zio10 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δεν μπορώ το παζάρι...μόνο προς τα πάνω το κάνω καμιά φορά ως πελάτης...
paylidis Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Σε μερικες χωρες θεωρειται προσβολη το να μην γινεται παζαρεμα Παζάρεμα για 20€ για ενα κιλίμι; Δηλαδή στο σούπερ μάρκετ θα κανει το ίδιο; Θα πει 20.40 η ταμίας και αυτή θα πει 20..; Βρίσκουν κ τα κάνουν... Δε διαφωνώ με το παζάρι αρκεί να εχει νόημα... Και εγω θα κάνω εκει που πρέπει...
Flaoutistas Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Εμένα μου έχει τύχει ασθενής να μου κάνει σκηνή επειδή ήθελε γυναίκα οδοντίατρο γιατί οι άντρες λέει τους πονάμε πιο πολύ.. Μια άλλη ήρθε καθυστερημένη στο ραντεβού (20 λεπτά καθυστέρηση) και επειδή η εργασία που έπρεπε να κάνω ήταν χρονοβόρα και δε θα προλαβαίναμε της είπα να το κάνουμε για άλλη μέρα (δεν ασχολήθηκα καν ότι με έστησε) και άρχισε να φωνάζει ότι βαριέμαι να δουλέψω και ζήταγε διευθυντές και υπεύθυνους.. και άλλος ένας άλλος είχε κάνει μεγάλη φασαρία επειδή μετά τη λεύκανση δεν ήταν τα δόντια του τόσο λευκά όσο ήθελε, του εξήγησα ότι αυτό ήταν πιο λευκά δεν μπορούν να γίνουν τα δόντια του εκτός και αν βάλει πορσελάνη, αυτός ακάθεκτος άρχισε να βρίζει και κάποια στιγμή δεν άντεξα του είπα να κάνει γαργάρες με χλωρίνη. Αυτό. 6
bluesattack Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δεν μπορώ το παζάρι...μόνο προς τα πάνω το κάνω καμιά φορά ως πελάτης... Προς τα πανω ? Μηπως το μπερδεψες με δημοπρασια zio ? 1
zio10 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Προς τα πανω ? Μηπως το μπερδεψες με δημοπρασια zio ? χαχαχα όχι, αν μου φαίνονται λίγα τα λεφτά που ζητάει του το λέω!
De@th L0rd Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Οι απαιτήσεις του κάθε πελάτη πιστεύω πως πρέπει να εναρμονίζονται με τον χώρο που βρίσκεται. Το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν ισχύει παντού. Τις χειρότερες συμπεριφορές πιστεύω πάντως τις αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι της εστίασης. Ένα μάτσο άτομα με χαμηλό ζάχαρο να νομίζουν ότι είναι όλοι υπηρέτες τους. 2
Moderators stormrain Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μια περιοδο εργαζομουν σε καταστημα με ψιλοκλασικα γυναικεια υποδηματα στα Β.Π . Μια απο τις ημερες που ημουν μονος στο μαγαζι (η συναδελφος ηταν σε break ή κατι τετοιο) γινοταν ο κακος χαμος, σε φαση να εξυπηρετω 3 πελατισσες ταυτοχρονα (και οχι δεν ψωνιζουν οπως εμεις, θελουν να δουν πολλααααα ζευγαρια) και να τρεχω σαν τον Βεγγο, μπαινει αλλη μια μεσα η οποια προσπαθουσε να πιασει το βλεμμα μου για να την εξυπηρετησω. Της κανω το χατηρι και κανω eye contact (πραγμα που συνηθως ειναι παγιδα οταν εχεις αλλους πελατες γιατι σε βομβαρδιζουν με ερωτησεις) και την πλησιαζω λεγοντας της πως θα την εξυπηρετησω αμεσως μολις τελειωσω με τις κυριες. Ευγενικο υφος και τα σχετικα. Με κοιταει και μου λεει με υφος "Ειμαι βιαστικη και θελω να με εξυπηρετησετε τωρα". Εγω: "Ειμαι σιγουρος πως ειστε βιαστικη, αλλα δυστυχως προηγουνται οι κυριες" Αυτη: "Εχεις ιδεα ποια ειμαι εγω?" Εγω: "Α οχι πως θα μπορουσα? Εσεις με ξερετε? Ταδε Ταδοπουλος, χαιρω πολυ" και της δινω το χερι Αυτη: "Ειμαι η συζυγος του δημαρχου!!!" με οχι τοσο πολλη σιγουρια πλεον Εγω: "Χαρηκα για τη γνωριμια, θα μου επιτρεψετε ομως..." και εφυγα για να παω στις αλλες πελατισσες. Λοιπον η τυπα περιμενε υπομονετικα τη σειρα της και επειτα ηταν με το σεις και με το σας! Ακομα πεθαινω στα γελια οταν θυμαμαι τη συγκεκριμενη στιχομυθια 11
MT60RS Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Οι απαιτήσεις του κάθε πελάτη πιστεύω πως πρέπει να εναρμονίζονται με τον χώρο που βρίσκεται. Το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν ισχύει παντού. Τις χειρότερες συμπεριφορές πιστεύω πάντως τις αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι της εστίασης. Ένα μάτσο άτομα με χαμηλό ζάχαρο να νομίζουν ότι είναι όλοι υπηρέτες τους. ο ελληνας θα παει σε φαγαδικο μονο για ενα λογο. Για να φαει. Δεν πολυπαιζει η φαση "τσιμπαω κατι, ισα να με κρατησει μεχρι να βρω τους αλλους". Ή θα φαει σαν πουστης ή οχι. Αν εχει κανονισει να βγει σε φαγαδικο, θα φροντισει να λιμοκονει οσο δεν παιρνει. Δεν υπαρχει το "βρισκομαστε στο ταδε φαγαδικο (με κυριο λογο το να κανουμε παρεα)". Πχ στα πεταχτα μετα τη δουλεια. Ειναι που ειναι μαλακας (γενικοτερα ο ΜΟ) ως πελατης, οταν πειναει* γινεται σκουλικι, και αυτος και τα κωλοπαιδα του *ο χαρακτηρας ενος ανθρωπου αποκαλυπτεται σε καταστασεις εξω απο το comfort zone
Chris_85 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Περιστατικό φίλου στην Αθήνα - Σε καλεί ο άλλος εννέα και μισή το βράδυ. Ο τάδε δεν είναι καλά έχει πυρετό κτλ. Κανείς σαράντα λεπτά να φτάσεις, μια ώρα να εξετάσεις, ηλεξτροκαρδιογράφημα ενέσεις κτλ. Και όταν θελήσεις να πληρωθείς να ακούς το απίστευτο "έχω εοππυ" πάρε το βιβλιάριο. Εκεί είναι που του λες, συγγνώμη δεν εξετάσαμε τον προστάτη σας. 1
xifiassamsung Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 προσωπικα πιστευω επρεπε να τη στειλεις απο κει πουρθε.το μονο που κερδιζεις ειναι ενα 20αρικο,χωρια τον εκνευρισμο,ενω η κυρια οντας ξινη εκ φυσεως ειναι ηδη δυσαρεστημενη απτην αρχη κ δε θα ξαναρθει να ψωνισει.ηθελε τιμες κινεζων ξερω γω.επρεπε να τη διωξεις απτην πρωτη στιγμη. 1
sfakattack Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ως εργαζόμενος στην εξυπηρέτηση πελατών κινητής τηλεφωνίας, και τονίζω αυτό, όχι πωλήσεις κτλ κτλ να καλώ εγώ, είμαι στην εξυπηρέτηση, έχω να πω τα εξής: 1ον επειδή τα βλέπω από μέσα να σας πω ότι όντως οι εταιρείες αυτές όσο και μεγάλες να είναι λειτουργούν πολλές φορές σα ψιλικατζίδικα με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούν πολλές φορές τους πελάτες και κατ επεκταση και εμάς του έρμους.... αλλά 2ον... ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε στα 6 χρόνια που εργάζομαι εκεί τι έχουν ακούσει τα αυτάκια μου. Όλα αυτά που πολλές φορές βγαίνουν σαν "αστεία" στο fb και το twitter είναι κάτι παραπάνω από πραγματικά. Πελάτες να φωνάζουν ακόμη και για 1 cent.Πελάτες που επειδή δεν έχουν παρέα επιλέγουν να σου πρήζουν τα ...συκώτια για μισή ώρα, πελάτες που σου κάνουν προξενιά , πελάτες που σε βρίζουν από πάνω μέχρι κάτω, πελάτες που ενώ την ίδια στιγμή μαζεύονται σαν ήρωες να πάνε να ρίξουν τις κακές κεραίες, την ιδια ώρα θέλουν να έχουν σήμα και στο 2ο υπόγειο... Θα μπορούσα να σας απαριθμήσω αμέτρητα παραδείγματα κλήσεων που έχω διαχειριστεί. (τις υπολογίζω περί τις 150.000) Το χειρότερο από όλα κατ'εμέ είναι πως 9 στους 10 καλούν στο κέντρο απλά για να ξεσπάσουν, δεν ακούν τι τους λες, δεν παίρνουν για να εξυπηρετηθούν. Έχω πει κάτι μεταξύ σοβαρού και αστείου. είμαστε οι πιο φθηνοί ψυχολόγοι της Ελλάδος. Αυτά... 2
Silverage Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ως εργαζόμενος στην εξυπηρέτηση πελατών κινητής τηλεφωνίας, και τονίζω αυτό, όχι πωλήσεις κτλ κτλ να καλώ εγώ, είμαι στην εξυπηρέτηση, έχω να πω τα εξής: 1ον επειδή τα βλέπω από μέσα να σας πω ότι όντως οι εταιρείες αυτές όσο και μεγάλες να είναι λειτουργούν πολλές φορές σα ψιλικατζίδικα με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούν πολλές φορές τους πελάτες και κατ επεκταση και εμάς του έρμους.... αλλά 2ον... ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε στα 6 χρόνια που εργάζομαι εκεί τι έχουν ακούσει τα αυτάκια μου. Όλα αυτά που πολλές φορές βγαίνουν σαν "αστεία" στο fb και το twitter είναι κάτι παραπάνω από πραγματικά. Πελάτες να φωνάζουν ακόμη και για 1 cent.Πελάτες που επειδή δεν έχουν παρέα επιλέγουν να σου πρήζουν τα ...συκώτια για μισή ώρα, πελάτες που σου κάνουν προξενιά , πελάτες που σε βρίζουν από πάνω μέχρι κάτω, πελάτες που ενώ την ίδια στιγμή μαζεύονται σαν ήρωες να πάνε να ρίξουν τις κακές κεραίες, την ιδια ώρα θέλουν να έχουν σήμα και στο 2ο υπόγειο... Θα μπορούσα να σας απαριθμήσω αμέτρητα παραδείγματα κλήσεων που έχω διαχειριστεί. (τις υπολογίζω περί τις 150.000) Το χειρότερο από όλα κατ'εμέ είναι πως 9 στους 10 καλούν στο κέντρο απλά για να ξεσπάσουν, δεν ακούν τι τους λες, δεν παίρνουν για να εξυπηρετηθούν. Έχω πει κάτι μεταξύ σοβαρού και αστείου. είμαστε οι πιο φθηνοί ψυχολόγοι της Ελλάδος. Αυτά... Για πες, ποιό είναι το χειρότερο που σου έχει τύχει;
sfakattack Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο... Η ποικιλια είναι τεράστια... Ενδεικτικα μου ρχεται το να μου γκρινιάζει ασταμάτητα κάποιος (δε θυμάμαι το λογο) και ώρες ώρες να ακούγεται να σφίγγεται. Να λέω από μέσα μου ότι θα πάθει εγκεφαλικό. και στο τέλος της κλήσης ακούγεται το καζανάκι.Ξαφνικά σταματάει να μου παραπονιέται. μου λέει αααααααααααχ τέλειωσα δε χρειάζομαι κάτι άλλο γεια. Μάλλον με ήθελε για βοήθεια στο ξεσιμο.... Στην αρχή με πείραζαν οι παρενοχλήσεις, του τύπου να σε παίρνουν άνδρες γύναικες και να σου λένε κάνε μου τούτο κάνε μου τ'άλλο... Μετά συνήθισα και το πήρα στην πλάκα. Χθες για παράδειγμα είχα μια περίπτωση που την έχω και φρέσκια.που με καλεί 2 παρα 10 το βράδυ (10 λεπτά πριν σχολάσω) και μου είπε (χωρίς καλησπέρα, γεια σας κτλ κλασσικά) - Εξυπηρέτηση πελάτων καλησπερα σας ονομαζομαι κτλ... - Είμαι το 69........ (ακολουθεί ταυτοποίηση στοιχείων) -Τι χρειάζεστε ακριβώς; -Πριν 2 μήνες πήγα στην Ελβετία -Μάλιστα - Το τηλέφωνο μου δε δουλευε; Γιατί; Μόνο λεφτά ξέρετε να ζητάτε (περιαγωγή ενεργή, δεν ήταν θέμα υπηρεσιών, οπότε μπορεί να είναι 1002 άλλα πραγματα) - Της αναφέρω πως η γραμμή της είναι εντάξει και πως μπορεί να έφταιγε κάτι με το δίκτυο της Ελβετίας, κάποια επιλογή της συσκευής, της αναφέρω το τηλ επικ αν μας χρειαστεί άλλη φορά από το εξωτερικό....Τα πάντα όλα δηλαδή με φουλ ευγένεια και κατανόηση... - Ναι αλλά δε μου απαντήσατε; Γιατί δεν δούλευε τότε θέλω να μου πείτε απαιτώ να μάθω.... Και όλα αυτά 2 παρα το βράδυ.... Θα μπορούσα να γράφω όλο το βράδυ... :PPP 1
panos2171 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Όλα τα λεφτά πάντως είναι οι πελάτες σε χώρους εστίασης και ειδικά ταβέρνες/εστιατόρια και ακόμα πιο ειδικά της επαρχίας.Όταν δούλευα σερβιτόρος μου ρχετε παρέα 3 ατόμα, έχουν φάει έχουν πιει και είναι έτοιμοι για λογαριασμό. Εκείνη την ώρα έρχονται δύο άτομα που καθόντουσαν σε άλλο τραπέζι να πουν ένα γεια και να φύγουν. Στην ερώτηση θέλετε γλυκό είπαν ναι οπότε και τους πάω για 3 άτομα, μιας και οι άλλοι είχαν φάει το δικό τους.Με το που το πάω μου λέει ο τύπος ''καλά είναι αυτό γλυκό για 5 άτομα''; Δε γ@μιέται λέω από μέσα μου θα του πάω για 5, μέχρι να πάω και να ρθω οι δύο φύγαν οπότε με το που πήγα την μεγαλύτερη ποσότητα απαντάει ''ε τώρα φύγαν'', οκ λέω θα σας φέρω το άλλο, ''εεεεε 'οχι άστο τώρα αφού το φερες....'' Βρε γύφτε εξ αρχής ήθελες να εκμεταλλευτείς για φας παραπάνω γλυκό αλλά ήθελες και να το παίξεις και κιμπάρης... Άλλο περιστατικό, τύπισα παραγγέλνει πέντε μερίδες σουτζουκάκια, μετά προφανώς το μετάνιωσε που πήρε για όλους το ίδιο και όταν πήγε η παραγγελία με ύφος προσπαθούσε να βγάλει το σερβιτόρό τρελό. Σε άλλη περίπτωση έχουν φάει όλο το κρεατικό του πιάτου, αφήνουν δυό μπουκιές και λένε ότι ήταν άψητο, όπου εννοείται σε τέτοια περίπτωση αναγκαστικά πας άλλη μερίδα. Και το κορυφαίο σε αίθουσα δεξιώσεων σε γαμήλιο γλέντι. Πάω να πάρω παραγγελία για ποτά, ''για σας τι να σας φέρω να πιείτε;'' ο large της παρέας...''ε παιδιά κρασί θα πάρουμε έτσι; φέρε μας μια φιάλη'', ''ναι αλλά το κρασί χρεώνεται'', παγώνει και μου λέει ''φέρε 3-4 ρετσίνες, κόκα κόλες, σουρωτές''.... Συμπερασματικά εδώ καταλαβαίνεις πόση γυφτιά κουβαλάνε μερικοί πάνω τους. Προσπαθούν από τη μια να το παίξουν ιστορία και από την άλλη να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι. Την παροιμία ανάλογα με το πάπλωμα απλώνεις τα πόδια ούτε που την έχουν ακούσει... 2
zio10 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 ^Δεν έχει τύχει να πάω σε γάμο που να χρεώνεται το κρασί πάντως...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα