Προς το περιεχόμενο

Νέες Sony Cyber-shot HX90V και WX500 με 30x οπτικό και 60x ψηφιακό ζουμ


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δύο νέες ψηφιακές μηχανές μικρού μεγέθους (compact) ανακοίνωσε η Sony, και αυτό που τις καθιστά ξεχωριστές είναι ότι διαθέτουν σύστημα φακών Zeiss Vario-Sonnar T που προσφέρει 30x οπτικό ζουμ και 60x ψηφιακό ζουμ!Και τα δύο μοντέλα point-and-shoot, δηλαδή τα Cyber-shot HX90V και WX500 διαθέτουν αισθητήρα 18,2 Megapixels Exmor R CMOSπου συνεπικουρείται από τον επεξεργαστή εικόνας Bionz X καθώς και από το σύστημα φακών που αναφέραμε το οποίο συνοδεύει σύστημα οπτικής σταθεροποίησης εικόνας πέντε αξόνων (5-axis Optical Steadyshot). Διαθέτουν NFC, WiFi και selfie-friendly LCD οθόνη 3,0 ιντσών (921K-dot) ενώ υποστηρίζεται εγγραφή video ανάλυσης 1080p.

 

Η βασική διαφορά μεταξύ τους (γιατί η WX500 είναι μικρότερη σε διαστάσεις κιόλας), είναι το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σκόπευτρο (638K-dot) που διαθέτει η Cyber-shot HX90V, που είναι παρόμοιο με αυτό που βρίσκεται στην ναυαρχίδα της σειράς της Ιαπωνικής εταιρείας, RX100.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Οι διαστάσεις είναι 102 x 58.1 x 35.5 χιλιοστά και 101.6 x 58.1 x 35.5 χιλιοστά με βάρος 218 γραμμάρια και 209 γραμμάρια για τις HX90V και WX500 αντίστοιχα. Οι Cyber-shot HX90V και WX500 κοστίζουν $430 και $330.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

330$.... γιατι να μην πάρω την Nikon 1 J4? Εχει ποιο σωστή υποδομή για καλυτερες φώτος και στο μέλλον μπορει να βάλει κανεις και εναν φακό για μεγαλύτερο zoom.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 30χ οπτικό ζουμ είναι εντυπωσιακό για κόμπακτ μηχανή.<br> Όσο για το 60Χ ψηφιακό ζουμ παλιό το κόλπο.<br><br> Φυσικά ο εχθρός του μεγάλου ζουμ είναι το μικρό διάφραγμα. Το οποίο εξαλείφει την αίσθηση του βάθους και προξενεί μεγάλο θόρυβο εξαιτίας του αναπόφευκτου υψηλού ISO σε χαμηλό φωτισμό.<br><br> Τα 24 mm ελάχιστη εστιακή απόσταση της SONY είναι ιδανική για εσωτερικούς χώρος. Το iPhone έχει 30 mm.<br> Τα 720 mm προσφέρουν πραγματικά μεγάλο ζουμ.<br><br> Το ανθρώπινο μάτι έχει περίπου 24mm εστιακή απόσταση. Για αυτό και οι φακοί από 25mm έως 50 mm είναι ιδανικοί για πορτρέτα γιατί παραμορφώνουν λιγότερο.<br><br> <a data-ipb='nomediaparse' href='http://petapixel.com/2012/11/17/the-camera-versus-the-human-eye/'>http://petapixel.com/2012/11/17/the-camera-versus-the-human-eye/</a><br><br>Όποτε όταν λέμε 30Χ οπτικό ζουμ δεν σημαίνει πως η μηχανή φέρνει 30 φορές πιο κοντά την εικόνα. <br><br> Στην συγκεκριμένη περίπτωση 720 mm διά 24mm ίσον 30. Όλες οι σουπερ ζουμ φωτογραφικές μηχανές είναι υπέρευρυγώνιες για να δώσουν μεγάλα οπτικά ζουμ.<br><br> Τα 720 mm μέγιστη εστιακή απόσταση της SONY διά 24 mm του ανθρώπινου ματιού ίσον 30. Δηλαδή στην πραγματικότητα φέρνουν 5 φορές πιο κοντά την εικόνα.

Επεξ/σία από bisbirikos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 30χ οπτικό ζουμ είναι εντυπωσιακό για κόμπακτ μηχανή.

Όσο για το 60Χ ψηφιακό ζουμ παλιό το κόλπο.

 

Φυσικά ο εχθρός του μεγάλου ζουμ είναι το μικρό διάφραγμα. Το οποίο εξαλείφει την αίσθηση του βάθους και προξενεί μεγάλο θόρυβο εξαιτίας του αναπόφευκτου υψηλού ISO σε χαμηλό φωτισμό.

 

Τα 4,1 mm ελάχιστη εστιακή απόσταση της SONY είναι πολύ ευρυγώνια και ιδανική για εσωτερικούς χώρος. Το iPhone έχει 30 mm.

Τα 123 mm όμως δεν είναι και δεν προσφέρουν πραγματικά μεγάλο ζουμ.

 

Το ανθρώπινο μάτι έχει περίπου 24mm εστιακή απόσταση. Για αυτό και οι φακοί από 25mm έως 50 mm είναι ιδανικοί για πορτρέτα γιατί παραμορφώνουν λιγότερο.

 

http://petapixel.com/2012/11/17/the-camera-versus-the-human-eye/

 

Όποτε όταν λέμε 30Χ οπτικό ζουμ δεν σημαίνει πως η μηχανή φέρνει 30 φορές πιο κοντά την εικόνα.

 

To οπτικό ζουμ είναι και λίγο μάρκετινγκ και είναι η διαίρεση της μέγιστης εστιακή απόστασης από την ελάχιστη. Στην συγκεκριμένη περίπτωση 123 mm διά 4,1mm ίσον 30. Όλες οι σουπερ ζουμ φωτογραφικές μηχανές είναι υπέρευρυγώνιες για να δώσουν μεγάλα οπτικά ζουμ.

 

Τα 123 mm μέγιστη εστιακή απόσταση της SONY διά 24 mm του ανθρώπινου ματιού ίσον 5. Δηλαδή στην πραγματικότητα φέρνουν 5 φορές πιο κοντά την εικόνα.

 

προφανως δεν εχεις ιδεα, διοτι τα 4.1mm εινια για το μεγεθος του αισθητηρα της καμερας.

 

Αυτο που μετραει ειναι η αντιστοιχια σε 35αρι φιλμ, οπου αν ηταν οντως 4.1 θα ηταν υπερευρυγωνιος.

 

http://www.dpreview.com/articles/7296656749/sony-announces-cyber-shot-dsc-wx500-and-evf-equipped-dsc-hx90v-compact-superzooms

 

Ο συγκεκριμενος φακος στην εν λογω καμερα δινει 24-720 που ειναι οντως εντυπωσιακο, αλλα οχι υπερευρυγωνιο.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Angle_of_viewενοτητα Common lens angles of view

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως τα 24mm ειναι ευρυγωνια, οχι ομως τιποτα εντυπωσιακο οπως ειναι τα 720mm στο τελε.

Λογικα θα βγαζει ωραιες φωτογραφιες του φεγγαριου με ενα τριποδακι!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς Zandim.

 

Έχεις άδικο ως προς τον αισθητήρα ο οποίος σύμφωνα με το λίνκ που παραθέτεις είναι

Sensor size 1/2.3" (6.17 x 4.55 mm)

και όχι 4,1 mm. Η φωτογραφία της κάμερας δείχνει στον φακό 3.5-6.4/4.1-123 .

Δηλαδή για όσους έχουν ιδέα από φωτογραφία 3.5 διάφραγμα στα 4.1 χιλιοστά και 6.4 διάφραγμα στα 123 χιλιοστά εστιακή απόσταση. Οι αισθητήρες έχουν άλλωστε δυό διαστάσεις.

Έχεις δίκιο γιατί έκανα το λάθος πως η εστιακή απόσταση που αναγράφετε στον φακό είναι ανίστοιχη σε 35mm film. Οπότε πράγματι ο φακός δεν είναι υπέρευρυγώνιος. Θα το διορθώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Οντως τα 24mm ειναι ευρυγωνια, οχι ομως τιποτα εντυπωσιακο οπως ειναι τα 720mm στο τελε.</p> <p>Λογικα θα βγαζει ωραιες φωτογραφιες του φεγγαριου με ενα τριποδακι!!</p>

Τι λες;

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς Zandim.

 

Έχεις άδικο ως προς τον αισθητήρα ο οποίος σύμφωνα με το λίνκ που παραθέτεις είναι

Sensor size 1/2.3" (6.17 x 4.55 mm)

και όχι 4,1 mm. Η φωτογραφία της κάμερας δείχνει στον φακό 3.5-6.4/4.1-123 .

Δηλαδή για όσους έχουν ιδέα από φωτογραφία 3.5 διάφραγμα στα 4.1 χιλιοστά και 6.4 διάφραγμα στα 123 χιλιοστά εστιακή απόσταση. Οι αισθητήρες έχουν άλλωστε δυό διαστάσεις.

Έχεις δίκιο γιατί έκανα το λάθος πως η εστιακή απόσταση που αναγράφετε στον φακό είναι ανίστοιχη σε 35mm film. Οπότε πράγματι ο φακός δεν είναι υπέρευρυγώνιος. Θα το διορθώσω.

προφανως και τα 4.1mm ειναι η εστιακη αποσταση απο τον εν λογω αισθητηρα, του οποιου το μεγεθος δεν ειναι οσο του 35 φιλμ, ωστε να εχει νοημα η συγκριση των 4.1mm με τα mm που αντιστοιχουν στο 35αρι.. Αυτο εννοουσα. Οσο ανεβαινει το μεγεθος του αισθητηρα, τοσο ανεβαινουν τα mm εστιακης αποστασης για ιδιο ευρος πεδιου (κατακορυφη-οριζοντια γωνια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ανθρώπινο μάτι έχει περίπου 24mm εστιακή απόσταση. Για αυτό και οι φακοί από 25mm έως 50 mm είναι ιδανικοί για πορτρέτα γιατί παραμορφώνουν λιγότερο.

Χωρίς κακή διάθεση να πω ότι αυτό δεν ισχύει. Για πορτραιτα η παραμόρφωση φεύγει μετά τα 70mm (35mm equivalent). Τα mm που αναφέρονται εδώ είναι τα αντίστοιχα για 35mm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Canon PowerShot SX700 HS και Canon PowerShot SX710 HS πιστεύεται ότι είναι καλύτερες???

 

Είδα κάτι βιντεάκια της Canon PowerShot SX700 HS με full zoom.... μιλάμε το βίντεο δεν τρεμόπαιζε σχεδόν καθόλου (δεν είχε βάλει τρίποδα).... Ψήνομαι για αγορά.... για αυτό ρωτάω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πορτραίτα παντως οι καλοι φακοι "παιζουν" σε εστιακες 70-90mm με μεγαλα διαφραγματα. Το 50mm ειναι το κατωτατο, οχι οτι δεν μπορεις να βγαλεις πορτραιτο και με 35mm, αλλα απο εκει και κατω αρχιζουν οι παραμορφωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φακός που αντιστοιχεί με την ανθρώπινη όραση στο ισοδύναμο του φιλμ είναι κάπου στα 43mm όμως με τον καιρό και όσο περισσότεροι μάζες έμπαιναν στη φωτογραφία μετακινήθηκε στα 50mm για καθαρά λόγους ευκολίας marketing εμπορικότητας.

Η κατάλληλη εστιακή απόσταση για πορτρέτα είναι πάνω από τα 60mm και μέχρι τα 135mm. Με ευρυγώνιο  φακό η παραμόρφωση στα πορτρέτα είναι πολύ ενοχλητική διότι οι αποστάσεις περιοχών του προσώπου που δεν βρίσκονται στη ίδια απόσταση μεγαλώνουν ιδιαίτερα όσο μικραίνει η απόσταση κάμερας και προσώπου.

Το πραγματικό λοιπόν ζουμ της κάμερας θα είναι 720/43 και όχι από την τέρμα ευρυγώνια θέση.

Όλοι οι αριθμοί είναι σε αναγωγή στα 35mm του φιλμ δηλαδή τα 4.1 της μηχανής είναι τα 24 αντίστοιχα στο φιλμ και 123 με 720 αντίστοιχα. Έτσι διαιρώντας τα χιλιοστά παίρνουμε τον λόγο των διαγωνίων των δύο αισθητήρων κάπου 5,85 φορές στη παραπάνω μηχανή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...