mansa2k Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 mansa2K μάλλον με εμένα είναι που συμφωνείς Instead, we should continue to make our best efforts to seek a blue ocean with no rivals and create a new market with innovative offerings as a medium- to long-term goal. Λάθος κάνεις, ο Iwata δεν αναφέρθηκε σε hardware αλλά σε διαφοροποίηση. Δεν αξίζει για αυτούς και για το μέγεθος της εταιρίας να επενδύσουν σε ένα στάνταρ κοινό (mainstream gamer) που έχει καλλιεργημένες πεποιθήσεις σε βαθμό αηδίας. Η Nintendo πλέον μπορεί να δημιουργήσει εξολοκλήρου μια δική της βάση και ένα δικό της κοινό.
ikaruga24 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Το έχω πει και το ξαναλέω, και τον υπολογιστή της NASA να βγάλει η nintendo πάλι θα είναι "πίσω" από τους άλλους γιατί ως εταιρία έχει κάποια στάνταρ (κάποια αναχρονιστικά και κάποια μοντέρνα ή τουλάχιστον αξιόπιστα). Φάνηκε και με το WiiU που ενώ ήρθε νωρίτερα δεν μετέφεραν οι τρίτες εταιρίες τα δικά τους παιχνίδια πάνω της εκτός από κάποιες λίγες. Δεν είναι θέμα ισχύς της κονσόλας, είναι θέμα πολιτικής. Οποιος θέλει το δέχεται, όποιος δεν θέλει όχι. To Blue Ocean το οποίο η εταιρία ακολουθεί πάρα πολλά χρόνια τώρα είναι σαφώς ο ταυτόχρονος φταίχτης της πολιτικής τους αλλά και διασώστης τους εκεί που απλά δεν μπορούν να τα βάλουν στα ίσα με τους άλλους δυο γίγαντες. Εγώ από τη μεριά μου έχω αναφέρει άπειρες φορές τα λάθη της εταιρίας και τι μπορεί να βελτιώσει χωρίς να βγει από το blue ocean. Πλέον είμαι απλά σε φάση του θέλω ένα μηχανάκι gaming όσο πιο απλό γίνεται αλλά κυρίως να κρατήσει αυτόν τον χαρακτήρα στο software (όπου ήδη ξέρουμε ότι πάει ενάντια στους μεγάλους). Εκτός και αν απλά πέσει και αυτή στο βούρκο και απλά γίνει ο τρίτος, μικρότερος και φτωχότερος αδερφός των twins.
Alchemist` Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Instead, we should continue to make our best efforts to seek a blue ocean with no rivals and create a new market with innovative offerings as a medium- to long-term goal. Λάθος κάνεις, ο Iwata δεν αναφέρθηκε σε hardware αλλά σε διαφοροποίηση. Δεν αξίζει για αυτούς και για το μέγεθος της εταιρίας να επενδύσουν σε ένα στάνταρ κοινό (mainstream gamer) που έχει καλλιεργημένες πεποιθήσεις σε βαθμό αηδίας. Η Nintendo πλέον μπορεί να δημιουργήσει εξολοκλήρου μια δική της βάση και ένα δικό της κοινό. Κλείνοντας: μπορεί να κάνει αυτό που λές η Nintendo? Αφήνοντας απ` έξω τους mainstream gamers και μαζί με αυτούς και τους enthousiasts ποιός μένει? Ο casual gamer και αυτοί (λίγοι φαντάζομαι) που θα αγοράσουν πάνω από ένα σύστημα? Πόσοι είναι οι casual gamer όταν πολλοί εξ αυτών (σε αντίθεση με την εποχή του Wii) μπορεί να καλύπτονται όπως προανέφερα από άλλα πράγματα όπως facebook games, κινητά τηλέφωνα, tablet και άλλες φορητές συσκευές (όπως τα ίδια τα προιόντα της Nintendo - DS/3DS)? Μακάρι να το πετύχει και λαμβάνοντας υπόψη και την νοσταλγία μπορεί εύκολα να μπω σε αυτό το κοινό. Δεν το βλέπω βιώσιμο πάντως.
mansa2k Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Ας επαναλάβω εν μέρη τον ευατό μου προσπαθώντας να γίνω όσο το δυνατόν ξεκάθαρος: 1) Γνωρίζω ότι κάνω (κάνουμε) υποθέσεις. Συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων γίνεται (πιστεύω). 2) Σε πολλά σημεία ΔΕΝ αναφέρω το τίέγινε αλλά το τί πιστεύω ότι θα έπρεπε να γίνει (π.χ. υποστήριξη VR) 3) Δεν έχω αγοράσει τις εξής κονσόλες: PS2, PS3, PS4, Xbox, Xbox360, XboxOne. Η μόνη κονσόλα που έχω μετά τα PS/SNES είναι ένα γαμώWii. Προφανώς λοιπόν με πείραξαν πράγματα σε αυτές τις κονσόλες και για αυτό δεν τις πήρα. Παρόλαυτά τα Kinect, move, whatever bullshit ΔΕΝ προώθησαν τις πωλήσεις από καμία τέτοια κονσόλα (να αναφέρω το backlash του kinect?) απλώς οι κατασκευαστές θέλησαν να ανεβούν στο τραίνο με τα motion controls. Ελάχιστοι ασχολήθηκαν μαζί τους από developer μέχρι χρήστες και τα αποτέλεσματα ήταν συνήθως κακά. 4) Το τί έπρεπε να κάνει η nintendo νομίζω το απάντησα και μάλιστα έχεις κάνει παράθεσει την φράση εκείνη. Αν έκανε πιστεύω αυτά τα πράγματα, νέτα σκέτα, θα είχε επανέλθει στο παιχνίδι: "Για να γίνει αυτό θέλω επιτέλους μετά από 20+χρόνια, μια κονσόλα που απευθύνεται στον gamer... Χωρίς ηλίθια gimmicks, χωρίς casual ηλιθιότητες, με high end γραφικά, σοβαρό online service και ένα εργονομικό απλό χειριστήριο." 2) Δεν τίθεται καν θέμα για VR,αυτό είναι που προσπαθώ να ξεκαθαρίσω. 3) Δεν σε ρώτησα τι έχεις αγοράσει και τι δεν έχεις, τα σχόλια μου έγιναν με βάση όσα έγραψες. Φυσικά και προώθησαν τα kinect και move τις αντίστοιχες κονσόλες,μια ματια μόνο στις πωλήσεις των συγκεκριμένων περιφερειακών είναι αρκετή. 4) Ξαναρωτάω λοιπόν: Ποια είναι η πρόταση σου στην περίπτωση του Wii; Ξέρεις, αυτό με τα ηλίθια gimmicks, περιμένω μια πρόταση για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα αντί του Wii με ένα άλλο σύστημα σύμφωνα με τις δικές σου προτιμήσεις.
Alchemist` Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 2) Δεν τίθεται καν θέμα για VR,αυτό είναι που προσπαθώ να ξεκαθαρίσω. - Το ξέρουμε, πιστεύω ότι θα έπρεπε να τεθεί θέμα VR. 3) Δεν σε ρώτησα τι έχεις αγοράσει και τι δεν έχεις, τα σχόλια μου έγιναν με βάση όσα έγραψες. Φυσικά και προώθησαν τα kinect και move τις αντίστοιχες κονσόλες,μια ματια μόνο στις πωλήσεις των συγκεκριμένων περιφερειακών είναι αρκετή. - Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που αγόρασε το xbox π.χ. λόγω kinect. Ήταν ένα welcome addition και πολλά κομμάτια μπορεί να ήταν bundled με την κονσόλα. Θεμιτά ίσως ήταν για κάποιους, όχι όμως λόγος αγοράς ή προτίμισης μίας κονσόλας έναντι τις άλλης. Όπως και το Wii ήταν κάτι περιστασιακό και έμεινε γρήγορα στο ράφι από τους χρήστες του. 4) Ξαναρωτάω λοιπόν: Ποια είναι η πρόταση σου στην περίπτωση του Wii; Ξέρεις, αυτό με τα ηλίθια gimmicks, περιμένω μια πρόταση για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα αντί του Wii με ένα άλλο σύστημα σύμφωνα με τις δικές σου προτιμήσεις. - Η πρότασή μου ως προς ποιό πράγμα? Το Wii ήταν κάτι περιστασιακό. Εντόπισε ένα τμήμα της αγοράς που δεν κάλυπτε κάποια άλλη συσκευή (casual) εκείνη την στιγμή και χτύπησε διάννα. Εγώ και τώρα και τότε ήμουν της ίδιας φιλοσοφίας, του mainstream gamer όπως την χαρακτήρισες. Ένα τέτοιο σύστημα θα ήθελα και τότε (με τα εκείνα δεδομένα), ένα τέτοιο σύστημα θέλω και τώρα. Το Wii για μένα ήταν ένα αστείο παιχνιδάκι με το οποίο πέρασα καλά παίζοντας wii-sports με τους φίλους καθώς και ελάχιστο Zelda. Ένα 6μηνο αργότερα το έτρωγε η σκόνη. Ασχέτως με τις πωλήσεις του, ακόμη και τότε το θεώρησα μια αποτυχημένη για εμένα συσκευή/αγορά. Τα DLC/patch/paid service/broken games που αναφέρεις δεν είναι προϋπόθεση για την ύπαρξη μίας τέτοιας κονσόλας. Δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο στο θέμα. Υ.Γ. περιμένω την γνώμη σου/σας για αυτά: Κλείνοντας: μπορεί να κάνει αυτό που λές η Nintendo? Αφήνοντας απ` έξω τους mainstream gamers και μαζί με αυτούς και τους enthousiasts ποιός μένει? Ο casual gamer και αυτοί (λίγοι φαντάζομαι) που θα αγοράσουν πάνω από ένα σύστημα? Πόσοι είναι οι casual gamer όταν πολλοί εξ αυτών (σε αντίθεση με την εποχή του Wii) μπορεί να καλύπτονται όπως προανέφερα από άλλα πράγματα όπως facebook games, κινητά τηλέφωνα, tablet και άλλες φορητές συσκευές (όπως τα ίδια τα προιόντα της Nintendo - DS/3DS)? Μακάρι να το πετύχει και λαμβάνοντας υπόψη και την νοσταλγία μπορεί εύκολα να μπω σε αυτό το κοινό. Δεν το βλέπω βιώσιμο πάντως.
HarryGrey Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Το ότι θα είναι underpowered σε σχέση με Νeo/Scorpio θα πρέπει να το θεωρούμε μάλλον δεδομένο νομίζω. Το θέμα είναι πόσο θα απέχει από αυτά και πού θα βρίσκεται σε σχέση με το ps4/xbone. Αν και εφόσον ισχύσει το ότι όλα τα παιχνίδια θα είναι συμβατά και με ps4 και με Neo, νομίζω ότι η nintendo θα στοχεύσει σε κάτι κοντά στο ps4. Πιστεύω κάτι σε διαφορά όπως ήταν το wii u με το ps3. Αν είναι κονσόλα φυσικά. Αν ισχύουν οι φήμες για τα specs του neo(που για το scorpio έπεσαν μέσα), είναι λάθος το τσουβάλιασμα "neo/scorpio", καθώς το neo θα είναι σημαντικά πιο αδύναμο και απ ότι δείχνουν τα πράγματα θα είναι ο ενδιάμεσος ανάμεσα σε one/ps4 και scorpio. Κάπου εκεί πιστεύω πρέπει να βρίσκεται και το ΝΧ ή έστω λίγο να είναι λίγο πιο αδύναμο από το neo, έτσι ώστε να τρέχει όλα τα multiplatforms χωρίς κανένα πρόβλημα αλλά και να δούμε σημαντικές βελτιώσεις στα εξαιρετικά exclusives της N.
mansa2k Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Κλείνοντας: μπορεί να κάνει αυτό που λές η Nintendo? Αφήνοντας απ` έξω τους mainstream gamers και μαζί με αυτούς και τους enthousiasts ποιός μένει? Ο casual gamer και αυτοί (λίγοι φαντάζομαι) που θα αγοράσουν πάνω από ένα σύστημα? Πόσοι είναι οι casual gamer όταν πολλοί εξ αυτών (σε αντίθεση με την εποχή του Wii) μπορεί να καλύπτονται όπως προανέφερα από άλλα πράγματα όπως facebook games, κινητά τηλέφωνα, tablet και άλλες φορητές συσκευές (όπως τα ίδια τα προιόντα της Nintendo - DS/3DS)? Μακάρι να το πετύχει και λαμβάνοντας υπόψη και την νοσταλγία μπορεί εύκολα να μπω σε αυτό το κοινό. Δεν το βλέπω βιώσιμο πάντως. Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, η πολιτική αυτή δεν πηγάζει από το μυαλό μου, είναι επίσημη πολιτική της εταιρίας. Θα απαντήσω στην ερώτηση σου ποιος θα μείνει: ο μπλε ωκεανός που περιγράφει η εταιρία, παράλληλα δημιουργούν ένα ολόκληρο οικοσύστημα για να διαφημιστούν/"προσηλυτίσουν" όσους καλύπτονται από το facebook, κινητά τηλέφωνα, tablet και άλλα, και σε όσους από τον κόκκινο ωκεανό δεν είναι τόσο "βαμμένοι" ώστε να είναι διαθέσιμοι να παίξουν και κάτι διαφορετικό πέρα από ένα κλασσικό χειριστήριο. Η Nintendo έχει ενιαία πολιτική για ότι ακολουθήσει από εδώ και έπειτα. Φορητό,οικιακό, mobile apps, qol, amiibo, όλα θα είναι μέρος ενός ενιαίου οικοσυστήματος που θα αλληλοπροωθούνται τα προϊόντα μεταξύ τους αλλά και θα προωθούνται αυτόνομα στα social media. @Alchemist Δεν σε ρώτησα τι έκανες με το Wii, μου είναι τελείως αδιάφορο, ακόμα και η σκόνη που έπιασε το σύστημα σου. Τι προσπαθείς να αποφύγεις; Σε ρώτησα ξεκάθαρα με βάση το παρακάτω σχόλιο σου: "Για να γίνει αυτό θέλω επιτέλους μετά από 20+χρόνια, μια κονσόλα που απευθύνεται στον gamer... Χωρίς ηλίθια gimmicks, χωρίς casual ηλιθιότητες, με high end γραφικά, σοβαρό online service και ένα εργονομικό απλό χειριστήριο." Πες μας λοιπόν τι έπρεπε να κάνει η Nintendo και αντί του Wii να κυκλοφορήσει κάτι που να είναι στα γούστα σου, έτσι για να δούμε πόσο κερδοφόρα θα ήταν η πρόταση σου.... Τι δεν θα έπιανε σκόνη λοιπόν και θα ήταν αντίστοιχα κερδοφόρο;
Alchemist` Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, η πολιτική αυτή δεν πηγάζει από το μυαλό μου, είναι επίσημη πολιτική της εταιρίας. Θα απαντήσω στην ερώτηση σου ποιος θα μείνει: ο μπλε ωκεανός που περιγράφει η εταιρία, δημιουργούν ένα ολόκληρο οικοσύστημα για να διαφημιστούν/"προσηλυτίσουν" όσους καλύπτονται από το facebook, κινητά τηλέφωνα, tablet και άλλα, και σε όσους από τον κόκκινο ωκεανό δεν είναι τόσο "βαμμένοι" ώστε να είναι διαθέσιμοι να παίξουν και κάτι διαφορετικό πέρα από ένα κλασσικό χειριστήριο. Απαντάω γιατί διακρίνω μια επιθετικότητα που δεν καταλαβαίνω. Κανείς δεν είπε ότι έβγαλες κάτι από το μυαλό σου ή ότι ντε και καλά αυτή η πολιτική είναι λάθος. Η όλη συζήτηση ξεκίνησε από την βάση ότι θεωρώ (όπως και άλλοι) ότι ακριβώς αυτή η πολιτική της εταιρείας είναι λάθος και περίμενα αλλαγή. Όλα τα άλλα ειπωθηκαν στην συνέχεια. Μέχρι τώρα λοιπόν ειπώθηκε: 1) Το τί περίμενα να συμβεί, αντ' αυτού που συμβαίνει - αναμένεται να συμβεί. 2) Τους λόγους που νομίζω ότι αυτή η πολιτική είναι λάθος και δεν έχει κοινό. 3) Τους λόγους που πιστεύω ότι στο παρελθόν η στρατηγική αυτή είχε αποτέλεσμα (wii) Μέσα από αυτή την οπτική λοιπόν, γίνανε όλα κατανοητά ή να ξεκαθαρίσουμε κάτι άλλο? Δεν σε ρώτησα τι έκανες με το Wii, μου είναι τελείως αδιάφορο, ακόμα και η σκόνη που έπιασε το σύστημα σου. Τι προσπαθείς να αποφύγεις; Σε ρώτησα ξεκάθαρα με βάση το παρακάτω σχόλιο σου: "Για να γίνει αυτό θέλω επιτέλους μετά από 20+χρόνια, μια κονσόλα που απευθύνεται στον gamer... Χωρίς ηλίθια gimmicks, χωρίς casual ηλιθιότητες, με high end γραφικά, σοβαρό online service και ένα εργονομικό απλό χειριστήριο." Πες μας λοιπόν τι έπρεπε να κάνει η Nintendo και αντί του Wii να κυκλοφορήσει κάτι που να είναι στα γούστα σου, έτσι για να δούμε πόσο κερδοφόρα θα ήταν η πρόταση σου.... Τι δεν θα έπιανε σκόνη λοιπόν και θα ήταν αντίστοιχα κερδοφόρο; Δεν καταλαβαίνω τί νομίζεις ότι αποφεύγω, σου απαντάω για πολλοστή φορά: Θα ήθελα η Nintendo Να κάνει ότι ακριβώς γράφω. Ένα ανταγωνιστικό σύστημα με τις προδιαγραφές που προαναφέρω. Πιό λιανά δεν γίνεται να το κάνω, ένα "Nintendo 64 - 2" ας το χαρακτηρίσω, με high end επιδόσεις για την εποχή κυκλοφορίας του, appropriate μέσo αποθήκευσης των παιχνιδιών, online service και κανονικά χειριστήρια. Ένα προϊον ανταγωνιστικό του Playstasion και του Xbox και στα καλούπια αυτών. Κάτι που θα ήταν δηλαδή δελεαστικό για 3rd party developers με την ταυτόχρονη παρουσία των triple A 1st party games της Nintendo. Ότι αποτελούσαν τα NES / SNES με λίγα λόγια όταν η Nintendo ήταν κυριάρχος
mansa2k Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 @Alchemist Δεν διακρίνω κάτι τέτοιο,διαβάζω τα ίδια παντού στο διαδίκτυο, τυποποιημένα πράγματα από mainstream gamers που δεν θέλουν να ακουμπήσουν τίποτα άλλο πέρα από ένα κλασσικό χειριστήριο. Δεν με ενοχλεί αυτό το κλίμα, το οποίο καλλλιεργείται με τύπους σαν το review usa αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, με ενοχλεί όμως το κομμάτι της απολυτότητας. Αυτό το έτσι πρέπει να είναι και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Όλα τα άλλα είναι ηλιθιότητες και πιάνουν σκόνη. Έχετε δέσει γενικώς κάποια πράγματα σχοινί, κορδόνι όπως ότι η blue ocean πολιτική σημαίνει αντίστοιχα αδύναμο σύστημα. Η ερώτηση παραμένει.
panther_512 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Instead, we should continue to make our best efforts to seek a blue ocean with no rivals and create a new market with innovative offerings as a medium- to long-term goal. Λάθος κάνεις, ο Iwata δεν αναφέρθηκε σε hardware αλλά σε διαφοροποίηση. Δεν αξίζει για αυτούς και για το μέγεθος της εταιρίας να επενδύσουν σε ένα στάνταρ κοινό (mainstream gamer) που έχει καλλιεργημένες πεποιθήσεις σε βαθμό αηδίας. Η Nintendo πλέον μπορεί να δημιουργήσει εξολοκλήρου μια δική της βάση και ένα δικό της κοινό. O Iwata και η Nintendo γενικότερα βασίζουν τον στρατηγικό τους προγραμματισμό στην φιλοσοφία του Blue Ocean. Και πολλές φορές έχουν δηλώσει (μέσω Iwata) ότι το hardware τμήμα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του επιχειρηματικού τους πλάνου. Ότι καινοτομία έχουν κάνει μέχρι τώρα και ότι διαφοροποίηση προωθήσαν ώς system seller αφορούσε το hardware κομμάτι. Συστήματα χαμηλού κόστους με καινοτομίες σε επίπεδο hardware. Δεν βλέπω να αλλάζει αυτό το trend. Για τα περι αδύναμου συστήματος εδώ θα είμαστε να τα πούμε. Και μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Iwata το 2014: http://www.gamespot.com/articles/nintendo-free-to-play-is-hurting-our-hardware-business/1100-6417492/
Alchemist` Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 @Alchemist Δεν διακρίνω κάτι τέτοιο,διαβάζω τα ίδια παντού στο διαδίκτυο, τυποποιημένα πράγματα από mainstream gamers που δεν θέλουν να ακουμπήσουν τίποτα άλλο πέρα από ένα κλασσικό χειριστήριο. Δεν με ενοχλεί αυτό το κλίμα, το οποίο καλλλιεργείται με τύπους σαν το review usa αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, με ενοχλεί όμως το κομμάτι της απολυτότητας. Αυτό το έτσι πρέπει να είναι και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Όλα τα άλλα είναι ηλιθιότητες και πιάνουν σκόνη. Έχετε δέσει γενικώς κάποια πράγματα σχοινί, κορδόνι όπως ότι η blue ocean πολιτική σημαίνει αντίστοιχα αδύναμο σύστημα. Η ερώτηση παραμένει. Κοντεύουμε να πιάσουμε 2ψήφιο αριθμό φορών που έχω κάνει quote τον εαυτό μου... Αυτή την φορά κάνω copy/paste για αλλαγή: Δεν καταλαβαίνω τί νομίζεις ότι αποφεύγω, σου απαντάω για πολλοστή φορά: Θα ήθελα η Nintendo Να κάνει ότι ακριβώς γράφω. Ένα ανταγωνιστικό σύστημα με τις προδιαγραφές που προαναφέρω. Πιό λιανά δεν γίνεται να το κάνω, ένα "Nintendo 64 - 2" ας το χαρακτηρίσω, με high end επιδόσεις για την εποχή κυκλοφορίας του, appropriate μέσo αποθήκευσης των παιχνιδιών, online service και κανονικά χειριστήρια. Ένα προϊον ανταγωνιστικό του Playstasion και του Xbox και στα καλούπια αυτών. Κάτι που θα ήταν δηλαδή δελεαστικό για 3rd party developers με την ταυτόχρονη παρουσία των triple A 1st party games της Nintendo. Ότι αποτελούσαν τα NES / SNES με λίγα λόγια όταν η Nintendo ήταν κυριάρχος Υ.Γ. συζήτηση κάνουμε και σου λέω την γνώμη μου, που βλέπεις απόλυτότητα? Αυτό πιστεύω, αυτό μ' αρέσει και αυτό υποστηρίζω. Δεν έχω δει μέχρι στιγμής legit επίχειρημα για να αλλάξω γνώμη ούτε η εμπειρία μου με Unresponsive motion controls για παράδειγμα με οδηγεί εκεί. Το πληκτρολόγιο/ποντίκι για PC και το κλασσικό χειριστήριο για την κονσόλα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του gaming. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχει πάντα σε οποιαδήποτε συσκευή και όποια εταιρεία θέλει, αν θέλει, ας προσθέσει και άλλα μέσα αλληλεπίδρασης. Αυτό έχει ενδιαφέρον. Το VR ας πούμε είναι κάτι διαφορετικό από τα κλασσικά κοντρόλς. Το στηρίζω αλλά δεν θα έπαιρνα ποτέ ένα σύστημα το οποίο χειρίζεται κανείς αποκλειστικά με αυτό τον τρόπο. Και βασικά τί είναι αυτό που δεν διακρίνεις? Σε ποιό σημείο διαφωνείς και γιατί? Μέχρι τώρα αναπαράγεις αυτά που λέει η Nintendo και με κάποιον μαγικό τρόπο θα δουλέψουν. Ποιός είναι αυτός? Το οικοσύστημα των amiibo? Κατανοητός αυτός ο τρόπος λειτουργείας αλλά αν θες να απευθύνεσαι σε gamers δεν νομίζω ότι θα λειτουργήσει. Edit: Τελική σκέψη και χαιρετώ: Έχουμε διαφορετικές απαιτήσεις από την Nintendo και σημαίνει διαφορετικά πράγματα για εμάς. Όλα όσα αναφέρω τα αναφέρω από την σκοπιά της συνέχισης της παράδοσης της Nintendo ως μια gaming εταιρεία με καίριο ρόλο στην βιομηχανία και θα ήθελα να την δω στην κορυφή. Για μένα τα Amiibo, εντελώς χοντρικά, δεν είναι κομμάτι του gaming ούτε τα casual games είναι κάτι αντιπροσωπευτικό. Όπως προείπα, μακάρι να πετύχει στον δρόμο που ακολουθεί και να βρει το κοινό που αναφέρεις, απλά προσωπικά βλέπω τον δρόμο δύσκολο και διαφωνώ με αυτές τις επιλογές. Καλό απόγευμα.
mansa2k Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 O Iwata και η Nintendo γενικότερα βασίζουν τον στρατηγικό τους προγραμματισμό στην φιλοσοφία του Blue Ocean. Και πολλές φορές έχουν δηλώσει (μέσω Iwata) ότι το hardware τμήμα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του επιχειρηματικού τους πλάνου. Ότι καινοτομία έχουν κάνει μέχρι τώρα και ότι διαφοροποίηση προωθήσαν ώς system seller αφορούσε το hardware κομμάτι. Συστήματα χαμηλού κόστους με καινοτομίες σε επίπεδο hardware. Δεν βλέπω να αλλάζει αυτό το trend. Για τα περι αδύναμου συστήματος εδώ θα είμαστε να τα πούμε. Ακόμα και σε αυτό έχεις σχηματίσει εσφαλμένη άποψη. Δεν είναι αυτή η φιλοσοφία της εταιρίας, για αυτούς το software/hardware είναι ένα κομμάτι. Για να το εμπεδώσεις αυτό καλύτερα θα χρησιμοποιήσω το ίδιο παράδειγμα με αυτό που είχε αναφέρει ο Iwata σε σχετική δήλωση του. Το Wii Sports δεν θα μπορούσε να έχει επιτυχία χωρίς το Wii Remote και το Wii δεν θα είχε επιτυχία χωρίς το Wii Sports. Κατάλαβες τώρα; Δεν σχετίζεται η πολιτική με την δύναμη του hardware, δυστυχώς επικρατεί αυτή η mainstream άποψη. Σχετικά περί αδύναμου συστήματος παραπλήσιου του ps4/xb1 που δεν τρέχουν τα 1080p/60fps εδώ θα είμαστε γιατί όπως έγραψα παραπάνω έχετε δέσει κάποια πράγματα σχοινί κορδόνι. Εδώ δεν δέχεστε καν ότι τα move, kinect δεν βοήθησαν στις πωλήσεις των ps3/x360 όταν τα συγκεκριμένα περιφερειακά έχουν ξεπεράσει τα 20εκ πωλήσεις. Αλλά ας πάμε στο ΝΧ,εσάς πάλι ποιος σας είπε ότι δεν υπάρχει κόσμος που θέλει να παίξει mainstream games σε ένα νέο τύπο χειρισμού; Μπορεί ο άλλος να διαλέξει να παίξει το CoD σε ένα σύστημα που προσφέρει έναν διαφορετικό χειρισμό όπως αντίστοιχα έγινε με τα wiimote, move και kinect. Γενικά θεωρείται πολλά πράγματα ως δεδομένα ενώ δεν ισχύουν. 1
NickTG Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Για να γίνει αυτό θέλω επιτέλους μετά από 20+χρόνια, μια κονσόλα που απευθύνεται στον gamer... Χωρίς ηλίθια gimmicks, χωρίς casual ηλιθιότητες, με high end γραφικά, σοβαρό online service και ένα εργονομικό απλό χειριστήριο. Δεν τα είχε αυτά με το GameCube? 2
gkalas Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δεν τα είχε αυτά με το GameCube? Kαι με το N64.Ασχημες πωλησεις και τα 2.
mansa2k Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 7:18 PM, said: Υ.Γ. συζήτηση κάνουμε και σου λέω την γνώμη μου, που βλέπεις απόλυτότητα? Αυτό πιστεύω, αυτό μ' αρέσει και αυτό υποστηρίζω. Πάλι τα ίδια; Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 4:27 PM, said: Για να γίνει αυτό θέλω επιτέλους μετά από 20+χρόνια, μια κονσόλα που απευθύνεται στον gamer... Χωρίς ηλίθια gimmicks, χωρίς casual ηλιθιότητες, με high end γραφικά, σοβαρό online service και ένα εργονομικό απλό χειριστήριο. Αυτά είναι απολυτότητα, γνώμη σου αλλά απόλυτη. Και συνεχίζουμε: Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 7:18 PM, said: Δεν καταλαβαίνω τί νομίζεις ότι αποφεύγω, σου απαντάω για πολλοστή φορά: Θα ήθελα η Nintendo Να κάνει ότι ακριβώς γράφω. Ένα ανταγωνιστικό σύστημα με τις προδιαγραφές που προαναφέρω. Πιό λιανά δεν γίνεται να το κάνω, ένα "Nintendo 64 - 2" ας το χαρακτηρίσω, με high end επιδόσεις για την εποχή κυκλοφορίας του, appropriate μέσo αποθήκευσης των παιχνιδιών, online service και κανονικά χειριστήρια. Ένα προϊον ανταγωνιστικό του Playstasion και του Xbox και στα καλούπια αυτών. Κάτι που θα ήταν δηλαδή δελεαστικό για 3rd party developers με την ταυτόχρονη παρουσία των triple A 1st party games της Nintendo. Ότι αποτελούσαν τα NES / SNES με λίγα λόγια όταν η Nintendo ήταν κυριάρχος. Η ερώτηση μου ήταν ξεκάθαρη, τι θα προτιμούσες να είχε κυκλοφορήσει η Nintendo αντί του Wii και να ήταν αντίστοιχα κερδοφόρο. Αυτά που γράφεις τα εκλαμβάνω ως δεδομένο για ένα σύστημα αντί του Wii έναντι των ps3, x360. Συγχαρητήρια φίλε, μόλις έκλεισες την Nintendo. Η εταιρία θα είχε διαλυθεί τώρα και εσύ θα ήσουν ανάμεσα σε αυτούς που θα έγραφαν πως η εταιρία δεν μπόρεσε τον ανταγωνισμό και έπαθε αυτό που της άξιζε. "Δυστυχώς" δεν είμαι σαν τον review usa να πετάω μια υποτιθέμενη άποψη αλλά και ούτε παπαγαλίζω. Ας γίνω πιο συγκεκριμένος: στα πρώτα τρία οικονομικά έτη της Sony που συμπεριλήφθηκε το ps3 από την ημέρα κυκλοφορίας του, δημιούργησε το gaming τμήμα απώλειες ύψους $5,5 δις. Oκ, θα μου πεις, υποστήριζε bluray και τον πανάκριβο cell που αύξαναν το κόστος παραγωγής τους. Δυστυχώς δεν είναι τόσα απλά τα πράγματα. Το x360 αντίστοιχα είχε απώλειες $ 3,5 δις στα πρώτα χρόνια κυκλοφοριας του. Με λίγα λόγια η Sony δεν έβγαλε ούτε ένα cents από το τμήμα του Gaming την περίοδο ps3,psp. Η MS πάλι κατάφερε να βγάλει κέρδη γιατί της κόστιζε λιγότερα σε κατασκευαστικό κόστος το x360 αλλά και είχε επιπλέον έσοδα από το xbox live. Ξεκάθαρη η πρόταση σου για την Nintendo, μια εταιρία χωρίς αύριο, δηλαδή σήμερα.... Η Nintendo φίλε μου ήταν κυρίαρχη με το Wii, πούλησε 100εκ κονσόλες, νούμερο που τα ανταγωνιστικά συστήματα ακόμα και σήμερα δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν. Επίσης οι PR των αντίπαλων εταιριών που χλεύαζαν τα motion controls και καλλιεργούσαν κλίμα τελικά τα λούστηκαν με πρωταγωνιστή την Sony και το move. Εμβάθυναν ακόμα περισσότερο όταν έβγαλαν επί της σκηνής έναν κωμικό σε ρόλο καραγκιόζη που προσπαθούσε να μας πείσει πως οκ μώρε όλοι gamers είμαστε και πως η πρόταση της Sony είναι τελικά το καλύτερο motion controller της αγοράς. Να σου θυμίσω μια τελευταία παρόμοια πρόταση της Nintendo που ήταν το GameCube και τα νούμερα πωλήσεων του; Επίσης το N64 όσο και αγαπητό σύστημα είναι πούλησε κατώτερα του ανταγωνισμού και από τον προκάτοχο του; Κερδοφόρα και τα δύο αλλά δεν ήταν στα πλαίσια που επιθυμούσε η Nintendo. Ήδη αναφέρθηκε από άλλα μέλη. Αυτό που έπρεπε να είχες σκεφτεί είναι γιατί η Nintendo μπήκε στην πολιτική του Blue Ocean.Το μήνυμα του Iwata μπορεί να οδηγήσει σε συμπεράσματα, παρόλα αυτά το αναφέρει και ο Ikaruga24 σε μήνυμα του (#933): To Blue Ocean το οποίο η εταιρία ακολουθεί πάρα πολλά χρόνια τώρα είναι σαφώς ο ταυτόχρονος φταίχτης της πολιτικής τους αλλά και διασώστης τους εκεί που απλά δεν μπορούν να τα βάλουν στα ίσα με τους άλλους δυο γίγαντες. Θα αναφέρω δύο νούμερα, το NGC προωθήθηκε με ένα ποσό των $75εκ ενώ το xbox με το ποσό των $500εκ. Να θυμίσω πως η MS έσκασε και $30εκ για ένα DLC του GTA στην προηγούμενη γενιά και γενικά αρκετά χρήματα για να πετύχει υποστήριξη από τις τρίτες εταιρίες και να σπάσει αποκλειστικότητες της Sony (πχ FF). Το "λάθος" που κάνει ο Ikaruga24 είναι πως πλέον τα δεδομένα δεν είναι ίδια. H MS δεν σκάει τόσα λεφτά πλέον στις τρίτες εταιρίες και το τμήμα του gaming της Sony είναι ανεξάρτητο. Ακόμα καλύτερα οι πολιτικές και των δύο εταιριών ΑΛΛΑΞΑΝ. Πλέον ότι ζημιά γίνεται θα την πληρώνει το τμήμα και δεν θα υπάγεται στο σύνολο της εταιρίας. Είναι μια πολιτική που την δήλωσε ξεκάθαρα ο Hirai για την Sony και φαίνεται πως -εκ του αποτελέσματος- και η MS το ίδιο θα πράττει. Με λίγα λόγια δεν θα προλάβει να φτάσει τα $5,5 δις ή $3,5δις άλλο σύστημα από αυτές τις εταιρίες γιατί απλά τα τμήματα θα έχουν κλείσει ή θα έχουν εκτοπιστεί από τον ανταγωνισμό. Μέσα σε αυτό μην ξεχνάμε και την κατάπτωση της Ιαπωνικής βιομηχανίας που δημιουργεί για την Nintendo ευκαιρίες συνεργασίας. Τα πράγματα είναι καλύτερα λοιπόν σήμερα και μένει να δούμε ττις όποιες συνεργασίες της Nintendo με τρίτες εταιρίες στο ΝΧ. Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 7:18 PM, said: Μέχρι τώρα αναπαράγεις αυτά που λέει η Nintendo και με κάποιον μαγικό τρόπο θα δουλέψουν. Ποιός είναι αυτός? Το οικοσύστημα των amiibo? Κατανοητός αυτός ο τρόπος λειτουργείας αλλά αν θες να απευθύνεσαι σε gamers δεν νομίζω ότι θα λειτουργήσει. Έγραψα αρκετά πράγματα ήδη, δεν έγραψα μεμονωμένα για amiibo. Έχεις δίκιο ότι παρουσιάζω το μοντέλο της Nintendo διότι διαβάζω το nintendo ir που περιλαμβάνει τις παρουσιάσεις των οικονομικών αποτελεσμάτων και μια πληθώρα ερωτοαπαντήσεων από τους μετόχους προς τα στελέχη της εταιρίας. Μέσα σε αυτά υπάρχουν σαφέστατες τοποθετήσεις ως προς τα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα πλάνα της εταιρίας. Γενικώς η κυριαρχία που ονειρεύεσαι δεν μπορεί να γίνει με τον τρόπο που φαντάζεσαι, τα έγραψα και πιο πάνω (μήνυμα #943).Ουσιαστικά η τοποθέτηση μου είναι παρόμοια με του Ikaruga24: μπορεί να παραμείνει στο Blue Ocean και παράλληλα να ικανοποιήσει και εμάς. Δεν μπορεί να γίνει όμως με τον τρόπο που εσύ φαντάζεσαι. Δεν είμαι μάγος, δεν γνωρίζω τι θα γίνει ή αν θα πετύχει το μοντέλο της Nintendo. Παρόλα αυτά βλέπω πως οι περισσότεροι έχουν σχηματίσει μια εικόνα, και πολλές φορές απολυτότητα, στο μυαλό τους σχετικά με το τι πιστεύουν ότι πρέπει να κάνει η Nintendo χωρίς καν να γνωρίζουν τα πλάνα της εταιρίας ή ακόμα χειρότερα ακόμα και αν τα γνωρίζουν (ή έτσι πιστεύουν) να τα ερμηνεύουν όπως τους κατέβουν. Προσωπικά στο blog μου υπάρχει το θέμα οικοσυστήματα και πλατφόρμες που δίνει μια εικόνα του τι ετοιμάζει η εταιρία σε συνδυασμό με άλλα άρθρα που δίνονται στο τέλος του άρθρου. ΥΓ: Θα έγραφα και άλλα πράγματα αλλά χαιρετίσματα... Αν δείχνω επιθετικός ζητάω προκαταβολικά συγνώμη. EDIT: Έκανα κάποιες επιπλέον προσθήκες στο σημείο που αναφέρομαι στον Ikaruga24 και μετά. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2016 από mansa2k
Προτεινόμενες αναρτήσεις