Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έβγαλ επροσφορά το iPhone 5 στα 300€, το παραγγείλανε πόσα άτομα και μετά είπε σε όλους, sorry μου τελείωσε!

 

Ευχαριστώ. Δεν το είχα ακούσει.

Καλόοοοο

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ όπου σταθώ και όπου βρεθώ αποτρέπω τον κόσμο να πάρει το οτιδήποτε από το Πλαίσιο και τους εύχομαι να κλείσουν όσο το δυνατόν συντομότερα...

Το τελευταίο περιστατικό (γιατί πλέον δεν πρόκειται να υπάρξει άλλο), εκτυλίχθηκε το περασμένο καλοκαίρι όπου προσπάθησαν όχι μόνο να με χρεώσουν μεταφορικά για αποστολή δέματος σε επαρχία ενώ δικαιωματικά όπως διαφημίζουν και στο site τους για αγορές πάνω από κάποιο ποσό έπρεπε να μου στείλουν το δέμα εντελώς δωρεάν, αλλά με ανάγκασαν να τους προκαταβάλω και όλο το ποσό σε τραπεζικό τους λογαριασμό μιας και δεν δεχόντουσαν με τίποτα την αντικαταβολή.

Το κορυφαίο όλων όμως , το οποίο και το άφησα για το τέλος ,ήταν όταν πήγα να παραλάβω το δέμα στην courier όπου το κουτί της κάρτας γραφικών που είχα παραγγείλει ήταν σκισμένο σε πολλά σημεία και φυσικά χωρίς την ταινία ασφαλείας.Προφανώς προσπάθησαν να μου πουλήσουν μεταχειρισμένη κάρτα για καινούρια.

Φυσικά τους ξέχεσα κατευθείαν στη γραμματεία καταναλωτή όπου με συνοπτικές διαδικασίες μου επέστρεψαν το ποσό που τους είχα προκαταβάλει.

Οι διάλογοι μέσω τηλεφώνου και η ερριστική συμπεριφορά των υπαλλήλων του Πλαισίου ήταν το αποκορύφωμα.

Οι υπόλοιποι, συνεχίστε να τους στηρίζετε...

  • Like 4
Δημοσ.

Και μετά μερικοί ρωτάνε γιατί δεν κάνουμε αγορές με πιστωτικές, χρεωστικές στα ελληνικά καταστήματα.Έχουμε καταντήσει να εμπιστεύεόμαστε πιο πολύ μαγαζιά στην άλλη άκρη του κόσμου με τα λεφτά μας παρά το Πλαίσιο.

  • Like 4
Δημοσ.

http://www.kathimerini.gr/790580/article/oikonomia/epixeirhseis/kerdh-972-ekat-eyrw-gia-to-plaisio-sto-enneamhno

Αυτο πιστευω να χαροποιησει αρκετους απο σας,για την εμπιστοσυνη που δειχνετε,για την Ελληνικη επιχειρηματικοτητα, την  ποιοτητα,εμπορευματων το  service....

Τι βλεπουμε εδω; Την φοροπουτσα του κρατους;

Δημοσ.

Κορυφαία αγορά μέσω internet, ήταν η παραγγελία ενός καινούργιου επεξεργαστή.Παρέλαβα ένα κουτί που είχε μέσα ένα αλουμινόχαρτο(!) με μια CPU με ξεραμένη πάστα πάνω της.

 

Μιλάμε έμεινα κάγκελο....!

 

Περιττό να πω τι έγινε οταν πήγα με το "πακέτο" στο κατάστημα....

  • Like 1
Δημοσ.

 

Περιττό να πω τι έγινε οταν πήγα με το "πακέτο" στο κατάστημα....

για πες να γελάσουμε  :lol:

Δημοσ.

Το Πλαίσιο θαρρώ είναι ένας βολικός στόχος.

 

 

Το έχουμε βρει και του φορτώνουμε τα πάντα. Μόνο την Τουρκοκρατία δεν του έχουμε χρεώσει.

