Προς το περιεχόμενο

Επιλογή πρώτου αυτοκινητου (μεταχειρισμένου)


NightCok1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν παίρνεις αυτοκίνητο που θέλεις να κάνει 60.000 - 70.000 χλμ το χρόνο με 2000 ευρώ. Θα το πληρώσεις πολλαπλάσια στο πολύ άμεσο μέλλον. Πήγαινε με το κτελ μέχρι να μαζέψεις ένα 7αρι-8αρι χιλιάδες για να πάρεις ένα ωραίοτατο corsa - punto - polo - yaris diesel του 2007-2008. Καμία σχέση με τα σαπάκια που κοιτάς σε όλα (και κυρίως στην ασφάλειά σου) και στο τέλος του χρόνου θα έχεις δώσει λιγότερα χρήματα. Στην περίπτωσή σου το φτηνό βγαίνει ακριβά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν παίρνεις αυτοκίνητο που θέλεις να κάνει 60.000 - 70.000 χλμ το χρόνο με 2000 ευρώ. Θα το πληρώσεις πολλαπλάσια στο πολύ άμεσο μέλλον. Πήγαινε με το κτελ μέχρι να μαζέψεις ένα 7αρι-8αρι χιλιάδες για να πάρεις ένα ωραίοτατο corsa - punto - polo - yaris diesel του 2007-2008. Καμία σχέση με τα σαπάκια που κοιτάς σε όλα (και κυρίως στην ασφάλειά σου) και στο τέλος του χρόνου θα έχεις δώσει λιγότερα χρήματα. Στην περίπτωσή σου το φτηνό βγαίνει ακριβά.

αφου λεει οτι δε,δουλευει, τις 8000 πως θα τις,μαζεψει? Και να δουλευε, με 500 ευρω μισθο ουτε 1000 ευρω δε μαζευεις σε ενα χρονο.

Κοιτα για κανενα toyota starlet 2000 μοντελο η κανενα yaris, η κανενα μονοκυλινδρο κορσα 1000αρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο ποτε αυτοκινητα του 2000 ειναι σαπακια?

θα τρελαθουμε τελειως εδω μεσα.μαθαμε σε mercedes ολοι οι απλες μου φαινεται και οτιδηποτε αλλο δεν μας κανει.

(και η ασφαλεια πρωτα εχει να κανει με τον τροπο οδηγησεις και μετα με το ποσους αεροσακους εχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου λεει οτι δε,δουλευει, τις 8000 πως θα τις,μαζεψει? Και να δουλευε, με 500 ευρω μισθο ουτε 1000 ευρω δε μαζευεις σε ενα χρονο.

 

Τις βενζίνες για να κάνει 200 χιλιόμετρα τη μέρα που θα τις βρει; Στην περίπτωση που προτείνω δίνει μπροστά τα λεφτά και από του χρόνου έχει κάνει απόσβεση και μένει και με κανονικό αυτοκίνητο.

 

απο ποτε αυτοκινητα του 2000 ειναι σαπακια?

θα τρελαθουμε τελειως εδω μεσα.μαθαμε σε mercedes ολοι οι απλες μου φαινεται και οτιδηποτε αλλο δεν μας κανει.

(και η ασφαλεια πρωτα εχει να κανει με τον τροπο οδηγησεις και μετα με το ποσους αεροσακους εχει.

 

Συμφωνώ για την ασφάλεια. Κατά τα άλλα, υπολόγισες πόσα χιλιόμετρα θέλει περίπου να κάνει το χρόνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μετά το diesel μπορεί να του βγάλει μια αντλία πετρελαίου και να κλαίει. Έτσι απλά.

 

Σαν τους κροκόδειλους στην Νέα Υόρκη ένα πράγμα οι χαλασμένες αντίλες πετρελαίου. Και να ίσχυε πάντως στο βαθμό που αναπαράγεται και πάλι για τόσα χιλιόμετρα δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Δεν προσφέρεται για συζήτηση ή αντιπαράθεση ότι αν θέλεις να κάνεις 60.000 χλμ το χρόνο παίρνεις diesel.

 

YΓ. Ο φίλος να υπολογίζει ότι θα θέλει κι ένα 400αρι ευρώ το χρόνο για service (λάδια, φίλτρα) και λάστιχα. Δεν καταπίνονται τα χιλιόμετρα με starlet εικοσαετίας, ούτε με σάξο. Αν δεν μπορεί να πάρει αμάξι που να ανταποκρινεται σε αυτό που θέλει να κάνει, καλύτερα να κρατήσει τα 2Κ για τα ΚΤΕΛ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για Αθήνα-Θήβα και πίσω είναι το θέμα, αν κατάλαβα καλά. Δεν θα διασχίσει τα Βαλκάνια. Εγώ πηγαίνω με τα Getz για παϊδάκια στη Θήβα τόσο συχνά όσο δεν φαντάζεσαι, και πίστεψέ με, πηγαίνοέρχομαι πολύ άνετα. Αν το ψάξει καλά, υπάρχουν πχ Getzάκια και Atos του 2006-2007, τα οποία εγώ από πείρα θεωρώ πολύ καλά και αξιόπιστα, με 3000 αρκεί να τα έχει στο χέρι και να απευθυνθεί σε ιδιώτη. Η αντλία πετρελαίου, επειδή ακριβώς κοστίζει κανένα διχίλιαρο, στην ουσία καίει κάθε νόημα για diesel από τη στιγμή που δεν έχει βρεθεί ασφαλής "τρόπος" να ελέγχονται τα καύσιμα. 

 

Μπορεί, όμως, να βάλει ένα κιτ υγραερίου με 6-7 κατοστάρικα, και να έχει τη φτηνότερη συντήρηση που έχει ένας βενζινοκινητήρας σε σχέση με ένα diesel, αμφιβόλου προέλευσης (πιθανότατα από άλλη Ευρωπαϊκή χώρα), το οποίο πωλείται με "μόλις 80.000 χιλιόμετρα. 

 

Για μένα, ένα καλοσυντηρημένο ΙΧ περίπου δεκαετίας, ειδικά αν είναι Ιαπωνικό ή Κορεάτικο, είναι μια χαρά για αυτό που το θέλει ο ts και θα το έχει για χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανες τις πράξεις για να δεις πόσα χιλιόμετρα βγαίνουν το χρόνο; Το θέμα δεν είναι η δυσκολία της διαδρομής. Α και προφανώς το diesel έχει μικρότερο κόστος συντήρησης και μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Αν δεν το έχετε το θέμα μην ποστάρετε, δεν υπάρχει λόγος.

 

ΥΓ. Αν κάνεις τις πράξεις θα δεις ότι και κάθε χρόνο αντλία πετρελαίου να αλλάζει, πάλι δεν υπάρχει σύγκριση στο κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανες τις πράξεις για να δεις πόσα χιλιόμετρα βγαίνουν το χρόνο; Το θέμα δεν είναι η δυσκολία της διαδρομής. Α και προφανώς το diesel έχει μικρότερο κόστος συντήρησης και μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Αν δεν το έχετε το θέμα μην ποστάρετε, δεν υπάρχει λόγος.

 

ΥΓ. Αν κάνεις τις πράξεις θα δεις ότι και κάθε χρόνο αντλία πετρελαίου να αλλάζει, πάλι δεν υπάρχει σύγκριση στο κόστος.

 

Μπα; Σοβαρά; 

 

On-topic, αν με το φτηνότερη συντήρηση στα diesel εννοείς ότι γίνεται σε πιο αραιά διαστήματα, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και φτηνότερη. Για τη μεγαλύτερη αντοχή, αυτό δεν είναι απαραίτητο στους νέους μικρούς πετρελαιοκινητήρες, ούτε υπάρχει καμία εγγύηση γι' αυτό. Δεν τα συγκρίνουμε με τα ταξί των 2000+ κυβικών.

 

Επειδή απάντησες σ'εμένα, που τυχαίνει λόγω δουλειάς να διαχειρίζομαι και να είμαι ιδιοκτήτης αρκετά μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων διάφορων τύπων τα οποία χρησιμοποιούνται επαγγελματικά, θέλω να πιστεύω ότι ξέρω με ακρίβεια το κόστος γιατί είμαι αυτός που το πληρώνει. Τα αυτοκίνητά μας κάνουν κατά μέσο όρο 6000 χιλιόμετρα το καθένα το μήνα, άρα, όπως καταλαβαίνεις η συντήρησή τους είναι πολύ πιο συχνή σε σχέση με ένα ΙΧ.

 

Η φτηνότερη αντλία πετρελαίου στα diesel που έχω βρει κοστίζει 1700 ευρώ. Έχει τύχει σε συνεργάτη μου να αλλάξει δύο τέτοιες σε ένα χρόνο. Αντίθετα, το ετήσιο κόστος συντήρησης πχ στα Getz 1.4 που έχουμε εμείς, με 40000-50000 χιλιόμετρα που κάνουν, δεν έχει περάσει ποτέ τα 700 ευρώ (μόνο original ανταλλακτικά με 1 χρόνο εγγύηση), και συνήθως είναι πολύ λιγότερα. Και όλα αυτά με τιμολόγια και ΦΠΑ. Κάνε κι εσύ τις πράξεις και πες μου τι συμφέρει, ακόμα και με τα 7.5 λίτρα που καίνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φτηνότερη αντλία πετρελαίου στα diesel που έχω βρει κοστίζει 1700 ευρώ. Έχει τύχει σε συνεργάτη μου να αλλάξει δύο τέτοιες σε ένα χρόνο.

 

Σε γνωστό μου έχει τύχει να φάει το αυτοκίνητό του μολότοφ και να μην τον καλύψει η ασφάλεια (τρομοκρατική ενέργεια θεωρείται). Για τέτοιες πιθανότητες μιλάμε.

 

- Για 60.000 χιλιόμετρα και με 4.5 λίτρα/100 χλμ που καίνε τα diesel που ανέφερα στην εθνική έχουμε: 2700 λίτρα το χρόνο με μέση τιμή του πετρελαίου 1,10 ευρώ = 2970 ευρώ

 

- Για 60.000 χιλιόμετρα και με 7.5 λίτρα/100 που ανέφερες σαν κατανάλωση έχουμε: 4500 λίτρα το χρόνο με μέση τιμή της βενζίνης 1,50 ευρώ = 6750 ευρώ

 

Η διαφορά είναι 3.800 ευρώ το χρόνο. Σχεδόν διπλάσιο ποσό απ το μπάτζετ που διαθέτει για το αυτοκίνητο... Δηλαδή δυο αντλίες πετρελαίου :confused: :X :-)

 

ΔΕΝ μπορείς να πάρεις αυτοκίνητο 2.000 ευρώ και να δίνεις 7.500 - 8.000 ευρώ το χρόνο για βενζίνη και συντήρηση. Κάτι πάει στραβά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην εθνική που θα γίνουν αυτά τα χιλιόμετρα και με ταχύτητες 110-130 χλμ/ώρα  τόσο θα καίει. Τσεκαρισμένο.

Στην εθνική με 110-130 νομίζω ότι και το getz θα καίει αρκετά λιγότερο από 7.5 λτ. Απλά σαν παρατήρηση το αναφέρω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην εθνική με 110-130 νομίζω ότι και το getz θα καίει αρκετά λιγότερο από 7.5 λτ. Απλά σαν παρατήρηση το αναφέρω :)

 

Βασικά όχι. Τουλάχιστον τα δικά μας, με ταχύτητες πάνω από 110 στην εθνική καίνε περισσότερο από 7.5 λίτρα γιατί πχ στα 120  οι στροφές είναι 4000. Αν είχαν μια έκτη ταχύτητα, θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα πιστεύω. Με 35 λίτρα ντεπόζιτο, όσες φορές πηγαίνω Θεσσαλονίκη από Αθήνα, χρειάζομαι βενζίνη αρκετά πριν φτάσω. Μιλάω για τα 1.4. Μέχρι 470 χιλιόμετρα στο γέμισμα έχω δει και αυτά σε ταξίδια, χαλαρά με 5η, χωρίς κλιματισμό σε λειτουργία. Δεν τρέχω.

 

Όσο για τη συντήρηση των diesel, αν μιλάμε για μεταχειρισμένο Euro 4 ή 5 και όχι για τα τελείως καινούργια, η συντήρηση είναι αρκετά πιο ακριβή σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Ακόμα και στα λάδια. Εγώ τουλάχιστον, αυτή την ενημέρωση έχω από συνεργάτες που έχουν diesel.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...