημα)

Καλή μας νύχτα και των δύο

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είπες οτι τα μικρά μαγαζιά δεν τα κρίνουμε ενώ κρίνουμε μόνο το πλαίσιο..Και έγραψα οτι δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις.

 

Τώρα αυτό που λές δε νομίζω να έχει συμβεί σε πολλούς..Μάλλον ήσουν εξαιρετικά άτυχος και ταυτόχρονα απρόσεκτος και σου έτυχε.

Δεν νομίζω οτι απασχολεί κανέναν..Με αγορές με αντικαταβολή είσαι μια χαρά εξσφαλισμένος.Άλλα θέματα έχουν τα μικρά μαγαζιά.

 

Και ξαναρωτάω, μιας και δεν απάντησες:

 

Για ποιον ακριβώς λόγο δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις;

 

Ας πούμε, λοιπόν, ότι το κανόνι συνοικιακού μαγαζιού είναι κάτι που δεν έχει συμβεί σε πολλούς και ήμουν εγώ άτυχος... Και "δεν απασχολεί κανένα".

 

Έγραψα, βέβαια, και για τις αντικαταβολές. Τις έξτρα χρεώσεις, τις κουτοπονηριές των "μικρών" για να βγουν πρώτο αποτέλεσμα στο skroutz. Ούτε σε αυτό πρέπει να έχω "τις ίδιες απαιτήσεις"; Ούτε αυτό απασχολεί;

 

Δε με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ το Πλαίσιο. Κι από εκεί αγοράζω (το έχω και κοντά) και από αλλού. Απλά, γράφω μια τελευταία φορά, δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση. Και καλές τιμές έχει κατά περίπτωση (όπως και κάθε άλλο μαγαζί, εκτός κι αν ξέρει κάποιος ποιος είναι παντού και πάντα φτηνότερος, οπότε παρακαλώ θερμά ένα pm με τα στοιχεία του καταστήματος) και διάφορα πράγματα βρίσκεις, και μαγαζιά έχει σε αρκετά σημεία.

 

Είναι παράδεισος; Όχι. Αλλά, όποιος ψάχνει για παραδείσους σε εταιρίες, μάλλον σε λάθος μέρος ψάχνει.

 

Καλή σας συνέχεια.

  • Like 1
Δημοσ.

Και ξαναρωτάω, μιας και δεν απάντησες:

 

Για ποιον ακριβώς λόγο δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις;

 

Δε μπορείς να ζητάς τα ίδια απο τον ronaldo και απο τον μήτρογλου.. :-D

 

Στο μικρό κατάστημα πρέπει να αναγνωρίζεις ελαφρυντικά για προβλήματα που προκύπτουν απο τις δυσκολίες του να είσαι μικρός,να μην έχεις πολλά κεφάλαια κτλ..

Πχ Μπορείς να δεχτείς οτι ο μικρός δεν έχει στοκ τον τάδε ιντελ, αλλά δεν γίνεται να δεχτείς το ίδιο και απο το πλαίσιο των τόσων καταστημάτων και αποθηκών..

 

Και δεν είπε κανείς οτι δε θα κρίνουμε και τα άλλα καταστήματα αλλά σίγουρα θα είμαστε πιο σκληροί με τα μεγάλα και τις αλυσίδες,όπως πχ έγινε με το γερμανό και το iphone.Δε μπορείς να λέγεσαι γερμανός και να κάνεις τέτοια πράγματα.

Δημοσ.

Πχ Μπορείς να δεχτείς οτι ο μικρός δεν έχει στοκ τον τάδε ιντελ, αλλά δεν γίνεται να δεχτείς το ίδιο και απο το πλαίσιο των τόσων καταστημάτων και αποθηκών..

 

Εν μέρη συμφωνώ μαζί σου, αλλα μπορείς να φανταστείς πόσους κωδικούς προιόντων έχει το πλαίσιο;; Εχει απο Τηλεοράσεις, μέχρι στυλό και αναλώσιμα. Επίσης μην ξεχνάμε πόσα άτομα ψωνίζουν κάθε μέρα απο το πλαίσιο.

 

Ας πούμε π.χ οτι ψωνίζουν 5.000 άτομα την μέρα. Λογικό δεν είναι να υπάρχουν και 10-20-30 δυσαρεστημένοι πελάτες; (Τυχαία νούμερα). Μην ξεχνάμε οτι ενας κανόνας του marketing λέει: "Ο ευχαριστημένος πελάτης θα το πει σε άλλους 3, ενω ο δυσαρεστημένος σε άλλους 10!)

 

 

ΥΓ: Αυτο που έκανε ο γερμανός είναι 100% πουστιά! Αυτό δεν εχει να κάνει με λάθος, αυτό απλά απαγορεύεται!

Δημοσ.
........................ΥΓ: Αυτο που έκανε ο γερμανός είναι 100% πουστιά! Αυτό δεν εχει να κάνει με λάθος, αυτό απλά απαγορεύεται!

 

Επειδή είδα ότι και πιο πάνω αναφέρθηκε κάτι με το Γερμανό, αλλά σε ένα γρήγορο ψαξιματάκι που έκανα δεν βρήκα κάτι, τι ακριβώς έγινε;

Δημοσ.

 

Ας πούμε π.χ οτι ψωνίζουν 5.000 άτομα την μέρα. Λογικό δεν είναι να υπάρχουν και 10-20-30 δυσαρεστημένοι πελάτες; (Τυχαία νούμερα). Μην ξεχνάμε οτι ενας κανόνας του marketing λέει: "Ο ευχαριστημένος πελάτης θα το πει σε άλλους 3, ενω ο δυσαρεστημένος σε άλλους 10!)

 

Έχει μια βάση αυτό αλλά κοίτα τις αξιολογήσεις του πλαισίου και κοίτα πχ και του msystems..

Υπάρχει μια τεράστια διαφορά που δείχνει οτι οι δυσαρεστημενοι στο πλαίσιο είναι πολλοί περισσότεροι!!

 

https://www.skroutz.gr/m/18/Msystems

https://www.skroutz.gr/m/11/%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF

  • Moderators
Δημοσ.

Και ξαναρωτάω, μιας και δεν απάντησες:

 

Για ποιον ακριβώς λόγο δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις;

 

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τη θέση σου, αλλά εδώ είσαι φάουλ. Δεν μπορείς να έχεις τις ίδιες απαιτήσεις στο Πλαίσιο και τις ίδιες απαιτήσεις από το μαγαζάκι που αν κάνει ένα χιλιάρικο τζίρο την ημέρα τραβάει τα βυζιά του.

 

Για τους ίδιους λόγους που δεν μπορείς να έχεις τις ίδιες απαιτήσεις από το Πλαίσιο και τις ίδιες απαιτήσεις από το amazon. Διαφορετικά, εφαρμόζοντας το επιχείρημά σου, κι εγώ έχω την απαίτηση το Πλαίσιο να μου ξαναστείλει το προϊόν που δηλώνω ότι χάθηκε στο ταχυδρομείο, όπως έκανε κάποτε το play. Θα σου φαινόταν λογικό να έχω τέτοια απαίτηση;

Δημοσ.

Το πλαίσιο μπορεί να τα πηγαίνει ακόμα καλά για διάφορους λόγους (καλούς κακούς δε με απασχολεί άμεσα, αν και με προβληματίζει γενικά) όμως σαν πελάτης δεν αισθάνομαι για αυτό το μαγαζί όπως αισθανόμουν κάποτε για αυτό και το αποφεύγω.

 

Κάποτε όντως χαιρόμουν να περνάω από το πλαίσιο, πλέον όποτε αναγκάζομαι να πάω σε αυτό ξενερώνω

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή είδα ότι και πιο πάνω αναφέρθηκε κάτι με το Γερμανό, αλλά σε ένα γρήγορο ψαξιματάκι που έκανα δεν βρήκα κάτι, τι ακριβώς έγινε;

Έβγαλ επροσφορά το iPhone 5 στα 300€, το παραγγείλανε πόσα άτομα και μετά είπε σε όλους, sorry μου τελείωσε!

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά το Πλαίσιο πρέπει να κάνει κάτι για την ενοχλητική εξυπηρέτηση πελατών τους που μόνο οι υπάλληλοι δεν φταίνε , οτι τους λένε κάνουν , να προσπαθήσουν να έχουν τιμές ανταγωνιστικές με τα υπόλοιπα skroutzομάγαζα και να μη βλέπω αντικείμενα εως και διπλάσια τιμή σε σχέση με μικρότερα μαγαζιά τυχαίο παράδειγμα το destiny για ps4 το βρίσκεις στα 45.90 euro απο Ελλάδα και στο Πλαίσιο έχει 67,90.

22 euro πάνω , ΓΙΑΤΙ ?

και μη μου πείτε κ άλλα μαγαζιά το έχουν τόσο γιατι μιλάμε για το Πλαίσιο αυτή τη στιγμή , γιατί δηλαδή να δικαιούται και βραβείο ενα μαγαζί που κοιτάει να μας σφάξει , γιατι αν βγάζει κέρδος ο άλλος με τα 45,90 τότε φανταστείτε το πλαίσιο.

Θυμάμαι προπαραγγελία diablo 3 , το ειχα πάρει 25euro απο μαγαζί στην Αθήνα , μου το έστειλε 1 μέρα πριν την επίσημη κυκλοφορία μετά απο συνεννόηση, στο Πλαίσιο ειχε 60 ? για ποιο λόγο να εκμεταλλεύονται το hype του κάθε τίτλου για να μας αρμέγουν ? Βέβαια για να ειμαι δίκαιος τον τελευταίο χρόνο έχουν ηρεμήσει λίγο , μάλλον βαρέθηκαν το κράξιμο και άρχισαν να ρίχνουν και καμια ματιά στο skroutz και όντως δεν ξεφεύγουν τόσο πολύ στις τιμές ,συνήθως 15-20 euro στο κάθε παιχνίδι , αλλα παλιότερα ειχε πάρει το μάτι μου πχ ps3 80 euro ακριβότερο απο άλλα καταστήματα , σκέτο , χωρίς δώρα κλπ.

Κανείς φυσικά δεν μας υποχρεώνει να αγοράσουμε απο εκεί αλλα μη λέμε κ ότι θέλουμε , τώρα όποιος ειναι λεφτάς και του περισσεύουν να πετάει τα λεφτά του μπορεί να το παίζει όσο θέλει υποστηρικτής και άνετος αλλα η αλήθεια ειναι οτι οι τιμές του δεν ειναι καλές τις περισσότερες φορές. Μπορεί να αξίζει για να ψωνίσεις κάτι που θα βάλει σε προσφορά αλλα για να ψωνίζεις απο εκεί τα περισσότερα πράγματα που θα χρειαστείς όχι και οποιος έχει λίγο μυαλό στο κεφάλι του κάνει ερευνα αγοράς πριν ψωνίσει και δεν πάει με κλειστά μάτια στο Πλαίσιο και στο κάθε Πλαίσιο - μεγάλο κατάστημα σα το βόδι.

οπότε με λίγα λόγια αφήστε τους να κάνουν οτι θέλουν με τις τιμές τους αρκεί εσείς να ψωνίζεται έξυπνα.

  • Like 2
Δημοσ.

Το πλαισιο φερνει κινεζικα και τα ονομαζει turboX. Μπορεσε ομως να καθιερωσει το ονομα του. Εστω και με τις οποιες αστοχιες των κινεζικων. Κατι που και αλλοι προσπαθησαν. ΠΧ innovator notebooks του eshop που πλασσαρε υπουλα το υπερ οτι μπορειτε να αναβαθμισετε το λαπτοπ σας...Και τι αναβαθμιση εκανε? ραμ και σκληρο. Δηλαδη τα αλλα λαπτοπ της εποχης δεν εκαναν αναβαθμιση σε αυτα?

Τελος παντων. Τα turboX ειτε προκειται για ενα λαπτοπ ειτε για ενα ακουστικο ειναι αυτο που ειναι. Δε θα σου αρνηθουν αν τους ρωτησεις (λογικα...) οτι κατασκευαζονται κινα. Αλλα τουλαχιστον αν σου χαλασει εντος εγγυησης θα εχεις καποιον να μιλησεις, εστω ενα σερβις να πας να τσακωθεις. Αν το παρεις το ιδιο απο κινα aliexpress ebay χωρις να γραφει turboX πανω ναι μεν θα το πληρωσεις μιση τιμη ή λιγοτερο αλλα αν σου χαλασει θα το πεταξεις.

Δεν ψωνιζω ποια ποτε στο πλαισιο για τους δικους μου λογους. Απο την ελλειψη εξυπηρετησης που ενοιωσα καποια στιγμη, τους διεγραψα. Δε ξερω αν αυτο ειναι πλεον γενικοτερη πολιτικη τους. Αλλα δε με νοιαζει πλεον. Εγω ομως ειμαι εγω. Οποιος θελει παει και ψωνιζει. Κανει την ερευνα αγορας του και επιλεγει.

Δε θα στεναχωρηθω γιατι εβγαλαν κερδη. Ουτε το φαι μου τρωνε και θα μπορουσα και να δουλευω εκει οπως δουλευει και αρκετος κοσμος

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...