Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin 2


Despotas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 409
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, spiritclay είπε

τα τελευταία σας post βγάζουν εναν ρομαντισμό που έβλεπες στα games τις καλες τις εποχες τις παλιες τις γνησιες τις αγνες.

Μα μιλάμε για παιχνιδάρα, προσωπικά το καλύτερο isometric rpg που έχω παίξει. :) Φαντάσου τώρα που έχουν φράγκα και τρελες πλάτες τι θα κάνουν!

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/4/2020 στις 1:56 ΜΜ, panther_512 είπε

Ναί, το ξέρω το κουμπί, όπως και το area search, αλλά την πάτησα, διότι ήμουν πεπεισμένος ότι τέτοια important αντικειμενα θα ήταν επάνω σε άτομα ή chests. Και ενώ έψαξα εξονυχιστικά τα πάντα, το συγκεκριμένο δωμάτιο μου ξέφυγε 😛

O λογος που ξύνησα ήταν ακριβώς αυτός, ότι αναγκάστηκα να καταφύγω στο νέτ, όχι για να δώ τη λύση καθ'αυτή, αλλά για να διαπιστώσω το τί έκανα λάθος όσον αφορά το σκεπτικό και τους μηχανισμούς του παιχνιδιού.

Διότι όταν κολλάς σε τόσο αρχικό στάδιο, μάλλον κάτι κάνεις λάθος εσύ ή δεν κατάλαβες κάποιον μηχανισμό. Το item highlighting και το area search να πώ την αλήθεια δεν τα πολυδούλευα, αλλά φαίνεται ότι είναι απαραίτητα.

Τό item highlight είναι πολύ πρακτικό. Εγώ το έβαλα στο Gaming mouse σε πλήκτρο και έπαιξα όλο το παιχνιδι με το ποντικι με το ένα χέρι ετσι. Πειραματειστηκα αρκετά και με joystick για joystick είναι εύχρηστο αλλά πολύ πιο αργό στα μενού από το ποντίκι. Προτείνω mouse. Αυτά τα αναφέρω γιατι πρόκειται και για παιχνίδι 60-80 ωρών έτσι. Το inventory λιγο μόνο με ξένισε μην πολύδίνεις και σημασία μετά από ένα σημείο καταλαβαίνεις τι χρειάζεσαι και τι όχι. Και γω το παράτησα δύο φορές γιατί μέ κούρασαν όλες οι πληροφορίες. Πολύ micromanagement. Την τρίτη ζορίστηκα έδωσα χρόνο και το συνέχισα. Όταν κάνεις κλικ όμως και καταλάβεις πώς λειτουργεί ανοίγει ένας κόσμος και ειδικά το gameplay με τις μάχες ήταν απολαυστικό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζω με gamepad και είναι πολύ άνετο το παίξιμο. Το item highlight είναι toggle πατώντας μέσα το analog stick.

Mε τα παιχνίδια της Larian γενικά υπάρχει ένα θέμα. Τα έχω αγορασμένα σχεδόν όλα και για τον ένα ή τον άλλο λόγο δεν κατάφερα να παίξω ή να τερματίσω κανένα, με κυριότερο πρόβλημα ότι δεν είναι TV-friendly το UI και τα fonts, ενώ το Divinity Original Sin 1 το ξεκίνησα 3 φορές και στο τέλος το παράτησα μετά από 100 ώρες συνολικού παιχνιδιού.

Το παρών παιχνίδι παίζει να είναι το πρώτο τους όπου τα γράμματα είναι σε σωστό μέγεθος και φαίνεται η ιστορία να κυλάει καλά. Αλλά πρέπει να πιέσω τον εαυτό μου να κάνει Role Play, διότι επι του παρόντος παίζω σαν completionist και εξερευνώ όλες τις πιθανές διαδρομές.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα γρήγορο update για να πω ότι το game είναι το πρώτο εδώ και δεν ξέρω πόσα χρόνια που με κάνει να κάθομαι μέχρι αργά το βράδυ για να παίξω 😁

Και τώρα περιμένω να βάλω την κόρη για ύπνο για να ξαναπαίξω 😄

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update 2:

Φτάσαμε αισίως στις 30-φεύγα ώρες παιχνιδιού, ακόμα στον πρώτο χάρτη. Από τη στιγμή που το game με έκανε να αναδιοργανώσω το πρόγραμμά μου, για να αυξήσω λίγο τον gaming χρόνο μου, και μόνο για αυτό του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.

Το παιχνίδι είναι καλοφτιαγμένο, η ιστορία πολύ ενδιαφέρουσα και ο κόσμος πιό σωστά δομημένος από ότι στο πρώτο Divinity OS. Ανταποκρίνεται καλύτερα στις "open world" διαθέσεις του παίκτη και δεν χαλάει το immersion.

Αυτό φάνηκε όταν λόγω αυξημένου Wits (Perception) βρήκα μία τοποθεσία πολύ πρίν το παιχνίδι μου ρίξει hints για να πάω εκεί. Η τοποθεσία ήταν πάρα πολύ σημαντική, με εξίσου σημαντικά αντικείμενα για την πορεία της ιστορίας. Το παιχνίδι δεν "έσπασε" λόγω αυτής τη εξέλιξης, οι διάλογοι, τα quests και οι καταστάσεις ανταποκρίθηκαν ανάλογα. Μάλιστα προέκυψαν εκπλήξεις στην εξέλιξη της ιστορίας, οπότε και εγώ το ευχαριστήθηκα που ανακάλυψα όλα εκείνα τα πράγματα πρίν την ώρα τους.

Ταυτόχρονα με κάνει να θέλω να ξαναπαίξω το παιχνίδι για να δώ κάποια πράγματα να εξελίσσονται διαφορετικά.

 

       

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update 3:

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος χάρτης. Το παιχνίδι μου αρέσει πάρα πολύ, και επειδή είμαι αποφασισμένος να το ξαναπαίξω, δεν κάνω reloads για να εξετάσω το outcome σε ορισμένες κρίσιμες περιπτώσεις με διαφορετικές επιλογές. Αφήνω το παιχνίδι να τρέξει και στο δεύτερο playthrough θα δώ τί άλλο μπορεί να συμβαίνει.

Θεωρώ ότι σε ένα δύο πράγματα η Larian θα μπορούσε να δώσει πολύ καλύτερα τις πληροφορίες που χρειάζεται ο παίκτης για να κατανοήσει τους μηχανισμούς του παιχνιδιού. Θα μπορούσε με ένα μίνι quest και με κατάλληλα τοποθετημένα hints να βάλει την απαιτούμενη βάση.

Από την άλλη όμως, σε συγκεκριμένο σημείο όπου το έκανε αυτό δημιούργησε σοβαρό θέμα. Σε κάποια φάση βρίσκεις κάποιους που χρειάζονται βοήθεια. Τίποτα δεν μπορεί να τους βοηθήσει και καταλαβαίνεις ότι χρειάζονται κάποιο ειδικό αντικείμενο ή spell. Υπάρχουν πολλά hints στην όλη κατάσταση που σου δίνουν να καταλάβεις ότι βρίσκεσαι σε ένα quest εκμάθησης μηχανισμών.

Οπότε με τα πολλά, βρίσκεις αυτό το κάτι που χρειάζεται, είναι σημαντικός μηχανισμός τους παιχνιδιού, και μπορείς και βοηθάς αυτους που χρειάζονται βοήθεια. Απλά πράγματα, σταράτα και απόλυτα κατανοητά.

