Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από μια αλυσίδα καταστημάτων με όγκο εργασιών σαν του Πλαισίου

περιμένουμε την χαμηλότερη δυνατή τιμή σε συνδυασμό με το καλύτερο δυνατό after sales, για να το προτιμήσουμε.  

 

Οι συμφωνίες που μπορεί να κλείσει σε επίπεδο χοντρικής/εισαγωγής είναι απλά άπιαστες για τα μικρότερα εγχώρια καταστήματα. Τα φυσικά καταστήματα και το ανθρώπινο δυναμικό είναι έξοδα ασήμαντα μπροστά σε αυτό. 

Ο όμιλος επιχειρήσεων σαν εταιρική δομή επιτρέπει πολλά λογιστικά παιχνίδια.  ;)

 

 

 

 

Η είδηση μιλάει για εγχώρια κέρδη, αν διάβασα σωστά.

Το πλαίσιο είναι όμιλος, με δυνατότητα εισαγωγών εντός και εκτός Ε.Ε.

Ξανασκεφτείτε το σφαιρικά. ;)

 

 

/sc

Εαν μαγειρευει τα νουμερα, τοτε κανε αγωγη να βγαλεις και κανα εκ.

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδη το διαβασα σε αρκετα σχολια, ποτε μου μεχρι σημερα δεν μου εχουν πασαρει turbo X. Ισως να ημουνα και τυχερος, δεν ξερω. Τωρα απο κει και υστερα, το Πλαισιο, για το ονομα που εχει κανει πολλες και χοντρες **λακιε, και τις περισσοτερες θα τις ονομαζα εξαπατηση του καταναλωτη.

 

Εχω αγορασει παρα πολλα PC απο το εν λογω μαγαζι κομματι κομματι. Ουτε ΜΙΑ φορα δεν μου το φεραν σωστα. Ειτε θα ελειπαν μνημες, ειτε θα ηταν στραβα βαλμενο / σπασμενο το ΙΟ shield, ειτε θα λειπανε τα κουπονια για games απο την ΑΜD, λαθος καρτα γραφικων απο αυτη που ζητησα, ανοιγμενες συσκευασιες τις οποιες τις πληρωνα για καινουργιες (προφανως, ειχαν προελθει απο επιστροφη και τοποθετηση πισω στο ραφι για πωληση ως καινουργιου). Ειδικα την τελευταια φορα που αγορασα PC, και βιαζομουν να το παραλαβω λογο ταξιδιου στο εξωτερικο, το PC εκανε 3 ταξιδια μεατξυ σπιτιου και Πλαισιου γιατι βαζαν ΚΑΘΕ μαμημενη φορα λαθος parts. 

Αλλο ηρωικο κατορθωμα ειναι οταν μου πουλησαν ανοιγμενη συσκευασια επεξεργαστη για καινουργια (δεν ειπα κατι, καθως και εγω εχω επιστρεψει κατα καιρους προιοντα), ο οποιος εν τελει ηταν με στραβωμενα τα pin, και οταν το επεστρεψα μου ειπαν οτι εγω το προκαλεσα. 

Για εγγυηση γολγοθας σκετος. Η τελευταια περιπετεια μου ηταν με μια 6850 που καηκε, και οταν την πηγα για επιστροφη, επειδη δεν ειχαν μια ιδια να μου δωσουν, θελαν να μου πασαρουν μια που εχει το κοστος που εχει η 6850 τη μερα που την επεστρεψα. Η οποια 6850 ομως οταν την επεστρεψα δεν πωλουνταν καν, οποτε το κοστος ηταν ενα "θεωρητικο" κοστος που "υπολογιζε" (αγνωστο το πως" το ιδιο το Πλαισιο, και την κοστολογουσε 60 ευρω (σα καινουργια). Εκεινη την εποχη στο Insomnia μπορουσα να την πουλησω σα μεταχειρησμενη πανω απο 100αρικο...τελικα μετα απο μπολικο κραξιμο πηρα μια 7870, η οποια ειχε κσοτος αγορας οσο ειχε και η αποδειξη της 6850. 

Προφανως ομως εχει και τα θετικα του. Παραδοξως, στα pc parts χει αρκετα καλες τιμες, μεγαλη ποικιλια, πολλα προιιοντα για δοκιμη κλπα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1.τα 9 θα ναι τα δηλωμενα
2.《 Turbo-X tablets ως η Νο 1 μάρκα σε πωλήσεις στην Ελλάδα》lol

το μαγαζι ετσι κ αλλιως εχει περιορισμενα επωνυμα ταμπλετ και υπερκοστολογημενα...στην ουσια (και καλα κανει σαν επιχειρηση) σπρωχνει τους πελατες προς τα κινεζικα turbo x

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Η πλάκα είναι πως αυτοί που σκίζουν τα ρούχα τους πως δίνει δουλειά σε ένα κάρο άτομα, αν αύριο μεθαύριο οι εργαζόμενοι βαρέσουν καμιά απεργία για ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και αξιοπρεπείς μισθούς θα είναι οι ίδιοι που πρώτοι θα τους σταυρώσουν...

 

ή μήπως να ψάξω το θρεντ με το εσωτερικό mail του πλαισίου που διέρρευσε;;


Όχι, είσαι άδικος σε αυτό.
Τουλάχιστον σε αυτό το φόρουμ, ποτέ δεν ένιωσα περιορισμένος να γράψω κριτική για οποιονδήποτε.
 
Και πέρα από τις διαφημίσεις (δεν έχω προσέξει καν αν διαφημίζεται ποτέ το πλαίσιο εδώ), κάθε φορά που ασκείται κριτική, δίκαιη ή άδικη, αυτός που τρέχει ένα φόρουμ έχει πάνω του και μία ευθύνη, καθώς ο κάθε τρελός μαγαζάτορας μπορεί να του ζητάει τα ρέστα για αυτά που γράφουμε εμείς λίγο-πολύ ανώνυμα εδώ.
 
Φυσικά η κριτική δεν απαγορεύεται πουθενά, αλλά επειδή έχω δει με τα μάτια μου σε άλλο φόρουμ απίθανους τύπους να απειλούν με εξώδικα για δυσφήμιση, ακόμα και αν έχουν άδικο (που συνήθως έχουν), δεν θες να είσαι εσύ αυτός που θα τον τρέχουν.


έχεις δίκιο... αν και σηκώνει πάρα πολύ κουβέντα... nevermind άστο να πάει, λάθος μου
Δημοσ.

Κόσμια και εντός κανόνων μπορείτε να ασκήσετε κριτική ελεύθερα στην κοινότητα Insomnia.

 

Η εποικοδομητική κριτική βοηθάει να καλυτερέψουμε τα πράγματα και εμάς.

Οι χαρακτηρισμοί και η έλλειψη επιχειρημμάτων βοηθάνε στο να γίνει αντιπαθητικός ο γράφων. ;)

 

 

/sc

Δημοσ.

ή μήπως να ψάξω το θρεντ με το εσωτερικό mail του πλαισίου που διέρρευσε;;

 

 

Το wikileaks το διέρρευσε;

Ο Ομπάμα πήρε θέση;

Δημοσ.

Στο μικρό κατάστημα πρέπει να αναγνωρίζεις ελαφρυντικά για προβλήματα που προκύπτουν απο τις δυσκολίες του να είσαι μικρός,να μην έχεις πολλά κεφάλαια κτλ..

Τι είμαι για να του αναγνωρίσω ελαφρυντικά, φίλος του;

 

Επιπλέον με την ίδια λογική πρέπει και σε μια μεγάλη αλυσίδα να αναγνωρίζεις ελαφρυντικά για προβλήματα που προκύπτουν από το μέγεθός της. Για παράδειγμα οποιοδήποτε λάθος συμβαίνει 1 φορά στις 1000, στο συνοικιακό μαγαζάκι θα το πάθουν 2 άτομα κάθε χρόνο ενώ στο Πλαίσιο 2 άτομα κάθε ώρα. Μετά θα πηγαίνουμε στο φόρουμ και θα βλέπουμε παντού γύρω μας κράξιμο συγκεκριμένα για το Πλαίσιο και θα αναρωτιώμαστε γιατί.

 

Θα μου πεις ναι, αλλά και οι ευχαριστημένοι πελάτες θα είναι αντίστοιχα περισσότεροι. Αυτό δε φαίνεται κάπου;

 

Γιατί δεν μπαίνουν σε αυτά και οι ευχαριστημένοι πελάτες να μιλήσουν ομοίως με στοιχεία (πχ 17/9 πήρα μια m/b σε καραγουάου τιμή και με καταπληκτική τεχνική ανάλυση δυνατοτήτων από τον πωλητή) αντί να λέμε θεωρίες;

Και προσοχή, μια επιχείρηση που συναναστρέφεται κόσμο ΠΡΕΠΕΙ να είναι ενημερωμένη και να έχει φιλική, ευγενική και πελατοκεντρική προσέγγιση. Αυτό δεν είναι κατόρθωμα. Δεν πρόκειται να αρχίσουμε να εξυμνούμε το αυτονόητο.

Εσύ όταν αγοράσεις κάτι να φας, αν είναι ακριβώς όπως το περίμενες θα το σχολιάσεις;

 

Αν αντίθετα είναι χάλι μαύρο θα το σχολιάσεις;

 

Προσωπικά βρίσκω ιδιαίτερα χιουμοριστικό το γεγονός ότι ξεκινάς αναρωτώμενος "γιατί δε μιλάνε οι ευχαριστημένοι πελάτες" και αμέσως μετά δίνεις μόνος σου την απάντηση: δεν πρόκειται να αρχίσουμε να εξυμνούμε το αυτονόητο.

 

Όσες φορές έχω αγοράσει από το Πλαίσιο το έκανα γιατί έκρινα πως με συμφέρει (τις περισσότερες φορές οικονομικά, κάτι λίγες καθαρά πρακτικά) και η αντιμετώπιση που είχα ήταν ΟΚ.

 

Μια φορά με εξέπληξαν ευχάριστα όταν πήγα πίσω με mouse που είχε αρχίσει να γίνεται προβληματικό, παρόλο που δεν είχα απόδειξη με βρήκαν στο αρχείο και ενώ ήμουν στον τελευταίο μήνα της εγγύησης(!) έφυγα από το μαγαζί με καινούριο mouse. Αλλά δε θα βγω να το διαδώσω κιόλας σαν το παλικάρι που είχε πρόβλημα ο fan controller και του έστειλαν καινούριο ολόκληρο το κουτί των 130 ευρώ προς αντικατάσταση.

Δημοσ.

......................Προσωπικά βρίσκω ιδιαίτερα χιουμοριστικό το γεγονός ότι ξεκινάς αναρωτώμενος "γιατί δε μιλάνε οι ευχαριστημένοι πελάτες" και αμέσως μετά δίνεις μόνος σου την απάντηση: δεν πρόκειται να αρχίσουμε να εξυμνούμε το αυτονόητο....................

 

Το αυτονόητο (ή αναμενόμενο) και καλό και κακό δεν υπάρχει λόγος να αναφέρεται

Όταν όμως η εξυπηρέτηση ξεφεύγει από το αυτονόητο τότε πρέπει να την αναφέρουμε (καλή ή κακή).

Και βέβαια όταν σε κάνουν να περιμένεις για "διαθέσιμο" προϊόν 10-20 μέρες και στο τέλος δεν το έχουν ε τότε δεν είναι στα αυτονόητα/αναμενόμενα (βέβαια λόγω της παγίωσης τέτοιων πρακτικών τείνει να ενταχθεί στα....αναμενόμενα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...