Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Είχα μία πολύ αρνητική εμπειρία με το goldenbrands την οποία θα ήθελα να μοιραστώ.

Θα ήθελα μάθω αν είχε και κάποιος άλλος αντίστοιχη αρνητική εμπειρία από το ηλεκτρονικό αυτό κατάστημα για να καταλάβω αν πρόκειται για απάτη ή απλή ανικανότητα.

 

Και εξηγώ:

 

- 20 Μαίου 2015: παραγγέλνω ένα παιδικό μπλουζάκι. Το ποσό είναι γελοίο 13.40 ευρώ.

- 3 Ιουνίου: ενημερώνομαι με email ότι θα καθυστερήσει η παράδοση.

- 27 Ιουλίου:  λαμβάνω email που αναφέρει μόνο: "τα παρακάτω προϊόντα έχουν ακυρωθεί με την αιτιολογία "ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ"".  (Χωρίς να αναφέρουν κάτι για επιστροφή χρημάτων)

 

Στέλνω την ίδια ημέρα email ρωτώντας για τα χρήματά μου και μου λένε ότι εντός 5 ημερών θα επιστραφούν στον λογαριασμό μου.

 Έχω στείλει ξανά email 2-3 φορές και απαντούσαν ότι θα πιστωθεί το ποσό άμεσα το οποίο όμως δεν έγινε ποτέ. Στο τελευταίο email δεν είχα απάντηση.

 

Από την αρχική μου παραγγελία έχουν περάσει σχεδόν 5 μήνες! Το ποσό δεν αξίζει τον χρόνο για καταγγελίες στον συνήγορο καταναλωτή, ούτε καν τον χρόνο για να γράψω αυτό το Post αλλά:

 

α. πιστεύω ότι οι καταναλωτές πρέπει να είναι ενήμεροι και

β. δεν υπάρχει χειρότερο συναίσθημα από το να σε πιάνουν κορόιδο.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Υπάρχει πιο απλή λύση σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ούτε συνήγορος καταναλωτή, ούτε τίποτα.

 

Αμφισβήτηση συναλλαγής

 

Δυστυχώς απ΄ ότι βλέπω υπάρχει διορία 20-25 μέρες από την παραλαβή του λογαριασμού της κάρτας. Χρήσιμο όμως γενικά, δεν το ήξερα!

  • Like 1
Δημοσ.

Ανικανότητα ως προς τι να είναι?

Δεν ξέρουν τον τρόπο να επιστρέψουν τα χρήματα στον λογαριασμό σου εδώ και 5 μήνες?

Έχει γίνει επάγγελμα πλέον στην Ελλάδα το να είσαι απατεώνας και να ψαρεύεις κορόιδα να σε ζούνε όμως αυτοί θέλουν φυλακή! Ξύλο πρώτα και μετά φυλακή..

  • Like 1
Δημοσ.

 Το ποσό δεν αξίζει τον χρόνο για καταγγελίες στον συνήγορο καταναλωτή, ούτε καν τον χρόνο για να γράψω αυτό το Post αλλά:

 

 

 

Ισα ισα!!

Ο μονος τροπος για να ξεριζωθει αυτη η αρρωστημενη νοοτροπια του 'ειμαι ο εξυπνος που κοροιδευω οποιον θελω' ειναι να κυνηγαμε καθε τετοια απατεωνια μεχρι το εσχατο σημειο!!

Το ποστ σου ειναι μια χρησιμη αρχη και ειδικα η δημοσιοποιηση του ονοματος της εταιριας(?)....

Τωρα θα εχουν τον νου τους περισσοτεροι!!!

Δημοσ.

Από Ελλάδα μόνο αντικαταβολη και έχω το κεφάλι μου ήσυχο, στοιχίζει κάτι παραπάνω αλλά το αξίζει.

  • Like 2
Δημοσ.

Αναφορα στον συνηγορο του καταναλωτη με κοινοποιηση στο goldenbrands(δε στελνεις απευθειας στο goldenbrands απλα τους το κοινοποιεις)και μετα αναλαμβανει ο συνηγορος τα περαιτερω.

  • Like 2
Δημοσ.

Ισα ισα!!

Ο μονος τροπος για να ξεριζωθει αυτη η αρρωστημενη νοοτροπια του 'ειμαι ο εξυπνος που κοροιδευω οποιον θελω' ειναι να κυνηγαμε καθε τετοια απατεωνια μεχρι το εσχατο σημειο!!

Το ποστ σου ειναι μια χρησιμη αρχη και ειδικα η δημοσιοποιηση του ονοματος της εταιριας(?)....

Τωρα θα εχουν τον νου τους περισσοτεροι!!!

 

Ακριβώς γι αυτόν τον λόγο άνοιξα αυτό το θέμα και θα το προχωρήσω και με τον συνήγορο του καταναλωτή. 

Απλά με ξενίζει που αυτή η εταιρεία όχι απλά επιβιώνει, αλλά είναι και διαδικτυακά ευυπόληπτη.

Δημοσ.

Υπάρχει πιο απλή λύση σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ούτε συνήγορος καταναλωτή, ούτε τίποτα.

 

Αμφισβήτηση συναλλαγής

Στο βίντεο λέει "Δεν επιστρέφονται τα χρήματα όταν οι συναλλαγές γίνονται με εμβάσματα σε τραπεζικούς λογαριασμούς".

 

Από όσο ξέρω έμβασμα θεωρείται όταν μεταφέρω χρήματα από τον λογαριασμό μου πχ στην Πειραιώς σε λογαριασμό άλλης τράπεζας του πωλητή.

 

Αν μεταφέρω χρήματα από τον λογαριασμό μου στην Πειραιώς σε λογαριασμό του πωλητή επίσης στην Πειραιώς, επιστρέφονται τα χρήματα?

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Προχώρησα σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αυτοί έστειλαν επιστολή στον "έμπορο" και τα χρήματα επιστράφηκαν μέσα σε λίγες μέρες.

 

Απλή και γρήγορη διαδικασία η ηλεκτρονική κατάθεση της καταγγελίας (μέσω email) και άμεση η ανταπόκριση από τον συνήγορο.

Περισσότερο χρόνο είχα χάσει στέλνοντας email και παίρνοντας τηλέφωνα στην GoldenBrands απ ότι μου πήρε για να καταθέσω την καταγγελία.

  • Like 4
Δημοσ.

Δυστυχώς απ΄ ότι βλέπω υπάρχει διορία 20-25 μέρες από την παραλαβή του λογαριασμού της κάρτας. Χρήσιμο όμως γενικά, δεν το ήξερα!

Απο την έκδοση του λογαριασμού απλά δεν ειπώθηκε σωστά στην εκπομπή.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Για πολύ περισσότερο από 6 μήνες έστελνα email και έπαιρνα τηλέφωνα. Κάθε φορά με διαβεβαίωναν ότι έχει γίνει κάποιο λάθος και θα προχωρήσουν με την πληρωμή άμεσα. Το οποίο φυσικά δεν γινόταν ποτέ.

 

Μόλις έγινε η καταγγελία και πήραν την επιστολή από τον συνήγορο (μου κοινοποιήθηκε) μου κατέθεσαν τα χρήματα στον λογαριασμό και απάντησαν στον συνήγορο όταν τα χρήματα έχουν επιστραφεί.

  • Like 3
Δημοσ.

Νομίζω ότι μπορεί να δημοσιοποιηθεί το όνομα του καταστηματος... καλό θα ήταν για όλους...

Ας μας πει καποιος mod

 

Το αναφέρω και πιο πάνω είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα GoldenBrands.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...