evoracing Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Καλησπέρα... Δεν έχω ψαχτεί γενικά στο θέμα και θέλω να μου πείτε, αν σε ένα αμάξι (μαμά ή πειραγμένο μοτέρ) προσπεράσεις καζανάκι, τελικό δηλαδή να φεύγει από το χταπόδι σκέτος σωλήνας, τι πρόβλημα μπορεί να έχει? δεν λέω για νομικά θέματα αλλά καθαρά μηχανικά.
Haldol Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Η εξάτμιση θέλει αρκετή μελέτη. Ενώ συνήθως είναι καλό να την «ελευθερώνεις» λίγο, αν το παρακάνεις, χάνεις την πίεση εξόδου των καυσαερίων, με αποτέλεσμα στροβιλισμούς μεσ' το σωλήνα, δυσκολία στο να φύγουν τα καυσαέρια, κλπ, τα οποία προφανώς σημαίνουν μειωμένη απόδοση. Αυτό είναι πιο αισθητό σε turbάμαξα, καθώς η ισχύς τους 'ξεκινάει' από τα καυσαέρια. Τα ατμοσφαιρικά είναι λίγο πιο fool-proof σ' αυτό το θέμα. Α, μην ξεχάσω και το θόρυβο. Ένα ελεύθερο τελικό ακούγεται ωραία. Είναι λίγο πιο μπάσσο το αμάξι σε σχέση με το stock και γουστάρεις. Όμως μια σκέτη σωλήνα από το χταπόδι ως πίσω, είναι απλά ανυπόφορη, ακόμα κι αν είσαι σκληροπυρηνικός κάγκουρας. Μετά τα πρώτα 10' εκνευρίζει, κάνει τρελή φασαρία. Έχεις ακούσει ποτέ από κοντά εκκεντροφοράτο αμάξι από ράλυ; Ή έχεις μπει μέσα; Σπασαρχίδικο τελείως.
evoracing Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Στροβιλισμούς ξέρω πως δεν θέλουμε πολύ μεγάλο στις καμινάδες των καυστήρων γιατί έχουμε θερμαντικές απώλειες, αλλά στο αμάξι και στο αμάξι? στο αμάξι θέλουμε κρύα μηχανή! Ναι οκ τον θόρυβο δεν τον μετράμε καν δεν είναι μηχανικό πρόβλημα. Ναι έχω ακούσει το evo των extreme tuners που αν δεν κάνω λάθος έχει σκέτο σωλήνα! Απλά δεν είναι για πολλά, ένας χρόνος και καλά είναι Απλά έχω δει και πολλές μηχανές με εξατμίσεις του τύπου GP1 Exhaust και άλλες λογικά custom αλλά δεν το κόβω να έχει καταλύτη και τα σχετικά... Αυτό δεν έχει θέμα?
dimitrisOP Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 βλεπω το κλαρους να γινεται τρομερο προτζεκτ 2
Ntinaras Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Στροβιλισμούς ξέρω πως δεν θέλουμε πολύ μεγάλο στις καμινάδες των καυστήρων γιατί έχουμε θερμαντικές απώλειες, αλλά στο αμάξι και στο αμάξι? στο αμάξι θέλουμε κρύα μηχανή! Ναι οκ τον θόρυβο δεν τον μετράμε καν δεν είναι μηχανικό πρόβλημα. Ναι έχω ακούσει το evo των extreme tuners που αν δεν κάνω λάθος έχει σκέτο σωλήνα! Απλά δεν είναι για πολλά, ένας χρόνος και καλά είναι Απλά έχω δει και πολλές μηχανές με εξατμίσεις του τύπου GP1 Exhaust και άλλες λογικά custom αλλά δεν το κόβω να έχει καταλύτη και τα σχετικά... Αυτό δεν έχει θέμα? αν το αμαξι εχει μονιμα κρυα μηχανη κλαφτο...
Haldol Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Πέρα απ' αυτό που λέει ο Ntinaras, ότι το αμάξι δεν θέλει κρύα μηχανή (θα σπάσει με 5 γκαζιές έτσι) ... κάνεις ένα μεγάλο λογικό σφάλμα: ένα ειδικά σχεδιασμένο όχημα, δεν είναι το ίδιο με αυτό που έχεις στο γκαράζ σου! Το ότι γίνεται σε αυτοκίνητα ή μηχανές που είναι για πίστα, δε σημαίνει ότι είναι εύκολο ή καλό να γίνει σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Το ότι έγινε σε ένα project που κόστισε 40,000€ πάνω στο οποίο έπεσε άπειρη μελέτη και σχεδιασμός, δε σημαίνει ότι απλά κάνοντας ΈΝΑ από τα ΟΧΤΑΚΟΣΙΑ πράγματα που έκαναν αυτοί, θα κερδίσεις κάτι. Θέλεις ήχο; Βάλε ένα τελικό πιο ελεύθερο. Θέλεις δύναμη; Πες τι αμάξι είναι, με τι μοτέρ, να σου πούμε πως γίνεται, και αν αξίζει. Όμως μην αλλάξεις όλη την εξάτμιση με σωλήνα έτσι αυθαίρετα. Λεφτά θα πετάξεις και δε θα πηγαίνει και καλά κιόλας το αμαξάκι.
kage Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 με τοσους αισθητηρες για πιεση/καυσιμα/αερα/θερμοκρασιες θα λεγα οτι χωρις να φτιαξεις custom προγραμμα θα χεις ανοιχτο λαμπακι check engine με οτι συνεπειες εχει αυτο αν δεν προσαρμοστει μονος του ο εγκεφαλος... υπαρχουν καποιες μαρκες που βγαζουν καλυτερες+δοκιμασμενες εξατμισεις για το συγκεκριμενο αυτοκ. ή πιο ελευθερο καταλυτη(100-200 τρυπες) για χ αλογα σεταπ...
madsc Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Βγάζοντας καταλύτη από εξάτμιση auto/moto το 1ο που θα γίνει είναι να βγαίνει η άκαυτη τελείως ελεύθερα. Όσο ξεπερνάς την διατομή εξάτμισης σε mm που σηκώνει στο όχημα σου θα έχεις αναρροφήσεις αέρα, θα γίνει μίγμα με την άκαυτη και θα έχεις σκασίματα (εκρήξεις) μέσα στην εξάτμιση όταν αφήνεις το γκάζι. Αυτό θα σου καταστρέψει την εξάτμιση πολύ πολύ γρήγορα. Αυτά μηχανικά. Στον τομέα των επιδόσεων, όπως ειπώθηκε, είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις κάτι μόνος σου και να αυξήσεις και θόρυβο και άλογα. Συνήθως γίνεται μόνο το πρώτο. Μπορείς να αγοράσεις ή να αντιγράψεις έτοιμη aftermarket εξάτμιση που είναι μελετημένη για το όχημα σου. Υπόψιν σε κάθε περίπτωση που αυξήσεις θόρυβο γίνεσαι υποψήφιος από κλήσεις μέχρι σήκωμα. Οι αλλαγές για επιδόσεις που βλέπεις σε αυτοκίνητα/μηχανές πίστας δεν έχουν καμία σχέση σε χρόνο ζωής με τα εργοστασιακά setup. Θα πρέπει να είσαι συνέχεια από πάνω μετά. Αυτό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα για μένα. /sc 1
vasilisaerox Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 συγγνώμη γιατί θες να βγάλεις το καταλύτη?
igoods Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Η εξάτμιση θέλει αρκετή μελέτη. Ενώ συνήθως είναι καλό να την «ελευθερώνεις» λίγο, αν το παρακάνεις, χάνεις την πίεση εξόδου των καυσαερίων, με αποτέλεσμα στροβιλισμούς μεσ' το σωλήνα, δυσκολία στο να φύγουν τα καυσαέρια, κλπ, τα οποία προφανώς σημαίνουν μειωμένη απόδοση. Αυτό είναι πιο αισθητό σε turbάμαξα, καθώς η ισχύς τους 'ξεκινάει' από τα καυσαέρια. Τα ατμοσφαιρικά είναι λίγο πιο fool-proof σ' αυτό το θέμα. Α, μην ξεχάσω και το θόρυβο. Ένα ελεύθερο τελικό ακούγεται ωραία. Είναι λίγο πιο μπάσσο το αμάξι σε σχέση με το stock και γουστάρεις. Όμως μια σκέτη σωλήνα από το χταπόδι ως πίσω, είναι απλά ανυπόφορη, ακόμα κι αν είσαι σκληροπυρηνικός κάγκουρας. Μετά τα πρώτα 10' εκνευρίζει, κάνει τρελή φασαρία. Έχεις ακούσει ποτέ από κοντά εκκεντροφοράτο αμάξι από ράλυ; Ή έχεις μπει μέσα; Σπασαρχίδικο τελείως. Μου φαινεται καπου τα μπερδεψες...Ενα ατμοσφαιρικο θελει μελετη στην εξατμιση γτ αν το παρακανεις απλα θα χασεις δυναμη.Με απλα λογια αν αφησεις το μοτερ μονο με το χταποδι πανω σιγουρα μονο κακο αποτελεσμα θα εχει. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ενα τουρμπατο οσο πιο ελευθερη τοσο πιο πολυ αποδοση εχει.Μπορεις να αφησεις την τουρμπινα χυμα χωρις down pipe και τιποτα?..εκει θα σου βγαλει την καλυτερη αποδοση. Το πηγα απο το ενα ακρο στο αλλο για να καταλαβουν ολοι αυτο που ειπα. 1
evoracing Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Παιδιά εγώ απλά μια ερώτηση έκανα! δεν είπα ότι θέλω να βγάλω τελικό, καταλύτη... Απλά να μάθω τι γίνεται αν δεν τα έχει αυτά. @Haldol δεν εννοώ κρύα σε σημείο θερμοκρασίας εκκίνησης. Άλλες απαιτήσεις ψύξεις έχει ένα 115hp-1.8cc και άλλες ένα 950hp-3.0cc+turbo... Το 2ο αμάξι δεν μπορεί να λειτουργεί με μαμά ψύξη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα