Προς το περιεχόμενο

VW Polo πετρελαιο ή βενζινη;


bOne_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο εύχομαι! :)

Για το θέμα με το stop/start, λογικά θα το διορθώσουν με κάποια αναβάθμιση λογισμικού.
Αν δεν κυκλοφορείς σε συνθήκες με βαριά κίνηση και μποτιλιαρίσματα, ίσως να είναι καλύτερα να το απενεργοποιείς.
Στην Αθήνα πιστεύω ότι θα έχει νόημα, αλλά εδώ στο Ηράκλειο πχ, το θεωρώ άχρηστο.

Για τον ανεφοδιασμό, εμείς βάζουμε 9,5/10 φορές shell και v-power όποτε παίζει η προσφορά. Αλλιώς από EKO, αλλά δεν έχουμε δοκιμάσει το καινούριο avion πώς το λέει. Την BP για κάποιο λόγο την αντιπαθώ και ελίν/revoil εδώ κάτω δεν έχουμε.

Για τις συμβουλές που πόσταρες από άλλο φόρουμ, δε ξέρω να σου πω. Ίσως να είναι και λίγο υπερβολικά τα περισσότερα. 
Το μόνο που συμφωνώ είναι να αλλάζεις το φίλτρο πετρελαίου κάθε χρόνο και να το ανοίγεις για να βλέπεις αν μαζεύει λάσπη (λόγω biodiesel). 

Κατεληξα στο Polo 1.4 TDI στην εκδοση highline. Η προσφορα τους με συμφερε πολυ περισσοτερο καθως η διαφορα comfortline και highline στις προσφορες που μου εκαναν ηταν 600 ευρω + συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος δωρο. Το Trendline ουτε που το κοιταξα, ειναι αδειο.
Το σκεφτηκα παρα πολυ φιλε mavrouli και οπως ειδες και στην αρχη απο κει ξεκινησε και ο ενδιασμος μου για τις εκδοσεις. Η ποιοτητα των καυσιμων...
Στο test drive το αυτοκινητο με ικανοποιησε αρκετα οδηγικα. Ενα συμβαν με χαλασε υπερβολικα, ειχα διαβασει πως το συστημα σταρτ στοπ χρειαζεται καλυτερη ρυθμιση και το λοιπον στριβοντας δεξια σε μια στροφη με 2α, αφησα να πεσουν οι στροφες στις 1200-1100 και ο κινητηρας εσβησε εν κινηση. Χρειαζεται πατιναρισμα με το αμπραγιαζ και πιο αγριο γκαζι. Αυτο με ξενερωσε υπερβολικα αλλα ειναι στο ποδι και θεμα συνηθειας. Ο ηχος του κινητηρα ελαχιστος δε μπορω να πω οτι με ενοχλησε.
Ρωτησα απο ποιο πρατηριο προμηθευουν τα αυτοκινητα τους diesel και μου ειπε απο BP.
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τα Shell select και τα revoil.
Ενας γνωστος μου, μου ειπε πως η ποιοτητα παιζει πολυ σημαντικο ρολο και στο θορυβο. Μου ειπε μαλιστα οτι καθε 10 γεμισματα βαζει v-power και ο κινητηρας ουτε που ακουγεται..
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αργησα να δω το θεμα και να ποσταρω ως κατοχος εδω και λιγων μηνων ενος Polo 1.2 tsi,προσωπικα κανω λιγα χιλιομετρα το χρονο οποτε τελικα κατεληξα σε βενζινη.Tο πετρελαικινητο και εμενα να πω την αληθεια μου εσβησε κανα δυο φορες στο test drive και υπαρχει μια αισθητη διαφορα στο θεμα του θορυβου σε σχεση με το βενζινοκινητο.Προσωπικα αυτους του λιγους μηνες που το εχω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,καλοταξιδο παντως και ελπιζω να μηνεις ευχαριστημενος απο την αγορα σου

 

 

 

 

Στο κατώτατο όριο είσαι ...

 

Εγώ με το diesel στον ένα χρόνο που το εχω είμαι στα 50.000χλμ συν καμιά 17.000χλμ με την βενζίνη :P

Κανεις δηλαδη περιπου 200χλμ καθε μερα;  :blink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια σας ευχαριστω πολυ. Ευχομαι κι εγω να ειναι καλοταξιδο γιατι εχω διαβασει πολλα κι εχω φοβηθει λιγο.
Ενα πραγμα εχει ουσια μονο, να βρουμε ενα καλο πρατηριο να προμηθευομαστε ντιζελ γιατι η καθαριοτητα των δεξαμενων και η νοθεια με πετρελαιο θερμανσης ειναι καθαρα στο χερι του πρατηριουχου. Ενα φιλαρακι μου εχει βενζιναδικο στην επαρχεια και μου εχει εξηγησει ακριβως τι παιζει. Κανονικα θα επρεπε να παρουμε ολοι δειγμα απο το πρατηριο που προμηθευομαστε και να το παμε στο χημειο του κρατους για ελεγχο και μετα να αρχισουμε τις καταγγελιες! :)
Αλλα ποιος θα μπει στη διαδικασια? :D
Να στε καλα παιδια και παλι! Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος Diesel (Clio IV 1.5 Dci 90hp) εδω και λιγους μηνες θα σου πω πολυ σωστα έπραξες και πήγες σε πετρελαιο..!!

 

 

Συμβουλες/παρατηρησεις:

 

-Start Stop μη το πολυβαζεις, μονο σε μποτιλιαρισμα συμφερει γενικα και παλι αμφιβολο τι φθορες προκαλει μακροχρονια (μιζα,μπαταρια)

-Στα 2,5-3 χρονια θα δεις τι τρελη αποσβεση θα χεις κανει (τελη, κοστος καυσιμου)

-Το δικο μου "στρωνει" εντελως συμφωνα με το Manual στα 6000χλμ. Γενικα τα Diesel θελουν πιο πολλα χλμ για να στρωσουν οι κινητηρες και να φτασουν στο μεγιστο της αποδοσης τους.. Οποτε πηγαινε το χαλαρα.

-Ξέρεις τι είναι να κάνεις Αθηνα-Γιαννενα με 18Ε?? Και να κατεβαινει ισα-ισα μια γραμμουλα ο δεικτης καυσιμου? Και να σου χουν βγει πιο ακριβα τα διοδια παρα το καυσιμο? Θα δεις... :P

 

Καλοταξιδο με πολλα και ασφαλη χιλιομετρα..!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου, μου εφτιαξες το βραδυ και τη διαθεση με τα λογια σου!!
Οσο για το start stop αυτο ακριβως ειχα στο μυαλο μου να κανω ετσι κι αλλιως!

Σε ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιποτα βρε, καλοταξιδο και να το χαρεις ευχομαι!!

 

Α και κατι τελευταιο:

 

-Σαφως να προσεχεις απο που βαζεις πετρελαιο, εγω τσεκαρω βενζιναδικα που χει πολλους ταριφες, κατι θα ξερουν για να βαζουν απο κει :P

 

-Καποια στιγμη σε ασχετο χρονο θα σου κανει αναγεννηση το φιλτρο μικροσωματιδιων (DPF)-μην πανικοβληθεις! Θα δουλευει ο κινητηρας σε πιο ψηλες στροφες ακομη και σταματημενος να σαι, αστο οσο χρειαστει (20 λεπτα μαξ παιρνει συνηθως) να κανει την δουλεια του και να επανελθει στα φυσιολογικα..!!  Βασικη προυποθεση βεβαια για να δουλεψει σωστα και να χει φτασει ο κινητηρας στην καταλληλη θερμοκρασια ειναι να μη κανεις μονο αστικο κυκλο αλλα και να το "ξεκαπνιζεις" που λεμε που και που στην Εθνικη :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Καποια στιγμη σε ασχετο χρονο θα σου κανει αναγεννηση το φιλτρο μικροσωματιδιων (DPF)-μην πανικοβληθεις! Θα δουλευει ο κινητηρας σε πιο ψηλες στροφες ακομη και σταματημενος να σαι, αστο οσο χρειαστει (20 λεπτα μαξ παιρνει συνηθως) να κανει την δουλεια του και να επανελθει στα φυσιολογικα..!!  Βασικη προυποθεση βεβαια για να δουλεψει σωστα και να χει φτασει ο κινητηρας στην καταλληλη θερμοκρασια ειναι να μη κανεις μονο αστικο κυκλο αλλα και να το "ξεκαπνιζεις" που λεμε που και που στην Εθνικη :)

Η αναγεννηση που λες γινεται σε σταση ή σε πορεια? Δε καταλαβα. Επισης τι εννοεις να δουλευει σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γινεται οποτε χρειαζεται να καθαρισουν τα "κατακαθια", αυτο βεβαια θα το δεις σε αρκετο καιρο και αν τυχει να βαλεις πολλες φορες νοθευμενο πετρελαιο, απλα στο λεω για να μην ανησυχησεις-ειναι μια φυσιολογικη διαδικασια για τα ντιζελ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και με 15000 χλμ το χρόνο παλι αξίζει το diesel...

 

 

Επειδή όπως είπα και παραπάνω τα έχω και τα δυο , σου λέω οτι τελικά το diesel σου βγαίνει ποιο ακριβό (εκεί που αρχίζεις να βλέπεις διάφορα είναι όταν κανείς πολλά χιλιόμετρα ) , δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο να σας βγάλω αναλυτικά τα έξοδα για την βενζίνη vs diesel για να δείτε.

 

 

Κανεις δηλαδη περιπου 200χλμ καθε μερα;  :blink:

 

Μπορεί όχι κάθε μέρα 200χλμ άλλα συνήθως ναι σκέψου μονό, ότι πήγαινε έλα στο σπίτι που το κάνω δυο φόρες είναι 80χλμ .... βαλε και που μια φόρα την εβδομαδα θα βγω εκτός και μπορεί να κάνω και 400χλμ ακόμη.

 

 

Το φίλτρο πετρελαίου δυστυχώς δεν μπορείς να το ελέγξεις παρά μονο εαν το σπάσεις , θα σου πρότεινα κάθε 7,500χλμ να το αλλάζεις επίσης πέρα από αυτό το φίλτρο στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχουν άλλα δυο όπου είναι καλο να αλλάζονται άλλα σε περισσότερα χιλιόμετρα  . Η αναγέννηση στο φίλτρο σωματιδίων δεν γίνετε λόγο κακού καύσιμου αλλα λόγο χρήσης και θέλει παρα πολύ προσοχή έχουν καεί πολλοί εαν κάνεις όλη μέρα τα χιλιόμετρα μέσα στην πολη μια φορα την εβδομάδα το λιγότερο βγες εκτός και δουλεψε το με περισσότερες στροφές για μερικά χιλιόμετρα .

Για το start –stop έχω ακούσει ότι με αυτό το σταμάτα ξεκινά πέρα από την φθορά στην μπαταρία φθείρετε αρκετά και το turbo  βέβαια δεν το έχω ψάξει για να ξέρω 100%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γινεται οποτε χρειαζεται να καθαρισουν τα "κατακαθια", αυτο βεβαια θα το δεις σε αρκετο καιρο και αν τυχει να βαλεις πολλες φορες νοθευμενο πετρελαιο, απλα στο λεω για να μην ανησυχησεις-ειναι μια φυσιολογικη διαδικασια για τα ντιζελ. 

 

 

Πάντως έχω φίλο με corsa diesel, που η συγκεκριμένη λυχνία του ανάβει κάθε φορά που παίρνει το αυτοκίνητο και τρελλαίνεται επειδή πρέπει να οδηγεί μέχρι να σβήσει και δεν μπορεί να παρκάρει όταν βρίσκει με δυσκολία πάρκινγκ. Στην αντιπροσωπεία του είπαν ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό και ότι δεν πρέπει να σβήσει τον κινητήρα όταν γίνεται αυτή η διαδικασία, αλλά να οδηγεί με σχετικές υψηλές στροφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως έχω φίλο με corsa diesel, που η συγκεκριμένη λυχνία του ανάβει κάθε φορά που παίρνει το αυτοκίνητο και τρελλαίνεται επειδή πρέπει να οδηγεί μέχρι να σβήσει και δεν μπορεί να παρκάρει όταν βρίσκει με δυσκολία πάρκινγκ. Στην αντιπροσωπεία του είπαν ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό και ότι δεν πρέπει να σβήσει τον κινητήρα όταν γίνεται αυτή η διαδικασία, αλλά να οδηγεί με σχετικές υψηλές στροφές.

 

Το Corsa αν δε με απατα η μνημη μου φοραει μοτερ Fiat.. οπως προειπα παιζει ρολο και το καυσιμο αλλα και να το ξεκαπνιζει μια στο τοσο στην εθνικη πχ και να μη κανει μονο αστικο κυκλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Corsa αν δε με απατα η μνημη μου φοραει μοτερ Fiat.. οπως προειπα παιζει ρολο και το καυσιμο αλλα και να το ξεκαπνιζει μια στο τοσο στην εθνικη πχ και να μη κανει μονο αστικο κυκλο.

 

Κι αν κάποιος δεν προλαβαίνει να το κάνει αυτό, τι κάνει; Αφαιρεί το φίλτρο; Σοβαρά ρωτάω, γιατί πάω για αγορά diesel, επειδή μια χαρά είναι το Getz 1.4, αλλά μου καίει 7,8 με πολύ συντηρηρική οδήγηση και το μεγαλύτερο κομμάτι διαδρομών χωρίς ουσιαστική κίνηση, με 5η και 80-100. Από λαμπάκι σε λαμπάκι με 35 λίτρα που γεμίζει, εμένα μου βγάζει 430-450 χιλιόμετρα.  Η δουλειά μου με αναγκάζει να κάνω 150 χιλιόμετρα (στην καλύτερη) καθημερινά μέσα στην Αττική, χρησιμοποιώντας πολύ την Αττική οδό και την παραλιακή σε ώρες που δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση. Σκέψου ότι αλλάζω λάδια-φίλτρο κάθε μήνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αν κάποιος δεν προλαβαίνει να το κάνει αυτό, τι κάνει; Αφαιρεί το φίλτρο; Σοβαρά ρωτάω, γιατί πάω για αγορά diesel. Μετά, περνάει ΚΤΕΟ; Εμένα η δουλειά μου, για παράδειγμα, με αναγκάζει να κάνω 150 χιλιόμετρα (στην καλύτερη) καθημερινά μέσα στην Αττική. Σκέψου ότι αλλάζω λάδια-φίλτρο κάθε μήνα. Πού να βρω χρόνο για Εθνική να το ξεκαπνίσω; 

 

 

Ούτε που να το σκεφτεσε να αφαιρέσεις φίλτρο , εαν δεν προλαβαίνεις τότε πρεπει να κοιτάξεις κάπου αλλού , διότι μια δυο την τρίτη θα πάρεις το μοτερ στο χέρι και θα χτυπάς το κεφάλι σου . Επίσης πες τον φίλο σου να κοιτάξει τα λαδια του γιατί με τόσες αναγεννήσεις του φίλτρου πρέπει να εχει γεμίσει πετρέλαιο μέσα και πρεπει να παει επειγόντως για αλλαγή φίλτρου λάδια.

 

 

edit :  Αφού λες οτι βγαίνεις εκτός δεν υπάρχει πρόβλημα θα το ξεκαπνίζεις τοτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με καλυψε ο απο πανω.. :P

 

Υπ οψιν αν πας για καινουργιο σε νορμαλ τιμη κοιτα και προς Fiesta, φοβερα χαμηλη καταναλωση..!! Γενικα για το μονο που δεν εχω αποψη/εμπειρια ειναι το νεο Corsa καθως δεν ειχε κυκλοφορησει τοτε και το προηγουμενο το εδιναν ακομη πανακριβα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το start –stop έχω ακούσει ότι με αυτό το σταμάτα ξεκινά πέρα από την φθορά στην μπαταρία φθείρετε αρκετά και το turbo  βέβαια δεν το έχω ψάξει για να ξέρω 100%

 

To start stop γενικά είναι μια αχρηστη μπούρδα... εμενα μου εκαιγε τους πολλαπλασιαστες, αλλους τους ρήμαζε τις μπαταρίες και δε ζυμμαζευεται... πλεον το απενεργοποιησα μονιμα και ηρεμησα πλεον απο ζημιές (και επεκτεινα και τη ζωη της μπαταρίας μου που περσι την ειχα δει να ψιλοπεφτει και πλεον ειναι μια χαρα)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...