Προς το περιεχόμενο

Witch: Chapter 0 [cry]. Το tech demo της Square Enix στο Build 2015 δείχνει τις δυνατότητες του DirectX 12


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οταν βγηκε το PS3 ηταν πανιχυρο.

Μην κοιτας τα πρωτα του παιχνιδια. Mιλαμε για καθαρη δυναμη. Τι μπορουσε να αποδωσει στα μεγιστα

 

Απλα θυμησου τα specs του Cell. Μιλαμε για μια κονσολα που σχεδιαστηκε το 2005 και με σωστο προγραμματισμο μπορουσε να αποδωσει γραφικα Last of Us, Uncharted 3 κλπ

 

Ωμη δυναμη.

 

Γρηγορα το εφτασαν οι gpu αλλα οταν πρωτοβγηκε ηταν παντοδυναμο.

 

Καλα μην πω για 1994 και PSX.

Η λεξη "καρτα γραφικων" δεν υπηρχε στα pc τοτε. Μονο (αριστουργηματα οκ) με FMV μπορουσες να παιξεις στο pc. Απο 3D γραφικα επρεπε να φτασουμε γυρω στο 1997-8  (voodoo 1, viper 770 Κλπ)

Αλλα ξαναλεω, η γενια PS3/X360 ξεπεραστηκε σχετικα γρηγορα.

 

2007, Crysis anyone?

 

Το PC μπορούσε να τρέξει ανάλυση 1080p από το 2004. Το PS3 βγήκε το 2006 και τρέχει μόνο 720p. Το ότι είχε μοναδικό και πανίσχυρο CPU δεν έχει να λέει τίποτα καθώς έρχεται 2ο όσων αφορά τα γραφικά. Το PC το 2006 ήταν καλύτερο στα πάντα εκτός από επεξεργαστή και ακόμα και αυτό ήταν πρόβλημα για τους developers αφού έπρεπε να μάθουν να προγραμματίζουν ειδικά στο Cell.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παλι πισω εμεινε το ps4 μολις ενα χρονο μετα!

για ποιοτητα εικονας λεμε τωρα

 

 

Την κονσόλα δεν την αγοράζεις για τα τελευταίας γενιάς γραφικά. Ακόμα και την 980 να είχε το PS4 τι να κάνει μπροστά σε 4 κάρτες γραφικών. Την κονσόλα την αγοράζεις αν δεν θες να μπλέξεις με pc builds και αναβαθμίσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν βγηκε το PS3 ηταν πανιχυρο.

Μην κοιτας τα πρωτα του παιχνιδια. Mιλαμε για καθαρη δυναμη. Τι μπορουσε να αποδωσει στα μεγιστα

 

Απλα θυμησου τα specs του Cell. Μιλαμε για μια κονσολα που σχεδιαστηκε το 2005 και με σωστο προγραμματισμο μπορουσε να αποδωσει γραφικα Last of Us, Uncharted 3 κλπ

 

Ωμη δυναμη.

 

Γρηγορα το εφτασαν οι gpu αλλα οταν πρωτοβγηκε ηταν παντοδυναμο.

 

Καλα μην πω για 1994 και PSX.

Η λεξη "καρτα γραφικων" δεν υπηρχε στα pc τοτε. Μονο (αριστουργηματα οκ) με FMV μπορουσες να παιξεις στο pc. Απο 3D γραφικα επρεπε να φτασουμε γυρω στο 1997-8  (voodoo 1, viper 770 Κλπ)

Αλλα ξαναλεω, η γενια PS3/X360 ξεπεραστηκε σχετικα γρηγορα.

 

2007, Crysis anyone?

 

Πω πω, ευτηχως που το γυρισαν σε x86 και σταματησε και αυτος ο μυθος με τους υπερεπεξεργαστες εξωγηινης ισχυς που εβαζαν καποτε σε κονσολες, φαε τωρα στην μαπα τον atom της amd και μια 7850 και πες και ευχαριστω.

 

Επισης για το uncharted 3 συγκεκριμενα που ειναι παιχνιδαρα τι να λεμε, ακομα με πονανε τα ματια μου με τα 20fps που επαιζε σε πολλα σημεια, οσο για τα υπεργραφικα, ουτε καν, καλα ηταν, αλλα στο επιπεδο που περιμενεις απο το ps3 και ΑΑΑ παιχνιδι, μακαρι να μπορουσα να το παιξω και στο pc με συγχρονο hardware, οπως μακαρι να επαιζα και το gt6 με γραφικα απο project cars που ειναι μερα με την νυχτα.

 

Οσο για το project, λογικο να βαζουν 4 titan x, μπορει να ειναι σημερα υπερβολη και να ειναι πανακριβες, αλλα πως αλλιως θα δειξουνε σημερα σε τι επιπεδο θα φτασουν σταδιακα τα γραφικα αυριο μεθαυριο, μεχρι τοτε λογικα θα εχουν κατεβει στα 14nm και θα εχουν εμφανιστει και hbm μνημες, οποτε λογικα με μια τοπ καρτα θα εχεις την αποδοση 4 σημερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε βγαλτε το final fantasy 15 για PC και αφηστε τις μαλακιες !!

την Agni την θελω πρωταγωνιστρια στο ff 16

 

Βασικά είναι η ίδια μηχανή και το γεγονός ότι κάθισαν και έφτιαξαν tech demo από την  Square-Enix για το DX12 μπορεί να σημαίνει ότι θα το βγάλουν κάποια στιγμή. Η τριλογία FF13 βγήκε, οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτείτε λιγο κατι... 5000 κάνουν οι Τιτάν χ, το καλοκαίρι θα βγουν οι 980 Ti που θα έχουν ανάλογη απόδοση με τις Titan x και μάλιστα στην μισή τιμή ...αν περιμένεις και μερικούς μήνες μετά το λανσάρισμα λογικά θα κοστίζουν ακόμα πιο φτηνά τουλάχιστον 20% κάτω και σε οc ... Αν βάλουμε στην εξίσωση ένα παιχνίδι μαύτη την ποιότητα γραφικων και σωστό optimize ... Τότε υποθέτω οτι σε ένα χρόνο θα μπορεί κάποιος να τρέξει ένα τετοιο παιχνίδι αν ακουμπήσει ένα 1000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λιγότερες απαιτήσεις είχαμε δει το ντεμο με τον γερο μάγο και το ξωτικο στο PS4. Αν τώρα με 4 Titan βγάζουν αυτό το αποτέλεσμα Οκ... Δεν λέει κάτι.... Επίσης αυτή Square θα πρέπει να κανει κάτι ώστε να μην μοιάζουν οι άνθρωποι σαν πλαστικες κούκλες. Κατα τα άλλα ωραίο. Αλλά έχει δρομο....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες. Τι είναι όλα αυτά τα σχόλια για τις Titan και m@λακές.

 

Το demo ήταν καθαρά να δείξει τις δυνατότητες του DX12. Tpt παραπάνω tpt λιγότερο.

 

Με την σημερινή τεχνολογία, τι μπορεί να κάνει το DX12.

 

Και απόδειξε ότι είναι και γαμώ το optimization του.

 

6χ-12x φορες τα πολύγωνα του DX11 είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα.

 

Επίσης δεν ήταν demo για τον απλό κόσμο η τους gamers. Ήταν presentation για τους software developers. 

 

Το DX12 θα έχει επίσης ενσωματωμένο κάτι σαν Mantle τις AMD. Που σημαίνει μεγαλύτερη απόδοση στα παιχνίδια από το DX11 με τις ίδιες GPU. 

 

Μην φωνάζετε τώρα για το ότι θέλει 4x Titans το DX12 για να παίξει τα παιχνίδια. 4x Titans θέλει αν θα έχεις 12x τα γραφικά του DX11 στα 8k x 8k resolution.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...