flogerakos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Είμαι πελάτης χρόνια του Digital-Master.gr και είμαι πολυ ευχαριστημενος απο το συγκεκριμένο κατάστημα. Στις 25/11/2014 έκανα παραγγελία απο το συγκεκριμένο site εναν σκληρό δίσκο Kingston SSD 30GB 520/550 mS200 mSATA SA3 ( SMS200S3/30G ) για ενα inspiron 910 που εχω. Αφου τον παρέλαβα κανονικά στις 02/12/2014 αμέσως διαπίστωσα πως δεν είναι συμβατός με το netbook καθώς το netbook είναι PATA- miniPCIE και όχι mSATA. Δεν χρησιμοποιηθηκε καθόλου, δεν τον άγγιξα, δεν δούλεψε, δεν μπήκε σε κανένα μηχάνημα. Εποικοινωνησα μαζι τους την επόμενη ημέρα, τους ενημέρωσα για το λάθος μου κ ότι επιθυμώ να το επιστρέψω και με άψογη συνεργασία μου ειπαν να μπω στο site να συμπληρώσω την φόρμα RMA και να τον στείλω με μια μεταφορική της επιλογής μου με δικά μου έξοδα. Έτσι και έγινε. Μετά από 2 ημέρες από την ημέρα που τον παρέλαβα τον έστειλα πίσω. Αφου τον παρέλαβαν με ενημέρωσαν πως όλα καλώς θα τον κανει έναν τυπικό ελενχο ο τεχνικός κ θα προχωρήσουν σε επιστροφή χρημάτων. Πέρασαν 2 ημέρες κ το τηλέφωνο δεν ηρθε ποτέ. Πηρα ξανα κ μου ελεγε ο τυπάς πως πρεπει να τον κοιτάξουν τυπικα γτ εχει ανοιχτει η συσκευασία του κτλ κ αν είναι οκ θα μου βάλουν τα χρήματα. Μετα από 3-4 μερες ξαναμίλησα με τον κυριο από τις πωλήσεις κ μου ειπε πως ο τεχνικός λείπει για γιορτές κ πως γυρνάει αύριο κ θα τον δει. Πήγα γερμάνια διακοπές 5 ημέρες, γύρισα, κανένα τηλέφωνο. Ξαναπηρα σήμερα για πολλοστή φορά κ μου ειπε ο ιδιος κύριος που μονο μαζι του μιλούσα ότι εχει ανοιχτεί λεει κ θα δούμε τι θα γινει κ να τον κοιτάξει κ ο τεχνικός δεν πρόλαβε, κ πως αύριο σίγουρα θα τον δει κτλ. Νομίζω ότι με κοροϊδεύουν και δεν εχουν σκοπο να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου που νόμιμα δικαιούμαι… Τι λετε τι παίζει??? Τι να κάνω? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Λίγο υπομονή Έχουν ένα περιθώριο γύρω στις 2 εβδομάδες να επιστρέψουν τα χρήματα αν δεν κάνω λάθος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dobro Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 κανε υπομονη ,στα Χανια πινουν κουπες το κρασι............και ο τεχνικος δεν εχει ξεμεθυσει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silenzio Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 και εγώ πάντως που έμπλεξα με ρμα μεσω digital-master θεωρώ οτι είναι απαράδεκτοι και με έχουν ταλαιπωρήσει απίστευτα (δεν είναι μία φορά με έχουν ταλαιπωρήσει ξανά στο παρελθόν), όπως ακριβώς τα λες δεν ενημερώνουν ποτέ και έχουν κάτι δικαιολογίες του κ@#$#. Αγορά δε πρόκειται να ξανακάνω απο εκεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flogerakos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Με ενημέρωσαν σήμερα τηλεφωνικά πως δεν γίνεται να τον επιστρέψω πισω γτ ειναι ανοιχτή η συσκευασία. Κ πως θα μου τον επιστρέψουν πίσω σε μένα. Παιδιά αυτο δεν στέκει ομως εχω δικαίωμα εντως 14 ημερών αν δεν κάνω λάθος να το επιστρέψω. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Αν η συσκευασία είναι σε κακή κατάσταση νομίζω πως έχουν δίκιο...πρέπει να είναι όλα άψογα για να τον πάρουν πίσω. Δες αν μπορείς να τον πουλήσεις εσύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Αν η συσκευασία είναι σε κακή κατάσταση νομίζω πως έχουν δίκιο...πρέπει να είναι όλα άψογα για να τον πάρουν πίσω. Δες αν μπορείς να τον πουλήσεις εσύ http://www.insomnia.gr/topic/528184-νέοι-κανόνες-σε-αγορές-από-e-shops-από-τις-13-ιουνίου/?hl=%20νομος * Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος, ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του. Αν δηλαδή προχώρησε σε άνοιγμα της συσκευασίας και αυτό λειτουργεί, κάτι τέτοιο δε σημαίνει ότι μειώνει την αξία του. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flogerakos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Όχι, η συσκευασία είναι σε άψογη κατάσταση... Κ επίσης αν δε το ανοίξεις κάτι πως θα διαπιστώσεις ότι κάτι είναι λάθος η ελαττώματικο...? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2015 από την στιγμή που προβλέπεται από το νόμο το άνοιγμα της συσκευσίας δεν χρειάζεται καν να μπούμε στη συζήτηση, άσε που έχει εξαντληθεί το θέμα σε άλλα topics... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
XronisR Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Αν η συσκευασία είναι σε κακή κατάσταση νομίζω πως έχουν δίκιο...πρέπει να είναι όλα άψογα για να τον πάρουν πίσω. Δες αν μπορείς να τον πουλήσεις εσύ Eιναι αγορα απο αποσταση,εχει αλλους κανονες νομιζω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntiCambeR Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Αν ο νομος ειναι με το μερος σου και η συσκευασια ειναι αψογη,παρ'τους τηλεφωνο και πες τους οτι αν δεν σου αλλαξουν το προιον με αλλο η αν δεν σου επιστρεψουν πισω τα χρηματα θα κανεις καταγγελια στην Γ.Γ.Κ. Τοτε θα αναθεωρησουν.Και να μην το κανουν,εσυ κανε καταγγελια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flogerakos Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2015 AntiCambeR το έκανα αυτο που λες και τους εξήγησα πως η απόφαση τους ειναι παράνομη κ πως βάση του νόμου πρέπει να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Μου είπε ο τύπος από την εξυπηρέτηση πως τέτοια ενημέρωση ειχε κ πως δεν ειναι δυνατόν να αλλάξει κάτι. Ωραία του λέω δώσε μου τον υπεύθυνο σου να μιλήσουμε. Ο προϊστάμενος μου λεει έρχεται μόνο πρωινές ωρες μέχρι της 15.00. Οκ θα τον καλεσω το πρωι να μιλήσουμε λοιπόν. Την επόμενη με κάλεσαν εκείνη κ μου παν τελικά πως μίλησαν με τον υπεύθυνο κ πως τελικά γίνεται να παρω πισω τα χρήματα μου κ να τους δωσω εναν λογαριασμό....... Στην τελική θα τα παρω τα λεφτα μου αλλα με τετοιες λαμογιες απο πλευράς κυρίως των υπαλλήλων χάνουν πελάτες κ πολυ περισσότερα χρήματα μελλοντικά... Ελλαδιτα 2015 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 κλασική τακτική στην συντριπτική πλειοψηφία των καταστημάτων, μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των πελάτων θα συμφωνήσει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christos_0b Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Γενικα με το συγκεκριμενο καταστημα κατι δεν παει καλα , εφτιαξα ενα πισι για καποιον που βρισκεται ρεθυμνο . Ενω υποτιθεται οτι εχουν υπηρεσια συναρμολογησης πριν την αποστολη και ηταν ο κυριος λογος που τους επελεξα σε συνδιασμο με τις σχετικα καλες τιμες καθως και την μικρη σχετικα αποσταση που σημαινει και ποιο γρηγορη παραδοση. Με ενημερωσαν καθυστερημενα (αφου το ειχα παραγγειλει ΚΑΙ πληρωσει 2+ μερες) οτι δεν μπορουν να το "στησουν" αυτοι αμεσα ,και θα ταν διαθεσιμο 2 εβδομαδες μετα , αναγκαζωντας με να το παραλαβω στην αθηνα , να το στησω και να το ξαναστειλω ρεθυμνο με δικα μου εξοδα φυσικα , καθως το παιδι ειναι ασχετο απο αυτα. Γενικα η ολη εμπειρια μου εβγαλε πολυ μεγαλο ερασιτεχνισμο/ανοργανωσια , καθως ουτε διαθεσιμοτητα ειχε σε προιοντα τα οποια εμφανιζονται διαθεσιμα στο σιτε , ουτε ο χρονος παραδοσης τηρηθηκε με βαση το σιτε (η ολη διασικασια πηρε πανω απο 7 εργασιμες απο τη στιγμη που καταθεσαμε στον λογαριασμο τους στην τραπεζα) και η εξυπηρετηση/συνεννοηση ηταν πολυ δυσκολη , ειδικα αν ειμουν ενας απλος ψιλο-ασχετος χρηστης θα ψαχνομουν ακομα και θα ειχα φαει μεγαλη ταλαιπορια. Βεβαια μια φορα το χρησιμοποιησα οποτε δεν μπορω να εχω ολοκληρωμενη αποψη , αλλα δυσκολα θα το συστηνα σε καποιον , ειδικα εκτος κρητης. Επισης προσοχη στις τιμες του σιτε καθως αλλαζουν πολυ συχνα (σχεδον καθε μερα επι μια εβδομαδα που παρακολουθουσα καποια προιοντα μεχρι να συγκρινω και να καταληξω στην τελικη συνθεση). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntiCambeR Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2015 AntiCambeR το έκανα αυτο που λες και τους εξήγησα πως η απόφαση τους ειναι παράνομη κ πως βάση του νόμου πρέπει να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Μου είπε ο τύπος από την εξυπηρέτηση πως τέτοια ενημέρωση ειχε κ πως δεν ειναι δυνατόν να αλλάξει κάτι. Ωραία του λέω δώσε μου τον υπεύθυνο σου να μιλήσουμε. Ο προϊστάμενος μου λεει έρχεται μόνο πρωινές ωρες μέχρι της 15.00. Οκ θα τον καλεσω το πρωι να μιλήσουμε λοιπόν. Την επόμενη με κάλεσαν εκείνη κ μου παν τελικά πως μίλησαν με τον υπεύθυνο κ πως τελικά γίνεται να παρω πισω τα χρήματα μου κ να τους δωσω εναν λογαριασμό....... Στην τελική θα τα παρω τα λεφτα μου αλλα με τετοιες λαμογιες απο πλευράς κυρίως των υπαλλήλων χάνουν πελάτες κ πολυ περισσότερα χρήματα μελλοντικά... Ελλαδιτα 2015 Και βεβαια πρεπει να παρεις τα χρηματα πισω. Ειναι δυνατον να πληρωσεις κατι το οποιο δεν σου κανει?Ακομα και να το πουλουσες,θα εχανες χρηματα. Αυτο ειναι το ευχαριστω για τα χρηματα που τους εχεις δωσει τοσα χρονια?Αυτη πες τους ειναι η αντιμετωπιση σοβαρου καταστηματος?Θεωρειστε επαγγελματιες πες τους? Επρεπε απλα να επιμεινεις για να συμμορφωθουν.Κατι που πολλοι δεν κανουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα