SpirtouLisS Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Αν κατάλαβα διαφωνείς με το ποστ μου; Πολλοί χτυπάνε εισιτήριο γιατί φοβούνται τον ελεγκτή. Άμ έλα όμως που οι πιθανότητες να μπει ελεγκτής είναι μια στις 500. Εκτός βέβαια αν πας σε κανένα Χ96 που πιθανόν να μπαίνει ελεγκτής. Στο σταθμό Συντάγματος έχω δει μερικές φορές ελεγκτές να τη στηνουν μόλις πας να βγεις στην σκάλα, αλλά και στον Προαστιακο στο σταθμό Λαρίσης μπροστά στις αποβαθρες πριν μπεις. Με λίγα λόγια, μαθηματικά να το πάρεις, ακόμα και να σε πιάσει ελεγκτής και σου κόψει πρόστιμο θα έχεις πληρώσει πολύ λιγότερα από αυτά που έχεις πληρώσει για εισιτήρια "μην τυχόν"... Συνεπώς κατά την γνώμη μου μπαίνετε ελεύθερα ακόμα και αν δεν έχετε κάρτες και τα ρέστα. εχει αλλάξει υποθετω η συχνότητα των ελέγχων? Γιατι το καλοκαιρι του 2008 σε 1 μηνα με εγραψαν 1 φορά στο μετρο και αλλη μια στο αστικο. Και τις 2 γιατι ειχα κοψει φοιτητικο και ειχα ξεχασει το πασο (πληρωνεις προστιμο σαν να μην ειχες καθολου εισητηριο...Δηλαδη τοτε 20Χ την τιμη του ολοκληρου της γραμμης που ησουν)
Ntinaras Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Όχι. Αν ήταν έτσι θα έμπαινα στο σούπερ μάρκετ, θα έπερνα ότι ήθελα και θα έφευγα. Αλλά σε μερικά πράγματα, όπως στα ΜΜΜ αλλά και στις συναυλίες (να πληρώσεις 30-40 € για να φας όλο το στριμωξίδι και αντί να βλέπεις τη μπάντα να βλέπεις κεφάλια), θεωρώ ότι δε πρέπει να πληρώνεις και να είναι δωρεάν. Και για να μην κλειδωθεί το θέμα του τύπου, ας τελειώσουμε εδώ. Στο κάτω-κάτω άμα θέλετε να πληρώνετε εισιτήριο, μαγκιά σας.Άμα μια μέρα δεν έχετε να φάτε, θα ξέρετε που πήγαν τα λεφτά τουλάχιστον. Ε ναι, γιατι η συναυλια ειναι ειδος πρωτης αναγκης οπως τα μμμ...
OMpampasMouEinaiAEKtzhs Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Να αυξηθούν τα οχήματα να αυξηθούν τα νυχτερινά δρομολόγια να αυξηθεί η συχνότητα δρομολογίων ειδικά τη νύχτα.... ΑΛΛΆ...είσοδος Ε-Λ-Ε-Υ-Θ-Ε-Ρ-Η!!!! @Σπιρτουλη Ναι, όπως είπα ο κόσμος δε τους παίρνει πλέον με καλό μάτι, οπότε και αυτοί φοβούνται. Φυσικά υπάρχουν ακόμα μερικοί που τους συμπαθουν...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Να αυξηθούν τα οχήματα να αυξηθούν τα νυχτερινά δρομολόγια να αυξηθεί η συχνότητα δρομολογίων ειδικά τη νύχτα.... ΑΛΛΆ...είσοδος Ε-Λ-Ε-Υ-Θ-Ε-Ρ-Η!!!! Θα αυξηθούν κι οι φόροι όμως, για να καλύψουν αυτές τις δαπάνες. Φόροι που θα πληρώνουν και κάτοικοι άλλων περιοχών στις οποίες δεν θα έχουν τις ίδιες υπηρεσίες. Για να τις έχουν θα πρέπει να αυξηθούν κι άλλο οι φόροι...
Moderators Kercyn Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Θα αυξηθούν κι οι φόροι όμως, για να καλύψουν αυτές τις δαπάνες. Φόροι που θα πληρώνουν και κάτοικοι άλλων περιοχών στις οποίες δεν θα έχουν τις ίδιες υπηρεσίες. Για να τις έχουν θα πρέπει να αυξηθούν κι άλλο οι φόροι... Δεν υπάρχει πρόβλημα όταν δεν πληρώνεις εσύ τους φόρους όμως, άρα όλα καλά. 1
theoritikos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Οι δηλώσεις του αεκτζή μου θυμίζουν τα λόγια αριστερού φίλου μου. Θέλει να απαγορευτεί η κυκλοφορία ΙΧ στην πόλη που ζούμε, και οι μετακινήσεις να γίνονται αποκλειστικά με την αστική συγκοινωνία. Θα είναι δωρεάν και θα έχει συνέχεια δρομολόγια για μέσα την πόλη και τα γύρω χωριά. Είναι που είναι με το ένα πόδι στον τάφο οι αστικές συγκοινωνίες, αν υλοποιούσαν αυτά θα φαλίριζαν σε μια εβδομάδα
defacer Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Νομίζω πως το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του φίλου σου δεν είναι πως είναι αριστερός, αλλά πως ζει στο μαγικό του νεραϊδόκοσμο. Είναι μια αρκετά συχνή πάθηση που χαρακτηρίζεται από αδυναμία να καταλάβεις ότι μερικά πράγματα (ας μην τα κρίνω) δεν γίνονται εκτός αν ένα συντριπτικά μεγάλο ποσοστό του λαού τα θέλει πωρωμένα. 2
OMpampasMouEinaiAEKtzhs Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Οι δηλώσεις του αεκτζή μου θυμίζουν τα λόγια αριστερού φίλου μου. Θέλει να απαγορευτεί η κυκλοφορία ΙΧ στην πόλη που ζούμε, και οι μετακινήσεις να γίνονται αποκλειστικά με την αστική συγκοινωνία. Θα είναι δωρεάν και θα έχει συνέχεια δρομολόγια για μέσα την πόλη και τα γύρω χωριά. Είναι που είναι με το ένα πόδι στον τάφο οι αστικές συγκοινωνίες, αν υλοποιούσαν αυτά θα φαλίριζαν σε μια εβδομάδα Να σε κουφανω λίγο; Ναι και γω συμφωνώ με τον φίλο σου και θα ήθελα να του σφιξω το χέρι μιας και μοιραζόμαστε την ίδια άποψη. Πάντα πίστευα ότι θα ήταν καλύτερα αν δεν υπήρχαν ΙΧ, απλά καταλαβαίνω είναι πολλοί που θα σου πετάξουν πέτρες άμα πεις κάτι τέτοιο. Όπως και να έχει οι περισσότεροι Έλληνες αγαπάνε τα αμάξια, και το θεωρούν λίγο πολύ στάνταρ το να έχεις αμάξι. Άμα κάτσεις να το καλό σκεφτείς όμως ποιοι κάνουν μπάχαλο στο δρόμο, τότε θα καταλάβεις ότι ο φίλος σου είναι λογικοτατος. Οι επαγγελματίες οδηγοί ή οι ερασιτέχνες που μόλις πήραν δίπλωμα καβαλανε αμάξι;
Ntinaras Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Βασικα υπαρχει ενας πολυ απλος τροπος να γινουν ολα αυτα. Αν υπαρχει 24/7 τροχαια στο κεντρο της αθηνας να κοβει κλεισεις για ΟΛΑ τα παρανομα παρκαρισμενα οταν λεμε ολα, εννοουμε ολα. σε πεζοδρομιο, διπλα σε γωνια, σε σταση λεωφορειου,σε ραμπα κτλ θα χεστουνε στο ταλιρο, θα παρουν απο ολα αυτα τα ζωα τις πινακιδες, με αποτελεσμα να μην κυκλοφορουν αρα δε θα παρκαρουν σα ζωα, θα μειωθει η κινηση στους δρομους και θα αναγκαζονται να κυκλοφορουν με μμμ. τα λεφτα που θα παρουν απο τις κλησεις να τα δωσουν να μπαλωσουν τις τρυπες στους δρομους και να φτιαξουν κανα λεωφορειο. 1
benign Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Παιδες τι θα γινει με καποια ατομα που χρησιμοποιουν το τραινο/μετρο περιστασιακα,π.χ. γιατι η δουλεια τους ειναι κοντα στο σπιτι τους και μπορουν να πανε με τα ποδια.Αλλα μερικες φορες θελουν να πανε στο κεντρο για να ψωνισουν κατι,η σε καποιο θεατρο κ.τ.λ. Θα κοβουν ενα ειδους εισιτηριου για 10 διαδρομες? Κατι ακουσα αλλα δεν ξερω επακριβως,οποιος γνωριζει σιγουρα ας πει.
Diskimpex Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Καποια στιγμη θα βγει απλο εισητηριο .Οι μπαρες δεν θα κλεισουν στο μετρο αν δεν λυθουν πολλα θεματα.Ετσι ειπαν υπουργος κλπ 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 To απλό εισιτήριο είναι το ηλεκτρονικό Ath.Ena.Ticket (χάρτινο). Την πρώτη φορά που το παίρνουμε έχει αναγκαστικά τουλάχιστον 4.5 euro μέσα, αλλά μετά μπορούμε να το επαναφορτίζουμε και με ένα εισιτήριο των 1.4 euro... Δεν νομίζω ότι θα βγει πιο απλό από αυτό το εισιτήριο... 1
OMpampasMouEinaiAEKtzhs Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 ΠΡΟΣΟΧΗ στον προαστιακο Αθήνα-Πειραιάς. Υπάρχει ελεγκτής στο σταθμό Λαρίσης στην αποβαθρα προς Πειραιά. Έκανα μεταβολή και γύρισα γιατί ξενέρωσα... θα ήθελα να βρισω αλλά ας το καταπιω. Από το Σ.Λ. γράφω αυτό το μήνυμα, οπότε σημειώστε ώρα. Καλό είναι να ενημερώνουμε όπου πετυχαινουμε ελεγκτές, για να αποφεύγουμε συγκεκριμένους σταθμούς/συγκεκριμένες ώρες. Και επίσης βλέπω και στην είσοδο που είναι τα εισιτήρια για τον ΟΣΕ. Γενικά ο Σταθμός Λαρίσης είναι πολύ επικίνδυνος γιατί έχω ξαναπετυχει παρόμοια περιστατικά.
Vassilis_24 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 To απλό εισιτήριο είναι το ηλεκτρονικό Ath.Ena.Ticket (χάρτινο). Την πρώτη φορά που το παίρνουμε έχει αναγκαστικά τουλάχιστον 4.5 euro μέσα, αλλά μετά μπορούμε να το επαναφορτίζουμε και με ένα εισιτήριο των 1.4 euro... Δεν νομίζω ότι θα βγει πιο απλό από αυτό το εισιτήριο... Έχει καταλάβει κανείς πώς θα λειτουργούν οι μεταβιβάσεις; Θα χρεώνεσαι κανονικά αν αλλάζεις από λεωφορείο προς μετρό π.χ. ή αν η μετακίνηση γίνει εντός του 90λεπτου δε θα σε χρεώνει;
pluss Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Έχει καταλάβει κανείς πώς θα λειτουργούν οι μεταβιβάσεις; Θα χρεώνεσαι κανονικά αν αλλάζεις από λεωφορείο προς μετρό π.χ. ή αν η μετακίνηση γίνει εντός του 90λεπτου δε θα σε χρεώνει; Αν την στιγμή της επικύρωσης είσαι εντός των 90 λεπτών, δεν θα χρεωθείς ξανά. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις