Προς το περιεχόμενο

Σβησιμο κινητηρα ή παραμονη σε ρελαντι ?


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οταν σταματαμε καπου για 1-2 λεπτα ειναι προτιμοτερο να σβηνουμε την μηχανη και να την ξανααναβουμε μετα ή ειναι πιο οικονομικο να παραμενι αναμενη στο ρελαντι ?

Σβύσιμο ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

για να χαλανε πιο γρήγορα τα εξαρτηματα του κινητηρα το κανουν...  :mad:

 

Απο τότε που το απενεργοποιώ σταματησαν να καιγονται πολλαπλασιαστες και η μπαταρία κελαηδάει παρα τα 6 χρόνια της (ακόμα η εργοστασιακή 80Α και τη μετρησαν προχθές και την εβγαλαν "κακη" με 67Α)...

 

Σα συμπερασμα; Οχι μη σβηνετε τον κινητηρα...

Προσωπικά δε το σβήνω (και ειχα δει επισης και εγω το ντοκυμαντερ με το πόσο καύσιμο καίει στην εκκινηση αν και μου φάνηκε λιγο υπερβολικο)

Το Start stop για μένα προσωπικά είναι αδιάφορο σύστημα με καμία ουσιαστική μειωση κατανάλωσης που να δικαιολογεί τις φθορές στην μπαταρία και το κόστος μιας μπαταρίας για σύστημα start Stop σε σύγκριση με μια μπαταρία για το ίδιο αμάξι χωρίς το σύστημα αυτο . 

Πιο πολύ marketing είναι και ίσως (δεν είμαι σίγουρος) να μειώσουν τις εκπομπές ρυπών και να πετύχουν τους Euro στόχους .

 

Το πιθανότερο με τα αμέτρητα Start stop δευτερολέπτων όταν το αμάξι το χρησιμοποιείς μέσα στην κίνηση της Αθήνας και μόνο είναι να μην κάνεις οικονομία στην τσέπη σου γιατί κερδίζεις ένα σήμαντο στην τελική ποσό απο καύσιμα αλλα τα ρίχνεις στις φθορές της μπαταρίας (που όπως είπα πιο πάνω μια μπαταρία για Start stop είναι ακριβότερη)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία είναι πολύ πιο ακριβή απο την βενζίνη που θα "εξοικονομείς" στα φανάρια..Όπως και το υπόλοιπο ηλεκτρικό κύκλωμα (πχ το δυναμό που σε μια διαδρομή με 5 φανάρια θα δουλεύει 6 φορές για να φορτίσει την μπαταρία)....Οικονομία θα κάνεις αν ξεκινάς πιο "χαλαρά" στα φανάρια και όχι με το σβήσιμο του κινητήρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αιτιολογια ???

Γιατί δεν καις καύσιμο . Θεωρητικά κάνεις οικονομία. Πρακτικά οι διαφορά δεν είναι τεράστια  αν σταματήσεις για 5 λεπτά. Εκτός και να κάθε μέρα κανεις πολλές τέτοιες στάσεις οπότε εκεί έχουμε σημαντικοτερη διαφορά.

Σε 5 λεπτά κανένας κινητήρας δεν κρυώνει δεν πάει να έχει έξω 5 βαθμούς . Πτώση θερμοκρασίας σίγουρα έχεις στο μοτέρ αλλά όχι ικανή να δώσει σήμα ο εγκέφαλος να ανεβάσει στροφές το μοτέρ .

 

Επίσης ένα λάθος που κάνουν πολλοί είναι να βάζουν νεκρά σε κατηφόρα κα ινα τσουλάει το αμάξι . Λάθος . Βάλε μια 5η σχέση και τσούλα . Με νεκρά ο εγκέφαλος ψεκάζει τον κινητήρα και καίει λες και εισαι ρελαντί σταματημένος. Με σχέση στο κιβώτιο και οι στροφές να μην είναι πολύ κοντά στις στροφές του ρελαντί ο εγκεφαλος σταματάει σχεδόν την τροφοδοσία καυσίμου .

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν μπαίνουμε σε στροφές και κατηφόρες χωρίς ή με μεγάλη σχέση στις ταχύτητες. Για μια κατηφορα σκεφτόμαστε την ασφάλεια όχι την ελάχιστη διάφορα στην κατανάλωση ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω με οτι θα ανεβαινα μια ανηφορα με την ιδια ταχυτητα στο κιβωτιο την κατεβαινω οταν οδηγω με μηχανικο κιβωτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φορτηγό είναι έγκλημα να οδηγας οποιαδήποτε στιγμή χωρίς ταχύτητα. Οκ άλλο τα κουρσακια αλλά η φιλοσοφία είναι ίδια. Το ιχ πέρα από το φρένο πρέπει να είναι ελεγχόμενο και με ταχύτητα αλλά κ με σχέση στο κιβώτιο ώστε να ελέγχεται κ από εκεί κ πέρα φρένο. Τα ελάχιστα δεύτερα που θα χρειαστεί σε κατηφορα ή στροφή για φρένο το αμάξι πήρε φόρα χωρίς ή μεγάλη σχέση..

Επίσης κ Γιάννη μην τρελενεσαι με οικονομία άμα κάνεις πολλές στάσεις κάτι θα την πληρώσει είτε βενζίνη είτε μπαταρία που λένε τα παιδιά. Μερικά πράγματα είναι τόσο αμελητέα στο αμάξι ως κόστος που δεν είναι για υπολογισμό

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φορτηγό είναι έγκλημα να οδηγας οποιαδήποτε στιγμή χωρίς ταχύτητα. Οκ άλλο τα κουρσακια αλλά η φιλοσοφία είναι ίδια. Το ιχ πέρα από το φρένο πρέπει να είναι ελεγχόμενο και με ταχύτητα αλλά κ με σχέση στο κιβώτιο ώστε να ελέγχεται κ από εκεί κ πέρα φρένο. Τα ελάχιστα δεύτερα που θα χρειαστεί σε κατηφορα ή στροφή για φρένο το αμάξι πήρε φόρα χωρίς ή μεγάλη σχέση..

Επίσης κ Γιάννη μην τρελενεσαι με οικονομία άμα κάνεις πολλές στάσεις κάτι θα την πληρώσει είτε βενζίνη είτε μπαταρία που λένε τα παιδιά. Μερικά πράγματα είναι τόσο αμελητέα στο αμάξι ως κόστος που δεν είναι για υπολογισμό

 

 

Ευχαριστω.Οχι δεν κανω πολλες ουτε αναγκαστικα καθημερινες στασεις αλλα τυχαινει να σταματησω για παραδειγμα καπου να κατεβει καποιος σε ενα περιπτερο να παρει κατι . Σε ευτη την περιπτωση δεν σβηνω κινητηρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπω τι ακούμε εδώ μέσα, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Κ.Γιάννης Platano μην κάνετε το έγκλημα που λένε πιο πάνω...Η μπαταρία και η συντήρηση του δυναμό είναι πολύ πιο ακριβά απο το 1λιτρο βενζίνη που θα κάψει παραπάνω το αυτοκίνητο ΤΟΝ ΜΗΝΑ!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα τα συστηματα star and stop οταν σβηνει το αμαξι τα φρενα, τιμονι, ειναι νεκρα ε;

 

Αν αυτο το συστημα δουλεψει σε μια ανηφορα περιμενοντας στο φαναρι ποσο ασφαλες ειναια

 

Δεν το χω στο αμαξι, μπορει να ρωταω και βλακειες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπω τι ακούμε εδώ μέσα, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Κ.Γιάννης Platano μην κάνετε το έγκλημα που λένε πιο πάνω...Η μπαταρία και η συντήρηση του δυναμό είναι πολύ πιο ακριβά απο το 1λιτρο βενζίνη που θα κάψει παραπάνω το αυτοκίνητο ΤΟΝ ΜΗΝΑ!!

 

 

Ευχαριστω.Ποσο μαλλον απο το υγραεριο που εχω  !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω.Ποσο μαλλον απο το υγραεριο που εχω  !!!!

Ωραία..ακόμα καλύτερα.. Η μπαταρία κάνει 80€ περίπου και τα καύσιμα που θα εξοικομηθούν απο τα σβησίματα στα φανάρια 10€max τον χρόνο..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα λιποθυμησω απο την τόση γνώση που κυκλοφορεί εδω μέσα...  Μλκες βγάλατε το R&D εταιριών και μηχανικών μέσα σε 2 σελίδες... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...