Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε ενα καλαθι υπαρχουν λιγοτερα απο 100 μηλα.Αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 20,θα περισεψουν 5 ,αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 15 θα περισεψουν παλι 5.Ποσα μηλα υπαρχουν στο καλαθι???

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

65

 

(υπό την προϋποθεση ότι όταν λες "τα βαζουμε ανα 15 σε φρουτιέρα" σημαίνει ότι γεμίζεις τουλάχιστον 1 φρουτιέρα αλλιώς υπάρχει και η λύση 5 ... που γεμίζεις 0 φορυτιέρες)

Δημοσ.

Σε ενα καλαθι υπαρχουν λιγοτερα απο 100 μηλα.Αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 20,θα περισεψουν 5 ,αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 15 θα περισεψουν παλι 5.Ποσα μηλα υπαρχουν στο καλαθι???

Τι δύσκολο, 65 μήλα, μισό λεπτό μου πήρε..

Δημοσ.

65

 

(υπό την προϋποθεση ότι όταν λες "τα βαζουμε ανα 15 σε φρουτιέρα" σημαίνει ότι γεμίζεις τουλάχιστον 1 φρουτιέρα αλλιώς υπάρχει και η λύση 5 ... που γεμίζεις 0 φορυτιέρες)

Αυτο ακριβως σκεφτηκα και εγω και ηθελα μια δευτερη αποψη  γιατι δεν ειμουν σιγουρος  thanks!! 

Δημοσ.

λιγο πιο συγκεκριμενα την μεθοδολογια για την επιλυση του προβληματος μην πετατε ετσι αριθμους  :-D

 

Excel

Δημοσ.

λιγο πιο συγκεκριμενα την μεθοδολογια για την επιλυση του προβληματος μην πετατε ετσι αριθμους :-D

Το ΕΚΠ βρίσκεις και προσθέτεις 5.

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλαμπλασιάζεις έναν αριθμό με το 20 και προσθέτεις 5. Το 4x20+5=85 δεν είναι γιατί δεν βγαίνει σωστό υπόλοιπο με το 15. Προχωράς προς τα κάτω και βγαίνει... Δεν είναι ότι χρειάζεται και καμιά μεθοδολογία

  • Moderators
Δημοσ.

Πολλαμπλασιάζεις έναν αριθμό με το 20 και προσθέτεις 5. Το 4x20+5=85 δεν είναι γιατί δεν βγαίνει σωστό υπόλοιπο με το 15. Προχωράς προς τα κάτω και βγαίνει... Δεν είναι ότι χρειάζεται και καμιά μεθοδολογία

η απλα βρισκεις το πρωτο νουμερο που εχουν κοινο! Εννοω οτι 20+20+20=60 15+15+15+15=60. Προσθετεις τα αλλα 5 που περισευουν και τελειωσες

 

αυτο που ειπε ο GreyHorse! απλα δεν θυμομουν πως σκατα ελγετε το Ελαχισο κοινο πολλαπλασια :P 

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλαμπλασιάζεις έναν αριθμό με το 20 και προσθέτεις 5. Το 4x20+5=85 δεν είναι γιατί δεν βγαίνει σωστό υπόλοιπο με το 15. Προχωράς προς τα κάτω και βγαίνει... Δεν είναι ότι χρειάζεται και καμιά μεθοδολογία

Προς τα πάνω προχωράς όχι προς τα κάτω.

Δυο αριθμοί, 15 και 20. Παίρνεις τον μεγαλύτερο, το 20 και ελέγχεις αν διαιρείται με το 15, αν όχι συνεχίζεις με το επόμενο πολλαπλάσιο του 20.

20x2=40

Ελέγχεις αν το 40 διαιρείται με το 15, δεν διαιρείται, προχωρείς.

20x3=60.

Ελέγχεις αν διαιρείται με το 15, πράγματι διαιρείται, άρα το 60 είναι το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο των αριθμών (15,20).

Προσθέτεις πέντε (μήλα) και το έβγαλες το πρόβλημα.

 

40άρισα και ακόμα θυμάμαι 5η δημοτικού να το κάνω, στην πέμπτη τα μαθαίναμε τότε.

Και είμαι σίγουρος πως άμα ψάξουμε βιβλία δημοτικού σίγουρα θα βρούμε αν όχι ακριβώς την ίδια, παρόμοια άσκηση, πορτοκάλια ή κουλουράκια αντί για μήλα..

Δημοσ.

Ίσως μπορείς να το εκφράσεις με εξισωσεις και να βρεις τη λύση απο εκεί αλλά δεν έχει μεγάλη διαφορά.Να πεις δηλαδή κάτι τέτοιο:

y<100

y=20x+5

y=15k+5

 

x<=4

k<=6

x/k=3/4

 

Άρα x=3,k=4 (με κάποιες προυποθέσεις αυτό) και y=65

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ ήθελα να πάω προς τα κάτω και έτσι πήγα. Ποιο είναι το πρόβλημά σου δεν ξέρω

Εγώ; Κανένα πρόβλημα

Εσύ; Ναι, ξέχασες τον ΕΚΠ που μας μάθαιναν στο δημοτικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...