Αργότερα όμως, βρίσκεις κάποιον που υποφέρει ακριβώς από την ίδια κατάσταση. Και όμως, η χρήση του ίδιου μηχανισμού με τον ίδιο τρόπο δεν κάνει τίποτα. Οπότε μπαίνεις σε μία διαδικασία να αναρωτιέσαι τί συμβαίνει: Κάνεις κάτι λάθος? Έχει bug το παιχνίδι? Έχασες κάποιο hint? Έφαγα πάνω από μίαμιση ώρα σε εκείνο το σημείο να δοκιμάζω πράγματα, ο χάρτης όλος να έχει βγεί και να με περιμένει να προχωρήσω την ιστορία. Έφαγα κόλλημα εποχής point n click adventures της δεκαετίας του 90.

Οπότε αρχίζω να ψάχνομαι στο ίντερνετ για να δώ το τί συμβαίνει. Όταν ένα game με κάνει να καταφεύγω στο ίντερνετ για να δώ πώς θα βγάλω μία κατάσταση θυμώνω πάρα πολύ και χαλάει την εμπειρία μου με το game. Το θεωρώ προσωπική ήττα και ταυτόχρονα αποτυχία του παιχνιδιού να με βάλει σωστά στον κόσμο του. Προσπάθησα με search όχι να βρώ τη λύση, αλλά καταρχάς να δώ αν υπάρει bug και ακολούθως αν δεν υπάρχει, το πού βρίσκεται μέσα στο παιχνίδι η πληροφορία για το τί να κάνεις.

Το ερώτημα για bug έγινε από αρκετούς, όμως αναπόφευκτα βλέπω τη λύση. Η λύση είναι ο συνδυασμός του προηγούμενου μηχανισμού που έμαθες, με άλλο μηχανισμό, τον οποίο δεν είχα στη διάθεσή μου. Για ποιό λόγο η λύση να είναι διαφορετική? Υπήρχε άλλο σημείο στο παιχνίδι, όπου οι devs δημιούργησαν τη βάση για άπειρο πειραματισμό με το συγκεκριμένο μηχανισμό, όμως δεν κατευθύνουν τον παίκτη σωστά να δοκιμάσει πράγματα και να δεί τα αποτελέσματα των διαφόρων συνδυασμών.

Η συγκεκριμένη φάση είναι το μόνο μελανό σημείο που βρήκα στο game, αλλά το θεωρώ πολύ σημαντικό, διότι μπορεί θεωρητικά ένας παίκτης να βγάλει και όλο το παιχνίδι χωρίς να ξέρει να κάνει σωστή χρήση αυτών των μηχανισμών.

Κατα τα άλλα εχθές ούτε που κατάλαβα πότε πήγε 00:00 η ώρα. Άνετα θα έβγαζα όλο το βράδυ παίζοντας 😁

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Ναί...

Μπήκες με το δαχτυλίδι ε?! Τα gargoyles σου λένε τον γρίφο ;) "How would Braccus Rex put out the fire?" A "blood path".

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Yeap.......

Στην περίπτωσή μου δεν υπήρξε η φάση με το riddle που λές. Βασικά δεν ενεργοποιήθηκε κάν το quest με το maze.

Μπήκα με teleportation στο δωμάτιο, έγινε ο κακός χαμός και μετά έμεινα μόνος με τον Historian που έκλαιγε....

Νομίζω το design της ολης φάσης δεν είναι το καλύτερο.

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Yeap.......

Στην περίπτωσή μου δεν υπήρξε η φάση με το riddle που λές. Βασικά δεν ενεργοποιήθηκε κάν το quest με το maze.

Μπήκα με teleportation στο δωμάτιο, έγινε ο κακός χαμός και μετά έμεινα μόνος με τον Historian που έκλαιγε....

Νομίζω το design της ολης φάσης δεν είναι το καλύτερο.

Τότε το δαχτυλίδι κάνει bypass το quest φαντάζομαι και τα gargoyles δεν μιλάνε, I see. Δεν είχα ιδέα, όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι, μιας και το έκανα κανονικά το quest. Still, συμφωνώ θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Είμαι περίεργος να δω τι θα πεις για final riddle :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Τότε το δαχτυλίδι κάνει bypass το quest φαντάζομαι και τα gargoyles δεν μιλάνε, I see.

To δαχτυλίδι κάνει bypass το quest, αυτό είναι βέβαιο. Το gargoyle σε καλωσορίζει και σε τηλεμεταφέρει στο τέλος του maze χωρίς να εξηγήσει τους μηχανισμούς με τις πόρτες και χωρίς να εμφανιστεί quest. Εκ του αποτελέσματος, υποτίθεται ότι δεν θα περάσεις μέσα από το maze, κάτι το οποίο είναι κρίμα.  Το maze μετά αν θέλεις το ξεκλειδώνεις ανάποδα, οπότε τα πράγματα χάνουν τη συνοχή τους.

Βγαίνει όλη η περιοχή, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Λίγο teleportation και όλα λύνονταν, αλλά με τον Historian έπαιξε πολύ σύγχυση.

Στο συγκεκριμένο δωμάτιο είμαι σχεδόν 100% βέβαιος ότι το gargoyle δεν λέει τον γρίφο που αναφέρεις (τον οποίο τον έχω διαβάσει και αλλού). Θα ψάξω όταν πάω σπίτι αν έχω κάποιο save πρίν μπω στο δωμάτιο. Έχω την εντύπωση ότι δεν λέει τίποτα, λόγω της εισόδου μέσα με teleportation. Ένα μόνο gargoyle θυμάμαι ξεκάθαρα να μιλάει, που λέει ότι ο "Master would be impressed".

Απλά με στεναχωρεί διότι οι devs έχουν σε άλλη περιοχή σημείο με cursed άτομο και άπειρο supply source. Εκεί ήταν στημένο όλο το σκηνικό για να δημιουργήσουν ένα μικρό, heavily scripted/guided quest πειραματισμού για τις διάφορες συνέργειες των μηχανισμών.

Μου άρεσε πάντως πολύ όλο το region. Πλούσιο, ενδιαφέρουσες ιστορίες, ωραίες μάχες, κάποιες ωραίες εκπλήξεις (συμπεριλαμβανομένης της φάσης με το ring). Περνάω πολύ καλά με το game. Απλά να μήν μου πλασσάρει και άλλες φάσεις τύπου Historian. Εντάξει, με έχεις προϊδεάσει για το final riddle, οπότε για εκείνη την περίπτωση είμαι ψυχολογικά προετοιμασμένος.🙂

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Historian βασικά είναι το μοναδικό αδύναμο σημείο άμα δεν πας με την ροή του game. Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι άλλο, αλλα και να υπάρχουν, όπως είπες το game διαχειρίζεται σχεδόν άψογα τα διαφορετικά paths και έχεις παρα πολλά, οποτε δεν με χάλασε. Το τελευταίο riddle όμως είναι τελείως ότι νάνε. :D

Aμα κάτι μου την σπάει στο game είναι ότι δεν μπορείς να επιλέξεις πολλές φορες ποιος θα μιλήσει σε συγκεκριμένες φάσεις. Συνήθως μιλάει ο πιο κοντά και είναι λίγο βλακεία.

Spoiler

Το γατί έζησε?! :D

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Aμα κάτι μου την σπάει στο game είναι ότι δεν μπορείς να επιλέξεις πολλές φορες ποιος θα μιλήσει σε συγκεκριμένες φάσεις. Συνήθως μιλάει ο πιο κοντά και είναι λίγο βλακεία.

Kαι εγώ ξαφνιάστηκα την πρώτη φορά να πώ την αλήθεια. Στην αρχή χαλάστηκα, τώρα το συνήθισα.

Πάντως εντάξει, το παιχνίδι το απολαμβάνω όσο λίγα. Νομίζω τελευταίο game που με κρατούσε ξύπνιο το βράδυ ήταν το DS3.

Σίγουρο το δεύτερο playthrough Lone Wolf (μάλλον με έναν ακόμα companion), tactician difficulty.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...