Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδια.

 

Θα ηθελα να μαθω αν μπορω να φτιαχνω μονος μου υπολογιστες. Δηλαδη να παω εφορια να παρω ενα δελτιο παροχης υπηρεσιων και να φτιαχνω υπολογιστες στη πολη μου. Το θεμα ειναι αν μπορω να το κανω τι φορους θα εχω αν εχω και ποσους υπολογιστες θα πρεπει να εχω για να βγαζω ενα καλο χαρτζιλικι. Μιλαμε για ενα μηνα να εχω 100 ευρω στη τσεπη μου γτ τοσα ειναι τα εξοδα μου. Καφεδες κανα σουβλακι μεχρι εκει. Και να περναει ο χρονος μου αλλα και να διευρυνω και τις γνωσεις μου με το ψαξιμο. Δεν ειμαι κανενας μαστερ αλλα εχω τελιωσει ενα ιεκ και απο το να στελνω συνεχεια βιογραφικα το εχει βαρεθει η ψυχη μου. Γενικα καποιος νομιμος τροπος θα υπηρχε ωστε να ασκησω το επαγγελμα μου χωρις να υπαρχει προβλημα με εφοριες τεεβε και αλλα χαζα? Μερικες καρτουλες σε γνωστους επισκεψη service αποδειξη τελος. :)

Δημοσ.

για παροχη υπηρεσιων , ανοιγεις μια ατομικη επιχειρηση... τα κλασικα σφραγιδες , μπλοκακι κλπ και ξεκινας

 

η διαδικασια εναρξης δεν ειναι πολυ κοστοβορα..εχει τρεξιματα περαδωθε σε υπηρεσιες...ισως ενας λογιστης να τα ξεπεταξει ολα αυτα στο μπαμ.

 

Απο κει και περα , εχεις καθε διμηνο τον ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ δηλ) που σαν νεοσυσταθεισα εταιρια ξεκιναει στα 450ευρω περιπου..βρεξει χιονισει...δουλευεις δεν δουλευεις.

Επειτα εχει αποδοση φπα ανα τριμηνο αν δεν κανω λαθος.

 

Ολα αυτα , αν δεν εχεις λειτουργικα εξοδα..δηλ. εχεις εδρα το σπιτι σου...

 

Αλλα με εδρα το σπιτι σου δεν σε μαθαινει κανεις...αρα βαζεις οτι θα νοικιασεις και κανα μικρο μαγαζακι..δηλ ΔΕΗ , ΝΕΡΟ , ΟΤΕ , ΙΝΤΕΡΝΕΤ , ΝΟΙΚΙ + οτι εξοπλισμο βαλεις μεσα...

Απο την στιγμη που θα νοικιασεις χωρο..δεν μπορεις να κοβεις σε καθε πελατη χειρογραφη αποδειξη απο το μπλοκακι...ειναι λιγο ...καταντια :)

Αρα ξεκινας να σκεφτεσαι για λογιστικο προγραμμα + φορολογικο μηχανισμο..ή στην τελικη για καποια ταμειακη....

 

 

Αρα για συνοψισουμε αυτο που βαραει στα αυτια ειναι ο ΟΑΕΕ...δηλ ανα διμηνο πρεπει να χεις τα 450ευρω να τα δινεις..και μετα να βλεπεις τι αλλα εξοδα εχεις και τι σου μενει για σουβλακια :)

 

Με "μερικες καρτουλες σε γνωστους επισκεψη" δεν νομιζω να βγαινουν ετσι ευκολα αυτα τα λεφτα...για να μενουν και στην τσεπη εννοω...για να αξιζει ο κοπος :)

Δημοσ.

Μόνο μαύρα γίνεται έτσι όπως το θέλεις, δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος. Πας σε αυτό που λέει ο mphxths διαφορετικά

  • Like 1
Δημοσ.

για παροχη υπηρεσιων , ανοιγεις μια ατομικη επιχειρηση... τα κλασικα σφραγιδες , μπλοκακι κλπ και ξεκινας

 

η διαδικασια εναρξης δεν ειναι πολυ κοστοβορα..εχει τρεξιματα περαδωθε σε υπηρεσιες...ισως ενας λογιστης να τα ξεπεταξει ολα αυτα στο μπαμ.

 

Απο κει και περα , εχεις καθε διμηνο τον ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ δηλ) που σαν νεοσυσταθεισα εταιρια ξεκιναει στα 450ευρω περιπου..βρεξει χιονισει...δουλευεις δεν δουλευεις.

Επειτα εχει αποδοση φπα ανα τριμηνο αν δεν κανω λαθος.

 

Ολα αυτα , αν δεν εχεις λειτουργικα εξοδα..δηλ. εχεις εδρα το σπιτι σου...

 

Αλλα με εδρα το σπιτι σου δεν σε μαθαινει κανεις...αρα βαζεις οτι θα νοικιασεις και κανα μικρο μαγαζακι..δηλ ΔΕΗ , ΝΕΡΟ , ΟΤΕ , ΙΝΤΕΡΝΕΤ , ΝΟΙΚΙ + οτι εξοπλισμο βαλεις μεσα...

Απο την στιγμη που θα νοικιασεις χωρο..δεν μπορεις να κοβεις σε καθε πελατη χειρογραφη αποδειξη απο το μπλοκακι...ειναι λιγο ...καταντια :)

Αρα ξεκινας να σκεφτεσαι για λογιστικο προγραμμα + φορολογικο μηχανισμο..ή στην τελικη για καποια ταμειακη....

 

 

Αρα για συνοψισουμε αυτο που βαραει στα αυτια ειναι ο ΟΑΕΕ...δηλ ανα διμηνο πρεπει να χεις τα 450ευρω να τα δινεις..και μετα να βλεπεις τι αλλα εξοδα εχεις και τι σου μενει για σουβλακια :)

 

Με "μερικες καρτουλες σε γνωστους επισκεψη" δεν νομιζω να βγαινουν ετσι ευκολα αυτα τα λεφτα...για να μενουν και στην τσεπη εννοω...για να αξιζει ο κοπος :)

Ευχαριστω πολυ να 'σαι καλα. Ετσι οπως τα λες "φυσικα και δεν γινεται". Να ειμαστε και λιγο ρεαλιστες. Δεν εχω τοσες γνωριμιες για να βγαλω 450 ευρω. Τουλαχιστον για αρχη. Οποτε δυστυχως παμε στο σχεδιο Α. Ξανα βιογραφικα :P

Δημοσ.

Απο την στιγμη που θα νοικιασεις χωρο..δεν μπορεις να κοβεις σε καθε πελατη χειρογραφη αποδειξη απο το μπλοκακι...ειναι λιγο ...καταντια :)

 

 

Γιατί; :lol:

 

Καταλαβαίνεις πόση κίνηση πρέπει να έχεις για να βάλεις φορολογικό μηχανισμό;

Δημοσ.

Ο φίλος μιλάει για περίπου 100€ το μήνα χαρτζιλίκι. Δηλαδή ένα pc τη βδομάδα...εννοείται ότι δεν βγαίνει με τίποτα και ούτε καν να του περάσει από το μυαλό....ας δουλεύει με γνωστούς και φίλους.

  • Like 1
Δημοσ.

Ψάξε την έννοια της απόδειξης δαπάνης. Η απόδειξη δαπάνης κόβεται σε εσένα από τον αποδοχέα της υπηρεσίας και είναι γι'ακριβώς αυτό το σκοπό, δηλαδή την περιστασιακή απασχόληση. Δεν χρειάζεσαι ασφάλιση και υπάρχει ένα όριο στο ποσό που μπορείς να πάρεις με απόδειξη δαπάνης ανά έτος, το οποίο πιστεύω ότι είναι 5.000 ευρώ αυτή τη στιγμή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πληρώνεις φόρους, ίσα ίσα θα έχεις και παρακράτηση και τα πάντα κανονικά. Απλώς δεν απαιτείται ασφάλιση, ούτε τήρηση βιβλίων. 

Υπ'οψην ότι δεν ξέρω αν μπορεί να σου κόψει απόδειξη δαπάνης ένας ιδιώτης. Το έχω κάνει στο παρελθόν με ένα ΤΕΙ στο οποίο δούλευα σε ένα ερευνητικό. Για παραπάνω λεπτομέρειες απευθύνσου σε λογιστή ή στη ΔΟΥ σου.

Δημοσ.

Πολυ σωστά τα λέει ο φίλος παραπάνω. Απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης. Έως 5000€ είσαι καλυμμένος και με αυτήν.

 

Βρες και ρωτά ενα σωστό λογιστη

Δημοσ.

Γιατί; :lol:

 

Καταλαβαίνεις πόση κίνηση πρέπει να έχεις για να βάλεις φορολογικό μηχανισμό;

Σε πάρα πολλές δραστηριότητες δεν επιτρέπεται πλέον η χειρόγραφη έκδοση όσο μικρό τζίρο κι αν έχεις. Βασικά σε ελάχιστες επιτρέπεται

Δημοσ.

οταν μιλαμε για "μαγαζι" πληροφορικης οπου θα πουλας υπηρεσια..αντε και κανα ανταλλακτικο στα σερβις...δεν γινεται να κοβεις χειρογραφη...για πολλους λογους...ουτε και η ταμειακη κολλαει

 

υποτιθεται οτι πρεπει να χεις προκαθορισμενες υπηρεσιες περασμενες στο λογιστικο προγραμμα...οταν πουλας και το ανταλλακτικο να υπαρχει σαν ειδος...σειριακοι αριθμοι κλπ...

μιλαμε για σωστα παραστατικα...οχι "ειδος υπηρεσιας ---> επισκευη" , "ειδος προιοντος ---> ανταλλακτικο" :)

 

Επειδη οι πελατες ειναι ιδιοτροποι , πρεπει να υπαρχουν σωστα παραστατικα...ιστορικο στο λογιστικο προγραμμα...για την περιπτωση που θα γινει καμμια στραβη...

 

οποτε μιλαμε για λογιστικο προγραμμα + φορολογικο μηχανισμο

 

υπαρχουν free λογιστικα προγραμματα αλλα πρεπει να κατσεις με τις μερες να το παραμετροποιησεις ....τα επι πληρωμη (με το ετος) βαρανε στο κεφαλι

ενας φτηνος φορολογικος παει στην 400αρουμπα...τσουχτερο παπαρακι...

 

Γενικως για να ξεκινησεις μια εταιρια..το χουμε ξαναπει..θελει ενα καλο κεφαλαιο στην αρχη για τα πρωτα εξοδα..και για να δειξεις σοβαροτητα..δεν θελει τσιγγουνιες...

Επειτα αν δεν εχεις πελατεια ετοιμη και σιγουρη..θες καποιο κεφαλαιο να συντηρησει την επιχειρηση για καποιους μηνες...

Προωθητικες ενεργειες να σε μαθουν...κλπ κλπ κλπ...

 

Ειναι δυσκολη περιοδος για τετοια..ο κοσμος ηταν που ηταν μαζεμενος στις επισκευες των η/υ του..τωρα ειναι ακομα περισσοτερο...

 

οποτε εκτος και αν δεν εχεις καποια κληρονομια για φαγωμα .....αστο για αργοτερα :)

Δημοσ.

Στην λιανική δεν είναι απαραίτητη η λεπτομερής περιγραφή του πωλουμενου είδους. Επίσης οι νέες ταμειακές είναι προγραμματιζόμενες μέσω υπολογιστή και μπορείς να προσθέσεις τμήματα για οτιδήποτε. Βέβαια ο φορολογικός μηχανισμός είναι καλή λύση γιατί επιτρέπει και την online αποστολή παραστατικών. Ωστόσο θέλει κάθε μέρα ζ ανεξάρτητα αν έχεις τζίρο και είναι πιο ακριβός. Τέλος μην ξεχνάς εδώ να προσθέσεις και το κόστος του υπολογιστή στην υπόθεση. Ο υπολογιστής που θα είναι συνδεδεμένος με τον μηχανισμό πρέπει να είναι περασμένος κανονικά στην επιχείρηση και όλα τα προγράμματα του να φέρουν άδειες με τιμολόγια ή gnu license

Δημοσ.

Σε πάρα πολλές δραστηριότητες δεν επιτρέπεται πλέον η χειρόγραφη έκδοση όσο μικρό τζίρο κι αν έχεις. Βασικά σε ελάχιστες επιτρέπεται

στη παροχή υπηρεσιών επιτρέπεται μια χαρά και χρησιμοποιείται αβέρτα και αν έχεις και λίγες πωλήσεις εμπορευμάτων (πχ να αγοράσεις κάτι από κάνα πλαίσιο για να μπει στο πελάτη) πάλι μια χαρά υπάρχει και σήμερα και χειρόγραφο τδα ακόμα και αν είναι πολλών χιλιαρίκων

 

άλλωστε ο ts δεν θέλει να ανοίξει μεγάλο μαγαζί πληροφορικής 

. Ωστόσο θέλει κάθε μέρα ζ ανεξάρτητα αν έχεις τζίρο και είναι πιο ακριβός.

 

δεν έχει ζ ο φορολογικός μηχανισμός, σου αριθμεί ένα ένα τα παραστατικά όχι μόνο τα σύνολα της ημέρας 

 

και αν μια μέρα δεν κόψεις τίποτα, πολύ απλά δεν το περνάς καν στα βιβλία σε αντίθεση με το μηδενικό ζ που όντως το περνάς 

 

βέβαια στο μηχανισμό περνάνε τα πάντα ακόμα και παραστατικά που έχουν ακυρωθεί (και δεν έχουν πάει ποτε στο πελάτη) καθώς και τα ακυρωτικά τους.

 

είναι πιο αναλυτικοί και πιο ευχρηστοι, απλά αφορούν και πολλή κίνηση, όχι κάποιον που έχει έδρα σπίτι του και ζήτημα είναι να κόβει 10 στοιχεία το μήνα..

δε συμφέρει διαφορετικά το κόστος 

Δημοσ.

Στην λιανική δεν είναι απαραίτητη η λεπτομερής περιγραφή του πωλουμενου είδους. Επίσης οι νέες ταμειακές είναι προγραμματιζόμενες μέσω υπολογιστή και μπορείς να προσθέσεις τμήματα για οτιδήποτε. Βέβαια ο φορολογικός μηχανισμός είναι καλή λύση γιατί επιτρέπει και την online αποστολή παραστατικών. Ωστόσο θέλει κάθε μέρα ζ ανεξάρτητα αν έχεις τζίρο και είναι πιο ακριβός. Τέλος μην ξεχνάς εδώ να προσθέσεις και το κόστος του υπολογιστή στην υπόθεση. Ο υπολογιστής που θα είναι συνδεδεμένος με τον μηχανισμό πρέπει να είναι περασμένος κανονικά στην επιχείρηση και όλα τα προγράμματα του να φέρουν άδειες με τιμολόγια ή gnu license

 

πες οτι εβαλες νεο δισκο στο πισι του πελατη..δεν πρεπει να αναγραφεται ο σειριακος στην αποδειξη για τυχον εγγυηση?

Αλλαξες μητρικη..να αναγραφει μοντελο ισως?Πες οτι εκανες μια εξυπηρετηση και πουλησες ενα κινητο σε καποιον....να μην αναγραφει κανα ιμει ξερωγω?Η ταμειακη ειναι για ψιλικατζιδικα και εταιριες με λιγοστα και συγκεκριμενα ειδη/υπηρεσιες..οι χειρογραφες για καποιον που κοβει μια φορα τον μηνα..και το Ζ ειναι 2 κλικ στο πισι..μην δημιουργουμε δραματα :)

 

Οπως ειπα οταν θελεις να κανεις κατι σοβαρα..δεν κανεις τσιγγουνιες..και στην τελικη αγοραζεις ενα φορητο (με 8αρια) ..ο,τι πιο σαπιο με 2,5 κατοσταρικα... μηχανισμο..και προγραμμα...μινιμουμ κοστος...

 

Αν θες να μειωσεις και αλλο το κοστος... χρησιμοποιεις καποιο free λογιστικο προγραμμα (π.χ. openerp)..που παιζει σε λινουξακι..και αποφευγεις πολλα εξοδα...απλα θες απειρες ωρες παραμετροποιησης...

Δημοσ.

Η απόδειξη δαπανών ονομάζεται πλέον τίτλος κτήσης και χρησιμοποιείται όταν ο ένας από τους δύο συμβαλλόμενους δεν είναι υπόχρεος τήρησης βιβλίων και στοιχείων. Αυτό σημαίνει πως από τη μία πλευρά υπάρχει η επιχείρηση και από την άλλη ο μη υπόχρεος. Αν ο μη υπόχρεος πραγματοποιήσει μια εργασία για την επιχείρηση, η τελευταία μπορεί να εκδώσει τίτλο κτήσης για αυτή την εργασία καταβάλλοντας όσα ορίζει ο νόμος (παρακράτηση π.χ.). Άρα δεν τίθεται θέμα τίτλου κτήσης για δυο φυσικά πρόσωπα οπότε και δεν μπορεί να προβεί σε αυτή τη λύση ο ts. Θα μπορούσε αν οι πελάτες του ήταν μόνο επιχειρήσεις και με τον περιορισμό πως οι εργασίες που προσφέρει δεν είναι επαναλαμβανόμενες. Παραθέτω ακριβώς:

 

 Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι η ευκαιριακή παρεπόμενη δραστηριότητα αποδεικνύεται από πραγματικά γεγονότα, τα οποία κρίνονται από τον αρμόδιο προϊστάμενο Δ.Ο.Υ. Τέτοια πραγματικά γεγονότα αποτελούν ιδίως η συνέχεια  ή μη της άσκησης της δραστηριότητας αυτής, η ύπαρξη ιδιαίτερης επαγγελματικής εγκατάστασης,   η ύπαρξη ιδιαίτερου εξοπλισμού και μηχανικών μέσων για την παροχή των υπηρεσιών αυτών και γενικότερα εάν η παροχή των υπηρεσιών αυτών έχει τα χαρακτηριστικά της οργανωμένης επιχείρησης. Πηγή

 

Επίσης ο ΚΦΑΣ δεν θέτει όριο απολαβών αλλά μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει πως τα 5000 ευρώ που ίσχυαν παλαιότερα, πλέον είναι ο μισθός ενός έτους για κάποιους. Με μια καρφωτή, σου την πέφτει εφορία και ΟΑΕΕ και σου ζητούν αναδρομικά εισφορές,φπα και τα ρέστα. Επίσης σε περίπτωση που προσφέρεις συστηματικά υπηρεσίες σε μια επιχείρηση και αμείβεσαι με τίτλο κτήσης τότε υπάρχει και θέμα ΙΚΑ καθώς το τελευταίο θα σου ζητήσει ασφάλιση και όχι άδικα.

 

Προς ts. Αν θες να είσαι νόμιμος, όταν βρεις 4-5 επιχειρηματίες και τους προσφέρεις τις υπηρεσίες σου, εξήγησε τους από την αρχή πως δεν τηρείς βιβλία και στοιχεία και ζήτα αμοιβή με τίτλο κτήσης. Προσοχή να μην γίνεται συστηματικά αυτό γιατί ενδέχεται να υπάρχει πρόβλημα και για τους δυο σας. Φυσικά το εισόδημα που απέκτησες από εκεί το αναφέρεις στη δήλωση εισοδήματος. 

 

Έναρξη δεν μπορείς να κάνεις καθώς τα έξοδα είναι τεράστια. Επομένως σου μένουν τρεις λύσεις. Οι δύο είναι παράνομες και η άλλη όχι. Η νόμιμη είναι να στέλνεις βιογραφικά και να περιμένεις αν θα κάτσει κάτι. Η μία παράνομη είναι να παρέχεις τις υπηρεσίες σου μαύρα. Η άλλη παράνομη είναι να πιάσεις έναν επιχειρηματία και να του ζητήσεις να κόβεις απόδειξη στο όνομά του για κάθε υπηρεσία που προσφέρεις, αφού πρώτα συμφωνήσετε τι θα κερδίζει και αυτός από αυτή την κατάσταση. Τις παράνομες δεν μπορώ να σου τις προτείνω οπότε θα σου πρότεινα να ψαχτείς λίγο ακόμη και όταν θα είσαι έτοιμος να προχωρήσεις σε έναρξη και τα τοιαύτα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...