 

 

Χμ, βολικός στόχος από ποιους και για ποιο λόγο; Να έχουμε κάποιον να χρεώνουμε τα απωθημένα μας φάση;

Έχεις τσεκάρει σε παλιότερα thread πόση γκρίνια έχει γραφτεί για την εξυπηρέτηση του service στο eshop π.χ;

Κι αυτό βολικός στόχος;

 

Και τι ακριβώς χρεώνεται στο πλαίσιο άδικα;

 

 

 

 

 

 

Για το μεγεθος της Ελληνικης αγορας ειναι μια αριστη εταιρεια  συνεχως βραβευμενη   σε  διαφορους τομεις   που συνθετουν μια πετυχημενη επιχειρηματικοτητα.Απασχολει πολυ προσωπικο  κατι που εχει ιδιαιτερη βαρυτητα  με το τωρινο επιπεδο ανεργιας  και  δρα σε ενα εξαιρετικα αντιξοο οικονομικο  περιβαλλον .Τα οικονομικα αποτελεσματα μιλανε απο μονα τους.

 

 

Δεν μου αρέσει να τσουβαλιάζω, αλλά στην Ελλάδα επιχειρηματικότητα συνήθως εννοούμε την κουτοπονηριά.

Για τις εργασιακές συνθήκες καλύτερα να μην μιλήσουμε, έχουν γραφτεί άπειρα περιστατικά, ακόμα και εδώ μέσα...

 

Τα οικονομικά αποτελέσματα από μόνα τους δεν λένε τίποτα.

Και οι γνωστοί ελλαδέμποροι τηλεπώλες υπερκέρδη παρουσιάζουν φαντάζομαι.

 

Να τους βραβεύσουμε.

  • Like 4
Δημοσ.

Τα αποτελέσματά λένε πως.

Α) το να ανοιξεις επιχείρηση σημαίνει οτι είσαι μαζοχας. (Βλ gap ebitda κέρδη)

Β) τα μαγαζιά τύπου πλάισιο, δεν είναι κερδοφόρα. ( 4% κερδη επι των πωλησεων;;;; μεγαλο ρίσκο για το τιποτα)

Δημοσ.

...

Β) τα μαγαζιά τύπου πλάισιο, δεν είναι κερδοφόρα. ( 4% κερδη επι των πωλησεων;;;; μεγαλο ρίσκο για το τιποτα)

 

Είσαι σίγουρος για το νούμερο;

 

 

/sc

Δημοσ.

Είπες οτι τα μικρά μαγαζιά δεν τα κρίνουμε ενώ κρίνουμε μόνο το πλαίσιο..Και έγραψα οτι δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις.

 

Τώρα αυτό που λές δε νομίζω να έχει συμβεί σε πολλούς..Μάλλον ήσουν εξαιρετικά άτυχος και ταυτόχρονα απρόσεκτος και σου έτυχε.

Δεν νομίζω οτι απασχολεί κανέναν..Με αγορές με αντικαταβολή είσαι μια χαρά εξσφαλισμένος.Άλλα θέματα έχουν τα μικρά μαγαζιά.

 

 

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τη θέση σου, αλλά εδώ είσαι φάουλ. Δεν μπορείς να έχεις τις ίδιες απαιτήσεις στο Πλαίσιο και τις ίδιες απαιτήσεις από το μαγαζάκι που αν κάνει ένα χιλιάρικο τζίρο την ημέρα τραβάει τα βυζιά του.

 

Για τους ίδιους λόγους που δεν μπορείς να έχεις τις ίδιες απαιτήσεις από το Πλαίσιο και τις ίδιες απαιτήσεις από το amazon. Διαφορετικά, εφαρμόζοντας το επιχείρημά σου, κι εγώ έχω την απαίτηση το Πλαίσιο να μου ξαναστείλει το προϊόν που δηλώνω ότι χάθηκε στο ταχυδρομείο, όπως έκανε κάποτε το play. Θα σου φαινόταν λογικό να έχω τέτοια απαίτηση;

 

Δηλαδη εσεις πληρωνετε με διαφορετικα λεφτα οταν πατε στο πλαισιο, και με διαφορετικα οταν πατε στο μαγαζακι τησς γειτονιας;

  • Like 2
Δημοσ.

Ποτέ Πλαίσιο,είναι γνωστά εδώ τα παράπονα για...τα πάντα του,ιδίως οι τιμές είναι από άλλο κόσμο.

Προσωπικά μετά από ένα γολγοθά με μια αλλαγή RAM κάπου στα μέσα '00s και σύγκριση τιμών από τότε το απόφευγα σαν τον διάολο.

Πρόσφατα είδα ότι πουλούσαν ένα χάλια κινέζικο e-reader σε...τριπλάσια τιμή από ότι στο εξωτερικό γιατί είχαν κολλήσει ένα sticker turbo-x επάνω.Για τέτοια μπινιά μιλάμε.

 

Δεν ξέρω εάν εμφανίζει υπερκέρδη που λέτε εδώ,αλλά με τέτοιες τιμές και με τέτοιες συνθήκες που έχει του εργαζόμενους του λογικό το βρίσκω ότι θα βγάζουν πολλά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

 

 

 

 

Χμ, βολικός στόχος από ποιους και για ποιο λόγο; Να έχουμε κάποιον να χρεώνουμε τα απωθημένα μας φάση;

Έχεις τσεκάρει σε παλιότερα thread πόση γκρίνια έχει γραφτεί για την εξυπηρέτηση του service στο eshop π.χ;

Κι αυτό βολικός στόχος;

 

Και τι ακριβώς χρεώνεται στο πλαίσιο άδικα;

 

 

Για ένα κλασικό παράδειγμα, δες το μήνυμα του νίκοτς. Όπου για την "ενοχλητική εξυπηρέτηση πελατών" (με ό,τι σημαίνει αυτό, δεν το εξηγεί αλλά μάλλον πολλά ζητάω) φταίει μόνο το Πλαίσιο και όχι ο υπάλληλος.

 

Σαν να λέμε, με τη λογική του νίκοτς, φταίει το Πλαίσιο που ο τύπος χτες που πέρασα από εκεί στις συνθέσεις ήταν αγενής και ερριστικός και επίσης φταίει το Πλαίσιο που ο τύπος στο σέρβις ήταν ευγενέστατος και ταχύτατος.

 

Βασικά, φταίει το Πλαίσιο που τους δίνει σχιζοφρενικές εντολές, στον ένα να είναι γαϊδούρι και στον άλλο άψογος. Φταίει το Πλαίσιο που έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει ατομική ευθύνη. Διότι οι συνθήκες εργασίας είναι φρικτές. Και μάλλον είναι φρικτές στις συνθέσεις και ιδανικές στο σέρβις, αν κρίνω από τη γαϊδουριά του ενός χθες και την άψογη στάση του άλλου. Πάντως, το Πλαίσιο φταίει.

 

Εδώ, ο ίδιος ο νίκοτς, χρεώνει στο Πλαίσιο που έχει ακριβότερη τιμή για την vanguard έκδοση από την απλή. Και στο ίδιο μήνυμα σου λέει κιόλας να ψωνίζεις έξυπνα (παράδειγμα: εδώ 45,90 η απλή και 67,80 η vanguard). Όταν δεν μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ δύο διαφορετικών εκδόσεων. Καταγγελία να 'ναι, κι ό,τι να 'ναι.

 

Και αυτό το μήνυμα πήρε και δύο θετικές ψήφους. Χωρίς κανένα τσεκάρισμα στοιχείων.

 

Γιατί;

 

Μα, επειδή τα χώνει στο Πλαίσιο. Το ότι δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα αυτά που καταγγέλει δεν έχει σημασία, αρκεί που τα χώνει στον κακό.

 

Υπάρχει φτηνότερη vanguard από του Πλαισίου; Υπάρχει. Αλλά η διαφορά τιμής δεν είναι αυτή, 45 με 67. 

 

Όταν, λοιπόν, ασκείται κριτική (και, αν μη τι άλλο, το Πλαίσιο δίνει πολλές αφορμές για άσκηση κριτικής) καλό θα ήταν η κριτική να έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα.

 

Κι όταν διαβάζουμε κάτι που ηχεί ευχάριστα στα αυτιά μας, καλό θα ήταν να τσεκάρουμε τα γεγονότα προτού το επικροτήσουμε.

  • Like 3
Δημοσ.

Σε μεγάλη εταιρία με τεράστια κέρδη θα επέλεγα Dell, τρομερή εξυπηρέτηση. Σε μικρή εταιρία χωρίς πολλά κέρδη επιλέγω υπολογιστές πλαίσιο. Γιατί? Γιατί έχω την υποστήριξη που χρειάζομαι σε σχέση με το κάθε τυχαίο μαγαζί και σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης κάθε φορά που παίρνω μια Χ προσφορά, ζητάω απο το πλαίσιο μια καλύτερη και πάντα μου δίνει - μπορεί όχι με τις ίδιες μάρκες αλλά πάλι με επώνυμες.

 

Κάθε χρόνο μου στέλνει βιβλίο με τις συσκευες που εχω αγοράσει και πότε λήγει η εγγύηση κλπ Βολικότατο αν είσαι εταιρία. ΝΑΙ στον οικιακό χρήστη μπορεί να μην λεει κάτι, σε μένα που έχω όμως τουλάχιστον 50 συσκευές ανεξάρτητες, μου γλιτώνει άπειρες εργατοώρες οπότε και χρήματα μακροπρόθεσμα. 

 

Βέβαια οι συσκευες με το λογότυπο turbo X είναι σάπιες και ο χρόνος ζωής τους είναι ελάχιστος σε σχέση με επώνυμες, το ξέρω όμως και απλά επιλέγω να μην τις αγοράζω. Δεν μπορώ όμως να μην παραδεχθώ το σωστό management που τους κάνει να είναι κερδοφόροι.

 

Θεωρώ πως είναι η εταιρία που απευθύνεται στον απόλυτα άσχετο χρήστη ή σε επιχειρήσεις που σε ελάχιστο χρόνο θέλουν λύσεις.

 

Ο απλός ψαγμένος χρήστης - insomniaks δεν πρόκειται να το εκτιμήσει και σωστά θα κάνει. 


Β) τα μαγαζιά τύπου πλάισιο, δεν είναι κερδοφόρα. ( 4% κερδη επι των πωλησεων;;;; μεγαλο ρίσκο για το τιποτα)

 

Αυτό σκεφτόμουν και εγώ. Δεν ξέρω τα νούμερα, αλλά σίγουρα τα 10εκ δεν είναι πολλά. Αν ήξερα το τζίρο, λειτουργικά έξοδα κλπ  θα μπορούσα να κρίνω αν είναι καλό ποσο. Σίγουρα όμως με τόσα μαγαζιά τα 10 εκ τον ένα χρόνο, τον άλλο μπορούν να γίνουν -20 εύκολα.

 

Μπράβο που το παλευουν πάντως.

 

Όσον αφορά στους εργαζομένους, ναι δεν παίρνουν  πολλά λεφτά, όμως κανείς δεν θα ήθελε να κάνει καριέρα στο πλαίσιο. Είναι μια εταιρία να δουλέψεις 6 μήνες όταν είσαι πιτσιρικάς, να αποκτήσεις επαγγελματική κουλτούρα, να έχεις μια αξιόλογη προϋπηρεσία στο βιογραφικό σου και φυσικά να βγάλεις κάποια βασικά έξοδα αυτούς τους μήνες. Οι εργαζόμενοι είναι αναλώσιμοι στο πλαίσιο και όλοι το ξέρουν. Κακό δεν είναι, άπειρος κόσμος έχει βγάλει λίγα χρήματα απο το πλαίσιο και είχε τη δυνατότητα μετά να έχει μια καλύτερη δουλειά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...