mctheos7 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα, θα ήθελα να ταξιδεψω με τον προαστιακο και είμαι λίγο άσχετος σχετικά με το που να αφήσω το αυτοκίνητο μου. Για την ακρίβεια θέλω να αφήσω το αυτόκινητο μου κάπου που να είναι κοντά σε προαστιακο η μετρό και να επιστρέψω μετά από 40 ώρες περίπου. Δεν με πειράζει και το ιδιωτικό αρκεί να είναι λογικό το κόστος. Ενδιαφέρομαι για σταθμούς από κέντρο μέχρι καντζα. Πάρακαλω τα φώτα σας...
paylidis Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα, θα ήθελα να ταξιδεψω με τον προαστιακο και είμαι λίγο άσχετος σχετικά με το που να αφήσω το αυτοκίνητο μου. Για την ακρίβεια θέλω να αφήσω το αυτόκινητο μου κάπου που να είναι κοντά σε προαστιακο η μετρό και να επιστρέψω μετά από 40 ώρες περίπου. Δεν με πειράζει και το ιδιωτικό αρκεί να είναι λογικό το κόστος. Ενδιαφέρομαι για σταθμούς από κέντρο μέχρι καντζα. Πάρακαλω τα φώτα σας... Η κατεχακη ειναι μια καλη επιλογή και το παρκινγκ ειναι δωρεάν. Εναλλακτικά μπορεις να πας και προς δουκισσης και να παρκαρεις σε καποιο απο τα στενα προς τη Γαρηττού (αγια παρασκευη ειναι η περιοχή και ειναι γειτονιές)
viper2005 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα, θα ήθελα να ταξιδεψω με τον προαστιακο και είμαι λίγο άσχετος σχετικά με το που να αφήσω το αυτοκίνητο μου. Για την ακρίβεια θέλω να αφήσω το αυτόκινητο μου κάπου που να είναι κοντά σε προαστιακο η μετρό και να επιστρέψω μετά από 40 ώρες περίπου. Δεν με πειράζει και το ιδιωτικό αρκεί να είναι λογικό το κόστος. Ενδιαφέρομαι για σταθμούς από κέντρο μέχρι καντζα. Πάρακαλω τα φώτα σας... δεν εχει μονο parking αλλα εχει και χωραφια για να παρκαρεις...
idomeneas7 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Το Γκάζι έχει υπογειο φυλασσόμενο πάρκινγκ στα 2-3 ευρώ και μου έχουν πει για Αγία Μαρίνα ότι εχει τζαμπέ αλλά δεν έχω πάει. Σε εξωτερικά αφύλακτα του προαστιακού (οπως εχει το Μ.Πευκο ας πουμε) μην το αφησεις γιατι μαλλον δεν θα το βρεις οταν γυρισεις.