madsc Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 ... Ενα λινκ παρακαλω για το παραπανω αν ειναι ευκολο ... stormrain δεν αποδεικνύονται όλα με link. Το συγκεκριμένο είναι ένα από αυτά. Ισχύει σε πολλούς τομείς τελικών προιόντων σαν λογική χωρίς η "υποδεέστερη" αγορά να είναι απαραίτητα ολόκληρη χώρα. Οι διαφορές στα κινητά είναι οτι υπάρχουν διαφορετικά λειτουργικά/γλώσσες ανά ήπειρο π.χ., διαφορετικές πολιτικές εγγύησης και διαφορετικές υλοποιήσεις σε τυχόν πατέντες/πνευματικά δικαιώματα. Το πιο απλό παράδειγμα για τον καθημερινό χρήστη είναι πως ένα μοντέλο κινητού που δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ε.Ε. δεν θα έχει επίσημα ελληνικά menu για παράδειγμα. Θέμα που λύνεται με "πειραγμένες" (πρόσθεση γλωσσών) rom. Στο μείζον θέμα της εγγύησης, όπως το έχουν κάνει πλέον στην Ελλάδα με τις εταιρείες "υγρασίας", που ουσιαστικά αποποιούνται ευθύνες, εγγυήσεις και ζητάνε και χρήμματα από πάνω, πλέον ο περισσότερος κόσμος ψωνίζει από εξωτερικό. Σε περίπτωση επίκλησης εγγύησης, το εξωτερικό πλέον "στοιχίζει" στον καταναλωτή παρόμοια σε χρονική καθυστέρηση και λιγότερα σε χρήμμα απ ότι στη χώρα μας. Αν η εγγύηση ήταν το μόνο δυνατό χαρτί των εταιρειών για να ψωνίσεις κινητό εγχώρια σε αυξημένη τιμή, πλέον το καταστρέψανε και αυτό με τις πολιτικές "κερδοφορίας" τους. Κοινώς βγάζουνε μόνοι τους τα μάτια τους. /sc 3
chill Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 FYI δεν ειναι ολα τα ευρωπαϊκά κινητά ίδια ή αν προτιμάτε οι συσκευασίες τους. Επι παραδείγματι το γαλλικό Google nexus 5. Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης κυκλοφορεί χωρις hands free. Το γαλλικό λόγω παρλεβουδίστικης νομοθεσίας περιέχει. Πήρα το γαλλικό λοιπόν 120€ φθηνότερα απο το Ελληνικό....και με hands free στην συσκευασία. Οκ δεν ειναι ελληνικο but who cares? Πήρα την ίδια συσκευή με πιο πλούσιο περιεχόμενο φθηνότερα.
Moderators stormrain Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δεν ξερω guys μου φαινεται παρατραβηγμενο αυτο το σεναριο για καποιον λογο. Οταν ανεφερα παραθεση λινκ εννοουσα αν υπαρχει καποιου ειδους ερευνα σε φαση "Στην Χ χωρα εχουμε στατιστικα τις περισσοτερες επισκευες κινητων αναλογικα" ξερωγω ή κατι αντιστοιχο. @madsc γενικα συμφωνω με αυτο που λες περι εγγυησης και παραδειγματος με τη γλωσσα. Αλλα δε νομιζω πως φτανει σε επιπεδο hardware πχ. και δεν ειμαι σιγουρος πως οι συσκευες με τα εν δυναμει ελαττωματα ειναι λογικο να διατιθενται σε μικρη αγορα. Δικη μου εκτιμηση το τελευταιο (οπως και τα υπολοιπα βεβαια) @chill ναι αυτο ισχυει και μαλιστα υπαρχουν και διαφορες στο λειτουργικο οπως ανεφερε ο madsc. Αλλα ειδικα με το Ν5 ηταν τρελο αυτο
Dare-Devil Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Τα skroutzoμαγαζα ομως φερνουν και παραεισαγωγης, απο κατι Ινδιες, Καποτζη και παει λεγοντας...... Φυσικα η ευρωπαικη εγγυηση παυει να υσχυει σε αυτες τις περιπτωσεις και μετα τρεχεις σαν τρελος αν παθει κατι το τηλ σου. Οποτε αγορες μονο απο επωνυμα καταστηματα του εξωτερικου με καλα ratings..... Γιατί όχι απο skroutzομαγαζα? Είναι πολύ απλό. Τσεκαρε το ΙMEI της συσκευης που προκειται να αγοράσεις και θα ξέρεις τα πάντα για την συσκευή π.χ πότε φτιάχτηκε και ποιας αντιπροσωπείας είναι. (γερμανικής σουηδικής ταιλανδέζικης? )
Unabomber Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δεν εχω κατι με τα σκρουτζομαγαζα…. απλα ειπα οτι ΜΠΟΡΕΙ και να πετυχεις 1 στις 100 να ειναι παραεισαγωγης… που να μην καλυπτεται απο εγγυηση….. Το τελευταιο που αγορασα απο σκρουτζομαγαζο ηταν ενα Χperia Z….. Πλεον τα αγοραζω απευθειας απο τα καταστηματα της καθε εταιριας.
madsc Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Storm αν αυτό που είναι πάγια τακτική και κοινό μυστικό σου φαίνεται τραβηγμένο, που να δείς αυτά που δεν μαθαίνονται. Προιόντα Β' Διαλογής, προιόντα με αστοχίες κατασκευής δύναται να υπάρχουν σε κάθε γραμμή παραγωγής, ανεξαρτήτως iso. Αν όλα τα προιόντα ήταν τέλεια δεν θα υπήρχαν ούτε εγγυήσεις ούτε τα στοκάδικα στην Κοψαχείλα και το Factory Outlet π.χ. για μεταπώληση ιματισμού Β' διαλογής. Το που θα επιλέξει το κάθε εργοστάσιο να πουλήσει τα factory second προιόντα του, σε δικό του stock house, στο Aliexpress, σε πωλητές στο ebay, σε αλυσίδα supermarket γερμανικών συμφερόντων π.χ., ή σε άλλη χώρα είναι θέμα του management του. Δεν είναι κάτι που μπορεί να γνωρίζει ο καταναλωτής. Επίσης θέμα management είναι αν κάποια εισαγωγική στη χώρα μας αποφασίσει να εισάγει factory second προιόντα, ελατωμματικά ή υποδεέστερα από το εργοστάσιο παραγωγής. Το retail κομμάτι της αγοράς ή ο τελικός καταναλωτής δεν θα το μάθει ούτως ή άλλως. Έτσι όμως απλά ταλαιπωρεί τον ανυποψίαστο καταναλωτή, με σκοπό μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Για να αποφύγουμε λοιπόν φαινόμενα ασχροκέρδιας που τελευταία μαστίζουν τη χώρα μας όλο και περισσότερο, και επειδή δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι προϊόν θα παραλάβουμε, δίνουμε σημασία στο θέμα της εγγύησης και το after sales. Είτε εγχώρια είτε στο εξωτερικό. Ο καταναλωτής πληρώνοντας 100€ π.χ. για ένα προιόν με εγγύηση 2 χρόνια, περιμένει να μπορεί να χρησιμοποιήσει το προϊόν του για τουλάχιστον 2 χρόνια. Αν εγώ σαν λαμογιοεπιχείρηση του έχω πασάρει factory second εν άγνοια του, που του χαλάει κάθε μήνα και τον πηγαινοφέρνω με δικά του έξοδα για να του το ανταλλάξω σε 15-30 εργάσιμες με άλλο factory second μέχρι να λήξει ο "βραχνάς" της εγγύησης, στην ουσία του στερώ το νόμιμο δικαίωμα του για χρήση του προϊόντος που πλήρωσε για 2 χρόνια. Έχει πληρώσει κάτι εξ ολοκλήρου αλλά το χρησιμοποιεί λιγότερο από το νόμιμο χρόνο ζωής του. Έτσι όπως τα έχουνε κάνει ορισμένοι, αναζητήστε τις επιχειρήσεις με το καλύτερο after sales. Εντός ή εκτός χώρας. Ας επιβιώσουνε αυτοί οι επιχειρηματίες. Και μην ξαναακούσω το παραμύθι που ταίζουνε την λιανική οι εισαγωγικές ότι δεν βγαίνω και δεν μπορώ να στοκάρω τα πάντα. Ανταλλαγή με αντίστοιχο προϊόν ή επιστροφή χρημμάτων άμεσα, αν δεν μπορείς. Η νομοθεσία σου δίνει και αυτό το περιθώριο για να μη στοκάρεις τα πάντα. Η διαθεσιμότητα είναι δικό τους θέμα, όπως τα χρήμματα της αγοράς είναι θέμα του καταναλωτή. Ούτως ή άλλως, στις περισσότερες συμφωνίες εισαγωγικής με εργοστάσιο, έρχονται extra τεμάχια για την εγγύηση στο ίδιο container. /sc 3
bdancer Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 @madsc φιλε μου καλα τα λες απλα κοιτα αυτό Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. θα το βρεις εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html Νόμος 2251/1994 αρθρο 5 σελιδα 13 και σημαντικο και το αρθρο 6...ριχτε γενικα μια ματια και γενικα καλο είναι να ξερουμε τα δικαιωματα μας γιατι ότι θελουν κανουν οι εταιριες..Εγω πχ πολλες φορες θελω να επιστρεψω κατι και να παρω πισω τα λεφτα μου (όχι απαραίτητα ελλατωματικο μπορει απλα να μετανιωσα για την αγορα) το οποιο παντα 99% το αρνουνται και σου δινουν πιστωση για άλλη αγορα θα σας εχει τυχει σιγουρα.Το οποιο φυσικα είναι παρανομο και λυνεται αμεσως αν επικαλεστείς τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτης η σε ακραιες περιπτώσεις που μου εχει τυχει εχω ζητησει υπευθυνη δηλωση για τον λογο που δεν μου επιστρεφουν τα χρηματα η δεν μου αντικαθηστουν το προιον.εκει να δειτε γελιο πως αλαζουν 15 χρωματα και πως γινονται όλα.
madsc Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 @madsc φιλε μου καλα τα λες απλα κοιτα αυτό Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. θα το βρεις εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html Νόμος 2251/1994 αρθρο 5 σελιδα 13 και σημαντικο και το αρθρο 6...ριχτε γενικα μια ματια ... Kαλώς ήρθες στο forum. Πριν να γράψεις κάτι δημόσια με bold, επικύρωσε την ορθότητα του πρώτα. Ανανέωση της εγγύησης γίνεται εφόσον αντικατασταθεί το προϊόν με νεότερο μοντέλο μόνο. 1. Σταματάει η παραγωγή μια κάρτας γραφικών π.χ. δεν υπάρχει σε στοκ και μου την αλλάζουν με νεότερο μοντέλο. Ισχύει νέα εγγύηση εξ αρχής. Υπάρχει σε στοκ και γίνεται αντικατάσταση με ίδιο μοντέλο, συνεχίζει η τρέχουσα εγγύηση. Απόλυτα λογικό, αλλίως η κάθε εταιρεία θα μπορούσε να πασάρει πάλι ελατωμματικό/ factory second νεότερο μοντέλο πατώντας στην άγνοια του καταναλωτή. 2. Έχω αγοράσει έτοιμο ολόκληρο υπολογιστή και χαλάει η κάρτα γραφικών π.χ. μόνο. Δεν υπάρχει σε στοκ και γίνεται αντικατάσταση με νεότερο μοντέλο η κάρτα γραφικών. Ισχύει νέα εγγύηση για την κάρτα γραφικών μόνο, όχι για ολόκληρο τον υπολογιστή. Τα υπόλοιπα parts συνεχίζουν με την τρέχουσα εγγύηση. Απόλυτα λογικό πάλι. Δεν θα επωμιστεί η εταιρεία κόστος για κάτι που έβγαλε τα λεφτά του νομικά. /sc
NickTG Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Πριν να γράψεις κάτι δημόσια με bold, επικύρωσε την ορθότητα του πρώτα. Ανανέωση της εγγύησης γίνεται εφόσον αντικατασταθεί το προϊόν με νεότερο μοντέλο μόνο. Υπάρχει σε στοκ και γίνεται αντικατάσταση με ίδιο μοντέλο, συνεχίζει η τρέχουσα εγγύηση. Αυτό πως προκύπτει, υπάρχει κάποιος νόμος?
madsc Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Αυτό πως προκύπτει, υπάρχει κάποιος νόμος? Σαφέστατα. Ψάχνεις και τον βρίσκεις αν τον χρειάζεσαι. Έχει μπει και στο forum αρκετές φορές. Εκτός αν πιστεύεις ότι κάποιος μπορεί να πληρώσει μόνο μια φορά προϊόν με εγγύηση 2 ετών, και να έχει εφ όρου ζωής καινούριο προϊόν. Αν δηλ. υποθετικά χαλούσε ένα προϊόν πάντα πριν τα 2 έτη και ίσχυε σε κάθε αντικατάσταση και νέα εγγύηση τότε θα είχαμε όλοι προϊόντα για μια ζωή, θα τα είχαμε πληρώσει μόνο μια φορά και τα εργοστάσια παραγωγής θα είχαν χρεοκωπήσει. /sc
NickTG Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Η αλήθεια είναι πως δεν πιστεύω τίποτα γιατί δεν μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση! Από καθαρή περιέργεια ρώτησα.
bdancer Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 παιδια τι λετε ότι εχω γραψει ακομα και τα ΒΟLD είναι στον ΦΕΚ που εχω λινκαρει διαβαστε το αν θελετε. @madsc μαλλον διαβασεσ μονο τα Bold ε?εχει και 3-4 λεξεις ακομα μετα ο νοων νοειτω
madsc Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 παιδια τι λετε ότι εχω γραψει ακομα και τα ΒΟLD είναι στον ΦΕΚ που εχω λινκαρει διαβαστε το αν θελετε. @madsc μαλλον διαβασεσ μονο τα Bold ε?εχει και 3-4 λεξεις ακομα μετα ο νοων νοειτω Στα bold σου είναι το πρόβλημα. Δίνουν λάθος ερμηνεία του νόμου στα μέλη της κοινότητας. Αφού κατάλαβες τι λέει γράψτο και σωστά να το καταλάβουν και οι υπόλοιποι. /sc
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα