Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτ/του, μάντρες, leasing και ιδιώτες


Xvipes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

στο οτι με τα 8000 παιρνεις πολυ πολυ ανωτερο ποιοτικά αυτοκινητο - και απο μάρκες "πολυτελείας" και οχι τουγιοτα...

οσο καλο και ανθεκτικο και αν πιστευετε οτι ειναι δε παυει να ειναι απλα ενα καλο γιαπωνεζικο με πλαστικα που τρίζουν και λαμαρίνες τσιγαροχαρτα (εχω φιλους με παλιοτερα auris και τα εχω δει)

Τι περίπου παίζει σε αυτή την τιμή, αυτής της χρονολογίας από μάρκες πολυτελείας;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τι περίπου παίζει σε αυτή την τιμή, αυτής της χρονολογίας από μάρκες πολυτελείας;

 

 

Γενικά 116, A class, B class, Α3 ισως και 316 λιγο παλαιοτερη...

με καποια παραπανω χλμ αλλα απο ιδιωτη ωστόσο κανεις δεν επιβεβαιώνει οτι και τα μεν και τα δε δεν ειναι γυρισμένα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι περίπου παίζει σε αυτή την τιμή, αυτής της χρονολογίας από μάρκες πολυτελείας;

Δεν ξέρω αν το λες πολυτελείας αλλά το παρακάτω μαρέσει αρκετά αλλά είναι 1800 και θα πληρώνω πολλά κάθε χρόνο.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6008705/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εφοσον ειναι να δωσεις 8 χιλ γιατι δε βλεπεις και κατι σε πετρελαιο ιδιας εποχης;

παραδειγμα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6095772/ που ειναι και συζητησιμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο οτι με τα 8000 παιρνεις πολυ πολυ ανωτερο ποιοτικά αυτοκινητο - και απο μάρκες "πολυτελείας" και οχι τουγιοτα...

οσο καλο και ανθεκτικο και αν πιστευετε οτι ειναι δε παυει να ειναι απλα ενα καλο γιαπωνεζικο με πλαστικα που τρίζουν και λαμαρίνες τσιγαροχαρτα (εχω φιλους με παλιοτερα auris και τα εχω δει)

Χλωμό... για να πάρεις κάτι αντίστοιχο σε μάρκα "πολυτελείας", θα πρέπει να δώσεις τουλάχιστον 2 χιλιάρικα παραπάνω.

 

Ο περισσότερος κόσμος πάντως δίνει μεγαλύτερη βάση στην αξιοπιστία από όση δίνεις εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η αξιοπιστια υποκειμενικο ειναι τα ιαπωνικα φοιμιζονται στο οτι θα τσουλανε ακομα και κακοσυντηρημενα για παρα πολυ καιρο απο αυτην την αποψη το δεχομαι.Ακουσα οτι εχουν ψιλοευαισθητα ηλεκτρολογικα χωρις να εχω προσωπικη αποψη αλλα μονο εμπειριες φιλων αλλα το να σου χαλανε τα ηλεκτρολογικα θεμα αξιοπιστιας δεν ειναι?

Συνηθως με εξαιρεση εναν συγκεκριμενο κινητηρα ολα (τα ευρωπαικα)συνηθως βγαζουν προβλημα οταν δεν γινονται σερβις και αλλαγες στην ωρα τους.Δηλαδη οταν λεει ο μαστορας ελα μωρε σε βγαζει ακομα το αλλαζουμε την αλλη φορα και εσυ λες οκ φταις και εσυ οταν αμα σου βγαλει προβλημα τουρμπινες,ιμαντες κτλ σου λενε οτι βγαζουν Χ χιλιομετρα και εκει κοντα θελουν αλλαγη αν εσυ το αφησεις στα 1,2Χ λογικο δεν ειναι να χαλασει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά με ποιο σκεπτικό? Τα toyota όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είναι από τα αυτοκίνητα με την υψηλότερη μεταπωλητική αξία. Το συγκεκριμένο είναι 5ετίας και περίπου στα μισά λεφτά του καινούργιου, πόσο νομίζετε πως θα ήταν μια λογική τιμή για αυτό?

ε πολλά είναι.. με 7 χιλιάρικα στο χέρι, τα δίνεις προκαταβολή και παίρνεις ένα με δόσεις, αν σε κρατάει το πορτοφόλι σου. 

Έχουν πέσει στα πατώματα οι τιμές των αυτοκινήτων.. αυτά που ξέρανε κάποιοι παλιά, δεν ισχύουν, λιμουζίνες που είναι κυριολεκτικά σένιες φεύγουν πολύ κάτω από τις πραγματικές αγοραστικές αξίες. Αν κάποιος με μετρητό πάει και τα σκάσει... να δεις ο άλλος πως θα κάνει κωλοτούμπες και θα πάρεις καλύτερο από αυτό που πίστευες ότι μπορείς να αγοράσει.

 

όσο για κάτι αγγελίες ιδιωτών που γράφουν ΟΧΙ ΠΑΖΑΡΙΑ... μην ασχολείστε.. αφήστε τους να το κάνουν τάμα τώρα το Πάσχα στη Παναγιά, μήπως και τα πουλήσουν. Όλοι το παίζουν ιστορίες με τις αγγελίες.. και γι αυτό και δεν τα πουλάνε ΠΟΤΕ.

 

Επίσης το άλλο που δεν κόβει το υδροκέφαλο μυαλό τους.. είναι όταν γράφουν ότι έχουν βάλει πάνω στο όχημα 5-6χιλιάδες έξτρα σε αξεσουάρ... εκεί δεν κόβει το ρημάδι να σκεφθούν ότι αυτά που έβαλαν είναι αναλώσιμα τα περισσότερα και ότι δεν δίνουν καμία αξία στο όχημα. Αλλά όταν το έχει 20χρονος ή 25χρονος το αμάξι... ή άτομο που στο μυαλό δεν έχει μεγαλώσει .. ε αυτά πάνε και γράφουν. Μακρυά από τέτοιες αγγελίες..

 

το τιμονι το "ντυνουν" με ενα 50αρικο και ο λεβιες αλλαζει με €10-30 αναλογως της μαρκας...

 

 

 

Τα καταστήματα που διορθώνουν μικρό ζημιές κάνουν πλέον θαύματα... όσο για το λεβιέ, ε σιγά το κόστος να τον αλλάξεις, και η στεφάνη του τιμονιού και πάλι δεν είναι κάτι το τρομερό. Θέλουν μάτι που να ξέρει... πάντως όχι τσακίρικο χαχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε πολλά είναι.. με 7 χιλιάρικα στο χέρι, τα δίνεις προκαταβολή και παίρνεις ένα με δόσεις, αν σε κρατάει το πορτοφόλι σου.

Τώρα αυτό που γράφεις είναι επιχείρημα? 8 είναι πολλά επειδή με 7 προκαταβολή + δόσεις παίρνεις... άλλο? Τι άλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα αυτό που γράφεις είναι επιχείρημα? 8 είναι πολλά επειδή με 7 προκαταβολή + δόσεις παίρνεις... άλλο? Τι άλλο?

 

Τώρα θέλεις να με τρελάνεις κυριολεκτικά; εσύ τι λες;

 

7 χιλιάρικα... με 60.000 χιλ, συν όλες τις ζημιές που ΔΕΝ φαίνονται... ΧΩΡΙΣ εγγύηση.... σε σχέση με καινούργιο ΜΕ εγγύηση, χωρίς σάπια ή προβλήματα.. που θα αρχίσει την συντήρηση από την αρχή.... εσύ τι λες; ποιο συμφέρει περισσότερο;

 

Αλλά μπορεί ο άνθρωπος να μην έχει να δώσει ένα 200αρι 250αρι σε δόσεις, οπότε πάσο, θα συμβιβαστεί με αυτό που θα επιλέξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα θέλεις να με τρελάνεις κυριολεκτικά; εσύ τι λες;

Να το κοιτάξεις, δεν είναι φυσιολογικό να τρελαίνεσαι όταν σου ζητάνε διευκρίνηση για κάτι ασαφές που έγραψες.

 

7 χιλιάρικα... με 60.000 χιλ, συν όλες τις ζημιές που ΔΕΝ φαίνονται... ΧΩΡΙΣ εγγύηση.... σε σχέση με καινούργιο ΜΕ εγγύηση, χωρίς σάπια ή προβλήματα.. που θα αρχίσει την συντήρηση από την αρχή.... εσύ τι λες; ποιο συμφέρει περισσότερο;

 

Αλλά μπορεί ο άνθρωπος να μην έχει να δώσει ένα 200αρι 250αρι σε δόσεις, οπότε πάσο, θα συμβιβαστεί με αυτό που θα επιλέξει.

Κυριολεκτικά ότι νάναι...

Καταρχήν η τιμή του δεν είναι 7 χιλιάρικα, είναι 8.

Τα 60.000km για 5 έτη είναι λίγα όπως έγραψα και παραπάνω, άσχετα αν φαίνονται πολλά σε σένα.

Δεν βλέπω το λόγο να έχει ντε και καλά ζημιές και προβλήματα που δεν φαίνονται.

Τα toyota έχουν 6 χρόνια εγγύηση ή 180.000km, λογικά του απομένει ένας χρόνος ακόμα.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα(τα γιαπωνέζικα τουλάχιστον) απλά δεν σαπίζουν, στην πενταετία τουλάχιστον.

Συντήρηση από την αρχή θα χρειαστεί μόνο εφόσον δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης.

 

Εγώ προσωπικά το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο σε αυτή τη τιμή θα το προτιμούσα(κατόπιν ελέγχου φυσικά), φαινομενικά τουλάχιστον δείχνει καλομεταχειρισμένο. Όπως και να το δεις δεν είναι και λίγα ούτε τα 8.000 ούτε οι τόκοι/έξοδα δανείου που γλιτώνεις σε σχέση με το καινούργιο, άσε που η περαιτέρω απαξίωση θα είναι πολύ μικρότερη. Άσε που οι τράπεζες δίνουν δάνεια με το σταγονόμετρο, το πιο πιθανόν είναι να ΜΗΝ σου εγκριθεί χωρίς λόγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το κοιτάξεις, δεν είναι φυσιολογικό να τρελαίνεσαι όταν σου ζητάνε διευκρίνηση για κάτι ασαφές που έγραψες.

 

 

Κυριολεκτικά ότι νάναι...

Καταρχήν η τιμή του δεν είναι 7 χιλιάρικα, είναι 8.

Τα 60.000km για 5 έτη είναι λίγα όπως έγραψα και παραπάνω, άσχετα αν φαίνονται πολλά σε σένα.

Δεν βλέπω το λόγο να έχει ντε και καλά ζημιές και προβλήματα που δεν φαίνονται.

Τα toyota έχουν 6 χρόνια εγγύηση ή 180.000km, λογικά του απομένει ένας χρόνος ακόμα.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα(τα γιαπωνέζικα τουλάχιστον) απλά δεν σαπίζουν, στην πενταετία τουλάχιστον.

Συντήρηση από την αρχή θα χρειαστεί μόνο εφόσον δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης.

 

Εγώ προσωπικά το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο σε αυτή τη τιμή θα το προτιμούσα(κατόπιν ελέγχου φυσικά), φαινομενικά τουλάχιστον δείχνει καλομεταχειρισμένο. Όπως και να το δεις δεν είναι και λίγα ούτε τα 8.000 ούτε οι τόκοι/έξοδα δανείου που γλιτώνεις σε σχέση με το καινούργιο, άσε που η περαιτέρω απαξίωση θα είναι πολύ μικρότερη. Άσε που οι τράπεζες δίνουν δάνεια με το σταγονόμετρο, το πιο πιθανόν είναι να ΜΗΝ σου εγκριθεί χωρίς λόγο.

 

Μπα θα κάνω μαζί σου το διδακτορικό μου στην ψυχολογία για να τελειώνω. :-D

 

Είπε ότι θα προσπαθήσει για ποιο κάτω στη τιμή.. να διαβάζεις πρώτα.

Ναι πολλά είναι, αν το αυτοκίνητο είναι από σουταρισμένα κομμάτια εταιρίας ενοικιάσεων.. 

 

Δεν βλέπεις τον λόγο.. γιατί προφανώς δεν γνωρίζεις τι παίζει με αυτά τα αυτοκίνητα, τι να κάνουμε τώρα να κάτσω να σου πω δεκάδες περιστατικά από γνωστούς που πήραν τέτοια αυτοκίνητα και τους έβγαλαν προβλήματα; τι να σου πω τώρα πες μου... πραγματικά! Ξέρεις εσύ πχ αν θέλει αλλαγή ο ιμάντας; αν δεν φοράει καδένα.. ξέρεις πχ αν τα λάστιχα είναι οκ ή δεν είναι σεταρισμένα με ύπουλο τρόπο και χαραγμένα ξανά; αυτά εσύ τα ξέρεις; για να τα ξέρεις πρέπει να είσαι μηχανικός-λαστιχάς κτλ..! 

 

Το να βρεις αυτοκίνητο που να είναι τέλειο.. πιστεύω ότι δεν υπάρχει. και όσο έχει χιλιόμετρα έρχεσαι ποιο κοντά στα μεγάλα σέρβις και στα μεγάλα προβλήματα.. αυτό αν δεν το καταλαβαίνεις, εεε εγώ δεν μπορώ να στο βάλω στο μυαλό. Αν δεν έχεις άλλη λύση και πρέπει να πας στο μεταχειρισμένο με πάνω 50χιλιάδες χιλιόμετρα.. τότε πρέπει να βάλεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι όλα δεν θα είναι ρόδινα. Τι να κάνουμε αφού έτσι είναι..

 

Θυμάμαι το 2010 αγόρασα ένα 3θυρο σπορ, το μοντέλο δεν θα το αναφέρω, ούτε και το που γιατί θα είναι σαν τον δίνω στεγνά το τύπο(βλέπεις είμαστε μικρή κοινωνία) και μου λέει φίλε έχει να κάνει ένα μεγάλο σέρβις.. τώρα, είχε αρκετά χιλιόμετρα 20χιλ+ , του λέω λοιπόν, κοίταξε να δεις εγώ δεν το παίρνω αν δεν του κάνεις το σέρβις.. και τα χρήματα είναι δική σου ευθύνη, ε μου έλεγε όχι στην αρχή αλλά επειδή ήθελε τα χρήματα, τελικά μου λέει οκ θα το πάω αύριο για να κάνω το σέρβις. Οκ εντάξει θα τα πούμε αύριο.. εμφανίζεται με το αυτοκίνητο, ωραίο πλυμένο σενιαρισμένο.. μου δείχνει και το βιβλίο των σέρβις, μου κάνει - να δες το έκανα, Οκ εντάξει πάμε να σου δώσω τα χρήματα, το λάθος το δικό μου ήταν ότι τον εμπιστεύτηκα γιατί στο συνεργείο που πήγε είχα πάει και εγώ αρκετές φορές στο παρελθόν εκεί και δεν πήγα να δω τι έκανε στο σέρβις....!!!!

 

Παίρνω το αμάξι και πάω  Αθήνα.. ε στην διαδρομή κατάλαβα ότι κάτι ψιλό-παίζει με τα φρένα, και το πάω αμέσως στην αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα.. τα μπροστινά φρένα ήταν για το .......καβάλα, δεν είχε αλλάξει τα λάδια, και σχεδόν ότι έγραφε ότι έκανε στο σέρβις(υποτίθεται ότι είχε αλλάξει λάδια,φρένα κτλ) δεν το είχε κάνει. Και μου λέει ο αρχιμηχανικός.. σε ποιον το πήγες; του ανέφερα το όνομα, χαμογέλασε και μου είπε, αν έρχεσαι συχνά Αθήνα να το φέρνεις από δω να στο κοιτάμε εμείς, μια σφραγίδα μου λέει σου έβαλε μόνο. Και πρόσεξε.. ήταν και το προσωπικό αυτοκίνητο του εμπόρου!!!!!!!!! με αυτό τον βλέπαμε όλοι στο νησί!!!! Υποτίθεται ότι θα έπρεπε να το προσέχει και να είναι στη πένα..  ααα ξέχασα και το επικό, με το που το παίρνω το πάω στο χωριό το αφήνω εκεί στο σπίτι, οπότε την επομένη πάω να το πάρω να πάω στη χώρα... και δεν ξεκινούσε, έμεινε από μπαταρία  :-D  :-D  τον παίρνω τηλ, ρε συ μπαταρία που μου είπες άλλαξες; -ναι ρε συ άλλαξα... -καλά και αφού άλλαξες πως έχει μείνει από μπαταρία; έκανε για λίγο τον χαζό και ότι δεν ήξερε τι συμβαίνει.. και του λέω κοίτα να δεις έρχομαι κάτω, κανόνισε να μου έχεις μια μπαταρία να την πάρω να έρθω να την βάλω... με τα χίλια ζόρια έκανε σαν γύφτος ακόμη και για την μπαταρία, τελικά μου την έδωσε. Και εκεί την ψιλιάστηκα την δουλειά και λέω αφού δεν άλλαξε την μπαταρία.. δεν πρέπει να έχει κάνει και τα άλλα, και έτσι μου ήρθε η ιδέα και το πήρα και πήγα Αθήνα όπου διαπίστωσα ότι είχα μόνο μια σφραγίδα και σέρβις δεν είχε γίνει.

 

Γι αυτό μην κάνεις πως τα ξέρεις όλα αδερφέ... υπάρχουν και παθόντες από τέτοια αυτοκίνητα.

 

Το 12 που πήρα άλλο αυτοκίνητο, ένα οικογενειακό από τα εταιρικά των στελεχών της Peugeot, δεν είχα κανένα πρόβλημα.. είναι που θα την πατήσεις. Το μόνο πρόβλημα που είχε ήταν ότι είχε φθαρμένο το λαιμό του τιμονιού, ξέρεις από τα διαφορετικά χέρια που χρησιμοποιούσαν το αμάξι και ο λεβιές.. αλλά πήγα στην Πεζό.. τους τα έδειξα, μου είπαν ότι δεν είναι λογικό, τους εξήγησα ότι αυτό το αυτοκίνητο το είχατε εδώ ως εταιρικό για τα μεγαλοστελέχη σας και μου είπε ο άνθρωπος ότι δεν υπάρχει θέμα θα σας το αλλάξουμε χωρίς πρόβλημα, όπως και έγινε.

 

Απλά πες μου πόσες ιστορίες από leasing-εταιρικά θέλεις να σου γράψω... μπορώ να γράφω σεντόνια!!! :-D έχω αλλάξει μπόλικα..

 

Όσο για αυτό που έγραψες.. Συντήρηση από την αρχή θα χρειαστεί μόνο εφόσον δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης.

Νομίζω απάντηση σου δόθηκε.. με το 3θυρο που σου περιέγραψα.. αν εσύ πιστεύεις τα βιβλία, τότε πάσο.

 

 Όπως και να το δεις δεν είναι και λίγα ούτε τα 8.000 ούτε οι τόκοι/έξοδα δανείου που γλιτώνεις σε σχέση με το καινούργιο, άσε που η περαιτέρω απαξίωση θα είναι πολύ μικρότερη. 

 

έλα πες το.. είσαι εσύ αυτός που το πουλάει και μυρίστηκες ψιλικοκο χαχαχαχα :-D  Τι λες ρε αδερφέ... χαχαχα καινούργιο του κουτιού, χωρίς ζημιές, χωρίς τίποτα.. θα το πατήσεις εσύ, θα του αλλάξεις τα φώτα εσύ, θα το στρώσεις εσύ χαχα, θα το τρακάρεις και θα το φτιάξεις εσύ , συν ότι θα λες ότι είναι ατρακάριστο. Σου είπα όμως μόνο αν δεν έχεις τη δυνατότητα να πας σε δάνειο πρέπει να πας σε μεταχειρισμένο ή να είναι τρελή ευκαιρία.. πχ λιμουζίνα των 40.000 αν την βρεις στα μισά!

 

Πέτυχα το 11 νομίζω.. ή αρχές 12 ένα Mazda CX-7 full από καλούδια... το έδινε γιατί έφευγε για Μέση Ανατολή ο τύπος.. 7.000 ευρώ χαχα αυτό ναι ήταν ευκαιρία! Για το SUV σου λέω... όταν τότε τα έδιναν σχεδόν διπλή τιμή.

 

Λοιπόν κέρδισες, παραδίνομαι στις ανώτερες δυνάμεις. :-D  :devil: δεν έχω κανέναν λόγο να σε αντικρούσω σε ότι πεις. :X εκτός και αν απαντήσεις περίεργα.. τότε θα φορέσω το ζουρλομανδύα που μου έδωσες και θα απαντήσω. :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπε ότι θα προσπαθήσει για ποιο κάτω στη τιμή.. να διαβάζεις πρώτα.

Όντως, είπε πως θα προσπαθήσει να κατεβάσει την τιμή στα 7500 ή λιγότερο. Τώρα πως προκύπτουν τα 7 χιλιάρικα που σχολίασες, μόνο εσύ το ξέρεις.

 

Ναι πολλά είναι, αν το αυτοκίνητο είναι από σουταρισμένα κομμάτια εταιρίας ενοικιάσεων..

Αν και δεν είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνω τι εννοείς λέγοντας "σουταρισμένα", συμφωνώ απόλυτα.

 

Δεν βλέπεις τον λόγο.. γιατί προφανώς δεν γνωρίζεις τι παίζει με αυτά τα αυτοκίνητα, τι να κάνουμε τώρα να κάτσω να σου πω δεκάδες περιστατικά από γνωστούς που πήραν τέτοια αυτοκίνητα και τους έβγαλαν προβλήματα; τι να σου πω τώρα πες μου... πραγματικά! Ξέρεις εσύ πχ αν θέλει αλλαγή ο ιμάντας; αν δεν φοράει καδένα.. ξέρεις πχ αν τα λάστιχα είναι οκ ή δεν είναι σεταρισμένα με ύπουλο τρόπο και χαραγμένα ξανά; αυτά εσύ τα ξέρεις; για να τα ξέρεις πρέπει να είσαι μηχανικός-λαστιχάς κτλ..!

Προφανώς δεν γνωρίζω τι παίζει με ποια ακριβώς αυτοκίνητα? Για εξήγησε το λίγο αυτό, ίσως και να γνωρίζω περισσότερα περιστατικά από όσα γνωρίζεις εσύ.

Ο ιμάντας χρονισμού όχι, δεν υπάρχει 100% αξιόπιστος τρόπος ελέγχου του, για αυτό και οι κατασκευαστές ορίζουν αλλαγή κάθε x χιλιόμετρα ή x μήνες. Αν έχω έστω και την παραμικρή υπόνοια ότι το αμάξι που θα αγοράσω χρειάζεται ιμάντα θα τον αλλάξω, ή πιο σωστά θα υπολογίσω το κόστος της αλλαγής στην τιμή αγοράς.

Τα λάστιχα ναι, προσωπικά μπορώ να δω και τη φθορά τους, και την ηλικία τους, και να διαπιστώσω τυχόν προβλήματα έχουν. Αν εσύ δεν μπορείς ζήτησε τη βοήθεια κάποιου που ξέρει.

Όσο για τα "σεταρισμένα με ύπουλο τρόπο" και "χαραγμένα ξανά"... αν πω πως κατάλαβα τι εννοείς θα πω ψέματα.

 

Το να βρεις αυτοκίνητο που να είναι τέλειο.. πιστεύω ότι δεν υπάρχει. και όσο έχει χιλιόμετρα έρχεσαι ποιο κοντά στα μεγάλα σέρβις και στα μεγάλα προβλήματα.. αυτό αν δεν το καταλαβαίνεις, εεε εγώ δεν μπορώ να στο βάλω στο μυαλό. Αν δεν έχεις άλλη λύση και πρέπει να πας στο μεταχειρισμένο με πάνω 50χιλιάδες χιλιόμετρα.. τότε πρέπει να βάλεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι όλα δεν θα είναι ρόδινα. Τι να κάνουμε αφού έτσι είναι..

Σίγουρα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και τέλειο δεν υπάρχει, και σαφώς όσο περισσότερα χιλιόμετρα έχει τόσο μεγαλώνουν οι ανάγκες συντήρησης και οι πιθανότητες για βλάβες. Εκεί που διαφωνώ είναι στην άποψη που έχεις για τα τα 50.000χλμ, για τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν είναι τίποτα. Ειδικά για τα toyota που έχουν εγγύηση 180.000 χλμ...

 

Θυμάμαι το 2010 αγόρασα ένα 3θυρο σπορ, το μοντέλο δεν θα το αναφέρω, ούτε και το που γιατί θα είναι σαν τον δίνω στεγνά το τύπο(βλέπεις είμαστε μικρή κοινωνία) και μου λέει φίλε έχει να κάνει ένα μεγάλο σέρβις.. τώρα, είχε αρκετά χιλιόμετρα 20χιλ+ , του λέω λοιπόν, κοίταξε να δεις εγώ δεν το παίρνω αν δεν του κάνεις το σέρβις.. και τα χρήματα είναι δική σου ευθύνη, ε μου έλεγε όχι στην αρχή αλλά επειδή ήθελε τα χρήματα, τελικά μου λέει οκ θα το πάω αύριο για να κάνω το σέρβις. Οκ εντάξει θα τα πούμε αύριο.. εμφανίζεται με το αυτοκίνητο, ωραίο πλυμένο σενιαρισμένο.. μου δείχνει και το βιβλίο των σέρβις, μου κάνει - να δες το έκανα, Οκ εντάξει πάμε να σου δώσω τα χρήματα, το λάθος το δικό μου ήταν ότι τον εμπιστεύτηκα γιατί στο συνεργείο που πήγε είχα πάει και εγώ αρκετές φορές στο παρελθόν εκεί και δεν πήγα να δω τι έκανε στο σέρβις....!!!!

 

Παίρνω το αμάξι και πάω  Αθήνα.. ε στην διαδρομή κατάλαβα ότι κάτι ψιλό-παίζει με τα φρένα, και το πάω αμέσως στην αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα.. τα μπροστινά φρένα ήταν για το .......καβάλα, δεν είχε αλλάξει τα λάδια, και σχεδόν ότι έγραφε ότι έκανε στο σέρβις(υποτίθεται ότι είχε αλλάξει λάδια,φρένα κτλ) δεν το είχε κάνει. Και μου λέει ο αρχιμηχανικός.. σε ποιον το πήγες; του ανέφερα το όνομα, χαμογέλασε και μου είπε, αν έρχεσαι συχνά Αθήνα να το φέρνεις από δω να στο κοιτάμε εμείς, μια σφραγίδα μου λέει σου έβαλε μόνο. Και πρόσεξε.. ήταν και το προσωπικό αυτοκίνητο του εμπόρου!!!!!!!!! με αυτό τον βλέπαμε όλοι στο νησί!!!! Υποτίθεται ότι θα έπρεπε να το προσέχει και να είναι στη πένα..  ααα ξέχασα και το επικό, με το που το παίρνω το πάω στο χωριό το αφήνω εκεί στο σπίτι, οπότε την επομένη πάω να το πάρω να πάω στη χώρα... και δεν ξεκινούσε, έμεινε από μπαταρία  :-D  :-D  τον παίρνω τηλ, ρε συ μπαταρία που μου είπες άλλαξες; -ναι ρε συ άλλαξα... -καλά και αφού άλλαξες πως έχει μείνει από μπαταρία; έκανε για λίγο τον χαζό και ότι δεν ήξερε τι συμβαίνει.. και του λέω κοίτα να δεις έρχομαι κάτω, κανόνισε να μου έχεις μια μπαταρία να την πάρω να έρθω να την βάλω... με τα χίλια ζόρια έκανε σαν γύφτος ακόμη και για την μπαταρία, τελικά μου την έδωσε. Και εκεί την ψιλιάστηκα την δουλειά και λέω αφού δεν άλλαξε την μπαταρία.. δεν πρέπει να έχει κάνει και τα άλλα, και έτσι μου ήρθε η ιδέα και το πήρα και πήγα Αθήνα όπου διαπίστωσα ότι είχα μόνο μια σφραγίδα και σέρβις δεν είχε γίνει.

 

Γι αυτό μην κάνεις πως τα ξέρεις όλα αδερφέ... υπάρχουν και παθόντες από τέτοια αυτοκίνητα.

Σε αυτή τη περίπτωση έκανες μεγάλα λάθη. Αντί να ζητήσεις να σου κόψει από την τιμή την αξία των επισκευών εμπιστεύτηκες τον πωλητή να τις κάνει αυτός, αν ήξερες τι γίνεται δεν θα δεχόσουν με τίποτα κάτι τέτοιο. Και καλά αυτό, αλλά ούτε φρόντισες να είσαι μπροστά στις επισκευές. Και το χειρότερο ήταν ότι δεν έκανες έλεγχο αν όντως έκανε τις επισκευές! Και παρόλα αυτά επιμένεις πως εγώ είμαι αυτός που δεν ξέρω...

 

Όσο για αυτό που έγραψες.. Συντήρηση από την αρχή θα χρειαστεί μόνο εφόσον δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης.

Νομίζω απάντηση σου δόθηκε.. με το 3θυρο που σου περιέγραψα.. αν εσύ πιστεύεις τα βιβλία, τότε πάσο.

Όπως είπα και παραπάνω το παράδειγμα σου ήταν ατυχές, το μόνο ασφαλές συμπέρασμα που έβγαλα ήταν, εκτός από το ότι το χειρίστηκες λάθος, πως δεν έκανες τους απαραίτητους ελέγχους.

 

Όσο για το βιβλίο συντήρησης σίγουρα δεν είναι ευαγγέλιο, αποτελεί όμως καλή ένδειξη για τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου. Και σίγουρα μετράει ποιο συνεργείο έχει βάλει τις σφραγίδες, και η περιγραφή των επισκευών.

 

έλα πες το.. είσαι εσύ αυτός που το πουλάει και μυρίστηκες ψιλικοκο χαχαχαχα :-D  Τι λες ρε αδερφέ... χαχαχα καινούργιο του κουτιού, χωρίς ζημιές, χωρίς τίποτα.. θα το πατήσεις εσύ, θα του αλλάξεις τα φώτα εσύ, θα το στρώσεις εσύ χαχα, θα το τρακάρεις και θα το φτιάξεις εσύ , συν ότι θα λες ότι είναι ατρακάριστο. Σου είπα όμως μόνο αν δεν έχεις τη δυνατότητα να πας σε δάνειο πρέπει να πας σε μεταχειρισμένο ή να είναι τρελή ευκαιρία.. πχ λιμουζίνα των 40.000 αν την βρεις στα μισά!

Επί της ουσίας(αυτά που έκανες quote και ειδικά αυτά που έβαλες σε bold) δεν απαντάς τίποτα απολύτως. Το παραλήρημα σου δεν έχει νόημα να το σχολιάσω, το μόνο που θα πω είναι πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν χρειάζονται στρώσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, είπε πως θα προσπαθήσει να κατεβάσει την τιμή στα 7500 ή λιγότερο. Τώρα πως προκύπτουν τα 7 χιλιάρικα που σχολίασες, μόνο εσύ το ξέρεις.

 

 

Αν και δεν είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνω τι εννοείς λέγοντας "σουταρισμένα", συμφωνώ απόλυτα.

 

 

Προφανώς δεν γνωρίζω τι παίζει με ποια ακριβώς αυτοκίνητα? Για εξήγησε το λίγο αυτό, ίσως και να γνωρίζω περισσότερα περιστατικά από όσα γνωρίζεις εσύ.

Ο ιμάντας χρονισμού όχι, δεν υπάρχει 100% αξιόπιστος τρόπος ελέγχου του, για αυτό και οι κατασκευαστές ορίζουν αλλαγή κάθε x χιλιόμετρα ή x μήνες. Αν έχω έστω και την παραμικρή υπόνοια ότι το αμάξι που θα αγοράσω χρειάζεται ιμάντα θα τον αλλάξω, ή πιο σωστά θα υπολογίσω το κόστος της αλλαγής στην τιμή αγοράς.

Τα λάστιχα ναι, προσωπικά μπορώ να δω και τη φθορά τους, και την ηλικία τους, και να διαπιστώσω τυχόν προβλήματα έχουν. Αν εσύ δεν μπορείς ζήτησε τη βοήθεια κάποιου που ξέρει.

Όσο για τα "σεταρισμένα με ύπουλο τρόπο" και "χαραγμένα ξανά"... αν πω πως κατάλαβα τι εννοείς θα πω ψέματα.

 

 

Σίγουρα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και τέλειο δεν υπάρχει, και σαφώς όσο περισσότερα χιλιόμετρα έχει τόσο μεγαλώνουν οι ανάγκες συντήρησης και οι πιθανότητες για βλάβες. Εκεί που διαφωνώ είναι στην άποψη που έχεις για τα τα 50.000χλμ, για τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν είναι τίποτα. Ειδικά για τα toyota που έχουν εγγύηση 180.000 χλμ...

 

 

Σε αυτή τη περίπτωση έκανες μεγάλα λάθη. Αντί να ζητήσεις να σου κόψει από την τιμή την αξία των επισκευών εμπιστεύτηκες τον πωλητή να τις κάνει αυτός, αν ήξερες τι γίνεται δεν θα δεχόσουν με τίποτα κάτι τέτοιο. Και καλά αυτό, αλλά ούτε φρόντισες να είσαι μπροστά στις επισκευές. Και το χειρότερο ήταν ότι δεν έκανες έλεγχο αν όντως έκανε τις επισκευές! Και παρόλα αυτά επιμένεις πως εγώ είμαι αυτός που δεν ξέρω...

 

 

Όπως είπα και παραπάνω το παράδειγμα σου ήταν ατυχές, το μόνο ασφαλές συμπέρασμα που έβγαλα ήταν, εκτός από το ότι το χειρίστηκες λάθος, πως δεν έκανες τους απαραίτητους ελέγχους.

 

Όσο για το βιβλίο συντήρησης σίγουρα δεν είναι ευαγγέλιο, αποτελεί όμως καλή ένδειξη για τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου. Και σίγουρα μετράει ποιο συνεργείο έχει βάλει τις σφραγίδες, και η περιγραφή των επισκευών.

 

 

Επί της ουσίας(αυτά που έκανες quote και ειδικά αυτά που έβαλες σε bold) δεν απαντάς τίποτα απολύτως. Το παραλήρημα σου δεν έχει νόημα να το σχολιάσω, το μόνο που θα πω είναι πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν χρειάζονται στρώσιμο.

Όντως, είπε πως θα προσπαθήσει να κατεβάσει την τιμή στα 7500 ή λιγότερο. Τώρα πως προκύπτουν τα 7 χιλιάρικα που σχολίασες, μόνο εσύ το ξέρεις.

 

Εγώ τι άλλο να γράψω... θα παραδοθώ στον Πατρινό. 

 

Δες βίντεο υπάρχουν και στα ελληνικά.. πως δουλεύουν τα παλιά λάστιχα και τα κάνουν καινούργια.. μεγάλη απατεωνιά. Αν το βρω θα στο βάλω να το δεις.

 

Εντάξει εσύ δεν έχεις πρόβλημα με τα χιλιόμετρα εγώ έχω... απόψεις. Εγώ δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο πάνω από 30-40χιλιάδες.

 

Ο πωλητής είναι ένας από τους ποιο διάσημους εμπόρους αυτοκινήτων στην περιοχή μου.. και τον γνώριζα χρόνια. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην τον εμπιστεύεται... (χωρίς συνεργείο γιατί συνεργάζεται με κάποιον άλλο και τα στέλνει εκεί). Όταν τον ξέρεις χρόνια την πατάς ... δυστυχώς.

 

Για μένα το βιβλίο δείχνει ένα μοτίβο που ακολουθεί ο πωλητής του στα σέρβις.. αλλά μέχρι εκεί, για το αν ισχύουν όσα γράφει πολύ αμφιβάλω.

 

Για τα υπόλοιπα σου είναι δύσκολο να σχολιάσεις και το καταλαβαίνω. :rolleyes: Δώσε μας τα φώτα σου με 1-2 παραδείγματα.. για αυτοκίνητα από μάντρες.  -_- γιατί εγώ έχω αγοράσει.. εσύ που είσαι και γνώστης και σε βλέπω έτσι και πολύ θερμό στις απόψεις σου.. πες μας δικά σου παραδείγματα. Για φώτισε μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τι άλλο να γράψω... θα παραδοθώ στον Πατρινό. 

Θα μπορούσες να απαντήσεις επί της ουσίας, και όχι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

 

Δες βίντεο υπάρχουν και στα ελληνικά.. πως δουλεύουν τα παλιά λάστιχα και τα κάνουν καινούργια.. μεγάλη απατεωνιά. Αν το βρω θα στο βάλω να το δεις.

Για αναγόμωση μιλάς? Αν ναι απλά δεν υπάρχει καμία σχέση με τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, μόνο σε ελαστικά 4x4 και φορτηγών γίνεται. Άσε που αυτά τα λάστιχα βγάζουν μάτι(σκαλισμένη σήμανση αντί για ανάγλυφη, και ένδειξη RETREAD).

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο οπότε πες το με το όνομα του, έχει άδεια η Πυθία αυτή την εβδομάδα.

 

Εντάξει εσύ δεν έχεις πρόβλημα με τα χιλιόμετρα εγώ έχω... απόψεις. Εγώ δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο πάνω από 30-40χιλιάδες.

Φυσικά και έχω πρόβλημα με τα χιλιόμετρα, αλλά αυτό που σου λέω είναι πως τα 50.000χλμ δεν είναι τίποτα. Αν νομίζεις πως ένα αυτοκίνητο με πάνω 50k είναι τελειωμένο, ή στα τελευταία του, απλά είσαι λάθος. Καινούργιο θεωρείται ακόμα! Και δεν είναι άποψη αυτό, η πραγματικότητα είναι.

 

Ο πωλητής είναι ένας από τους ποιο διάσημους εμπόρους αυτοκινήτων στην περιοχή μου.. και τον γνώριζα χρόνια. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην τον εμπιστεύεται... (χωρίς συνεργείο γιατί συνεργάζεται με κάποιον άλλο και τα στέλνει εκεί). Όταν τον ξέρεις χρόνια την πατάς ... δυστυχώς.

Το ότι ήταν διάσημος/άνθρωπος που τον εμπιστεύονται όλοι, δεν μειώνει ούτε στο ελάχιστο τη βαρύτητα των λαθών που έκανες. Ελπίζω το πάθημα να σου γίνει μάθημα.

 

Για μένα το βιβλίο δείχνει ένα μοτίβο που ακολουθεί ο πωλητής του στα σέρβις.. αλλά μέχρι εκεί, για το αν ισχύουν όσα γράφει πολύ αμφιβάλω.

Έτσι όπως το θέτεις τώρα δεν διαφωνούμε, λίγο πολύ τα ίδια έγραψα παραπάνω.

 

Για τα υπόλοιπα σου είναι δύσκολο να σχολιάσεις και το καταλαβαίνω. :rolleyes: Δώσε μας τα φώτα σου με 1-2 παραδείγματα.. για αυτοκίνητα από μάντρες.  -_- γιατί εγώ έχω αγοράσει.. εσύ που είσαι και γνώστης και σε βλέπω έτσι και πολύ θερμό στις απόψεις σου.. πες μας δικά σου παραδείγματα. Για φώτισε μας...

Τα υπόλοιπα, όπως έγραψα και παραπάνω, δεν πρόκειται να τα σχολιάσω γιατί δεν έχει κανένα νόημα να απαντήσω στο παραλήρημα σου. Ούτε πρόκειται να αρχίσω με παραδείγματα τον ισοπεδωτισμό για αυτοκίνητα από μάντρες / ιδιώτες / άνδρες / γυναίκες / ξανθιές / μελαχροινές κτλ.

 

Τα φώτα μου, την συμβουλή μου ή όπως αλλιώς θες πες το, τα έδωσα. Μεγαλύτερη βαρύτητα στην κατάσταση του αυτοκινήτου, και μικρότερη στην προέλευση. Αν το 2010 που αγόρασες το τρίθυρο έκανες αυτό που λέω τώρα, θα είχες γλιτώσει και τις περιπέτειες και χρήμα.

 

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο master of used cars from leasing -_-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσες να απαντήσεις επί της ουσίας, και όχι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

 

 

Για αναγόμωση μιλάς? Αν ναι απλά δεν υπάρχει καμία σχέση με τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, μόνο σε ελαστικά 4x4 και φορτηγών γίνεται. Άσε που αυτά τα λάστιχα βγάζουν μάτι(σκαλισμένη σήμανση αντί για ανάγλυφη, και ένδειξη RETREAD).

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο οπότε πες το με το όνομα του, έχει άδεια η Πυθία αυτή την εβδομάδα.

 

 

Φυσικά και έχω πρόβλημα με τα χιλιόμετρα, αλλά αυτό που σου λέω είναι πως τα 50.000χλμ δεν είναι τίποτα. Αν νομίζεις πως ένα αυτοκίνητο με πάνω 50k είναι τελειωμένο, ή στα τελευταία του, απλά είσαι λάθος. Καινούργιο θεωρείται ακόμα! Και δεν είναι άποψη αυτό, η πραγματικότητα είναι.

 

 

Το ότι ήταν διάσημος/άνθρωπος που τον εμπιστεύονται όλοι, δεν μειώνει ούτε στο ελάχιστο τη βαρύτητα των λαθών που έκανες. Ελπίζω το πάθημα να σου γίνει μάθημα.

 

 

Έτσι όπως το θέτεις τώρα δεν διαφωνούμε, λίγο πολύ τα ίδια έγραψα παραπάνω.

 

 

Τα υπόλοιπα, όπως έγραψα και παραπάνω, δεν πρόκειται να τα σχολιάσω γιατί δεν έχει κανένα νόημα να απαντήσω στο παραλήρημα σου. Ούτε πρόκειται να αρχίσω με παραδείγματα τον ισοπεδωτισμό για αυτοκίνητα από μάντρες / ιδιώτες / άνδρες / γυναίκες / ξανθιές / μελαχροινές κτλ.

 

Τα φώτα μου, την συμβουλή μου ή όπως αλλιώς θες πες το, τα έδωσα. Μεγαλύτερη βαρύτητα στην κατάσταση του αυτοκινήτου, και μικρότερη στην προέλευση. Αν το 2010 που αγόρασες το τρίθυρο έκανες αυτό που λέω τώρα, θα είχες γλιτώσει και τις περιπέτειες και χρήμα.

 

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο master of used cars from leasing -_-

 

Θα με αφήσεις να απαντώ όπως θέλω εγώ... B) , λάθος; λάθος... σωστά; σωστά...!

 

Κοίταξε να δεις, εγώ δεν λέω ότι είναι τελειωμένο... με 50χιλ, λέω όμως ότι ο Έλληνας οδηγός είναι επικίνδυνος και δεν συντηρεί το αμάξι του σωστά, δεν το συντηρούσε σωστά πριν την κρίση.. πιστεύεις ότι θα το κάνει τώρα; ειλικρινά το πιστεύεις; 

 

Υπήρχε εμπιστοσύνη στον έμπορο αυτό.. όχι μόνο από μένα αλλά από εκατοντάδες που αγόρασαν αυτοκίνητα από αυτόν. Και όταν τον ξέρεις και μιλάς κάθε μέρα σχεδόν μαζί του.. ε λες δεν θα σε κάψει. Δεν ξαναπήγα σε αυτόν και τελείωσε το θέμα.. το είπα και σε δυο κουτσομπόληδες και μην ανησυχείς έφθασε στα αυτιά του..

 

Μα δεν μπορείς να σχολιάσεις γιατί δεν έχεις επιχειρήματα.. αν είχες θα τα έγραφες, εγώ σου έβαλα μάνι μάνι δυο δικά μου περιστατικά.. και μπορούσα να σου γράψω άλλα δυο, γιατί εγώ έχω αγοράσει αυτοκίνητα από μάντρες και πρώην εταιρικά.. αυτή τη διαφορά μας δεν την καταλαβαίνεις, οκ το δέχομαι ότι δεν μπορείς να το καταλάβεις, γιατί δεν έχεις αγοράσει.

 

Δεν μπήκα σε περιπέτειες μεγάλες.. ένα σέρβις απλά του έκανα γιατί ο μάγκας δεν το είχε κάνει και απλά πλήρωσα κάτι παραπάνω, το αμάξι μετά δεν έβγαλε τίποτα απολύτως. Το κράτησα 2 έτη και το έδωσα, έφυγε  μέσα σε 48 ώρες από ένα γνωστό μου, δεν πρόλαβα καν να το βάλω σε αγγελία. Αλλά εγώ μετά τα σέρβις του τα έκανα όλα στην Αντιπροσωπεία στην Αθήνα, δεν το ξαναπήγα σε αυτόν.

 

Master δεν είμαι σε τίποτα.. απλά έχω αγοράσει 4 αυτοκίνητα μέσα σε 6 χρόνια από μάντρες και ξέρω. Τις δικές μου ιστορίες σου γράφω... και το ένα το οικογενειακό που το έχω μέχρι και σήμερα, ήταν ακριβώς αυτό που γράφει ο φίλος, εταιρικό, χρήση από την μαμά εταιρία κτλ...και το έβγαλε η ίδια εταιρία προς πώληση(όχι εκθεσιακό)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...