Προς το περιεχόμενο

GPS που να αποθηκεύει τα σημεία που πήγα.


JLEE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

είμαι εντελώς άσχετος απο GPS και δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα.

Ψάχνω για ένα GPS που να αποθηκεύει τα σημεία που βρίσκομαι.

π.χ. Είμαι στη οδό "Πλαστήρα" να πατήσω κάτι και να το αποθηκεύσει ώστε να μπορώ να το δώ αργότερα.

Θα μου ήταν πολύ χρήσιμο στη δουλειά μου.

 

Ξέρετε κάποιο προϊόν που να το κάνει αυτό?

 

Ευχαριστώ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολιγον Offtopic

Αν εχεις κινητό android με ενσωματωμένο gps, υπάρχουν δεκάδες εφαρμογές (δωρεάν και μη) που κάνουν αυτό που θες. 

 

Αν θες συσκευή, πες τι αλλο χρειαζεσαι απο τη συσκευή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

είμαι εντελώς άσχετος απο GPS και δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα.

Ψάχνω για ένα GPS που να αποθηκεύει τα σημεία που βρίσκομαι.

π.χ. Είμαι στη οδό "Πλαστήρα" να πατήσω κάτι και να το αποθηκεύσει ώστε να μπορώ να το δώ αργότερα.

Θα μου ήταν πολύ χρήσιμο στη δουλειά μου.

 

Ξέρετε κάποιο προϊόν που να το κάνει αυτό?

 

Ευχαριστώ!!!

 

Οσα εχουν προγραμμα πλοηγησης destinator σιγουρα το κανουν.Μπορει και με αλλα προγραμματα αλλα δεν ξερω .Εκει που σε "βρισκει" οταν πας καπου πατας προσθηκη στα αγαπημενα και δινεις ονομασια που θελεις .

Μετα αν θελεις να ξαναπας απλα το επιλεγεις απο εκει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι,

 

λοιπόν αυτό που ζητάω ακριβώς είναι:

Να πηγαίνω σε διάφορα σημεία όπως οικόπεδα/σπίτια (χαρτογραφημένα) και χωράφια (μη χαρτογραφημένα) να τα αποθηκεύω.

Τέλος να κάνω export τα δεδομένα (συντεταγμένες) στο pc.

 

Τα MLS δεν μου κάνουν γιατί σε μη χαρτογραφημένα σημεία (χωράφια) αποθηκεύει το κοντινότερο δρόμο.

 

Ευχαριστώ και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι,

 

λοιπόν αυτό που ζητάω ακριβώς είναι: