Προς το περιεχόμενο

Στα €349 πλέον η επίσημη τιμή του LG G2 στη χώρα μας


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως για το θέμα της εγγύησης του 32αριού (μιας και έχω μπει στο τρυπάκι και ψάχνομαι) βρήκα αυτό που αναφέρει οτι "ατύπως" η LG καλύπτει τα ""παραεισαγωγής"". Βέβαια λίγες σειρές πιο πάνω, αναφέρεται το οτι θα έφερνε σε κανένα μήνα (δηλ. Νοέμβρη του '13) το 32άρι. Οπότε, δεν ξέρω κατά πόσο να βασιστώ σε αυτό. 

 

Εγώ προσωπικά είμαι ψιλοέτοιμος για το G2 αλλά τα 16 μη επεκτάσιμα GB είναι σημαντικό deal-breaker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προφανώς άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνετε. Ποιος μίλησε για σέρβις στις αλυσίδες τύπου πάμπλικ, για τ'ονομα του θεού δηλαδη... Υποστήριξη παρέχει η εταιρία και μάλιστα με ρητούς όρους (*αντιγράφω από το παραπάνω link):

 

 Ο νόμος λέει ότι για να καλύπτεται η συσκευή από εγγύηση στην Ελλάδα θα πρέπει να το εισάγει η επίσημη εταιρία στη χώρα.

 

...τα υπόλοιπα πως απ'όπου κι αν το πάρεις είναι το ίδιο, λέγεται απλά phishing μη πω καλύτερα αθέμιτη πρακτική για να γεμίσουμε πελατεία τα σκρουτζομάγαζα τα δικά μας και των φίλων μας. Ας μη το παρατραβάμε, ομολογώ πως κι εγώ από σκρουτζομάγαζο θα αγοράσω γιατί δεν έχω τα +200ε αλλά νομίζω πως εξηγηθήκαμε γιατί γίνεται αυτό και τι σημαίνει το +200ε.

Αφήστε που οι παραεισαγωγές κινούνται στα όρια της νομιμότητας όταν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία -όχι εισαγωγέας- και ούτως η άλλως είναι ανηθικο να συζητάμε για αγορά κινητού από σκρουτζομάγαζο αλλά να θέλουμε service από τη μαμά LG. Τι δηλαδή, ακολουθούμε το σύστημα "τα καλά και συμφέροντα"; :huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λες βρε pigeon; Όταν αγοράζεις lg δεν πρέπει να σε καλύψει η μαμά lg; Έστω και η ευρωπαϊκή;

Τα λεφτά που δίνεις πάνε κυρίως στο κατασκευαστή.

Ο κατασκευαστής είναι αυτός που θεσπίζει τους όρους και είναι αυτός που θα καλύψει τη ζημιά.

Ο όποιος εισαγωγέας είναι απλά ένας μεσάζοντας.

 

Ο επίσημος προφανώς θα είναι και αυτός που για να πάρει την αντιπροσωπεία θα έχει φορτωθεί να κάνει και το service για να φροντίζει τη καλή εικόνα της εταιρείας στη κάθε χώρα.

...τα υπόλοιπα πως απ'όπου κι αν το πάρεις είναι το ίδιο, λέγεται απλά phishing μη πω καλύτερα αθέμιτη πρακτική για να γεμίσουμε πελατεία τα σκρουτζομάγαζα τα δικά μας και των φίλων μας.

Έχεις κάτι στο μυαλό σου; Για πες και σε μας να καταλάβουμε..

 

Και ποιος μου λέει εμένα ότι εσύ δεν είσαι βαλτός για να επηρεάσεις όσους μας διαβάζουν και για ξεκάρφωμα λες παρακάτω ότι εσύ θα πάρεις από παράλληλη εισαγωγή;

 

Πες μας λοιπόν ποιος απο μας που δεν είμαστε θετικοί σε ένα thread διαφήμιση κάνουμε phishing για τα μαγαζιά μας και τους φιλους μας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε με κατάλαβες και πάλι, όταν γράφω τι ισχύει δεν σημαίνει οτι μου αρέσει κιόλας ή το επικροτώ. Εφόσον η μαμά LG ορίζει περιοχές και διαθέτει προιόντα άλλα εδώ κι άλλα έκει, εμείς τι μπορούμε να κάνουμε;

 

στην περίπτωση που το κινητό (Α) εισάγεται από την LG Ελλας, μπορούμε:

α) να αγοράσουμε από τη μαμά εταιρία (δίκτυο λιανικής) με το +200 καπέλο για τους χ,ψ,ζ λόγους που αναλύσαμε.

β) να αγοράσουμε από παραεισαγωγή και να ρισκάρουμε εγγύηση μέσω παρα-εισαγωγέα/σκρουτζομάγαζου ή οτι άλλο.

γ) να αγοράσουμε από παραεισαγωγή και να τσακωνόμαστε με το LG service και τις υπηρεσίες καταναλωτή μέχρι να δεχτούν το κινητό.

δ) κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε;

 

στην περίπτωση που το κινητό ΔΕΝ εισάγεται από την LG Ελλας, μπορούμε:

α) να αγοράσουμε από παραεισαγωγή και να ρισκάρουμε εγγύηση μέσω παρα-εισαγωγέα/σκρουτζομάγαζου ή οτι άλλο.

β) να αγοράσουμε από παραεισαγωγή και να τα τσακωθούμε με την LG Ελλας για να δεχτούν προιόν που τυπικά δεν καλύπτουν.

γ) κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε;

 

Για το τελευταίο σχόλιο "αυτός που θα πάρει την αντιπροσωπεία φροντίζει για την καλή εικόνα κτλ κτλ" θα σου πούνε οτι γι'αυτόν ακριβώς το λόγο καλύπτουν ΜΟΝΟ αυτά που εισάγουν στην Ελλάδα γιατί μπλά-μπλά-μπλά και τέλος. Ειναι σαν να τσακώνεσαι με τοίχο και να θες να κερδίσεις ένα πράγμα... :P

 

 

Έχεις κάτι στο μυαλό σου; Για πες και σε μας να καταλάβουμε..
Και ποιος μου λέει εμένα ότι εσύ δεν είσαι βαλτός για να επηρεάσεις όσους μας διαβάζουν και για ξεκάρφωμα λες παρακάτω ότι εσύ θα πάρεις από παράλληλη εισαγωγή; Πες μας λοιπόν ποιος απο μας που δεν είμαστε θετικοί σε ένα thread διαφήμιση κάνουμε phishing για τα μαγαζιά μας και τους φιλους μας;

 

Επισημαίνω το λόγο που έκανα σχόλιο αρχικά, η αντίρρησή μου ήταν στην ισοπέδωση "μην αγοράζετε από μεγαλοεταιρίες, μόνο από σκρουτζομάγαζα". Απ'οτι καταλαβαίνω όμως χτύπησα φλέβα και ενοχληθήκατε. "Βαλτός" από που, από την LG; Και ποιό ειναι το thread διαφήμιση; Δεν υπάρχει τόπος συζήτησης αγαπητέ, εσείς προφανώς έχετε ίδιον όφελος και κρίνετε εξ'ιδίων τους άλλους.

 

Οσα έγραψα είναι τόσο απλά πράγματα, στα όρια του προφανούς και του αυτονόητου. Μόνο που στην Ελλάδα πολεμάμε το αυτονόητο με θεωρίες συνωμοσίας... :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον δεν τη παλευεις δεν εξηγειται αλλιως...ενα καρο χρηστες που προτεινουν τα μικρα μαγαζια κανουν phishing,τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα,και εσυ που εισαι ο μονος που κανεις αγωνα υπερ των αλυσιδων λες την αληθεια....οτι να ναι.

 

Και για να μην γραφουμε οτι μας κατεβαινει....εφοσον το κινητο ειναι απο χωρα της Ευρωπαικης Ενωσης τοτε η εκαστοτε αντιπροσωπεια ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ βασει νομου να παρεχει service!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον δεν τη παλευεις δεν εξηγειται αλλιως...ενα καρο χρηστες που προτεινουν τα μικρα μαγαζια κανουν phishing,τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα,και εσυ που εισαι ο μονος που κανεις αγωνα υπερ των αλυσιδων λες την αληθεια....οτι να ναι.

 

Εισαι ψεύτης. Δεν έγραψα τίποτε για αλύσιδες παρά μόνο για την LG Ελλάς. Το αντίθετο μάλιστα, είπα οτι δεν περιμένω service από τα διάφορα πάμπλικ. Περιμένω αποδείξεις ή συγνώμη για τον τρόπο σου.

 

 

Και για να μην γραφουμε οτι μας κατεβαινει....εφοσον το κινητο ειναι απο χωρα της Ευρωπαικης Ενωσης τοτε η εκαστοτε αντιπροσωπεια ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ βασει νομου να παρεχει service!

 

ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ στοιχεία ή "...ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ";

 

Αν δεν εισάγεται από την αντιπροσωπεία δεν καλύπτεται. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΤΡΕΞΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΕΣΥ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ; Οχι βέβαια... Οσο για το σχόλιο στο οποίο απάντησα έγραφε επί λέξει:

 

Μπραβο στην lg αλλα γνωμη μου ειναι να αγοραζουμε μονο απο τα μαγαζια του skroutz τα οποια προσπαθουν να κανουν τις καλυτερες δυνατες τιμες χωρις τα τεραστια κερδη των μεγαλοεταιριων και μονο καλο για μας ειναι αυτο.Οταν πηρα το νοτε 3 στα 400 ευρω ολα τα μεγαλα καταστηματα το ειχαν στα 749.Δηλαδη γιατι καποιος να παει να πεταξει 349 ευρω?Ειπαμε ειμαστε Ελλαδα αλλα οχι και ετσι.Μην μπαινετε καν στα μεγαλα καταστηματα μονο κακο στην τσεπη σας κανετε.

 

Αν αυτό δεν είναι post-διαφήμιση τότε τι είναι; Μηπως πρέπει να έχω αντιπροσωπεία ή να πληρώνομαι για να αντιδράσω σε ένα καταχρηστικό και ισοπεδωτικό post; Η μήπως πρέπει να ζητάω την άδεια για να παραθέσω ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ πράγματα που φροντίζετε επιμελώς να αποκρύψετε -όσοι ως τώρα υποστηρίξατε ΤΥΦΛΑ τα σκρουτζομάγαζα-; ε; ε; ε;

 

Ολα τα αλλα ειναι κλασσικες Ελληνικες κουτοπονηριες και απατεωνιες οπως και με τον ενα χρονο εγγυησης....ενας ακομα λογος για να μην αγοραζεις ΤΙΠΟΤΑ που εισαγουν τα ελληνικα λαμογια των αντιπροσωπειων.

 

Ναι οκ, κουτοπονηριες κατ' εξακολούθηση και χωρίς τιμωρία από την Ελλ. δικαιοσύνη. Αλλά τι αντιπροτείνεις να αγοράζουμε ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ από διάφορα μαγαζιά που παρέχουν κουβεντιαστή εγγύηση 2 ετών ;

 

 

 

.....Και για όλα τα παραπάνω κακώς κείμενα του εμπορίου εγώ φταίω κάπου;  ή απλως βρήκαμε εύκολο πάνελ για να ρίξουμε ένα ξεκατίνιασμα; Γράφει πουθενα pigeon=εξιλαστήριο θύμα του κάθε πικραμένου και δεν το ξέρω; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού μιλάει η πείρα σου, θα ξεκινήσω λοιπόν να κουμπώνομαι μήπως καταλάβω τι μύγα σας τσιμπάει κάθε φορά που κάποιος διατυπώσει το πιο απλό και αυτονόητο πράγμα, εσείς αρχίζετε τις ομαδικές επιθέσεις.

 

Κατά τα άλλα -και επί της ουσίας- απάντηση ουδεμία φυσικά.

  • Ποιος θα πάει το παραεισαγόμενο κινητό για σέρβις στην LG; ο φούφουτος.
  • Ποιος θα τσακώνεται με το συνήγορο του καταναλωτή; ο φούφουτος.
  • Ποιος θα καλύψει την εγγύηση όταν το μαγαζί θα ρίξει μαύρη πέτρα; ο φούφουτος.
  • Ποιος θα ομολογήσει οτι αγορές εκτός της μαμάς εταιρίας επιφέρουν ρίσκο που επιφορτίζεται Ο ΠΕΛΑΤΗΣ και όχι ο φούφουτος; Ο φούφουτος.
  • Ποιος θα γράψει για μια φορά σε διαδικτυακή συζήτηση την αλήθεια ΟΛΟΚΛΗΡΗ κι όχι οτι τμήμα αλήθειας τον βολεύει; Ο φούφουτος.

 

Τι λες τώρα, επιστήμονά μου, την παλεύω ή όχι; :devil:

(Ακόμα περιμένω τη συγνώμη για το ψέμα και τη λάσπη που αμόλησες)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού μιλάει η πείρα σου, θα ξεκινήσω λοιπόν να κουμπώνομαι μήπως καταλάβω τι μύγα σας τσιμπάει κάθε φορά που κάποιος διατυπώσει το πιο απλό και αυτονόητο πράγμα, εσείς αρχίζετε τις ομαδικές επιθέσεις.

 

Κατά τα άλλα -και επί της ουσίας- απάντηση ουδεμία φυσικά.

  • Ποιος θα πάει το παραεισαγόμενο κινητό για σέρβις στην LG; ο φούφουτος.
  • Ποιος θα τσακώνεται με το συνήγορο του καταναλωτή; ο φούφουτος.
  • Ποιος θα καλύψει την εγγύηση όταν το μαγαζί θα ρίξει μαύρη πέτρα; ο φούφουτος.
  • Ποιος θα ομολογήσει οτι αγορές εκτός της μαμάς εταιρίας επιφέρουν ρίσκο που επιφορτίζεται Ο ΠΕΛΑΤΗΣ και όχι ο φούφουτος; Ο φούφουτος.
  • Ποιος θα γράψει για μια φορά σε διαδικτυακή συζήτηση την αλήθεια ΟΛΟΚΛΗΡΗ κι όχι οτι τμήμα αλήθειας τον βολεύει; Ο φούφουτος.

 

Τι λες τώρα, επιστήμονά μου, την παλεύω ή όχι; :devil:

(Ακόμα περιμένω τη συγνώμη για το ψέμα και τη λάσπη που αμόλησες)

Λοιπόν. ότι πω είναι πραγματικότητα γιατί τα έζησα. LG G2 16 GB παραεισαγωγής. Καηκε η οθόνη. Η LG Ελλάδας με κάλυψε χώρις κανένα ζόρι απο μεριά της. Μου δηλώσαν ξεκάθαρα ότι ότι παραεισαγωγής εισάγεται και απο την Ελληνική αντιπροσωπεία καλύπτεται πλήρως και με τους ίδιους όρους με τα επίσημα εισαγόμενα . 

Ποιός θα πάει το παραεισαγόμενο κινητό στην LG ελλάδας για service ??? Σου απάνταω : η LG με courier τσάμπα.

 

Ποιόε θα καλύψει την εγγύηση όταν ρίξει το μαγαζι μαύρη πέτρα? (στην περίπτωση που δεν εισάγεται απο την LG Ελλάδας το μοντέλο που το πήρες με παραεισαγωγη)  Σου απαντάω : Η LG της χώρας προέλευσης του κινητού με βάση το ΙΜΕΙ του . 

 

ΑΥΤΑ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pigeon εγώ σε εντελώς φιλικό κλίμα θα ήθελα να σου πω τα εξής :

 

1) Τα σοβαρά σκρουτζομάγαζα πουλάνε κινητά ευρωπαϊκής αντιπροσωπείας. Για αυτά μιλάω εγώ.

 

2) Οι σοβαρές εταιρείες (Samsung,Lg κλπ) καλύπτουν με εγγύηση τα προϊόντα τους σε όλες τις χώρες τις ευρωπαϊκής ένωσης ανεξαρτήτου του που αγοράστηκαν.... (Αγόρασες ένα κινητό στις διακοπές σου στην Ισπανία πχ.... Η LG σου παρέχει εγγύηση σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης)

 

3) Η εταιρεία Lg ή Samsung τα λεφτά της τα έχει πάρει για το κινητό ήδη (είτε αυτό είναι από Ιταλία είτε από Ελλάδα)  και το μόνο που αλλάζει είναι το κέρδος των τελικών πωλητών λιανικής και των μεσαζόντων. 

 

Άρα δεν υπάρχει περίπτωση σε κινητό αγορασμένο από οποιαδήποτε ευρωπαική αντιπροσωπεία να σου αρνηθούν να στο φτιάξουν αν χαλάσει εντός εγγύησης....

 

Αγόρασε ένα κινητό στην Ελλάδα επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας και πήγαινε σε οποιαδήποτε εξουσιοδοτημένο service χώρας της ευρωπαϊκής ένωσης... Θα στο φτιάξουν άμεσα.....

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου δηλώσαν ξεκάθαρα ότι ότι παραεισαγωγής εισάγεται και απο την Ελληνική αντιπροσωπεία καλύπτεται πλήρως και με τους ίδιους όρους με τα επίσημα εισαγόμενα .

Ωραία, είμαστε σύμφωνοι, ακριβώς τα ίδια έγραψα στο #94. Αρα πρώτα ψάχνουμε τι εισάγεται και μετά αγοράζουμε. ΟΧΙ τυφλά "μην αγοράζετε από εταιρίες, δώστε τα λεφτά στους παραεισαγωγείς" γιατί αυτό είναι παραπληροφόρηση και μάλιστα εκ του πονηρού.

 

Ποιόε θα καλύψει την εγγύηση όταν ρίξει το μαγαζι μαύρη πέτρα? (στην περίπτωση που δεν εισάγεται απο την LG Ελλάδας το μοντέλο που το πήρες με παραεισαγωγη)  Σου απαντάω : Η LG της χώρας προέλευσης του κινητού με βάση το ΙΜΕΙ του . 

 

Ωπα, κι αυτό θεωρείς πως δεν είναι άξιο αναφοράς ή και deal-breaker; Δηλαδή σαν να λέμε πακετάρω το κινητό με ζεστό πουλοβεράκι και το στέλνω βόλτα στην ευρώπη να βρεί την υγειά του κι αν ξαναγυρίσει οκ αλλιώς αρχίζω τα email κι όποιον πάρει ο χάρος.

 

Και μετά απ'όλα αυτά καταλήξαμε πως το πρόβλημα σ'ολη τη συναλλαγή δεν είναι ο πελάτης που ψωνίζει με ρίσκο, ούτε το μαγαζί (παραεισαγωγέας) που ενδεχομένως δεν έχει πρόσωπο, ούτε η πολιτική της LG με τις τιμολογήσεις ή τις εισαγωγές της.  Το πρόβλημα είμαι εγώ γιατί τα έγραψα όλα αυτά μαζεμένα και μπορεί κάποιος να τα διαβάσει και να αποφασίσει συνειδητά τον προμηθευτή της συσκευής του.

 

Τι ωραία λογική... :-(

 

Update:

@MikeJ σ'ευχαριστω για τις διευκρινίσεις. Ξαναγράφω (για 4η φορά?) πως σχολίασα μόνο με αφορμή ένα ισοπεδωτικό ποστ και πως κι εγώ ο ίδιος θα αγοράσω σε σκρουτζομάγαζο λόγω μεγάλης διαφοράς τιμής. Οι απαντήσεις μου υπάρχουν παραπανω, άλλωστε. Θεωρώ πως πρέπει να ξέρουμε γιατί αγοράζουμε κάτι φτηνότερο και όχι να αφορίζουμε έτσι απλά "οι κλέφτες βάζουν καπέλο". Υπάρχει αυτονόητο ρίσκο και σ'αυτό ποντάρουν για να τιμολογήσουν παραπάνω. Τι πιο απλο... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί το βρήκες από παραεισαγωγή. Η είδηση αναφέρει την επίσημη τιμή της αντιπροσωπείας που ισχύει και για επιδοτήσεις κ.ο.κ

 

Καλύτερα παραεισαγωγή σε αυτές τις περιπτώσεις, παρά να χρειάζεται να στείλω το κινητό μου στην Arvato ώς επίσημη εισαγωγή της Vrodafone ας πούμε κλπ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, είμαστε σύμφωνοι, ακριβώς τα ίδια έγραψα στο #94. Αρα πρώτα ψάχνουμε τι εισάγεται και μετά αγοράζουμε. ΟΧΙ τυφλά "μην αγοράζετε από εταιρίες, δώστε τα λεφτά στους παραεισαγωγείς" γιατί αυτό είναι παραπληροφόρηση και μάλιστα εκ του πονηρού.

 

 

Ωπα, κι αυτό θεωρείς πως δεν είναι άξιο αναφοράς ή και deal-breaker; Δηλαδή σαν να λέμε πακετάρω το κινητό με ζεστό πουλοβεράκι και το στέλνω βόλτα στην ευρώπη να βρεί την υγειά του κι αν ξαναγυρίσει οκ αλλιώς αρχίζω τα email κι όποιον πάρει ο χάρος.

 

Και μετά απ'όλα αυτά καταλήξαμε πως το πρόβλημα σ'ολη τη συναλλαγή δεν είναι ο πελάτης που ψωνίζει με ρίσκο, ούτε το μαγαζί (παραεισαγωγέας) που ενδεχομένως δεν έχει πρόσωπο, ούτε η πολιτική της LG με τις τιμολογήσεις ή τις εισαγωγές της.  Το πρόβλημα είμαι εγώ γιατί τα έγραψα όλα αυτά μαζεμένα και μπορεί κάποιος να τα διαβάσει και να αποφασίσει συνειδητά τον προμηθευτή της συσκευής του.

 

Τι ωραία λογική... :-(

 

Update:

@MikeJ σ'ευχαριστω για τις διευκρινίσεις. Ξαναγράφω (για 4η φορά?) πως σχολίασα μόνο με αφορμή ένα ισοπεδωτικό ποστ και πως κι εγώ ο ίδιος θα αγοράσω σε σκρουτζομάγαζο λόγω μεγάλης διαφοράς τιμής. Οι απαντήσεις μου υπάρχουν παραπανω, άλλωστε. Θεωρώ πως πρέπει να ξέρουμε γιατί αγοράζουμε κάτι φτηνότερο και όχι να αφορίζουμε έτσι απλά "οι κλέφτες βάζουν καπέλο". Υπάρχει αυτονόητο ρίσκο και σ'αυτό ποντάρουν για να τιμολογήσουν παραπάνω. Τι πιο απλο... ;)

Φίλε χαλάρωνε λίγο...

Τσιγαράκι και πάμε χαλαρά :

 

1)  μην αγοράζετε από εταιρίες, δώστε τα λεφτά στους παραεισαγωγείς" 

 

Ναι συμφωνώ απόλυτα. Γιατί να αγοράσω μια συσκευή Ελληνικής εισαγωγής όταν η συσκευή παραεισαγωγής είναι το ίδιο πραγμα  ? (μιλαω παραεισαγωγής που εισαγεται και επισημα στην Ελλαδα) . ΟΧΙ φιλε δεν θα τους δώσω τα 2πλασσια λεφτα για να έχω να λέω ότι έχω ελληνική συσκευή και ΜΟΝΟ . Γιατι αυτά τα +200 ευρώ δεν κάνουν την διαφορά σε τίποτα. Ουτε σε Service ουτε σε υποστηριξη ούτε σε τίποτα.

2) deal breaker γιατι; Όσο το καταστημα είναι ανοιχτό είναι υποχρεωμένο απο τον νόμο να σου παρέχει 2της εγγύηση . Αν κλεισει τελος. Ο νομος είναι νόμος .

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ !

 

3)Το πρόβλημα για μένα δεν είναι κανένα. Είναι απλό :

Θες να λες ότι έχεις Ελληνικο κινητό; Σκάσε 200 ευρώ συν και παρτο να το λες  και να το καμαρώνεις αν τα +200 ευρώ για κάτι τετοιο αξίζουν ή γιατί ρε αδερφέ σου περισεύουν. 

Δεν είσαι ρατσιστης; Ε τότε παρε ενα αλλοδαπό κινητό που έχει τα ιδια δικαιώματα με το ελληνικό .

 

Θες να πάρεις παραεισαγωγή κάτι που δεν καλύπτεται απο την LG  Ελλάδος και δεν εισαγεται. Παρ το με ευθύνη σου και με γνώση των πιθανων σεναριων.

 

ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ . ΟΥΤΕ Η ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΤΑΙΕΙ. ΜΥΑΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΑΤΟΥΜΕ . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί το βρήκες από παραεισαγωγή. Η είδηση αναφέρει την επίσημη τιμή της αντιπροσωπείας που ισχύει και για επιδοτήσεις κ.ο.κ

Έτσι ακριβώς.

Με μία διόρθωση. Πρόκειται για "παράλληλη εισαγωγή", όχι "παραεισαγωγή". Το επισημαίνω γιατί το παραεισαγωγή προκαλεί τρόμο και δεν υπάρχει λόγος. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...