Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μαρεσει που μιλανε οι αμερικλανοι που δεν υπογραφουν το kyoto protocol .οτι ναναι και στα σχολια το παραληρημα του ελληναρα δηθεν θιγμενου που θελει εμπαργο στα γερμανικα προιοντα.που αν δεν ηταν αυτοι ακομα με καρα θα ειμασταν και σανδαλια λολ

κανείς δε θέλει τίποτα περισσότερο πέρα απο το να εφαρμόζονται οι νόμοι.

 

όσο για τα σανδάλια και τα κάρα, ας μη το σχολιάσω καλύτερα.

Λέτε να δούμε και Volkswagen που γέρνουν;

its not a bug, its a feature.

 

Εδώ για τους κινητήρες που έσβηναν έλεγαν ότι οδηγάμε λάθος...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση "χαμηλών εκπομπών". Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.

Εντάξει, γέλασα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν διαπίστωσαν αμέσως κάτι τέτοιο κι έπρεπε να περάσουν χρόνια...δηλαδή δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος στις τιμές που δίνουν οι εταιρείες;! Έτσι απλά τις δέχονται;

 

 

Χεχε, σιγά που δεν το ήξεραν :) Απλά περίμεναν κάποια κατάλληλη στιγμή για να το βγάλουν. Ποιά είναι αυτή, θα φανεί στο μέλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρόνια τώρα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με πλαγιο τρόπο και με την βοηθεια δήθεν εγκύρων περιοδικών προσπαθούσε να περάσει οτι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα και αν οχι τα καλύτερα οτι πολλά ευρωπαϊκά είχαν προβλήματα. Την δεκαετία του 90 ενας μεγάλος τους αντίπαλος ηταν τα Ιταλικά οπου πέρασε στον κόσμο οτι ηταν προβληματικά. Το οτι τα Volkswagen εκαιγαν λάδι λες και υπήρχε τρύπα στο κάρτερ ουτε λόγος φυσικά και το ειχαν περάσει στα ψιλά γράμματα. Ακόμα και στα τελευταια της μοντέλα στο εγχειρίδιο αναφερόταν οτι είναι φυσιολογικό κάθε μήνα με φυσιολογική χρήση να υπάρχει 1 λίτρο απώλεια λαδιού ! 

 

 

είχα golf του 92 που κράτησα 18 χρόνια, δεν χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσω λάδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για σχολιασε το

θεωρείς ότι οι γερμανοί μας βοήθησαν (με την θετική έννοια) να φτάσουμε εδώ που είμαστε και ότι χωρίς αυτούς θα είμαστε χειρότερα? Θα είχαμε ακόμη κάρα? Είναι σοβαρή άποψη αυτή για να γίνει συζήτηση?

 

Καλά τα φιλογερμανικά αισθήματα, αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά... Το πιστεύεις αλήθεια?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τον CEO της εταιρείας, Martin Winterkorn να δηλώνει ότι είναι “προσωπικά βαθιά λυπημένος που χαλάσαμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και την δημόσια εικόνα μας”

 

Δηλαδή λυπάται που τους πιάσανε. Δεν λέει ότι λυπάται και μετανιώνει για την πρακτική αυτή.

Πάντως Γερμανικές επιχειρήσεις και λαμογιά πάνε χέρι-χέρι. Λαδώνουν όπου μπορούν και όπου δεν μπορούν να λαδώσουν, κλέβουν.

call me Siemens -(π)ΟΤΕ.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα αμάξια με EURO3 και 4 οι κινητήρες ήτανε ρυθμισμένοι να ''τσιμπάνε'' λίγο λαδάκι ώστε όταν έφτανε η ώρα να κάνουν αλλαγή λαδιών να μην υπάρχουνε πολλοί ρύποι λαδιών στο καρτερ.

Και όμως πολλοί τεχνικοί δεν το ξέρουν αυτό και θεωρούν ότι όταν το αμάξι καίει λάδια έχει πρόβλημα!

 

σορυ για το οφ τοπικ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαρεσει που μιλανε οι αμερικλανοι που δεν υπογραφουν το kyoto protocol .οτι ναναι και στα σχολια το παραληρημα του ελληναρα δηθεν θιγμενου που θελει εμπαργο στα γερμανικα προιοντα.που αν δεν ηταν αυτοι ακομα με καρα θα ειμασταν και σανδαλια λολ

αν δεν ήταν αυτοί τώρα θα είχαμε γλυτώσει 2 παγκοσμίους,τον οικονομικό πόλεμο που μας κάνουν και άλλα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρείς ότι οι γερμανοί μας βοήθησαν (με την θετική έννοια) να φτάσουμε εδώ που είμαστε και ότι χωρίς αυτούς θα είμαστε χειρότερα? Θα είχαμε ακόμη κάρα? Είναι σοβαρή άποψη αυτή για να γίνει συζήτηση?

 

Καλά τα φιλογερμανικά αισθήματα, αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά... Το πιστεύεις αλήθεια?

μα ρε συ τι σχεση εχει τι πιστευω την πραγματικοτητα κοιτα.δεν εισαι παιδακι ξεκολλα λιγο και ανοιξε τα ματακια σου.και στην τελικη ψαχτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι δεν ξέραμε ρε παιδια?Οτι οι πολυεθνικές είναι διεφθαρμένες? ότι συντηρούν τους υδρογονάνθρακες στην 3 χιλιετία? ότι έπρεπε όλα τα αμάξια να είναι ηλεκτροκίνητα η να καίνε υδρογόνο ότι έχουν δημιουργήσει πρόβλημα θερμοκηπίου και ρύπανση σε όλο το πλανιτη η nasa έχει βαρεθεί να κάνει warning για την υπερθέρμανση του πλανήτη .....

πάλι κάλα που γίνονται κάτι τέτοια μπας και ξυπνήσει ο κόσμος και πάμε σε ποιο ποιοτικές μηχανές καύσης με άλλο καύσιμο  ποιο φτηνό ποιο αποδοτικό και χωρίς ρύπους το yδρόγoνο αν το ψάξει κάνεις έχει απόδοση 2.5 φορές του υδρογονάνθρακα που είναι άφθονο  και  ανακυκλώσιμο ..μιλαμε η κορόιδα σε όλο της το μεγαλείο ..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έλα όσοι πήραν γερμανική τεχνολογία να πληρώσουν τα αυξημένα τέλη αφού έχει πολύ περισσότερους ρύπους από αυτό που γράφεται στην άδεια! θα έρθουν νέα ραβασάκια στην εφορία "bluemosion" update θα λέγονται!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...