Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σιγουρα καποιοι (ισως ελαχιστοι) που δεν ηξεραν καν για το κομματι, μαθαν και κατι

 

και μια βλαμμενη ρουβιτσα να το εκανε, ειναι ενα συν


 


Υπαρχουν τοσοι νεοι και καλη ερμηνευτες οι οποιοι εχουν και πολιτικο λογο ο Ρουβας απλα ηθελε να κανει ντορο οπως εκανε και το καλοκαιρι με το αρχαιο θεατρο.


 

 

ρουβας ειναι ντορο θελει να κανει

  • Like 1
Δημοσ.

σιγουρα καποιοι (ισως ελαχιστοι) που δεν ηξεραν καν για το κομματι, μαθαν και κατι

 

και μια βλαμμενη ρουβιτσα να το εκανε, ειναι ενα συν

 

ρουβας ειναι ντορο θελει να κανει

 

Σημασια δεν εχει να μαθει το τραγουδι αλλα το τι κουβαλαει, με αφορμη το τραγουδι να κατσει να διαβασει βιβλια για εκεινη την εποχη, να δει ντοκιμαντερ και να παει το μυαλο του ενα επιπεδο πιο πανω.

 

Ποσοι νομιζεις φαν του ρουβα θα κατσουν να το κανουν αυτο ?

  • Super Moderators
Δημοσ.

To ντόρο δεν τον έκανε ο Ρουβάς από μόνος του, βοήθησαν τα μέγιστα αυτοί που υποστηρίζουν άμεσα ή έμμεσα ότι ορισμένα πράγματα πρέπει να τα κάνεις μονάχα αν είσαι ενός "άλφα επιπέδου" και πάνω.

 

Τέτοια στενομυαλιά, πραγματικά δυσκολεύομαι να την πιστέψω.

 

Ψέματα. Καθόλου δε δυσκολεύομαι. Είναι χαρακτηριστική της χώρας της Φαιδράς Πορτοκαλέας, όπου οι προοδευτικοί είναι προοδευτικοί στα λόγια και στα μυαλά είναι μαύρα σκοτάδια.

 

Τι πειράζει που τραγούδησε το Άξιον Εστί ο Ρουβάς; Ποτέ δε μου άρεσε ούτε ως φωνή, ούτε ως ηθοποιός (σε αρχαίο θέατρο δεν τον είδα, αλλά στον κινηματογράφο ήταν τραγελαφικός -καλύτερος, πάντως, από την ομορφότατη σύζυγό του, η οποία δυστυχώς δεν μπορεί καθόλου). Όμως προσπαθεί. Θα μπορούσε να τραγουδάει μακαρόνια και κιμάδες και να εισπράττει μέχρι τέλους. Προσπαθεί και κάτι άλλο.

 

Κάποιοι κάνουν λες και είναι Πολιτιστική Στρατονομία και ελέγχουν ποιος βγήκε ακομβίωτος και αγυάλιστος να αγγίξει τα ιερά και τα όσια της πατρίδος. Που να τους ρωτήσεις να σου πουν δυο στίχους, δε θα ξέρουν.

  • Like 21
Δημοσ.

Σημασια δεν εχει να μαθει το τραγουδι αλλα το τι κουβαλαει, με αφορμη το τραγουδι να κατσει να διαβασει βιβλια για εκεινη την εποχη, να δει ντοκιμαντερ και να παει το μυαλο του ενα επιπεδο πιο πανω.

 

Ποσοι νομιζεις φαν του ρουβα θα κατσουν να το κανουν αυτο ?

 

και ενας (1) να το κανει, και απλα να διαβασει μια σχετικη σελιδα για 3 λεπτα, κατι ειναι

  • Like 1
Δημοσ.

To ντόρο δεν τον έκανε ο Ρουβάς από μόνος του, βοήθησαν τα μέγιστα αυτοί που υποστηρίζουν άμεσα ή έμμεσα ότι ορισμένα πράγματα πρέπει να τα κάνεις μονάχα αν είσαι ενός "άλφα επιπέδου" και πάνω.

 

 

Σημασια δεν εχει το επιπεδο αλλα να το νιωθεις αυτο που λες και να το σεβεσαι, και ο Μπιθικοτσης ενας λαικος τυπος ηταν αλλα εκανε προβες για μηνες σε αντιθεση με τον Ρουβα που εκανε ακομα μια αρπακτη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Α, μάλιστα. Δεν είναι το επίπεδο το πρόβλημα, αλλά η συναίσθηση.

 

Δηλαδή η Διαβάτη που ενοχλήθηκε, τι έκανε με Της Ελλάδος τα Παιδιά, υψηλή τέχνη; Ο Σεφερλής στον οποίο πήγε και κλαιγόταν, τι είναι, υψηλή διανόηση; Την ενοχλεί ο Ρουβάς αλλά ο Σεφερλής είναι εντάξει; Για να καταλάβω, δηλαδή, πόσα χιλιόμετρα πίσω έχουμε αφήσει τα όρια της γελοιότητας.

 

Και, τέλος πάντων, ο άνθρωπος 40αρησε. Αν τραγουδούσε τις Μακαρονάδες του Καμπαμαρού, καλουπωμένο και εισπράχτορα θα τον έλεγαν. Πάει να κάνει κάτι άλλο, απροετοίμαστο και εισπράχτορα τον λένε. Πρέπει, δηλαδή, να μείνει ο Ρουβάς εφ όρου ζωής εκεί, στα ίδια. Δικαίωμα εξέλιξης, ή έστω προσπάθειας εξέλιξης, δεν έχει. Εκεί, στο καλούπι που του φτιάξανε όταν ήταν 20 χρονών.

 

Δεν είναι καλός; Δεν είναι ικανοποιητικό το αποτέλεσμα; Ας κριθεί για το αποτέλεσμα. Όχι να αμφισβητούμε το αναφαίρετο δικαίωμα να δοκιμαστεί (τη θεωρία της αρπαχτής τη βρίσκω τραβηγμένη, υπάρχουν πολύ πιο πιασάρικα πεδία για αρπαχτές...)

 

Για να μην ξεχνιόμαστε, ο τίτλος αυτού εδώ του νήματος είναι "ανάξιος γαρ". Δηλαδή, για ορισμένους δεν είναι καν θέμα αποτελέσματος, αλλά κάποιου είδους "μετρήσιμης αξιοσύνης" που κρίνει το αν επιτρέπεται να πει ο Ρουβάς το Άξιον Εστί.

 

Και, για να καταλάβω, όλοι αυτοί που όψιμα "ανατριχιάζουν" που τόλμησε κάποιος άλλος να τραγουδήσει το Άξιον Εστί, είναι αξιότεροι; Νιώθουν; 

 

Είναι καιρός που δέχεται επιθέσεις ο Ρουβάς. Και, για να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, δεν τις δέχεται για το αποτέλεσμα κυρίως. Πρωτίστως τις δέχεται επειδή "τολμάει" να επιχειρεί πράγματα που δυσκολεύουν ορισμένους να τον προσδιορίσουν.

 

Υ.Γ. Να θυμίσω πως κι ο Κούρκουλος από λαϊκές ταινιούλες της πλάκας ξεκίνησε, κάνοντας το γόη με τη λιγδωμένη φράντζα, και κατέληξε διευθυντής του Εθνικού. Κατά τα άλλα, ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ, ο Ρουβάς προσπαθεί να ξεκολήσει από το "1992, μαζί κι αυτό το χρόνο, μαζί εμείς οι δύο"!!!!!11!!11!

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά πάντως, φίλε Snoob, το άκουσα το αποτέλεσμα και έφριξα. Ίσως διότι ήταν αναπόφευκτη η σύγκριση με τις ερμηνείες τού συγκεκριμένου έργου, τις οποίες έχω ακούσει στο παρελθόν από πραγματικούς τραγουδιστές και όχι από ελληνόφωνους Justin Bieber, όπως ο συγκεκριμένος.

 

Ίσως πάλι διότι, πριν ακόμα αποφασίσει να ...«αναβαθμίσει» εαυτόν σε τραγουδιστή ρεπερτορίου σοβαρότερου από την ...ωδή στη μπολονέζ, τον θεωρούσα μουγκό όσο δεν πάει άλλο, οπότε με λες και προκατειλημμένο, πράγμα το οποίο δεν αρνούμαι.

 

Καμία παντιέρα δεν ανεμίζω κατά τού όποιου δικαιώματος τού καθενός να δοκιμάζει τον εαυτό του όπου θέλει. Δεν τίθεται κάποιο ζήτημα σεβασμού ή μη στο έργο εν προκειμένω. Ζήτημα αυτογνωσίας θεωρώ ότι τίθεται, με την οποία ο εν λόγω ...καλλιτέχνης φαίνεται να είναι άσχημα τσακωμένος, αλλά αφού αρκείται στο να χρησιμοποιεί τα βύσματα που τον έχουν προωθήσει τόσα χρόνια, προκειμένου να κολυμπήσει σε νερά πολύ άγρια γι' αυτόν, χωρίς να ντρέπεται, ας το κάνει. Γέλιο προσφέρει και μας είναι απαραίτητο εν μέσω προβλημάτων.

 

Η προηγούμενη φορά που είχα ξεκαρδιστεί σε τέτοιο βαθμό, ήταν όταν ο μπαγλαμάς ο Παπαδόπουλος σ' ένα επεισόδιο τής γνωστής εκπομπής του, αφιερωμένο στο Μίμη Πλέσσα, είχε φέρει ως βασικό τραγουδιστή κομματιών τού συνθέτη τα οποία έγιναν γνωστά από μια φωνή όπως τού Γιάννη Πουλόπουλου, τον ...Τσαλίκη και δεν είχε μείνει δείγμα παρδαλού κατσικιού όρθιο.

 

Έχει περάσει καιρός όμως και είχαμε ανάγκη για ένα καινούργιο ανέκδοτο, δε λέω! 

Επεξ/σία από deesnider
  • Like 1
Δημοσ.

Είναι πολύ ενδιαφέρων ότι μόνο ένα πόστ αγγίζει επιδερμικά την άποψη του Θοδωράκη αναφερόμενο σε αυτήν. Όλοι οι υπόλοιποι απέχουν. Ο Θοδωράκης πέρα από την καλλιτεχνική του άποψη ότι τα τραγούδια είναι αυθύπαρκτες προσωπικότητες και ξεφεύγουν από τα όρια της επιρροής του δημιουργού , πολιτικά μιλώντας, είπε ότι είναι αδύνατον για αυτόν, που δέχθηκε τόση λογοκρισία ακριβώς για αυτά τα τραγούδια να προβεί σε κάποιου είδους απαγόρευση .

 

Και θα συμφωνήσω μαζί του. Τάσσομαι υπέρ του Ζερβουδάκη για την απαγόρευση εκτέλεσης στα μπουζούκια του τραγουδιού "Τα ανείπωτα" , στεναχωριέμαι για τον "σοδομισμό¨ της Πριγκηπέσας του Μάλαμα από την έχουσα τα δικαιώματα δισκογραφική, αλλά ειδικά για αυτά τα τραγούδια, δεν μπορεί ο λογοκριμένος να γίνει λογοκριτής .

 

Bonus: κατά τύχη αυτές τις μέρες, διάβασα το παιδικό βιβλίο " Η μουσική που σταμάτησε τον πετροπόλεμο" του Δ. Σπύρου, που αναφέρεται στην εξορία του Μίκη σε ένα επαρχιακό χωριό, όπου περισσότερο και από το να φάει , τον ένοιαζε να του φέρουν ένα πιάνο και ας μην μπορούσε να παίξει αυτά τα τραγούδια . Εξαιρετικό και καπάκι, ξαναείδα το ντοκ "Τα τραγούδια της φωτιάς" .

Δημοσ.

Εδω τραγούδησε ο Πάριος Θεοδωράκη.

 

Κλάιν μάιν

Και γω έχω ερμηνεύσει Θεοδωρακη στη γιορτή του σχολείου

  • Like 1
Δημοσ.

Με λιγα λογια ειναι σαν να παει να τραγουδησει Led Zeppelin.... Δεν μπορει να του πει καποιος οχι, αλλα δεν παυει να ειναι ιεροσυλια.

Δημοσ.

Με λιγα λογια ειναι σαν να παει να τραγουδησει Led Zeppelin.... Δεν μπορει να του πει καποιος οχι, αλλα δεν παυει να ειναι ιεροσυλια.

 

Δεν ειναι ακριβος ετσι πιο σωστο θα ηταν να παει να πει λενον, σκεψου να τραγουδαει το imagine και το working class hero  :shock:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...