Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς τι ισχύει στις περιπτώσεις ΑΣΚΟΠΗΣ χρήσης τους?
Ναι,λέω γι αυτους που ανοιγουν φάρο επειδή βαριούνται να περιμένουν στην κινηση,κ μετα απο λιγο μπορει να τους προφτάσεις,να εχουν σβήσει πλεον τον φαρο,και να χαβαλεδιαζουν.

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση ότι υπεράνω των σημάτων και τον νόμων δεν είναι ούτε τα περιπολικά ούτε τα ασθενοφόρα. Με δικιά τους ευθύνη περνάνε κόκκινα, στοπ και κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς δηλαδή

  • Like 1
Δημοσ.

Κ εγώ αυτην την εντύπωση έχω,αλλα ρωτάω μήπως υπάρχει κατι που δεν γνωρίζω.
Δεν μπορει να κάνω στην ακρη να περασει επειδη εχει φαρο αναμμένο,να ειναι αναγκη,και οταν τον προλαβαινω 10 λεπτα μετα,να τον εχει σβήσει,να κανει τσιγαράκι και να χαζογελάει χαλαρος.
 

Δημοσ.

οταν δεις φαρο,χωρις σειρηνα,στον καθρεπτη,δεν εισαι υποχρεωμενος να ανοιξεις δρομο.αν ειναι επειγον,θα εχει σειρηνα.

  • Like 3
Δημοσ.

οχι,δεν ειναι αυθαιρετος.σημαινει οτι οργανα τις ταξης ειναι παρον,ειτε για αποτροπη παρανομιων,ειτε συνοδεια.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντα δίνω δρόμο πάντως. Λίγο με νοιάζει αν το κάνουν επίτηδες...κι αν είναι όντως ανάγκη τι θα κάνω; Θα κάτσω μπροστά του για να καλύψω την περίπτωση που κάνει πλάκα;

  • Like 9
Δημοσ.

Καταρχάς, αυτό που λες ότι έχει ανοικτό τον φάρο και μετά από λίγο τους είδες με σβηστό φάρο, μπορεί να συμβαίνει για τον απλό λόγο ότι το περιστατικό που μετέβαιναν για κάποιο λόγο ακυρώθηκε.

 

Επίσης το "βαριούνται να περιμένουν στην κίνηση" δεν ισχύει διότι μπορεί πχ ένα ασθενοφόρο μπορεί να μην βρίσκεται σε περιστατικό αλλά να παρακάμψει την κίνηση με φάρους για να επιστρέψει στην περιοχή ευθύνης του μόνο και μόνο για να είναι έτοιμο για το επόμενο περιστατικό ή/και να προετοιμαστεί (καθαρισμός, κ.α.) για την επόμενη κλήση.

 

Ακόμα, πχ τα πυροσβεστικά οχήματα κάνουν χρήση φάρων ακόμα και όταν πηγαίνουν για καύσιμα ή για το συνεργείο διότι λόγω του όγκου τους είναι επικίνδυνη η κίνηση μέσα στην πόλη ειδικά τις βραδινές ώρες.

 

Τέλος, η χρήση του φάρου δεν είναι αυθαίρετη: χρησιμοποιείται για λιγότερο επείγοντα περιστατικά και είσαι υποχρεωμένος να παραχωρείς προτεραιότητα. Υπάρχουν και υπερ-επείγοντα περιστατικά, που για διάφορους λόγους εμάς του τρίτους δεν μας αφορά, όπου δεν μπορεί να γίνει χρήση της σειρήνας και επομένως είσαι υποχρεωμένος να κάνεις στην άκρη. 

  • Like 6
Δημοσ.

Κ εγώ αυτην την εντύπωση έχω,αλλα ρωτάω μήπως υπάρχει κατι που δεν γνωρίζω.

Δεν μπορει να κάνω στην ακρη να περασει επειδη εχει φαρο αναμμένο,να ειναι αναγκη,και οταν τον προλαβαινω 10 λεπτα μετα,να τον εχει σβήσει,να κανει τσιγαράκι και να χαζογελάει χαλαρος.

 

 

μπορει να επεσε συρμα απο το κεντρο, και μετα να βρηκανε αντικαταστατη

οταν δεις φαρο,χωρις σειρηνα,στον καθρεπτη,δεν εισαι υποχρεωμενος να ανοιξεις δρομο.αν ειναι επειγον,θα εχει σειρηνα.

 

υποχρεωμενος (ηθικα τουλ) εισαι. Η σειρηνα ειναι για τυφλες διασταυρωσεις και τους παπαρες που δεν τσεκαρουν καθρεφτες

Αρα συμπεραινουμε οτι σκετος ανοιχτος φάρος δεν έχει καμία λογική και ειναι τελείως αυθαιρετος?

 

συμπεραινουμε οτι θα επρεπε να υπαρχουν online logs για το που/ποτε ενεργοποιηθηκαν τα αντιστοιχα συστηματα

 

----

 

παιζει και μια παλια ιστορια με 2 νεκρους πιτσιρικαδες πανω σε ενα TDR250, μαζι με τις διαφορετικες αποψεις απο μαρτυρες και υπαιτιους

οχι,δεν ειναι αυθαιρετος.σημαινει οτι οργανα τις ταξης ειναι παρον,ειτε για αποτροπη παρανομιων,ειτε συνοδεια.

 

 για εκφοβισμο...

Εγώ πάντα δίνω δρόμο πάντως. Λίγο με νοιάζει αν το κάνουν επίτηδες...κι αν είναι όντως ανάγκη τι θα κάνω; Θα κάτσω μπροστά του για να καλύψω την περίπτωση που κάνει πλάκα;

 

https://www.youtube.com/watch?v=vu30Z8xPayY

 

το καλο πλεον ειναι οτι πεφτει και αναλογο συρμα στους ΔΙΑΣ και καθαριζουν το δρομο στα hardcore περιστατικα

 

 

Επίσης το "βαριούνται να περιμένουν στην κίνηση" 99% δεν ισχύει διότι μπορεί πχ ένα ασθενοφόρο μπορεί να μην βρίσκεται σε περιστατικό αλλά να παρακάμψει την κίνηση με φάρους για να επιστρέψει στην περιοχή ευθύνης του μόνο και μόνο για να είναι έτοιμο για το επόμενο περιστατικό ή/και να προετοιμαστεί (καθαρισμός, κ.α.) για την επόμενη κλήση.

 

1% = Ελλαδα, παλιοτερες εποχες, σκοτεινες τακτικες, αδιαφορια, βαρεμαρα, ΔΥπαλλιλικι, βολεμα κτλ κτλ

 

Τέλος, η χρήση του φάρου δεν είναι αυθαίρετη: χρησιμοποιείται για λιγότερο επείγοντα περιστατικά και είσαι υποχρεωμένος να παραχωρείς προτεραιότητα. Υπάρχουν και υπερ-επείγοντα περιστατικά, που για διάφορους λόγους εμάς του τρίτους δεν μας αφορά, όπου δεν μπορεί να γίνει χρήση της σειρήνας και επομένως είσαι υποχρεωμένος να κάνεις στην άκρη. 

 

 

http://www.theguardian.com/society/2014/nov/14/blood-bikers-how-volunteer-motorcyclists-are-saving-lives

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση ότι υπεράνω των σημάτων και τον νόμων δεν είναι ούτε τα περιπολικά ούτε τα ασθενοφόρα. Με δικιά τους ευθύνη περνάνε κόκκινα, στοπ και κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς δηλαδή

 

 

Πριν απο πολλα πολλα χρονια που εδωσα εξετασεις για οδηγηση θυμαμαι οτι προταιρεοτητα κατα σειρα εχουν :

Τροχονομος

Οχηματα αμμεσηςς επεμβασης , ασθενοφορα κλπ

Φαναρια

Σηματα

Η προτερεοτητα απο δεξια

Δημοσ.

...

παιζει και μια παλια ιστορια με 2 νεκρους πιτσιρικαδες πανω σε ενα TDR250, μαζι με τις διαφορετικες αποψεις απο μαρτυρες και υπαιτιους

...

 

ο οποίος αν λέμε τον ίδιο, πέρασε το κόκκινο στη Βουλιαγμένης, έφαγε 20 και 17 χρονών παιδιά και ήτανε ελεύθερος με εγγύηση κάποια χρήματα και υποχρεωτική εμφάνιση στο τμήμα

legit

  • Like 1
Δημοσ.

Παραθέτω το αρθρο 44 του Κοκ.

ΑΡΘΡΟ 44 : Οχήματα άμεσης ανάγκης - Εργα στις οδούς

1. Αυτοί που χρησιμοποιούν την οδό, όταν ειδοποιούνται με τις συσκευές ηχητικής ή φωτεινής προειδοποίησης, ότι πλησιάζει όχημα άμεσης ανάγκης ή όχημα με το οποίο μεταφέρονται πρόσωπα που έχουν ανάγκη άμεσης βοήθειας, υποχρεούνται να αφήνουν χώρο, κινούμενοι προς τα δεξιά της οδού, για να διέλθει το όχημα αυτό και σε περίπτωση ανάγκης να σταματούν. Ως οχήματα άμεσης ανάγκης, για την εφαρμογή της διάταξης αυτής, θεωρούνται τα οχήματα που φέρουν ειδικά πρόσθετα μπλε ή ερυθρά φώτα. Με ένα ή περισσότερα μπλε φώτα που αναβοσβήνουν, μπορούν να εφοδιάζονται μόνο τα νοσοκομειακά οχήματα, τα οχήματα πρώτων βοηθειών και κλινικών, τα οχήματα της Ελληνικής Αστυνομίας, της Δημοτικής Αστυνομίας ως και τα οχήματα των στρατιωτικών και λιμενικών αρχών.
Με ένα ή περισσότερα ερυθρά φώτα που αναβοσβήνουν, μπορούν να εφοδιάζονται μόνο τα οχήματα της πυροσβεστικής υπηρεσίας δασαρχείου και αποκατάστασης βλαβών ηλεκτρικού δικτύου, καθώς και τα οχήματα των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης. 
Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών μπορεί να παρέχεται το δικαίωμα να τοποθετούνται τα πιο πάνω φώτα και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων. 
2. Αν η ειδοποίηση για την κίνηση των οχημάτων άμεσης ανάγκης ή οχημάτων με τα οποία μεταφέρονται πρόσωπα, που έχουν ανάγκη άμεσης βοήθειας, δίνεται με τις ειδικές συσκευές προειδοποίησης και δεν δημιουργείται κίνδυνος για τους λοιπούς χρήστες της οδού οι οδηγοί των οχημάτων αυτών δεν υποχρεούνται να τηρήσουν τις διατάξεις των άρθρων 12 έως 43 του παρόντος Κώδικα. Δεν μπορούν όμως να διέρχονται αντίθετα στους μονόδρομους ή να μη συμμορφώνονται στα σήματα που δίνουν οι τροχονόμοι. 
3. Αν οι οδηγοί κινούνται στο οδόστρωμα με περισσότερες από δύο λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση υποχρεούνται, αν χρησιμοποιούν τη λωρίδα που ορίζεται με κατάλληλη διαγράμμιση ως λωρίδα άμεσης ανάγκης, να την εγκαταλείψουν αμέσως κινούμενοι στις παραπλεύρως λωρίδες. Αυτοί που κινούνται στις παρακείμενες λωρίδες υποχρεούνται να παρέχουν προτεραιότητα στους εισέρχομένους. Απαγορεύεται στους οδηγούς οχημάτων να ακολουθούν από κοντά τα οχήματα άμεσης ανάγκης, όταν κινούνται για εκτέλεση επείγουσας αποστολής. 
4. Οι οδηγοί των οχημάτων ανάγκης επιτρέπεται να χρησιμοποιούν τις ειδικές συσκευές προειδοποίησης μόνο σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δικαιολογείται αυτό εκ του κατεπείγοντος της αποστολής τους. 
5. Οι εργαζόμενοι στην κατασκευή, επισκευή ή συντήρηση τμημάτων οδών ως και οι χειριζόμενοι τεχνικό εξοπλισμό, ο οποίος χρησιμοποιείται για την εκτέλεση των έργων αυτών, αν τηρούν τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα και παίρνουν τα αναγκαία προφυλακτικά μέτρα, δεν υποχρεούνται να συμμορφωθούν στις διατάξεις που αναφέρονται στους κανόνες κυκλοφορίας του παρόντος Κώδικα. 
6. Οι οδηγοί οχημάτων, για να προσπεράσουν ή να παρακάμψουν τον τεχνικό εξοπλισμό, που αναφέρεται στην προηγούμενη παράγραφο, όταν αυτός χρησιμοποίείται για εκτέλεση έργων στην οδό, δεν υποχρεούνται να τηρήσουν τις διατάξεις των άρθρων 17 και 18 του παρόντος Κώδικα, αν λαμβάνουν τα αναγκαία προφυλακτικά μέτρα. 
7. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150,00) ευρώ. 
Mε την αυτή πoινή τιμωρείται και αυτός πoυ για να επιτύχει την κατάπρoτεραιότητα κίνησή τoυ πρoσπoιείται ότι τo όχημα πoυ oδηγεί είναι όχημα άμεσης ανάγκης ή μεταφέρoνται με αυτό πρόσωπα πoυ έχoυν ανάγκη άμεσης βoήθειας. 

Source.png Πηγή: πηγή

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν τυπικοί και κομπλεξικοί, όπως σε όλες τις δουλειές, έτσι και στα οχήματα με φάρους, από αυτά που ξέρω/μου έχουν πει.

Επίσης το "με πέρασε ο άλλος με σειρήνα και μετά από λίγο πάει χαλαρά και τον έφτασα" μπορεί να σημαίνει ότι ακύρωσαν το περιστατικό του.

Όπως επίσης δεν γίνεται πάντα χρήση σειρήνας για οτιδήποτε.

Ο φάρος βοηθάει στο να φαίνεται κάποιος από μακριά και να δηλώνει ότι πηγαίνει κάπου ή ότι π.χ. μεταφέρει ασθενή(και κάποιες φορές σε περνάνε στο φανάρι μόνο με το φάρο, γιατί τα στοιχεία που δώθηκαν είναι ελλιπή και δεν είναι σίγουροι για χρήση σειρήνας αλλά από την άλλη δεν θέλουν και να αργήσουν ιδιαίτερα γιατί δεν ξέρουν ακριβώς την κατάσταση εκεί που πάνε) .

 

Ηλίθιοι όμως, δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί.

Δημοσ.

Πιο παλιά (δεν ξέρω αν ισχύει πλέον) παράβαση του ΚΟΚ επιτρεπόταν να κάνει ΜΟΝΟ η τροχαία και αυτο μόνο με ευθύνη των ίδιων.

Θέλει λίγο ψάξιμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...