Προς το περιεχόμενο

VW Polo πετρελαιο ή βενζινη;


bOne_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το 2014 μοντέλο 1,2tdi είχε οδηγήσει και δεν πήρα αρνητική εντύπωση. Παίζει ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ρόλο να ξέρεις τι παίρνεις και εξηγούμαι, κανένας λογικός άνθρωπος δε θα έπαιρνε 1200 πετρέλαιο έχοντας στο νου να κάνει σφήνες ή προσπεράσεις με 5η στην εθνική...

 

Για ένα αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ που σε πάει άνετα και ταξίδι ήταν καλό. Άλλωστε δεν έχω μάθει ούτε σκοπεύω στα "γρήγορα" αυτοκίνητα... Και τώρα έχω 1,5 τόνο αμάξι 1600 με 122 άλογα το οποίο είναι προφανώς πιο γρήγορο αλλά δεν είναι και Impreza wrx (κοινώς δεν την νιώθεις την επιτάχυνση του όποτε Κλάιν)

 

Βεβαίως και πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις. Άλλωστε σύγκρινα με το αντίστοιχο Yaris (το οποίο και θεωρώ πολύ καλύτερο) και όχι με αμάξι άλλης κατηγορίας. Γενικά πάντως, τέτοιο αμάξωμα με τρικύλινδρο ντίζελ μοτέρ στα 75 άλογα το θεωρώ επικίνδυνο. Όχι με 5η, αλλά ούτε με 3η δε προσπερνάει αυτό. Είναι ασφαλές μόνο για μέσα στην πόλη, χωρίς ωστόσο να είναι αυτοκίνητο πόλης (είναι B-segment, μη τα μπερδεύεις).

 

Με τον 1.4 TDI ελπίζω να πηγαίνει καλύτερα. Κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω κι αυτό. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σκεφτείς και πόσα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα βγάζει ένας turbo βενζινοκινητήρας σε σχέση με τα (πολλά περισσότερα) ενός κινητήρα turbo diesel. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τα είχα δει τα υπόλοιπα που έγραψες.

Προσωπικά, αν τα έκανα αυτά τα χιλιόμετρα σε 3-4 χρόνια θα έπαιρνα το tdi, γιατί έρχεται πιο γρήγορα η απόσβεση.

 

Το σημαντικό είναι να τα κάνεις και τα δύο μια καλή δοκιμή, για να καταλάβεις τις όποιες διαφορές έχουν στη λειτουργία τους.

Αν δεις ότι δε σε ενοχλεί το tdi, πάρ' το. Αλλά σε καμία περίπτωση χωρίς δοκιμή.

Και αν μετά από 6 χρόνια θες να το πουλήσεις, το tdi θα πιάσει κάτι παραπάνω λογικά.

 

Αν τελικά καταλήξεις στο πετρέλαιο, να προσέχεις να ανεφοδιάζεσαι από 1-2-3 πρατήρια με καλή φήμη.

Πάντως όποιο και να πάρεις, να είναι τουλάχιστον Comfortline. Το Trendline έχει πιο «φτωχά» υλικά.

Κατεληξα στο Polo 1.4 TDI στην εκδοση highline. Η προσφορα τους με συμφερε πολυ περισσοτερο καθως η διαφορα comfortline και highline στις προσφορες που μου εκαναν ηταν 600 ευρω + συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος δωρο. Το Trendline ουτε που το κοιταξα, ειναι αδειο.

Το σκεφτηκα παρα πολυ φιλε mavrouli και οπως ειδες και στην αρχη απο κει ξεκινησε και ο ενδιασμος μου για τις εκδοσεις. Η ποιοτητα των καυσιμων...

Στο test drive το αυτοκινητο με ικανοποιησε αρκετα οδηγικα. Ενα συμβαν με χαλασε υπερβολικα, ειχα διαβασει πως το συστημα σταρτ στοπ χρειαζεται καλυτερη ρυθμιση και το λοιπον στριβοντας δεξια σε μια στροφη με 2α, αφησα να πεσουν οι στροφες στις 1200-1100 και ο κινητηρας εσβησε εν κινηση. Χρειαζεται πατιναρισμα με το αμπραγιαζ και πιο αγριο γκαζι. Αυτο με ξενερωσε υπερβολικα αλλα ειναι στο ποδι και θεμα συνηθειας. Ο ηχος του κινητηρα ελαχιστος δε μπορω να πω οτι με ενοχλησε.

Ρωτησα απο ποιο πρατηριο προμηθευουν τα αυτοκινητα τους diesel και μου ειπε απο BP.

Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τα Shell select και τα revoil.

Ενας γνωστος μου, μου ειπε πως η ποιοτητα παιζει πολυ σημαντικο ρολο και στο θορυβο. Μου ειπε μαλιστα οτι καθε 10 γεμισματα βαζει v-power και ο κινητηρας ουτε που ακουγεται..

 

 

 

Με 2,500,000 χλμ στο ενεργητικο μου και απειρες δοκιμες με σχεδον ολα τα πετρελαια βελτιωτικα κτλ,η εμπειρια μου λεει οτι ο κατοχος πετρελειοκινητου παντα θα πρεπει να γεμιζει μονο απο 1 το πολυ 2 πρατηρια που εμπιστευετε ολα τα αλλα βελτιωτικα v[power κτλ τα ακουω βερεσε.Υποψιν οι πετρελειοκινητηρες εχουν βγει, για να παραγουν εργο με χαμηλη καταναλωση κυριως για επαγγελματιες οι οποιοι συνηθως 1 ρεζερβουαρ καταναλωνετε σε 2-3 μερες το πολυ εαν ο χρονος καταναλωσης ενος ρεζερβουαρ ειναι πολυ μεγαλος,αυτο σημαινει προβληματα και οτι βελτιωτικα να βαλετε αυτο που ειναι να παθει θα το παθει.Τα καινουργιας γενιας με cormorate ειναι λιγακι πιο ευαισθητα και καλο ειναι να ξερουμε οταν την παθουμε, απο που την παθαμε γεμιζοντας παντα αυστηρα απο 1-2πρατηρια που εμπιστευετε ο καθενας.Ειχα αναρτησει παλια εναν οδηγο για πετρελαιοκινητα τον παραθετω παλι εδω...

Einai koino mustiko oti oi etairies pleon anmugneioun to diesel me bio, auto den to apofeugoume paidia alla h gnwmh mou einai oti den einai aparaithta kako auto !px lipainete kalutera h antlia kai ta mpek (palia otan gemizame vazame kai 10raki ladi )twra uparxoun merika triks pou mporoume na kanoume gia na prostateusoume thn antlia petrelaiou mas ...

apo thn 20xronh empeiria mou sta diesel exw diapistwsei oti..

ta shmerina kausima einai polu kalutera kai pio ka8ara apo tis prohgoumenhs 10etias kai se sundiasmo me kapoia pragmatakia pou mporoume na kanoume monoi mas apofeugoume polles zhmies......

1)ean prokeite na agorasoume diesel autokinhto 8a prepei na exoume upopsin oti ta en logw einai gia na paragoun ergo pio polu kai oxi gia askoph xrhsh (h suxnh xrhsh me kruo kinhthra an den prolavenei na zesta8ei dhmiourgrei provlhmata)

2)diesel vazoume apo 1 to polu 2 prathria (etsi wste oti kai na ginei na exoume ka8arh apopsh gia otidhpote sumvei)

3)apo thn stigmh pou gemizoume to rezervouar na kserete oti 8a prepei na katanalw8ei se suntomo xroniko diasthma(ean meinei polu kairo to diesel mesa meta arxizoun provlhmata)

4)otan to gemizoume panta ma panta NOMOS AUTO adeiazoume mexri to telos to diesel sto lampaki kai meta ksanagemizoume panta.(etsi apofeugoume na katakatsoun ston pato tou rezervouar katalupa kai skoupidia kai to rezervouar diathrhte panta ka8aro)PX ean diathroume to rezervouar gemato sunexeia,se va8os xronou ston pato ka8ontai ola ta katalupa (pou exei polla to diesel )kai otan mia fora xreiastei na to adeiasoume tote 8a ta travhksei ola kai 8a pa8oume zhmia sigoura

5)filtro petraileou to xeimwna pio suxna (mhn perimenete na er8ei to service) to kalokairi kai ka8olou na mhn allaxtei den pairazei

6)sunthrhsh antlias den ufistatai giati kanenas sth ellada den gnwrizei (ektos elaxistwn eksairesewn)kanonika h anlia ta mpek kai genika ola ta parelkomena exoun thn idia zwh me ton kinhthra 

7)ean diapistwsoume provlhma oi kaluteroi texnikoi gia diesel einai sth 8esalonikh

auta ta liga elpizw na voh8hsa .....kai 8umh8eite ta provlhmata pou vgazoun ta diesel einai mono edw pou8ena allou alla lene sta kteo oti ftaiei h sunthrhsh oxi ta kausima!!!!

8)to filtro mikroswmatidiwn voulownei pio polu apo mh kalh xrhsh tou kinhthra kai oxi apo to petraileo px na douleuei to autokhnhto me xamhles strofes gia megalo xroniko diasthma (taxi mesa sth polh) mia fora thn hmera to ksekapnizoume me thn 2h kai 3 taxuthta se pshles strofes xwris na apokleiw thn kakh kaush tou diesel

 

 

Να σκεφτείς και πόσα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα βγάζει ένας turbo βενζινοκινητήρας σε σχέση με τα (πολλά περισσότερα) ενός κινητήρα turbo diesel. 

