Προς το περιεχόμενο

Goodyear ΒΗ-03. Στο μέλλον, τα ελαστικά θα παράγουν ηλεκτρική ενέργεια


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι η τεχνολογία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν υπάρχει τουλάχιστον εδώ και μια δεκαετία . Τα συμφέροντα κοντεύουν να διαλύσουν τον πλανήτη μας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τριβη ελαστικου σε συνδυασμο με πηνια και στους 4 τροχους να φορτιζουν μια σωστα ενεργειακα μπαταρια πιστευω οτι το αμαζι του μελλοντος θα ειναι σχεδον πληρης ανεξαρτητο.Απλα πρεπει πρωτα να δουμε τι αναγκες εχει υπο φυσιολογικες συνθηκες σε ενεργεια ενα αμαξι για να δουμε αναλογως της αποδοσης αυτου που ειπα αν πληρουνται.

Το θεμα ειναι οτι η τεχνολογια υπαρχει.Τα συμφεροντα ποτε θα τα παραμερισουν και θα'ρθουν σε συγκρουση αυτοι που νοιαζονται με αυτους που μας πανε ακομη 200 χρονια πισω;

Τοσα χρονια η κινηση ενος αμαξιου παει τσαμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κίνηση ενός αμαξιού δεν δημιουργείται μόνη της..

Για δευτερολεπτα ξεκινας οπως τα παντα με αποθεμα της μπαταριας.Μετα οταν θα αρχιζεις να κινεισαι το αυτοκινητο θα ειναι μια κινουμενη γεννητρια που θα την επαναφορτιζει.Δεν θα χρειαζεσαι πρακτικα ποτε σταθμους επαναφορτισης.Που και Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα;

 

Παντως η Goodyear ειναι η μονη εταιρια που χρησιμοποιω και ειναι η πιο καινοτομος εταιρια κατα την γνωμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για δευτερολεπτα ξεκινας οπως τα παντα με αποθεμα της μπαταριας.Μετα οταν θα αρχιζεις να κινεισαι το αυτοκινητο θα ειναι μια κινουμενη γεννητρια που θα την επαναφορτιζει.Δεν θα χρειαζεσαι πρακτικα ποτε σταθμους επαναφορτισης.Που και Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα;

 

Παντως η Goodyear ειναι η μονη εταιρια που χρησιμοποιω και ειναι η πιο καινοτομος εταιρια κατα την γνωμη μου.

και εγω goodyear χρησιμοποιω και το μονο που δεν εχω καταλαβει ειναι γιατι πρεπει να αλλαζω λαστιχα μονο στις γιορτες των Χριστουγεννων;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για δευτερολεπτα ξεκινας οπως τα παντα με αποθεμα της μπαταριας.Μετα οταν θα αρχιζεις να κινεισαι το αυτοκινητο θα ειναι μια κινουμενη γεννητρια που θα την επαναφορτιζει.Δεν θα χρειαζεσαι πρακτικα ποτε σταθμους επαναφορτισης.Που και Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα;

 

Παντως η Goodyear ειναι η μονη εταιρια που χρησιμοποιω και ειναι η πιο καινοτομος εταιρια κατα την γνωμη μου.

 

Μιλάμε για ηλεκτρικό πλήρως αυτοκίνητο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω goodyear χρησιμοποιω και το μονο που δεν εχω καταλαβει ειναι γιατι πρεπει να αλλαζω λαστιχα μονο στις γιορτες των Χριστουγεννων;

χαχαχα...ωραιος.Παντως ενα ειναι το σιγουρο οτι οντως εδω και παρα πολλα χρονια  ολα πηγαινουν εκαστος Goodyear.Eλαστικο με την καλυτερη ευχη του χρονου.

 

Μιλάμε για ηλεκτρικό πλήρως αυτοκίνητο;

Ναι.Αρκει οι 4 φορτιστες κινησης(οπως καποτε στα ποδηλατα που ειχαμε π.χ το αναφερω και οπως εχει αναφερθει και εννοειτε τελευταιας τεχνολογιας)και σε συνδυασμο extra με αυτα τα ελαστικα τεχνολογικα ετοιμα,να παρεχουν στην μπαταρια-στοιχειο παραπανω ενεργεια απο αυτην που καταναλισκει κατα την κινηση.Θεωρω πληρως εφικτο με τα σημερινα δεδομενα.

Π.χ τυχαια αναφερω.Καταναλισκει η μπαταρια 10w ανα μοναδα χρονου;εαν τα 5 συστηματα σου παρεχουν 15w στην ιδια μοναδα η μπαταρια φορτιζει πληρως.Σωστα ή κανω λαθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι.Αρκει οι 4 φορτιστες κινησης(οπως καποτε στα ποδηλατα που ειχαμε π.χ το αναφερω και οπως εχει αναφερθει και εννοειτε τελευταιας τεχνολογιας)και σε συνδυασμο extra με αυτα τα ελαστικα τεχνολογικα ετοιμα,να παρεχουν στην μπαταρια-στοιχειο παραπανω ενεργεια απο αυτην που καταναλισκει κατα την κινηση.Θεωρω πληρως εφικτο με τα σημερινα δεδομενα.

Π.χ τυχαια αναφερω.Καταναλισκει η μπαταρια 10w ανα μοναδα χρονου;εαν τα 5 συστηματα σου παρεχουν 15w στην ιδια μοναδα η μπαταρια φορτιζει πληρως.Σωστα ή κανω λαθος;

Ε εντάξει, 2-3 νόμους της φυσικής παραβαίνεις αλλά δεν έγινε και τίποτα..

 

Για αρχή π.χ. , την διατήρηση της ενέργειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε εντάξει, 2-3 νόμους της φυσικής παραβαίνεις αλλά δεν έγινε και τίποτα..

 

Για αρχή π.χ. , την διατήρηση της ενέργειας.

Δωσε κανα υπολογισμο να καταλαβουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάστε και καμιά φυσική λυκείου. Για να κινήσεις τις ρόδες, ξοδεύεις ενέργεια απ'τον κινητήρα. Για να πάρεις αυτήν την ενέργεια με τους Η/Μ στις ζάντες (ΗΜΕ) ΚΑΙ να κινείσαι με την ίδια ταχύτητα (ΚΕ), αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας θα ξοδεύει μεγαλύτερη ολική ενέργεια (ΟΕ).

 

ΟΕ=ΗΜΕ+ΚΕ

 

Do the math...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, άλλωστε η κατανάλωση καυσίμου των αμαξιών δεν έχει αλλάξει καθόλου εδώ και δεκαετίες.. :rolleyes:

 

Ναι αλλα εχουν πολλαπλασιαστει και τα αυτοκινητα στους δρομους, με καταναλωσεις αυτοκινητων του 70' θα ειμασταν τωρα ολοι με ηλεκτρικα αυτοκινητα.

 

Και ναι δεν ειναι συνωμοσια οτι αρχικα το πετρελαιακο λομπυ και στην συνεχεια παραδοσιακη αυτοβιομηχανια δεν ηθελαν με τιποτα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα, που ετσι και αλλιως δεν ειναι καινουρια ιδεα και μαλιστα στις αρχες ειχαν πολυ καλη υποδοχη απο τον κοσμο, κυριως γιατι ηταν πανευκολα στην χρηση κυριολεκτικα γκαζι φρενο και ευκολο ξεκινημα, για να φτασουν σε αυτο το σημειο τα βενζινοκινητα χρειαστηκαν παρα πολλα χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάστε και καμιά φυσική λυκείου. Για να κινήσεις τις ρόδες, ξοδεύεις ενέργεια απ'τον κινητήρα. Για να πάρεις αυτήν την ενέργεια με τους Η/Μ στις ζάντες (ΗΜΕ) ΚΑΙ να κινείσαι με την ίδια ταχύτητα (ΚΕ), αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας θα ξοδεύει μεγαλύτερη ολική ενέργεια (ΟΕ).

 

ΟΕ=ΗΜΕ+ΚΕ

 

Do the math...

Βρε παιδια...σχολειο πηγαμε.οκ.Δεν μιλησα για αεικινητο αμαξι(ακομη και στο κενο συμπαν) αφου πρακτικα θα ηταν χαζοι καποιοι να μην το εχουν εφευρει εστω και μη συγκεκριμενων συμφεροντων εως τωρα;

μιλαω για ενα αμαξι που ενω θα χρησιμοποιουσε την μπαταρια ξερα φορτισμενη(απο την προηγουμενη ημερα π.χ)και θα σου δωσει 200χλμ να την φορτιζεις με τα συγκεκριμενα ελαστικα(4) και (4)φορτιστες στις ροδες ωστε να κανεις 700-800 χλμ π.χ.Πρακτικα δεν εχεις κερδος;καθε φορα δεν αποκτας μεγαλυτερη αυτονομια αναλογως της αποδοσης της φορτισης;αυτο δεν εννοει η goodyear;δεν ειμαι και ηλεκτρολογος μηχανικος.Ενα παραδειγμα εφερα προσπαθωντας να εξηγησω την σκεψη μου.πωπω...

 

http://gr.euronews.com/2013/03/06/wireless-car-charging/

 

Ηρεμηστε...συζητηση κανουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, επειδή πήγατε και σχολείο η Αρχή διατήρησης της ενέργειας ισχύει για ένα κλειστό σύστημα, (όπως το σημερινό αυτοκίνητο όπου του βάζουμε βενζίνη (χημική ενέργεια) και μας δίνει πίσω κίνηση (κινητική ενέργεια) + καυσαέρια (απώλειες) ) το οποίο δεν έχει ανταλλαγή ενέργειας με το περιβάλλον (Τριβή ελαστικών,Ήλιος, κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...