Προς το περιεχόμενο

διαφορετικο πλατος σε λαστιχα


darkshadow254

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα παιδια εχω μια ερωτηση..προσφατος πηρα ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο το οποιο για τα αλογα του 1,400 κυβικα 80 αλογα ειναι πολυ φαρδια...συγκεκριμενα 195/60/14 και ελεγα να τα κατεβασω σε 185/60/14...επειδη ομως υπαρχει οικονομικη στενοτητα λεω να βαλω μπροστα τα 185 αυτο τον μηνα και τον επομενο να αλλαξω και την πισω δυαδα.....ειναι εφικτο η θα εχω προβληματα?επισης διαφορα στην καταναλωση θα δω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ θα έλεγα να να επιλέξεις κάποια διάσταση από αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής, τι αυτοκίνητο είναι? Πες και θα σου απαντήσω για τα υπόλοιπα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα να να επιλέξεις κάποια διάσταση από αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής, τι αυτοκίνητο είναι? Πες και θα σου απαντήσω για τα υπόλοιπα.

 

 

Ετσι ακριβως. Επειδη το προφιλ  με προφιλ 55,65,75,κλπ ειναι πιο ακριβο κατα κανονα απο το 50,60,70 μια φορα το ειχα αλλαξει σε Ibiza του γιου μου με το αμμεσως επομενο ακεραιο πολλαπλασιο του 10 προφιλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω το πλατος θελω να αλλαξω..το αμαξι εχει νευρο αλλα εχω την αισθηση οτι το βαραινει αρκετα το 195

 

 

Για 1400αρι νομιζω κι εγω ειναι υπερβολικο το 195 . Βαλε το 185 που λεει και ο κατασκευαστης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα θελω να ξερω μπορω να αλλαξω πρωτα την μπροστα δυαδα που ειναι και σε κακη κατασταση και αρχες δεκεμβριου την πισω δυαδα?διαφορα στην καταναλωση θα δω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

206  1,4 ειναι η διασταση για την ζαντα που εχει ειναι 185/60/14

Το 185/60/14 είναι λάθος, όπως επίσης λάθος είναι και αυτό που φοράει τώρα. Οι διαστάσεις ελαστικού που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου με 14' ζάντα είναι 175/65/14 ή 185/65/14.

 

Όσο για οικονομία, σίγουρα θα έχεις αν διαλέξεις το στενότερο.

 

Επίσης το σωστό είναι να βάλεις πίσω τα καινούργια(στην περίπτωση που αλλάζεις δυάδα), και όχι μπροστά.

 

Και τέλος απαγορεύεται να έχουν διαφορετικές διαστάσεις τα πίσω με τα μπροστινά λάστιχα, καλύτερα κάνε υπομονή και βάλε τα όλα μαζί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα ελεγα να βαλω την δυαδα μπροστα καθως τα μπροστα ειναι διαλυμενα  στην κυριολεξια

Ε αν είναι τόσο χάλια βάλε τα, περισσότερο κινδυνεύεις έτσι όπως είναι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εχτρα πλατος θα ανεβαζει και κατα πολυ την καταναλωση , και θα βαρύνει το τιμονι, σε τετοιο αυτοκινητο δεν χρειαζεται να βαλεις μεγαλυτερα , βαλε οτι παιρνει απο το εργοστασιο


τωρα οσο για αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης τι διαφορα εχει το 185/60/14 με 185/65/14

ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα , θα παρει λιγο υψος το αμαξι , κανα εκ. ισως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα οσο για αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης τι διαφορα εχει το 185/60/14 με 185/65/14

Το 60 ή 65 αντιπροσωπεύει το ποσοστό ύψους του προφίλ σε σχέση με το ολικό πλάτος του ελαστικού. 18,5mm διαφορά έχουν στην ολική διάμετρο του ελαστικού.

 

Όσο για τις επιπτώσεις, μπορείς να τις διαβάσεις εδώ:

 

http://www.autobild.gr/?static=tyre

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...