Το θεμα ειναι οτι διαβασα τωρα αυτο σε καποιο σαιτ και με εχουνε ζωσει μαυρα φιδια. Ετσι μου ρχεται να παρω το πρωι και να αλλαξω τη παραγγελια σε 1.2 TSI. Αυριο θα σταλει.

Αν ειναι να εχω τετοια θεματα καλυτερα βενζινη και ας πληρωνω καταναλωση και τελη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν τα diesel βγάζουν παραπάνω χιλιόμετρα ή όχι, θα το μάθουμε μέσα σ' αυτή τη δεκαετία. Μπορεί να είναι και μύθος!

 

Μέχρι και πρόσφατα, δεν υπήρχαν αντίστοιχα με τα βενζίνης diesel μοτέρ. Οι κινητήρες φορτηγών, λεωφορείων, κλπ, ναι, βγάζουν εκατομμύρια χιλιόμετρα. Μόνο που αυτοί είναι τελείως διαφορετικά σχεδιασμένοι. Δε πάει με τη λογική "το λεωφορείο βγάζει 2500000 χιλιόμετρα, το λεωφορείο έχει diesel, το αμάξι 300000, το αμάξι έχει βενζίνη, άρα το diesel αντέχει παραπάνω". Τι είναι, όργανο, μπάτσος και μπουζούκι; 

 

:P

 

Χιλιαράκα και χιλιοτετρακοσαράκια φιλικά dieselάκια για την πόλη και τη θείτσα μόλις πρόσφατα άρχισαν να γίνονται διάσημα. Αυτά να δούμε τι θα κάνουν, που είναι σχεδιασμένα με τα ίδια standards μακροζωΐας των απλών καθημερινών βενζινοκινητήρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα αντίστοιχα αμερικάνικα βενζίνης με τα άπειρα κυβικά και τα σχετικά λίγα άλογα μια χαρά βγάζουν χιλιόμετρα.

Πρώτα θα πεθάνει το υπόλοιπο αμάξι και μετά ο κινητήρας.

Επίσης ο κάθε κινητήρας φτιάχνεται και με τις κατάλληλες προδιαγραφές για τη χρήση που προορίζεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν τα diesel βγάζουν παραπάνω χιλιόμετρα ή όχι, θα το μάθουμε μέσα σ' αυτή τη δεκαετία. Μπορεί να είναι και μύθος!

 

Μέχρι και πρόσφατα, δεν υπήρχαν αντίστοιχα με τα βενζίνης diesel μοτέρ. Οι κινητήρες φορτηγών, λεωφορείων, κλπ, ναι, βγάζουν εκατομμύρια χιλιόμετρα. Μόνο που αυτοί είναι τελείως διαφορετικά σχεδιασμένοι. Δε πάει με τη λογική "το λεωφορείο βγάζει 2500000 χιλιόμετρα, το λεωφορείο έχει diesel, το αμάξι 300000, το αμάξι έχει βενζίνη, άρα το diesel αντέχει παραπάνω". Τι είναι, όργανο, μπάτσος και μπουζούκι; 

 

:P

 

Χιλιαράκα και χιλιοτετρακοσαράκια φιλικά dieselάκια για την πόλη και τη θείτσα μόλις πρόσφατα άρχισαν να γίνονται διάσημα. Αυτά να δούμε τι θα κάνουν, που είναι σχεδιασμένα με τα ίδια standards μακροζωΐας των απλών καθημερινών βενζινοκινητήρων.

Τα diesel κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες στην Ευρώπη. Δεν είναι κάτι καινούργιο για να δοκιμαστεί για πρώτη φορά.

 

Τυχαινει να εχω αρκετους φιλους επαγγελματιες, και δεν ειναι καθολου ασυνηθιστο να κυκλοφορουν ταξι (octavia, avensis, carina, E Class) με ενα εκατομμυριο χιλιομετρα. Βρες μου εναν βενζινοκινητηρα ο οποιος να μπορει να βγαλει τοσα χιλιομετρα και να ειναι αξιοπιστος. Απο την πειρα μου μεχρι σημερα, εχοντας αλλαξει πολλα αυτοκινητα και εχοντας κανει μεχρι σημερα κοντα στο εκατομμυριο χιλιομετρα, βενζινοκινητηρας που να αντεχει σε χιλιομετρα οσο ενας diesel απλα δεν υπαρχει, εξαιτιας του απλου γεγονοτος οτι οι βενζινοκινητηρες ειναι πολυστροφοι και εχουν περισσοτερες φθορες. 

 

Για τον ενδοιασμο του TS τυχαινει να εχει ο κολλητος μου το TSI, και σε συνθηκες πολης καιει πολυ. Καμια σχεση με τις καταναλωσεις που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

βενζινοκινητηρας που να αντεχει σε χιλιομετρα οσο ενας diesel απλα δεν υπαρχει, εξαιτιας του απλου γεγονοτος οτι οι βενζινοκινητηρες ειναι πολυστροφοι και εχουν περισσοτερες φθορες. 

Σιγα μην φταιει κι ο αναδρομος Ερμης. Και οι Diesel σηκωνουν πολυ μεγαλυτερες πιεσεις, γιαυτο και εξ ορισμου ειναι αρκετα πιο ανθεκτικα φτιαγμενοι και πιο βαριοι.

Οσο για το κοστος συντηρησης ενος TD σε συγκριση με ενα TP πραγματικα απορω γιατι αναφερεται συνεχως. Σιγα τις μεγαλες διαφορες...

 

Οκ οι TD αντεχουν πολλα περισσοτερα χιλιομετρα, αλλα ποιος θα κανει τοσα χιλιομετρα ακομα και 10 χρονια να κρατησει το αυτοκινητο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα diesel κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες στην Ευρώπη. Δεν είναι κάτι καινούργιο για να δοκιμαστεί για πρώτη φορά.

 

Τυχαινει να εχω αρκετους φιλους επαγγελματιες, και δεν ειναι καθολου ασυνηθιστο να κυκλοφορουν ταξι (octavia, avensis, carina, E Class) με ενα εκατομμυριο χιλιομετρα. Βρες μου εναν βενζινοκινητηρα ο οποιος να μπορει να βγαλει τοσα χιλιομετρα και να ειναι αξιοπιστος. Απο την πειρα μου μεχρι σημερα, εχοντας αλλαξει πολλα αυτοκινητα και εχοντας κανει μεχρι σημερα κοντα στο εκατομμυριο χιλιομετρα, βενζινοκινητηρας που να αντεχει σε χιλιομετρα οσο ενας diesel απλα δεν υπαρχει, εξαιτιας του απλου γεγονοτος οτι οι βενζινοκινητηρες ειναι πολυστροφοι και εχουν περισσοτερες φθορες. 

 

Χιλιαράκα και χιλιοτετρακοσαράκια λέω. Απ' αυτά τα καινούρια που δεν ακούγονται όπως τα κλασικά diesel, που καίνε σα scooterάκι, κλπ. Κυκλοφορούν «εδώ και δεκαετίες» στην ευρώπη τέτοια μοτέρ; :) Μη τα βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι με τα θηρία 2-3 χιλιάδων κυβικών που έχουν τα ταξί. Αυτά τα δεύτερα ναι, έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους.

 

Επίσης υπάρχουν και άλλα standards συντήρησης, καθώς και άλλες γνώσεις. Αλλιώς προσέχει το όχημα όποιος βγάζει λεφτά από αυτό (ταξιτζής, λεωφορειατζής) κι αλλιώς ο απλός καθημερινός χρήστης.

 

Πρέπει να βλέπουμε ολόκληρη την εικόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα μην φταιει κι ο αναδρομος Ερμης. Και οι Diesel σηκωνουν πολυ μεγαλυτερες πιεσεις, γιαυτο και εξ ορισμου ειναι αρκετα πιο ανθεκτικα φτιαγμενοι και πιο βαριοι.

Οσο για το κοστος συντηρησης ενος TD σε συγκριση με ενα TP πραγματικα απορω γιατι αναφερεται συνεχως. Σιγα τις μεγαλες διαφορες...

 

Οκ οι TD αντεχουν πολλα περισσοτερα χιλιομετρα, αλλα ποιος θα κανει τοσα χιλιομετρα ακομα και 10 χρονια να κρατησει το αυτοκινητο;

 

Και όμως όταν θα έχεις και τα δυο θα μπορέσεις να καταλάβεις τι διαφορές υπάρχουν στην συντήρηση . Εγώ πάντως αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί όλοι θέλουν να μεταβούν σε diesel από την στιγμή που τα χιλιόμετρα που κάνουν είναι ελάχιστα (15.000χλμ τον χρόνο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο κατώτατο όριο είσαι ...

 

Εγώ με το diesel στον ένα χρόνο που το εχω είμαι στα 50.000χλμ συν καμιά 17.000χλμ με την βενζίνη :P

Κάνεις 70000χλμ τον χρόνο? Μένεις Αθήνα και δουλεύεις Θεσσαλονίκη ας πούμε? :P :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δηλαδή που έχω ως ελάχιστο τα 45.000 χιλιόμετρα κάθε χρόνο, μάλλον θεωρούμαι ταρίφας....  :-D

Στο κατώτατο όριο είσαι ...

 

Εγώ με το diesel στον ένα χρόνο που το εχω είμαι στα 50.000χλμ συν καμιά 17.000χλμ με την βενζίνη :P

 

Μάνα μου χιλιόμετρα!!!  :blink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...