Προς το περιεχόμενο

Order of Battle: World War II


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Order-of-Battle-Pacific-how-to-fix-error

 

 

Η Slitherine ltd. μαζί με τους φοβερούς και τρομερούς developers The Aristocrats, έκαναν release τον Απρίλιο του 2015 το Order of Battle: Pacific, ένα ελαφρύ turn-based strategy hex wargame το οποίο εκτυλίσσεται κατά την διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, στο μέτωπο του Ειρηνικού ωκεανού ανάμεσα σε Ιάπωνες και Αμερικάνους.

 

Περιέχει 3 dynamic branching campaigns τόσο για τους Αμερικάνους όσο και για τους Ιάπωνες , στις οποίες ανάλογα τα αποτελέσματα που φέρει ο παίκτης στα προηγούμενα σενάρια αλλάζει η ροή της campaign και ξεκλειδώνουν what-if σενάρια (ανάλογα με το Panzer Corps) στα οποία αν παίζεις με τους Αμερικάνους κάνεις εισβολή σε όλη την Ιαπωνία ενώ αν είσαι με τους Ιάπωνες φτάνεις μέχρι την Αυστραλία και την κατακτάς. Να δώσω ένα παράδειγμα για τα δυναμικά campaigns που ανέφερα. Στην 1η tutorial αποστολή των Ιαπώνων η οποία είναι η επίθεση στο Pearl Harbor τον Δεκέμβρη του 1941, έχεις σαν primary objective να μην νικηθείς για 18 γύρους και σαν optional objective να βυθίσεις 5 destroyers των Αμερικάνων. Αν δεν το ολοκληρώσεις το παραπάνω secondary objective, αυτα τα 5 destroyers θα βρίσκονται απεναντί σου στην επόμενη απόστολη να σε στοιχειώσουν. Σε αντίθεση περίπτωση δεν θα υπάρχουν, κάτι που κάνει πιο εύκολη την αποστολή σου. Τέτοια optional objectives που καθορίζουν την ροή των επόμενων σενάριων υπάρχουν συνεχώς, εξ ου και το dynamic campaign.

 

Διάφορα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού σε bullets:

  • 500 ιστορικές μονάδες, όπως M3 Stuart, Type 97 Chi-Ha, A6M Zero and F4U Corsair.
  • 20 διαφορετικά Specializations μετά το τέλος κάθε αποστολής.
  • A set of unique Commanders – split between Generals, Pilots and Captains
  • Τα πάντα είναι 3D, σε αντίθεση με το πιο μουντό Panzer Corps.
  • Ένα πολύ ενδιαφέρον supply system, του ίδιου στυλ με το Unity of Command.
  • Πανέμορφές μάχες σε θάλασσα, ξηρά, αέρα.
  • Πολύδουλεμένο A.I.

 

Πριν 1 μήνα έγινε release το πρώτο, free DLC ονόματι Battle of Britain, όπου στην ουσία είναι ένα τεράστιο σενάριο που ελέγχεις την RAF (Royal Air Force) και το Βασιλικό Ναυτικό και αμύνεσαι απέναντι στην Luftwaffe (Γερμανική Αεροπορία) & Kriegsmarine (Γερμανικό Ναυτικό). 

 

Έχουν ανακοινωθεί 3 expansions μέσα στο 2016, τα 2 θα είναι πάλι στο μέτωπο του Ειρηνικού και το ένα σε ένα άλλο μέτωπο, άγνωστο ακόμα πιο θα είναι. Η τιμή του είναι στα 36€, αρκετά τσιμπημένη αλλά το παιχνίδι σου προσφέρει πάνω απο 100 ώρες διασκέδασης.

 

Παραθέτω μερικά χρήσιμα links και screenshots.

 

Link.png Site: Steam,

Link.png Site: Slitherine

Link.png Site:

Link.png Site:

Link.png Site: Kotaku

Link.png Site: Gamewatcher

Link.png Site: PCGamesn

 

ss_636967bca56c0989c931218ea930fb23022f2

 

ss_6324958ff942c49c3512107f06a2f71c05152

 

 

ss_1425efc138ee8790e865a5cf5b0e6653923f6

 

 

ss_c6f6304607b770f6340c3db23e5e8a60fe82b

 

 

ss_6eb71267055edd6820ab72058477abf15b83d

  • Like 2
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι πολύ καλό παιχνίδι, πραγματικά. Κάτι παραπάνω από άξιος διάδοχος του θρυλικού Panzer General.

 

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιδέα το supply, βοηθάει ώστε να απαιτεί σχεδιασμό αλλά και να αποκτά ρυθμό το παιχνίδι. Οι ναυμαχίες επίσης πολύ εξελιγμένες, με τις διάφορες ιδιότητες των μονάδων (suppression, αντιαεροπορικά πυρά, ραντάρ, τορπίλες κτλ.)

 

Ωραία ιδέα και το command points, ώστε να συνδέονται οι μονάδες που είναι διαθέσιμες με την πορεία των επιχειρήσεων. Μετράει πλέον πραγματικά το τι εφεδρείες έχεις.

 

Και οι μάχες στον αέρα ενδιαφέρουσες, γενικά καμία μονάδα δεν είναι άτρωτη, χρειάζεται αλληλοϋποστήριξη.

 

Όμορφα γραφικά, καλοσχεδιασμένοι χάρτες. Θα αφιερωθούν πολλές ώρες στο συγκεκριμένο.

  • Like 2
Δημοσ.

Έχω καταλήξει στο ότι σε μερικά χρόνια μετά από 3-4 expansions, το OOB:P θα είναι το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο wargame που έχει βγει. Ανωτερο ακομα και του Panzer Corps.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω μπλέξει τώρα με τη ναυμαχία στο tutorial 3, χαμός γίνεται, έχει και ο αντίπαλος κάμποσα πλοία. Έπος κανονικό, αεροπλάνα πετάνε, νάρκες στη μέση, τορπιλάκατοι, αντιτορπιλικά. 

 

Απονήωσα τα βομβαρδιστικά μου (είχα γυρίσει από τορπίλες σε βόμβες) και κυνήγησα το ένα αεροπλανοφόρο που εντόπισα. Μου άρεσε το ότι η Α.Ι. κινήθηκε "λογικά", έστειλε τα χτυπημένα αεροσκάφη του πίσω (προς το δεύτερο αεροπλανοφόρο ή ένα αεροδρόμιο που έχει στα νοτιοανατολικά) και προσπάθησε να ξεγλιστρήσει ανάμεσα από κάτι νάρκες. Το πρόλαβα, αλλά ήταν ωραία καταδίωξη.

 

Τώρα έστειλε δύο καταδρομικά, το ένα του το βύθισα αλλά μου χτύπησε κι αυτός 2 σκάφη και επιστρέφω για επισκευές. Στο νότο έχει τορπιλακάτους, φτιάχνω screen με τα αντιτορπιλικά για να προστατεύσω στα δύο θωρηκτά μου. Σε 2-3 γύρους ελπίζω να ελέγχω οριστικά το κέντρο του χάρτη, αλλά στο μεταξύ επέστρεψαν τα αεροπλάνα του...

 

Πολύ καλό. Κι όλα αυτά σε tutorial :)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά ναι, η A.I. είναι πολύ βελτιωμένη σε σχέση με το Panzer Corps. Btw εισαι στο 3ο tutorial scenario και εχεις γραψει ηδη 9 ωρες Steam playtime? Αυτο ειναι value for money που λεμε.

Επεξ/σία από Tmark
  • Super Moderators
Δημοσ.

Eντάξει, το "φιλοσοφώ" κιόλας, καταστρώνω σχέδια, γυρίζω στο manual να διαβάσω και να λύσω απορίες. Δεν είναι "παιχνίδι" όλες αυτές οι ώρες.

 

Αλλά, ναι, θα πέσουν εκατοντάδες ώρες σε αυτό, είναι βέβαιο. Ξέρεις, καμιά φορά "κουμπώνεις" με ένα παιχνίδι, σου ταιριάζει ο σχεδιασμός του αβίαστα.

 

Ε, όσο παιδεύτηκα να μπω στο πνεύμα του Armageddon, τόσο εύκολα θέλησα να μπω στο OoB. Είναι και η αισθητική του, είναι και οι ιδέες που έχει: μου θυμίζει το Unity of Command αλλά με πιο "tabletop" αισθητική. Έχω φέρει τώρα δύο θωρηκτά και ανοίγω πυρ. Το ένα κρατάει τη θέση του εδώ και τρία turns, ανεβάζει πάρα πολύ ακρίβεια έτσι γιατί έχει πάψει να "κινείται" και σημαδεύει καλύτερα.

 

Γενικά, διαμαντάκι. Με παίδεψαν άσχημα μέχρι να λυθεί το θέμα με το κλειδί (μεγάλη ιστορία αυτή) αλλά αξίζει πέρα για πέρα το παιχνίδι. Καιρό είχα να ευχαριστηθώ τόσο αγορά -εκτός από υποστήριξη project μέσω KS.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι οντως ειναι διαμαντι το παιχνιδι. Απορω γιατι εχει τοσο χαμηλη απηχηση, ακομα κι εδω μεσα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ολοκλήρωσα το Peal Harbor από την πλευρά των Αμερικανών (δυσκολία 3/5).

 

Εκτός από το βασικό objective, που είναι να αποτρέψεις τη βύθιση τουλάχιστον ενός θωρηκτού, έχει και κάποια secondary objectives:

 

-Να κινητοποιήσεις 5 αεροδρόμια

-Να κινητοποιήσεις 5 εγκαταστάσεις

-Να καταρρίψεις 5 Ιαπωνικά αεροσκάφη

 

Από αυτά, από όσο μπορώ να καταλάβω, μόνο το τρίτο επηρρεάζει στην πορεία το campaign (ρίχνει την ποιότητα των Ιαπώνων πιλότων). Τα άλλα δύο δεν κατάφερα να τα πετύχω ταυτόχρονα (πειραματίστηκα και πέτυχα είτε το ένα, είτε το άλλο) και δεν ξέρω αν πετύχαινα και τους τρεις αυτούς στόχους αν θα είχε κάποιο επιπρόσθετο κέρδος. Πάντως, το manual λέει πως συχνά είναι ανέφικτοι όλοι οι στόχοι και πρέπει να επιλέξεις.

 

Είχε και ένα πολύ ενδιαφέρον bonus κρυμμένο στο χάρτη. Γενικά, σε προκαλεί να εξερευνήσεις αλλά παίρνεις ρίσκο. Αν ξέρεις την ιστορία της μάχης, πάντως, έχεις και ένα επιπλέον κέρδος στην άμυνα που οργανώνεις...

 

Ενδιαφέρον έχει και το ότι βρίσκεσαι στην άμυνα, αν και εφόσον εξελιχτεί καλά η μάχη περνάς σε μια μίνι αντεπίθεση. 

 

Στην άμυνα θα βρίσκομαι και για τη δεύτερη μάχη, στις Φιλιππίνες αυτή τη φορά. Πολύ δυσκολότεροι μου φαίνονται οι στόχοι, να κρατήσω πόλεις και χωριά διάσπαρτα στο χάρτη. Θα δείξει.

 

Γενικά, είναι πολύ καλό παιχνίδι και όποιος ενδιαφέρεται έστω και λίγο για το wargaming αξίζει να το δει.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Aκόμη ψηλότερα, θα έλεγα: οι περισσότεροι σημερινοί 30ρηδες δεν έζησαν τα έπη της SSI (τι τραγική μοίρα, τέτοια ιστορική εταιρία να καταλήξει στη Ubisoft). 

 

Το θετικό είναι πως η συμμαχία Slitherine-Matrix κρατάει γερά σε οικονομικό επίπεδο, βγαίνουν διαρκώς νέοι τίτλοι και έρχονται νέοι developers από πίσω.

Δημοσ.

Έστειλα e-mail στους developers του παιχνιδιού, τους Aristocrats σχετικά με το μέλλον του παιχνιδιού και ειδικότερα τα expansions και πήρα την κάτωθι απάντηση:

 

We are hoping to release a first expansion next month, while 3 more are already in production for early next year.

 
Best regards,
 
- Lukas

 

Άρα το παιχνίδι έχει μπόλικο ψωμί ακόμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εξαιρετικά νέα. Είναι στέρεες οι βάσεις οπότε τίποτε δεν τους εμποδίζει να καλύψουν το Β' Π.Π. σε ανατολικό και δυτικό μέτωπο, Βόρεια Αφρική κτλ.

 

Εντωμεταξύ, τελείωσα την πρώτη από τις δύο (υποθέτω) μάχες στις Φιλιππίνες με τους Αμερικανούς. Και πάλι στην άμυνα, όπως συνέβη ιστορικά: επιτίθενται οι Ιάπωνες από το βορρά με υπεροχή σε αριθμό και ποιότητα μονάδων, οπότε έχουμε σταδιακή υποχώρηση των Αμερικανών προς το νότο.

 

Βασικός στόχος, να ολοκληρωθούν οι 15 γύροι χωρίς να χαθούν οι "χρυσές" πόλεις στο κέντρο της χώρας και οι "ασημένιες" λίγο βορειότερα για 10.

 

Επιπρόσθετοι στόχοι, να κρατήσεις μια συγκεκριμένη πόλη για 5 γύρους (δίνει μπόνους καλύτερες άμυνες στην επόμενη μάχη, χρησιμότατο) και να κρατήσεις όλες τις ασημένιες μέχρι τέλους (δεν είδα να δίνει συγκεκριμένο μπόνους).

 

Οι Ιάπωνες έχουν άρματα μάχης, πολύ και καλό πεζικό (κλάσεις ανώτερο των κληρωτών Φιλιππινέζων που αποτελούν σημαντικό κομμάτι των δυνάμεων του παίκτη) και αεροπλάνα, μαχητικά και βαριά βομβαρδιστικά, που σημαίνει πως πρέπει να ρίξεις από την αρχή στη μάχη ό,τι μονάδες θέλεις και μπορείς με τα πενιχρά req points που σου δίνει, γιατί οι βομβαρδισμοί σε πόλεις σου τρώνε πόντους ανάπτυξης μονάδων και αν αργήσεις μπορεί να βρεθείς με πόρους να αγοράσεις αλλά χωρίς πόντους να βάλεις τις νέες μονάδες σου στο χάρτη.

 

Σύμμαχος η γεωγραφιά, αφού υπάρχουν πολλά ποτάμια και γέφυρες, αλλά αν χαθούν νωρίς κάποια στρατηγικής σημασίας σημεία δεν συγκρατιούνται με τίποτε οι Ιάπωνες.

 

Γενικά η μάχη πήγε πολύ καλά (δυσκολία πάντα 3/5): στα αστέρια των επιχειρήσεων συγκαταλέγονται τα δύο άρματα μάχης που διέθετα (1 εξ αρχής και 1 αγορασμένο) και εμπόδισαν το Ιαπωνικό πεζικό να κινηθεί γρήγορα προς το νότο, το αυτοκινούμενο αντιαρματικό που αγόρασα (πολύ λογικά έγινε στόχος των Ιαπώνων από νωρίς αλλά κατάφερα να το κρατήσω μέχρι τέλους) και οι μηχανικοί που πρόσθεσα στις δύναμεις μου: η ναρκοθέτηση αποδείχτηκε πολύτιμη ικανότητα.

 

Επόμενη μάχη, χερσόνησος του Μπατάαν: κατάσταση απελπιστική, μέτωπο πελώριο, δυνάμεις λιγοστές, αυτή τη φορά δεν έχω καθόλου αεροπορία (προσομοιώνει την αποχώρηση Ναυτικού και Αεροπορίας προς το νότο για να αποφύγουν τους Ιάπωνες). Βασικά, άμυνα για 25 γύρους. Θα δούμε πώς θα πάει: έντιμη ήττα είναι και πάλι ο στόχος, να αποχωρήσει ο Μακάρθουρ με αρκετές δυνάμεις ώστε κάποια στιγμή να επιστρέψει.

  • Like 1
Δημοσ.

Συνέχισα την συζήτηση μαζί του ρωτώντας τον τα expansions σε ποιο μέτωπο θα παίζουν και αποκάλυψε κι άλλα πράγματα:

 

 

3 of them cover the Pacific or "nearby" theatres, but the 4th will be the first step in the switch to completely new theatres. That's all I can say for now!

 
Best regards,
 
- Lukas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...