Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το σημείο που θα ξεχωρίσει ο τεχνικός, μηχανικός, ηλεκτρολόγος, υδραυλικός κλπ. από τον χομπίστα, είναι όταν η δουλειά στραβώσει και δεν πάνε όλα όπως τα λέει η σοφή google.

 

Σωστό αυτό. Εχει τύχει σε φίλο μου που σπουδάζει ναι μεν τεχνικός δικτύων αλλά κάνει και διάφορες τέτοιες δουλειές επι πληρωμή χωρίς έναρξη φυσικά. Στην μια περίπτωση καθαρίζει υπολογιστή από την σκόνη ο οποίος λειτουργούσε ΟΚ, και όταν τον άνοιξε ξανά δεν λειτουργούσε τίποτα, με δοκιμές που έκανε είδε οτι είχε καεί το τροφοδοτικό, και μου άρχιζε την γκρίνια μετά τι θα πει στον άλλον που συμφώνησε τόσα αλλα΄τώρα κάηκε και το τροφοδοτικό και θα πρέπει να βρεί καινούργιο, τελικά το πήγε το pc σε άλλον τεχικό και το έφτιαξε. Στην δεύτερη περίπτωση πήρε υπολογιστή πολύ παλιό για format, και του ζήτησε να βάλει windows 7 ο πελάτης, κατά την εγκατάσταση όμως κόλλαγε κάπου και δεν προχωρούσε με τίποτα, έφαγε πολλές ώρες ο φίλος μου να δει μήπως έφταιγαν τα windows, του λέω πες στον πελάτη οτι τα win7 δεν τα αντέχει το μηχάνημα και βάλε vista ή xp, δοκιμάζει και τα άλλα windows τα οποία πάλι σταματούσαν σε κάποιο σημείο της εγκατάστασης και δεν προχωρούσαν, έγινε αντιληπτό οτι κάτι έφταιγε είτε σκληρός είτε μνήμες, μετά άρχισε η γκρίνια πάλι που πέρα από φορμάτ θα πληρώσει για κάποιο εξάρτημα, τελικά επειδή δεν μπορούσε να βρεί τι έφταιγε το πήγε πάλι σε τεχνικό ο οποίος είπε οτι έπρεπε να αλλαχτεί η μητρική, ο πελάτης γκρίνιαζε επειδή άργησε να του φέρει τον υπολογιστή. Επίσης πολλές φορές του τυχαίνουν υπολογιστές στους οποίους δεν κάνει boot το cd για την εγκατάσταση και το format ακόμα και αν το ορίσεις να γίνει από τα bios ή είναι bootable το cd, εκεί και εγώ αν ήμουν στην θέση του φίλου και ο άλλος σηκώνουμε τα χέρια ψηλά. Μπορεί να υπάρχουν τίποτε χαλασμένα bios που να μην κάνουν save σωστά τα settings.

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε αυτή τη περίπτωση ο τεχνικός pc, κατά κανόνα, θα βάλει μια νέα κάρτα δικτύου των 5€. Την οποία θα τη χρεώσει έξτρα φυσικά.

To point ειναι αλλο. Η ικανοτητα να αντιμετωπιζεις καταστασεις μη ρουτινας.

Η καρτα δικτυου ειναι ενα παραδειγμα.

Αλλο παραδειγμα ειναι να σου πεταει μπλε οθονες ενα λαπτοπ μετα ή και κατα τη διαρκεια του φορματ. Εκει τι κανεις, αγοραζεις νεο λαπτοπ;

1000 καταστασεις μπορουν να δημιουργηθουν και συνηθως πρεπει να βγαζεις το φιδι απτην τρυπα.

  • Like 3
Δημοσ.

To point ειναι αλλο. Η ικανοτητα να αντιμετωπιζεις καταστασεις μη ρουτινας.

Η καρτα δικτυου ειναι ενα παραδειγμα.

Αλλο παραδειγμα ειναι να σου πεταει μπλε οθονες ενα λαπτοπ μετα ή και κατα τη διαρκεια του φορματ. Εκει τι κανεις, αγοραζεις νεο λαπτοπ;

1000 καταστασεις μπορουν να δημιουργηθουν και συνηθως πρεπει να βγαζεις το φιδι απτην τρυπα.

Το θέμα που συζητάμε στις τελευταίες σελίδες είναι στην αμοιβή του τεχνικού για ένα απλό format, αλλά το παράδειγμα που εσύ αναφέρεις ξεφεύγει από αυτό που συζητάμε. Όταν ο τεχνικός αντιμετωπίσει τις μπλε οθόνες που λες, εφόσον έχει τις ικανότητες ψάξει να βρει τι φταίει, θα κάνει τη διάγνωση(ίσως και την επισκευή) αλλά θα πληρωθεί έξτρα!

 

Το ίδιο γίνεται όταν πας το αμάξι σου στον ηλεκτρολόγο επειδή ρετάρει, το ίδιο γίνεται όταν φωνάζεις τον ψυκτικό επειδή το κλιματιστικό δεν αποδίδει καλά. Το ότι ο ηλεκτρολόγος έχει τις ικανότητες να βρει οποιαδήποτε βλάβη έχει το αμάξι, σημαίνει πως πρέπει να σε γδάρει όταν διαπιστώσει πως απλά έχει βραχυκυκλώσει ένα μπουζί και θέλει άλλαγμα? Ή μήπως θα έχεις flat χρέωση πχ 50€ είτε δει μέσα σε 1' ότι φταίει το μπουζί είτε του πάρει 2 8ωρα για να διαγνώσει κομμένο καλώδιο μέσα στην πλεξούδα?

 

Όσο για την ικανότητα να αντιμετωπίζεις καταστάσεις μη ρουτίνας, σίγουρα δεν τις έχουν όλοι οι "τεχνικοι ΗΥ", και είναι άσχετο με το τι χρεώνουν. Στο πιο πρόσφατο παράδειγμα που ξέρω κάλεσαν τεχνικό για να κάνει φόρματ σε desktop P4, και ζήτησε 50€. Στη διάρκεια του φόρματ πάγωσε η οθόνη βγάζοντας χρωματιστές γραμμές(κλασσικό πρόβλημα κάρτας γραφικών), και τότε αυτός σταμάτησε τη διαδικασία λέγοντας ότι υπάρχει βλάβη και δεν συμφέρει η επισκευή του γιατί είναι παλιός. Πήρε όμως ένα 20άρι για να καλύψει το χαμένο χρόνο και τις βενζίνες του...

Δημοσ.

Πήρε όμως ένα 20άρι για να καλύψει το χαμένο χρόνο και τις βενζίνες του...

 

Μπράβο του που πήρε το 20αρι, εγώ γνωρίζω περιπτώσεις επαγγελματιών σε άλλον επαγγελματικό τομέα που τελικά προκύπτουν νέα ζητήματα με επιπλέον αμοιβή ή τα χαλάνε με τον πελάτη την στιγμή που έχουν συμφωνήσει την τιμή αλλά ο πελάτης βρίσκει άλλον επαγγελματία φθηνότερο και τελικά παρόλο που ορισμένοι έχουν αρχίσει την δουλειά πέρνουν τα @@ τους από τον πελάτη...

Δημοσ.

Μπράβο του που πήρε το 20αρι, εγώ γνωρίζω περιπτώσεις επαγγελματιών σε άλλον επαγγελματικό τομέα που τελικά προκύπτουν νέα ζητήματα με επιπλέον αμοιβή ή τα χαλάνε με τον πελάτη την στιγμή που έχουν συμφωνήσει την τιμή αλλά ο πελάτης βρίσκει άλλον επαγγελματία φθηνότερο και τελικά παρόλο που ορισμένοι έχουν αρχίσει την δουλειά πέρνουν τα @@ τους από τον πελάτη...

Σε διαφορετικές συνθήκες θα συμφωνούσα μαζί σου, στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως όχι.

Δημοσ.

Όσο για την ικανότητα να αντιμετωπίζεις καταστάσεις μη ρουτίνας, σίγουρα δεν τις έχουν όλοι οι "τεχνικοι ΗΥ", και είναι άσχετο με το τι χρεώνουν. Στο πιο πρόσφατο παράδειγμα που ξέρω κάλεσαν τεχνικό για να κάνει φόρματ σε desktop P4, και ζήτησε 50€. Στη διάρκεια του φόρματ πάγωσε η οθόνη βγάζοντας χρωματιστές γραμμές(κλασσικό πρόβλημα κάρτας γραφικών), και τότε αυτός σταμάτησε τη διαδικασία λέγοντας ότι υπάρχει βλάβη και δεν συμφέρει η επισκευή του γιατί είναι παλιός. Πήρε όμως ένα 20άρι για να καλύψει το χαμένο χρόνο και τις βενζίνες του...

 

Εσυ στη θέση του τι θα εκανες?

Θα ελεγες "δεν πειραζει μωρε, υγεια να 'χουμε. Τι κι αν εφαγα ενα απογευμα να φτιαξω ενα PC που δεν φτιαχνοταν"?

 

Γιατι ετσι οπως το λες, ειναι σαν να φταιει ο τεχνικος (εντος, εκτος "" δεν με ενδιαφερει) που η καρτα ειχε βλαβη και αυτος δεν ειχε τις γνωσεις να ανταπεξελθει στο απροοπτο.

 

 

 

Και σταματηστε ολοι επιτελους να αναφερετε το φορματ λες και ειναι το πιο δυσκολο κομματι της δουλειας. Ειναι απλα ενα βασικο κομματι, συνηθως τυφλοσουρτης. Τα πιο σημαντικα και οχι προφανη σε εκτιμηση δυσκολιας ειναι τα πριν και μετα

 

Backup των settings, αρχειων, αγαπημενων, email, λιστα προγραμματων κλπ κλπ, συνηθως παιρνοντας τις απαραιτητες πληροφοριες με το τσιγγελι απο τον ενδιαφερομενο λες και κανει αυτος εξυπηρετηση. "Τα θελω ολα", "καλα δε μπορεις απλως να κανεις αντιγραφη το δισκο?"

Ακομα και αν δεν υπαρχει δυσκολο hardware και περιφερειακα, ειναι διαδικασια που σε καποιους μπορει να παρει κυριολεκτικα ωρες τοσο το backup οσο και το restore μετα. Που φυσικα θα πρεπει να γινει στην εντελεια για καποιους στριμμενους πελατες.

 

Οποιος νομιζει οτι ειναι προθυμος να το κανει με 20ρικο, και μαλιστα προσυμφωνημενα χωρις να ξερει τι θα βρει να ψαξω εγω να του βρω πελατες.

 

Η ιδια η επανεγκατασταση λειτουργικου απο μονη της ειναι κουκουρουκου. Ενα μεγαλο ποσοστο των χρηστων ομως δεν θα ξερουν να κανουν τα επομενα βηματα και θα κολλησουν εκει η στο τελος θα φτιαξουν ενα συστημα με πολλες ελλειψεις.

 

Οπως και στο linux, κανενας σχεδον που ξεκιναει τα πρωτα του βηματα δεν κολλαει στο φορματ. Οι περισσοτεροι σταματανε καπου εκει σχεςδον αμεσως και απο τους υπολοιπους ενα μεγαλο ποσοστο λιγο αργοτερα αφου βλεπουν οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο ροδινα οσο τους ειχαν πει. 

Δημοσ.

seriously guys... η εμφανίσιμη σερβιτόρα δεν πρόκειται να κάνει ποτέ φορμάτ. Θα φωνάξει τον πρόθυμο φίλο ή γείτονα  B)

 

Επίσης δεν γνωρίζουν όλοι να ψάχνουν στο google. Πρέπει να ξέρεις την σωστή ορολογία στα αγγλικά αλλά και να κατανοείς τι ψάχνεις.

 

 

Όσο για την ικανότητα να αντιμετωπίζεις καταστάσεις μη ρουτίνας, σίγουρα δεν τις έχουν όλοι οι "τεχνικοι ΗΥ", και είναι άσχετο με το τι χρεώνουν. Στο πιο πρόσφατο παράδειγμα που ξέρω κάλεσαν τεχνικό για να κάνει φόρματ σε desktop P4, και ζήτησε 50€. Στη διάρκεια του φόρματ πάγωσε η οθόνη βγάζοντας χρωματιστές γραμμές(κλασσικό πρόβλημα κάρτας γραφικών), και τότε αυτός σταμάτησε τη διαδικασία λέγοντας ότι υπάρχει βλάβη και δεν συμφέρει η επισκευή του γιατί είναι παλιός. Πήρε όμως ένα 20άρι για να καλύψει το χαμένο χρόνο και τις βενζίνες του...

 

 

Θα μπορούσε να του βάλει μια αρχαία agp και να την χρεώσει και ακριβά, γιατί πράγματι έχουν αυξημένες τιμές αυτές οι κάρτες. ή θα μπορούσε να του βάλει μια μεταχειρισμένη.

 

Το ότι του είπε να κάνει αναβάθμιση ήταν σωστή πρακτική.

Δημοσ.

Μην ξαναλέμε τα ίδια.

Όποιος είναι έξω από το επάγγελμα μπορεί να λέει ότι θέλει.

 

Το ότι κάποιος σου ζητάει 40€ για format και εσύ μπορείς να το κάνεις μόνος σου, γιατί ο άλλος πρέπει να είναι αρπακτικό;

Ελεύθερη αγορά έχουμε, μπορείς να το κάνεις μόνος σου, μπορείς να πας σε κάποιον με λιγότερα, μπορεί χίλια δυο.

 

Δες εδώ, εδώ και εδώ.

 

Μάλλον πρέπει κάποιος να τους μηνύσει, κλέβουν τον κόσμο, έτσι δεν είναι ;

 

Όσο αφορά τον OP, σκέψου την περίπτωση (έχει συμβεί) εκεί που κάνεις format να σκάσει ένα τροφοδοτικό.

Τι θα πεις στον άλλο που στο έφερε ; Χάλασε ;

Το πληρώνεις από την τσέπη σου και κάνεις την πάπια.

 

Φιλικά,

 

Ένα αρπακτικό.

 

Επίδειξη MS Internet Explorer 

Επίδειξη MS Outlook (email) 

 

Read more: http://www.texnikoi.com/timokatalogos.html#ixzz3IsjAiH8w

 

γουατ

Δημοσ.

Εσυ στη θέση του τι θα εκανες?

Θα ελεγες "δεν πειραζει μωρε, υγεια να 'χουμε. Τι κι αν εφαγα ενα απογευμα να φτιαξω ενα PC που δεν φτιαχνοταν"?

 

Γιατι ετσι οπως το λες, ειναι σαν να φταιει ο τεχνικος (εντος, εκτος "" δεν με ενδιαφερει) που η καρτα ειχε βλαβη και αυτος δεν ειχε τις γνωσεις να ανταπεξελθει στο απροοπτο.

 

 

 

Και σταματηστε ολοι επιτελους να αναφερετε το φορματ λες και ειναι το πιο δυσκολο κομματι της δουλειας. Ειναι απλα ενα βασικο κομματι, συνηθως τυφλοσουρτης. Τα πιο σημαντικα και οχι προφανη σε εκτιμηση δυσκολιας ειναι τα πριν και μετα

 

Backup των settings, αρχειων, αγαπημενων, email, λιστα προγραμματων κλπ κλπ, συνηθως παιρνοντας τις απαραιτητες πληροφοριες με το τσιγγελι απο τον ενδιαφερομενο λες και κανει αυτος εξυπηρετηση. "Τα θελω ολα", "καλα δε μπορεις απλως να κανεις αντιγραφη το δισκο?"

Ακομα και αν δεν υπαρχει δυσκολο hardware και περιφερειακα, ειναι διαδικασια που σε καποιους μπορει να παρει κυριολεκτικα ωρες τοσο το backup οσο και το restore μετα. Που φυσικα θα πρεπει να γινει στην εντελεια για καποιους στριμμενους πελατες.

 

Οποιος νομιζει οτι ειναι προθυμος να το κανει με 20ρικο, και μαλιστα προσυμφωνημενα χωρις να ξερει τι θα βρει να ψαξω εγω να του βρω πελατες.

 

Η ιδια η επανεγκατασταση λειτουργικου απο μονη της ειναι κουκουρουκου. Ενα μεγαλο ποσοστο των χρηστων ομως δεν θα ξερουν να κανουν τα επομενα βηματα και θα κολλησουν εκει η στο τελος θα φτιαξουν ενα συστημα με πολλες ελλειψεις.

 

Οπως και στο linux, κανενας σχεδον που ξεκιναει τα πρωτα του βηματα δεν κολλαει στο φορματ. Οι περισσοτεροι σταματανε καπου εκει σχεςδον αμεσως και απο τους υπολοιπους ενα μεγαλο ποσοστο λιγο αργοτερα αφου βλεπουν οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο ροδινα οσο τους ειχαν πει.

Πρώτα από όλα ξέχασα να γράψω πως ο συγκεκριμένος τεχνικός είχε ασχοληθεί ξανά με το συγκεκριμένο pc 2-3 φορές. Κάθε φορά για απλό φόρματ και εγκατάσταση windows/office έπαιρνε 50€. Για backup αρχείων, ρυθμίσεων κτλ ούτε λόγος...

 

Ο πελάτης του είναι φίλος μου, ο οποίος μετά από αυτό ρώτησε εμένα αν συμφέρει αναβάθμιση ή αν πρέπει αναγκαστικά να πάρει νέο πύργο. Από το σύμπτωμα και μόνο κατάλαβα τι φταίει, και του ζήτησα να τον δω. Και όντως είχε φρακάρει το ανεμιστηράκι της κάρτας γραφικών, για αυτό πάγωνε μετά από λίγη ώρα λειτουργίας. Του έβαλα ένα άλλο ανεμιστηράκι, και όλα οκ.

 

Πιστεύω πως είχε υποχρέωση να στηρίξει περισσότερο τον πελάτη του, πως έπρεπε να το ψάξει λίγο πριν αφήσει τη δουλειά του στη μέση στο δεκάλεπτο λέγοντας του "χάλασε, είναι παλιό και δεν συμφέρει να φτιαχτεί, πλήρωσε με και άντε γεια". Έτσι θα έκανα όχι μόνο εγώ, έτσι θα έκανε οποιοσδήποτε επαγγελματίας που σέβεται τον πελάτη του.

 

Και τώρα πάμε στην ουσία. Με ποια λογική κοστολογείται 50€(μαύρα εννοείται) το απλό φόρματ, και μόνο στην περίπτωση που γίνει ομαλά χωρίς κανένα απρόοπτο? Ρωτάω πιο πολύ τον MiDi_MiLiZ μια και υποστήριξε πριν ότι πληρώνεται η ικανότητα του τεχνικού να αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα δημιουργηθεί.

seriously guys... η εμφανίσιμη σερβιτόρα δεν πρόκειται να κάνει ποτέ φορμάτ. Θα φωνάξει τον πρόθυμο φίλο ή γείτονα  B)

Και αν δεν είναι τόσο εμφανίσιμη? Μάλλον θα μάθει μόνη της για να είναι πρόθυμη να το κάνει αυτή στον φίλο που γουστάρει ή στον γείτονα lol

Δημοσ.

Διάβασα με μεγάλη προσοχή όλα τα posts.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας.
Σκέφτομαι να παρατήσω τους υπολογιστές και να αρχίσω τοξοβολία...
 

  • Like 1
Δημοσ.

Διάβασα με μεγάλη προσοχή όλα τα posts.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας.

Σκέφτομαι να παρατήσω τους υπολογιστές και να αρχίσω τοξοβολία...

 

ψαξε για δασκαλο 

καπου εδω μεσα ειναι,αλλα ισως χρειαστει να πας uk για ιδιαιτερα μαθηματα :P

  • Like 3
Δημοσ.

Ενταξει εχουν και τιμοκαταλογους οι ανθρωποι,αναλογως και την υπηρεσια ,βρισκεις και πιο οικονομικες λυσεις .Ολοι θελουν να πληρωνονται καλα οι δικες τους υπηρεσιες και να πετυχουν οσο γινεται καλυτερη τιμη για τις υπηρεσιες των υπολοιπων. Η πρωτη περιπτωση θεωρειται δικαιη ανταμοιβη για τις γνωσεις τους ενω η δευτερη καταναλωτικη συνειδηση :-D  .Και ολοι  παρουσιαζουν την δουλεια τους ετσι ωστε να νιωθεις οτι εξαρτασαι πληρως απο αυτους.Και στο φιναλε αυτα εχει η ελευθερη αγορα . 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπαν κ οι προηγούμενοι τα 40 ευρώ τα πληρώνεις για την τεχνογνωσία του άλλου όχι για τον κόπο του... Δηλαδή ρε παιδιά πες πως μου φέρνει ο άλλος τον υπολογιστή που πετάει μπλέ οθόνες κι εγώ κάνω *snaps fingers* και φτιάχνει μαγικά ο υπολογιστής, θα μου πεί δε σε πληρώνω επειδή έκανες μόνο ένα second να τον φτιάξεις; Τα άντερά μου θα μπορούσα να χρεώσω αν το έκανα αυτό ειδικά σε εταιρίες. Αυτή η νοοτροπία πληρώνω τον άλλον μόνο όταν "σκάβει" κ μόνο αυτό είναι δουλειά άξια πληρωμής μπορώ να το χαρακτηρίσω ελληνοσοβιετική επαρχιώτική νοοτροπία.

Επεξ/σία από De@th L0rd
  • Like 4
Δημοσ.

Όπως είπαν κ η προηγούμενοι τα 40 ευρώ τα πληρώνεις για την τεχνογνωσία του άλλου όχι για τον κόπο του... Δηλαδή ρε παιδιά πες πως μου φέρνει ο άλλος τον υπολογιστή που πετάει μπλέ οθόνες κι εγώ κάνω *snaps fingers* και φτιάχνει μαγικά ο υπολογιστής, θα μου πεί δε σε πληρώνω επειδή έκανες μόνο ένα second να τον φτιάξεις; Τα άντερά μου θα μπορούσα να χρεώσω αν το έκανα αυτό ειδικά σε εταιρίες. Αυτή η νοοτροπία πληρώνω τον άλλον μόνο όταν "σκάβει" κ μόνο αυτό είναι δουλειά άξια πληρωμής μπορώ να το χαρακτηρίσω ελληνοσοβιετική επαρχιώτική νοοτροπία.

Δεν βλέπω να αλλάζει ποτέ αυτό. :(

 

Ένα επιπλέον παράδειγμα (γιατί μου έχει κάτσει στραβά το "αρπακτικά"):

 

Στη μηχανή που έχω (V-Strom 650) κάνω αρκετά πράγματα μόνος μου.

Το ότι εγώ αλλάζω, λάδια, τακάκια, φίλτρα μόνος μου, οι μάστορες με άδεια συνεργείου είναι λαμόγια ;

 

Κλέφτης και απατεώνας δεν είναι αυτός που θα μου ζητήσει 40 ευρώ εργασία για να αλλάξει λάδια , φίλτρα, μπουζί.

Κλέφτης και απατεώνας είναι αυτός ο οποίος του είπα πως ακούω θόρυβο από το τιμόνι και μου είπε πως θέλει αλλαγή το ρουλεμάν τιμονιού.

Και ο επόμενος (γιατί συνηθίζω να παίρνω και δεύτερη γνώμη) μου είπε πως απλά θέλει σφίξιμο.

Δεν ήθελε χρήματα και άφησα μόνος μου 10€ για δουλειά 5'.

 

Θα καταλήξω πως, ΑΝ δεν μπορείς να το κάνεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ή πληρώνεις ότι σου λένε ή ψάχνεις να δεις ποιος θα σου κάνει την ίδια ποιότητα δουλειάς με τα λιγότερα χρήματα.

 

Επίσης:

http://www.insomnia.gr/topic/411979-%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%83%CF%89-%CF%84%CE%BF-%CF%88%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF/page-4?do=findComment&comment=4109055

Αρπακτικό και αυτός που μου πήρε 20€,  ε ;

 

 

 

/Highlander

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...