nightguy Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Σε ενα καλαθι υπαρχουν λιγοτερα απο 100 μηλα.Αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 20,θα περισεψουν 5 ,αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 15 θα περισεψουν παλι 5.Ποσα μηλα υπαρχουν στο καλαθι???
cthulhucarbide Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δεν έχει λύση μισό 65 είναι. Μπερδεύει γιατί στην αρχή νοίμιζα ότι θα είναι λιιιιγο κάτω από και πήγα να πω 95
nightguy Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Ειπα να ανοιξω ενα θεμα ετσι για αλλαγη
DrLo Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 65 (υπό την προϋποθεση ότι όταν λες "τα βαζουμε ανα 15 σε φρουτιέρα" σημαίνει ότι γεμίζεις τουλάχιστον 1 φρουτιέρα αλλιώς υπάρχει και η λύση 5 ... που γεμίζεις 0 φορυτιέρες)
nightguy Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 λιγο πιο συγκεκριμενα την μεθοδολογια για την επιλυση του προβληματος μην πετατε ετσι αριθμους
GreyHorse Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Σε ενα καλαθι υπαρχουν λιγοτερα απο 100 μηλα.Αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 20,θα περισεψουν 5 ,αν τα βαλουμε σε φρουτιερες ανα 15 θα περισεψουν παλι 5.Ποσα μηλα υπαρχουν στο καλαθι??? Τι δύσκολο, 65 μήλα, μισό λεπτό μου πήρε..
nightguy Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 65 (υπό την προϋποθεση ότι όταν λες "τα βαζουμε ανα 15 σε φρουτιέρα" σημαίνει ότι γεμίζεις τουλάχιστον 1 φρουτιέρα αλλιώς υπάρχει και η λύση 5 ... που γεμίζεις 0 φορυτιέρες) Αυτο ακριβως σκεφτηκα και εγω και ηθελα μια δευτερη αποψη γιατι δεν ειμουν σιγουρος thanks!!
DrLo Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 λιγο πιο συγκεκριμενα την μεθοδολογια για την επιλυση του προβληματος μην πετατε ετσι αριθμους Excel
GreyHorse Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 λιγο πιο συγκεκριμενα την μεθοδολογια για την επιλυση του προβληματος μην πετατε ετσι αριθμους Το ΕΚΠ βρίσκεις και προσθέτεις 5. 1
cthulhucarbide Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Πολλαμπλασιάζεις έναν αριθμό με το 20 και προσθέτεις 5. Το 4x20+5=85 δεν είναι γιατί δεν βγαίνει σωστό υπόλοιπο με το 15. Προχωράς προς τα κάτω και βγαίνει... Δεν είναι ότι χρειάζεται και καμιά μεθοδολογία
Moderators Spect~ Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Πολλαμπλασιάζεις έναν αριθμό με το 20 και προσθέτεις 5. Το 4x20+5=85 δεν είναι γιατί δεν βγαίνει σωστό υπόλοιπο με το 15. Προχωράς προς τα κάτω και βγαίνει... Δεν είναι ότι χρειάζεται και καμιά μεθοδολογία η απλα βρισκεις το πρωτο νουμερο που εχουν κοινο! Εννοω οτι 20+20+20=60 15+15+15+15=60. Προσθετεις τα αλλα 5 που περισευουν και τελειωσες αυτο που ειπε ο GreyHorse! απλα δεν θυμομουν πως σκατα ελγετε το Ελαχισο κοινο πολλαπλασια 1
GreyHorse Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Πολλαμπλασιάζεις έναν αριθμό με το 20 και προσθέτεις 5. Το 4x20+5=85 δεν είναι γιατί δεν βγαίνει σωστό υπόλοιπο με το 15. Προχωράς προς τα κάτω και βγαίνει... Δεν είναι ότι χρειάζεται και καμιά μεθοδολογία Προς τα πάνω προχωράς όχι προς τα κάτω. Δυο αριθμοί, 15 και 20. Παίρνεις τον μεγαλύτερο, το 20 και ελέγχεις αν διαιρείται με το 15, αν όχι συνεχίζεις με το επόμενο πολλαπλάσιο του 20. 20x2=40 Ελέγχεις αν το 40 διαιρείται με το 15, δεν διαιρείται, προχωρείς. 20x3=60. Ελέγχεις αν διαιρείται με το 15, πράγματι διαιρείται, άρα το 60 είναι το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο των αριθμών (15,20). Προσθέτεις πέντε (μήλα) και το έβγαλες το πρόβλημα. 40άρισα και ακόμα θυμάμαι 5η δημοτικού να το κάνω, στην πέμπτη τα μαθαίναμε τότε. Και είμαι σίγουρος πως άμα ψάξουμε βιβλία δημοτικού σίγουρα θα βρούμε αν όχι ακριβώς την ίδια, παρόμοια άσκηση, πορτοκάλια ή κουλουράκια αντί για μήλα..
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Ίσως μπορείς να το εκφράσεις με εξισωσεις και να βρεις τη λύση απο εκεί αλλά δεν έχει μεγάλη διαφορά.Να πεις δηλαδή κάτι τέτοιο: y<100 y=20x+5 y=15k+5 x<=4 k<=6 x/k=3/4 Άρα x=3,k=4 (με κάποιες προυποθέσεις αυτό) και y=65 2
cthulhucarbide Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Προς τα πάνω προχωράς όχι προς τα κάτω. Εγώ ήθελα να πάω προς τα κάτω και έτσι πήγα. Ποιο είναι το πρόβλημά σου δεν ξέρω
GreyHorse Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Εγώ ήθελα να πάω προς τα κάτω και έτσι πήγα. Ποιο είναι το πρόβλημά σου δεν ξέρω Εγώ; Κανένα πρόβλημα Εσύ; Ναι, ξέχασες τον ΕΚΠ που μας μάθαιναν στο δημοτικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα