Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχει παραγγείλει κανείς πρόσφατα απο το συγκεκριμένο κατάστημα; ή εστω αν έχει καταφέρει να επικοινωνήσει

 

Εχω στείλει εδώ κι ενα μήνα ενα ελαττωματικό τροφοδοτικό που ήταν εντός εγγυησης και μεχρι στιγμής ούτε φωνή ούτε ακρόαση. οχι για το αν εχει φτιαχτεί αλλά τουλάχιστον να ενημερωθώ αν έχει προωθηθεί.

 

Το θέμα είναι οτι εχω επιχειρήσει πολλές φορές στο τηλέφωνο που αναγραφέται στο σαιτ αλλα κανείς δεν το σηκώνει!!!

Το ωραίο της υποθεσης είναι οτι εχει ηχητικό για να συνδεθείς με τμήμα πωλήσεων ξεχωριστό τμήμα λογιστηριου και ένα τρίτο που μου διαφεύγει.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εχει παραγγείλει κανείς πρόσφατα απο το συγκεκριμένο κατάστημα; ή εστω αν έχει καταφέρει να επικοινωνήσει

 

Εχω στείλει εδώ κι ενα μήνα ενα ελαττωματικό τροφοδοτικό που ήταν εντός εγγυησης και μεχρι στιγμής ούτε φωνή ούτε ακρόαση. οχι για το αν εχει φτιαχτεί αλλά τουλάχιστον να ενημερωθώ αν έχει προωθηθεί.

 

Το θέμα είναι οτι εχω επιχειρήσει πολλές φορές στο τηλέφωνο που αναγραφέται στο σαιτ αλλα κανείς δεν το σηκώνει!!!

Το ωραίο της υποθεσης είναι οτι εχει ηχητικό για να συνδεθείς με τμήμα πωλήσεων ξεχωριστό τμήμα λογιστηριου και ένα τρίτο που μου διαφεύγει.

Καλησπέρα,

 Έχω και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Έχει πάνω απο 3 μήνες που τους έχω στείλει μια κάρτα γραφικών για εγγύηση και δεν έχω καμία ενημέρωηση, μου λένε ότι άλλαξε ιδιοκτήτη η digital master και δεν έχουν πρόσβαση στα παλια αρχεια (RMA κτλπ) για να με εξυπηρετήσουν. Σκέφτομαι λοιπόν να απευθυνθώ στον Συνήγορο του καταναλωτή... Μηπως αμα μαζευτούμε αρκετά άτομα να μπορέσουμε να βγάλουμε άκρη? Στείλε μου μνμ αμα θες, στο [email protected]

Δημοσ.

Μεινετε μακρυα απο digital master
Ερασιτεχνες κι απαραδεκτοι στο after sales service

Χαλασε verbatim 256gb usb με το που το συνδεσα.
Το εστειλα πισω. Συμπληρωσα φορμες. Τηλεφωνα ξανα και ξανα μεχρι που παραιτηθηκα. Κακως. Ηταν περυσι το καλοκαιρι και ειχα αλλες σκοτουρες αργοτερα για να χαλιεμαι και για εκεινο.
Ανικανοι οσο δεν παει.
Ολο ναι ναι ναι και βαριουνται ν ασχοληθουν αφου κλεισεις το τηλεφωνο.

  • Like 1
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Έχω βαρεθεί να βλέπω ειδοποίηση για μείωση τιμής στο skroutz.

Είναι από αυτό το κατάστημα.

Αλλά τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πιστεύω κάτι κρύβουν.

 

πχ κάνεις την παραγγελία ενώ βλέπεις την τιμή 150€ ενώ ήταν 225€ και αυτοί θα σε πουν , τώρα δεν ισχύει η τιμή των 150€

Δημοσ.

^^^^^^^^


Πες τα. Ισως ολο βαζουν βγαζουν την τιμη για να φαινεται οτι εγινε εκπτωση και να ερχεται η ειδοποιηση.
Μου εχουν σπασει τα νευρα. Δεν το αγοραζω αυτο που θελω απο αυτους κι ας βγαινει φτηνοτερα γιατι εχω αποφασισει να μην τους ξαναδωσω δεκαρα.
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...