Προς το περιεχόμενο

Τεχνολογία που δημιουργεί καύσιμα από...νερό δημιούργησε η Sunfire


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μ'αρέσει που πάντα σε τέτοιες τεχνολογίες που χρησιμοποιούν μεγάλη ισχύ ηλεκτρικού ρεύματος λένε οτι το ρεύμα "μπορεί" να προέλθει απο ανανεώσιμες πηγές.

 

Ναι ρε μάγκες, ΜΠΟΡΕΙ. Αλλά σήμερα προέρχεται κυρίως απο άνθρακα, πετρέλαιο και φυσικό αέριο. Αν είχαμε τόσο πολύ ρεύμα απο ανεμογεννήτριες θα μπορούσαμε να παράγουμε και υδρογόνο με ηλεκτρόλυση, δεν χρειάζεται να φτιάξουμε βενζίνη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο rudolf diesel ο εφευρετης της μηχανης εσωτερικης καυσεως , προοριζε την εφευρεση του να λειτουργει και με ελαια απο οπωροκηπευτικα (την ειχε παρουσιασει σε καποια εκθεση της γαλιας μπορειτε να διαβασετε και το wiki )  . στο καραβι που θα τον πηγαινε να διαπραγματευτει με αγγλους επιχειρηματιες ,εξαφανιστηκε για να βρεθει νεκρος μερικες μερες αργοτερα , ετσι η εφευρεση του εμεινε ορφανη (και διασκευασμενη ) στα μετρα που εξυπηρετουν το μονοπωλειο που αντιμετωπιζουμε σημερα . 

γιατι οπωροκηπευτικα θα μπορουσαμε ολοι να παραγουμε , αλλα πετρελαιο , δεν μπορουμε ολοι να κανουμε γεωτρησεις και να στησουμε αντλιες . 

 

για να καταλαβετε πως αρχισε ο προηγουμενος αιωνας και με συνεπεια η καταντια του σημερα .  

 

και μην σκεφτοσαστε το μπαλκονακι και γελατε για το που θα τα φυτευατε , ακομη και αυτο ειναι προσχεδιασμενο για να χασουμε καθε μελοντικη  δυνατοτητα αυταρκειας ! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τεχνολογία υπάρχει εδώ και δεκαετίες από την εποχή του Τέσλα, απλά οι βιομηχανίες και οι παγκόσμιοι καπιταλιστές που θυσαυρίζουν σε βάρος μας τα θάβουν, αυτή είναι η σκληρή αλήθεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο rudolf diesel ο εφευρετης της μηχανης εσωτερικης καυσεως , προοριζε την εφευρεση του να λειτουργει και με ελαια απο οπωροκηπευτικα (την ειχε παρουσιασει σε καποια εκθεση της γαλιας μπορειτε να διαβασετε και το wiki )  . στο καραβι που θα τον πηγαινε να διαπραγματευτει με αγγλους επιχειρηματιες ,εξαφανιστηκε για να βρεθει νεκρος μερικες μερες αργοτερα , ετσι η εφευρεση του εμεινε ορφανη (και διασκευασμενη ) στα μετρα που εξυπηρετουν το μονοπωλειο που αντιμετωπιζουμε σημερα . 

ο diesel εφηύρε τις μεκ; μήπως να διάβαζες και κάποιο βιβλίο για την ιστορία της τεχνολογίας εκτός συνωμοσιολογικές μπούρδες. Όταν πέθανε υπήρχαν ήδη εκατομμύρια μεκ εν λειτουργία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το θαψουν κ αυτο η θα το χρησιμοποιουν οι μεγαλοι για δικα τους οφελοι ,παραγωγες ενεργειας με χαμηλοτερο κοστος απο πετρελαιο εχουν βρεθει αλλα ξεχνιοντε...κ καποιοι ηλ.θιοι μετα λενε για συνομοσιολωγιες κτλ...θα ξυπνησουν ολοι αποτομα καποια στιγμη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιος δεν παρακολουθούσε φυσική στο σχολείο....

 

 

Έλα πες την αλήθεια.

Το είπες για να ποζάρεις με το αμάξι που έχεις....

 

Όχι, διότι ούτε το οικογενειακό μας το Opel Zafira 2001 παίρνει ζάχαρη, ούτε κι το μηχανάκι του κολλητού μου, βασικά, εκείνο ίσως να μπορεί. Δεν ξέρω, θα το δοκιμάσω κι θα σου πω.

 

Υ.Γ. Αν το αμάξι μου έπαιρνε ζάχαρη πίστεψε με, θα έκανα εισήγηση στον admin για να κάνει νέο topic μπας κι γλυτώσει ο κόσμος τα λεφτά της βενζίνης, το να έχεις ένα τέτοιο αμάξι ΝΑΙ, είναι ποζεριά μα στον δρόμο ΜΑ κάτσε να πας βενζινάδικο κι θα σου πω εγώ αν θα κάνεις ποζεριά. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βάζει τη ζάχαρη στο ντεπόζιτο, αλλά μείγμα αλκοόλης στην οποία έχουν μετατραπεί προηγουμένως τα σάκχαρα των φρούτων ή η ζάχαρη του εμπορίου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα κάνεις υδρογόνο δεν το κάνεις βενζίνη για χαθεί με την καύση το 70%  με θερμότητα ... το βάζεις σε hydrogen fuel cell με απόδοση 90-98%...

τόσα αμάξια υδρογόνου φτιάχνουν ... 

 

http://www.horizonfuelcell.com/

Πόσο απόδοση έχει; (στήλη efficiency)

 

920px-EERE_Fuel_Cell_Comparison_Chart2.p

 

Τ να μας πουνε ρε εδω εχουμε δικο μας ανθρωπο που παραγει καυσιμα απο ζαχαροκαλαμο και σαπια φρουτα και κανεις δεν ασχολειτε μαζι του,γιατι πολυ απλα δεν τους συμφερει

ΥΓ:Ο τυπος εχει λυσει το προβλημα της ζωης του απλα..

Όντως τι να μας πει και η Βραζιλία ή η Σουηδία.. :rolleyes:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως επίσης κάθε οικολογική λύση για να ευδοκιμήση πρέπει να περνάει από το άμεσο κέρδος και την υπερκατανάλωση, το έμμεσο κέρδος είναι μόνο για το ευρύ κοινό.

 

ε κλασσσικα πραγματα........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο απόδοση έχει; (στήλη efficiency)

 

 

 

Όντως τι να μας πει και η Βραζιλία ή η Σουηδία.. :rolleyes:

 

Magnesium-Air Fuel Cell Salt water   −20 to 55 90%   Commercial / Research

  Direct carbon fuel cell Several different   700–850 80% 70%

Commercial / Research

 

και άλλα πολλά ...

άπλα πρέπει να πέσουν πολλά λεφτά για να πέσει το κόστος ακόμα ...... κανένας δεν θα δώσει 150-200,000€ για ένα Ford Focus :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο diesel εφηύρε τις μεκ; μήπως να διάβαζες και κάποιο βιβλίο για την ιστορία της τεχνολογίας εκτός συνωμοσιολογικές μπούρδες. Όταν πέθανε υπήρχαν ήδη εκατομμύρια μεκ εν λειτουργία

 

πραγματι πολυ σωστη η παρατηρηση σου για το αν υπηρχαν οι μηχανες σε γενικη διαθεση πριν πεθανει ο τυπος. 

θα φροντισω να αναβαθμισω τις γνωσεις μου .

ισως ομως  η διαφοροποιηση , να προκυπτει απο την αποσταση της εκφρασης " μηχανες εσωτερικης καυσεως " με την εκφραση "κινητηρες εσωτερικης καυσεως " 

τα αυτοκινητα παντως διαβαζω οτι κυκλοφορησανε στα 1930ς .ο τυπος πεθανε το 1913 οποτε συμφωνει με το χρονικο που παρουσιαζω .

 

παντως γκαζοκινητα υπηρχαν πριν τα  πετρελαιοκινητα .οπως και ατμοκινητα ( μπορει και 2000 χρονια να υπαρχει η χρηση του ατμου σαν κινητηρια δυναμη) 

 

 

αν εχεις καποια γνωση ,μπορεις να την παραθεσεις και να μας μορφωσεις ( τουλαχιστον εμενα) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που παρήγαγε ο τύπος στη κρήτη με τη τη ζύμωση τι ήταν καθαρή αλκοόλη, μεθανόλη, αιθανόλη τι ακριβώς; Γιατί αν βάζεις καθαρή αιθανόλη στο παπί μπορεί να δουλεύει, άλλα το θέμα είναι για πόσο ακόμη. Είναι πολύ ξερό καύσιμο κ δε λιπαίνει τον κινητήρα επαρκώς, άσε που μπορεί να καταστρέφει ότι λαστιχάκι βρίσκει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η παραγωγή καυσίμων από νερό αρκεί το νερό να είναι θαλασσινό και όχι πόσιμο. Γιατί αλλιώς θα αρχίσουν τα παρατράγουδα μόλις μυριστούν χρήμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που παρήγαγε ο τύπος στη κρήτη με τη τη ζύμωση τι ήταν καθαρή αλκοόλη, μεθανόλη, αιθανόλη τι ακριβώς; Γιατί αν βάζεις καθαρή αιθανόλη στο παπί μπορεί να δουλεύει, άλλα το θέμα είναι για πόσο ακόμη. Είναι πολύ ξερό καύσιμο κ δε λιπαίνει τον κινητήρα επαρκώς, άσε που μπορεί να καταστρέφει ότι λαστιχάκι βρίσκει...

Εδώ, αν προχωρήσεις στο δεύτερο ποστ, αναφέρει πώς περιγράφει ο ίδιος τη διαδικασία:

http://attikanea.blogspot.gr/2014/06/blog-post_3615.html

 

Αν ψάξεις για Μιχάλης Καλογεράκης, θα βρεις αρκετά, π.χ:

 

Και

http://www.ribandsea.com/main/index.php/face/1504-mixalis-kalogerakis-dorean-energeia-kai-kaysimi-yli-ap-to-ydrogono

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...