Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλα αμα εσυ πειθεσαι απο τα φορουμ θα προκοψεις ,,το 50% των σχολιαστων ειναι πληρωμενοι απο εταιριες και το αλλο 50 με κομπλεξ. Τεσταρεις μονος σου και εχεις αποψη οχι αυτο που διαβαζεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν υπάρχουν πιο υπερτιμημένα και ζημιάρικα αυτοκίνητα.Ειδικα στην Ελλάδα συντηρείται ο μύθος της <γερμανικής> ποιότητας κατασκευής..Αν ανατρέξει κάποιος στα ειδικά φόρουμ θα δει οτι ειναι ντενεκεδες ξεγάνωτοι.

 

 

Ολα τα αυτοκίνητα έχουν γίνει τενεκέδες .... Οχι γιατί δεν μπορούν να τα φτιάξουν καλύτερα, ούτε ότι στερούνται ποιότητας υλικών.

Οι εταιρίες έχουν καταλάβει πως το after sale support φέρνει χρήμα και έχουν στοχευμένες βλάβες.

 

Ο πελάτης από την άλλλη είναι δέσμιος . Και αυτό γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι μια μηχανή επάνω σε έναν πάγκο, αλλά μπαίνεις μέσα σε αυτό και του εμπειστεύεσαι την ζωή σου.

 

Εκεί λοιπόν ποντάρουν, στο ότι έχοντας την τεχνολογία για καλή ενεργητική  και παθητική ασφάλεια + το φινίρισμα του εσωτερικού με χρησιμοποίηση καλών υλικών, καλή διάταξη χώρων, θα πουλήσουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΟ αστείο πιο είναι; Ότι θα πληρώσει προστίμο 18B δολλάρια ΜΟΝΟ στις Η.Π.Α, εκεί που έχει ~4% μερίδιο αγοράς.

Σκέψου ποσά θα πληρώσει έαν έκανε τα ίδια και σε άλλες ηπείρους με μεγαλύτερα ποσοστά αγοράς. jesus..

Μα έκανε τα ίδια ... 11 mil οχήματα έχουν το λογισμικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθενας με το κοπλεξ του εδω μεσα.... Χαλασε το κινητο μου,η Γερμανία φταει... Καταντια εηγκεφαλικων κυτταρων.

 

Για να φτάσεις στον πάτο του πλανήτη πρέπει ο κάθε ένας ατομικά σαν χαρακτήρας να έχει φθάσει και αυτός στον πάτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα προστιμα ειναι ψιχουλα.Η μετοχη εχει πιασει πατο + την αγορα που πλεον χανουν την αγορα της αμερικης + την δυσπιστια των μελλοντικων αγοραστων ανα τον κοσμο σε μια στενη γενικα οικονομια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και πριν 1 η 2 χρονια ειχε σκασει οτι το αυτοκινητο της χρονιας που κατα τυχη λεμε τωρα ανηκε στο γερμανικο γκρουπ (το γκολφακι ντε )ειχε βγει με μαιμου ψηφους απο το μεγα και αδιαβλητο adac(γερμανικη ελπα πχ με εκατομυρια προβατα οπσς μελη)

αχ βαβ βαχ θελει το ποτανα να κρυφθει μα δε μπορει ma de mporei  , what a shame darling........

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα προστιμα ειναι ψιχουλα.Η μετοχη εχει πιασει πατο + την αγορα που πλεον χανουν την αγορα της αμερικης + την δυσπιστια των μελλοντικων αγοραστων ανα τον κοσμο σε μια στενη γενικα οικονομια.

Σε εναν μηνα κανεις δεν θα το θυμαται λοπωε εγινε και με την bp, η με την Apple περσυ οταν λυγισε και κανενας δεν σταθηκε σε αυτο .
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα αυτοκίνητα έχουν γίνει τενεκέδες .... Οχι γιατί δεν μπορούν να τα φτιάξουν καλύτερα, ούτε ότι στερούνται ποιότητας υλικών.

Οι εταιρίες έχουν καταλάβει πως το after sale support φέρνει χρήμα και έχουν στοχευμένες βλάβες.

 

Ο πελάτης από την άλλλη είναι δέσμιος . Και αυτό γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι μια μηχανή επάνω σε έναν πάγκο, αλλά μπαίνεις μέσα σε αυτό και του εμπειστεύεσαι την ζωή σου.

 

Εκεί λοιπόν ποντάρουν, στο ότι έχοντας την τεχνολογία για καλή ενεργητική  και παθητική ασφάλεια + το φινίρισμα του εσωτερικού με χρησιμοποίηση καλών υλικών, καλή διάταξη χώρων, θα πουλήσουν.

Θα διαφωνήσω με το παραπάνω.

 

Τα αυτοκίνητα είναι μια χαρά , μπορεί να εχουν μπει πολλά ηλεκτρονικά με αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιες βλάβες που δεν υπήρχαν στα παλιότερα αλλά εχουν υπάρξει και πολλές βελτιώσεις.

 

Πάντα υπήρχαν συνεργεία , πάντα υπήρχαν προβλήματα !

 

Το πρόβλημα σε σχεση με τα παλιότερα χρόνια είναι οτι ο κάτοχος του κάθε αυτοκινήτου δεν θέλει ο ιδιος να το κρατήσει πολλά χρόνια γιατι του το έχουν περάσει στο κεφάλι να αλλάζει αυτοκίνητο σαν τα σώβρακα. Όσο πιο μεγάλο και ακριβό αυτοκινητο εχεις τόσο ανεβαίνει το κοινωνικό σου status !

 

Προσωπικά εχω αυτοκινητό με τα σύγχρονα στανταρτς της εποχής μας και με ολα αυτα τα ηλεκτρονικά  που το είχα αγοράσει το 2002 (καινούριο) εχουν περάσει 13 ολόκληρα χρόνια και το αυτοκινητό είναι μια χαρά.Αν συνεχίσει ετσι με βγάζει άνετα για άλλα τόσα. Το θέμα είναι αν θα υπάρχει βενζίνη !

 

Σου λεω το πρόβλημα δεν είναι το αυτοκινητο αλλά ο κάτοχός του.   

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εναν μηνα κανεις δεν θα το θυμαται λοπωε εγινε και με την bp, η με την Apple περσυ οταν λυγισε και κανενας δεν σταθηκε σε αυτο .

Υπάρχει μια αλήθεια σε αυτο που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα αμα εσυ πειθεσαι απο τα φορουμ θα προκοψεις ,,το 50% των σχολιαστων ειναι πληρωμενοι απο εταιριες και το αλλο 50 με κομπλεξ. Τεσταρεις μονος σου και εχεις αποψη οχι αυτο που διαβαζεις.

εσύ σε ποιο 50% ανήκεις? γιατί και δω φορουμ είναι.

 

 

ευρωπη να ξεκινήσουν ελέγχους να γελάσουμε με τα χάλια τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10.000 ευρώ τελική τιμή με φόρους τέλη σήμα, το νέο Αudi TT, 

 

μόνο έτσι θα ξανακερδίσουν την χαμένη εμπιστοσύνη μας!

Η εμπιστοσύνη δεν κερδίζεται ή χάνεται με την αξία πώλησης ενος καινούργιου αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και στα τελευταια της μοντέλα στο εγχειρίδιο αναφερόταν οτι είναι φυσιολογικό κάθε μήνα με φυσιολογική χρήση να υπάρχει 1 λίτρο απώλεια λαδιού !

1λ/1000χλμ γράφει και όχι ανά μήνα.

Κάτι το οποίο γράφεται και σε γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...