Προς το περιεχόμενο

διαφορετικο πλατος σε λαστιχα


darkshadow254

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω εχω μπερδευτει με αυτα που διαβαζω.

 

Λενε τα μπροστα λαστιχα ειναι πιο φαγωμενα απο τα πισω, οποτε θα τα κανω τραμπα. Αυτο στην ουσια ειναι λαθος με τα λεγομενα μας.

 

Σε ενα πισωκινητο συνανταμε πισω πιο φαρδια λαστιχα, αλλα αυτο απορρίπτεται σε ενα μπροστινοκινητο, νομιζω οτι εδω παιζει ρολο οτι οι μπροστα τροχοι ειναι κατευθυντηριοι.

 

Ενα παραδειγμα θελω να πω.

 

Παλια ειχα σμαρτ με 145/15 175/15 οπου σε κλειστες στροφες γενικα ειχα θεματακια, οταν εβαλα 175/15 195/15 βελτιωθηκε κατα πολυ η οδηγική του συμπεριφορα.

 

Ακομα κατι αν τα πισω φερναρουν πιο πολυ απο τα μπροστιννα στην ουσια δεν θα ειναι σαν να εχεις τραβηξει χειροφερνο;

 

Μονο με μια μηχανή μπορω να δωσω καλο παραδειγμα αν δεν εχει μπροστα καλο λαστιχο θα φας τα μουτρα σου, το πισω σε βοηθα στην πρόσφυση για τις στροφες, αλλα σε ενα γρηγορο φρεναρισμα ο μπροστινος τροχος παιζει πολυ κυριω ρολο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 αν δεν εχει μπροστα καλο λαστιχο θα φας τα μουτρα σου, το πισω σε βοηθα στην πρόσφυση για τις στροφες, αλλα σε ενα γρηγορο φρεναρισμα ο μπροστινος τροχος παιζει πολυ κυριω ρολο

 

Αυτή την λογική υποστηρίζω και εγώ. Και επιπλέον, μήπως η πρόσφυση του πίσω μέρους χάνεται σε ταχύτητες που παραβιάζουν τον ΚΟΚ ; Αν όχι , ποιές είναι η επικίνδυνες συνθήκες ολισθηρότητας; Απότομο φρενάρισμα σε βρεγμένη άσφαλτο-γυαλί σε στροφή; Ναι, σωστά.  Αλλά πρακτικά όταν κάποιος σκοπεύει να οδηγήσει προσεκτικά και ίσως μόνο εντός πόλης, τί θα χρειαστεί να κάνει στα πρώτα 5 λεπτά οδήγησης; Μάλλον να φρενάρει απότομα. Άρα θα χρειαστεί το άνω του 65% ποσοστού επιβράδυνσης που θα του προσφέρουν οι έμπροσθεν τροχοί.  

Προσπαθώ να κατανοήσω στην λογική των κατασκευαστών ελαστικών. Κάποια περισσότερα στοιχεία αν βρίσκαμε ίσως...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή την λογική υποστηρίζω και εγώ. Και επιπλέον, μήπως η πρόσφυση του πίσω μέρους χάνεται σε ταχύτητες που παραβιάζουν τον ΚΟΚ ; Αν όχι , ποιές είναι η επικίνδυνες συνθήκες ολισθηρότητας; Απότομο φρενάρισμα σε βρεγμένη άσφαλτο-γυαλί σε στροφή; Ναι, σωστά.  Αλλά πρακτικά όταν κάποιος σκοπεύει να οδηγήσει προσεκτικά και ίσως μόνο εντός πόλης, τί θα χρειαστεί να κάνει στα πρώτα 5 λεπτά οδήγησης; Μάλλον να φρενάρει απότομα. Άρα θα χρειαστεί το άνω του 65% ποσοστού επιβράδυνσης που θα του προσφέρουν οι έμπροσθεν τροχοί.  

Προσπαθώ να κατανοήσω στην λογική των κατασκευαστών ελαστικών. Κάποια περισσότερα στοιχεία αν βρίσκαμε ίσως...

Με την ίδια λογική που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων τα φτιάχνουν υποστροφικά, γιατί ο μέσος οδηγός μπορεί να ελέγξει ευκολότερα την υποστροφή παρά την υπερστροφή. Έτσι και με τα λάστιχα, τα πιο καινούργια/τα πιο καλύτερα πίσω για να μην γίνει το αυτοκίνητο υπερστροφικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους, έχω ένα Opel Corsa D Sport (1.4 90HP) και ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών.

 

Αυτή τη στιγμή φοράει 195/55/16 όπου είναι και η μαμά διάσταση του και σκέφτομαι να μεταβώ σε 205/50/16 ή σε 205/55/16.

Γιατί να το κάνεις αυτό θα με ρωτήσετε... Γιατί η διαφορά στα χρήματα είναι πάνω από 50€ για την τετράδα στο ίδιο σετ και επίσης σκέφτομαι ότι το αυτοκίνητο θα πατάει λίγο καλύτερα στο δρόμο.

 

Ποια η γνώμη σας, από πλευρά ασφάλειας / προδιαγραφών μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο; Στο εγχειρίδιο δε βρήκα κάτι ουσιαστικό για το αν μπορεί το αυτοκίνητο να πάρει 205 αλλά στο internet που έψαξα η διαστάσεις της ζάντας έχουν προτεινόμενα τα 195 και max τα 205. Επίσης θεωρείτε ότι είναι καλύτερα να μην αλλάξω διάσταση δεδομένου την οικονομική διαφορά (~50€ στην τετράδα) μεταξύ των 195 & 205;

 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους, έχω ένα Opel Corsa D Sport (1.4 90HP) και ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών.

 

Αυτή τη στιγμή φοράει 195/55/16 όπου είναι και η μαμά διάσταση του και σκέφτομαι να μεταβώ σε 205/50/16 ή σε 205/55/16.

Γιατί να το κάνεις αυτό θα με ρωτήσετε... Γιατί η διαφορά στα χρήματα είναι πάνω από 50€ για την τετράδα στο ίδιο σετ και επίσης σκέφτομαι ότι το αυτοκίνητο θα πατάει λίγο καλύτερα στο δρόμο.

 

Ποια η γνώμη σας, από πλευρά ασφάλειας / προδιαγραφών μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο; Στο εγχειρίδιο δε βρήκα κάτι ουσιαστικό για το αν μπορεί το αυτοκίνητο να πάρει 205 αλλά στο internet που έψαξα η διαστάσεις της ζάντας έχουν προτεινόμενα τα 195 και max τα 205. Επίσης θεωρείτε ότι είναι καλύτερα να μην αλλάξω διάσταση δεδομένου την οικονομική διαφορά (~50€ στην τετράδα) μεταξύ των 195 & 205;

 

Ευχαριστώ!

Ότι προτείνει ο  κατασκευαστής σε διαστάσεις θα βάλεις για το δικό σου καλό ! Οτιδήποτε άλλο αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου με θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα (το τι ισχύει απο τα 2 είναι μια ολοκληρη επιστήμη και ερευνα πολλών παραμέτρων)

Mερικές πληροφορίες που βρήκα:

 

Υπάρχει επίπτωση στα αντιολισθητικά συστήματα πέδησης (ABS), (ESP) από την αλλαγή διάστασης ελαστικών;

Αν το όχημα διαθέτει αντιολισθητικό σύστημα πέδησης και σύστημα αντιολίσθησης θα πρέπει να προσέξετε το μέγεθος των ελαστικών κατά την αλλαγή των ελαστικών και να βεβαιωθείτε ότι η περιφέρεια κύλισης είναι η ίδια. Εάν υπάρχει μεγάλη απόκλιση μπορούν να εμφανιστούν βλάβες στα συστήματα. Για τον λόγο αυτό χρειάζεται να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό.

 

 

Μichelin site :

 

Η αλλαγή διάστασης ελαστικών, μπρεί να αυξήσει την επιφάνεια γόμας που είναι σε επαφή με το έδαφος. Να έχει αποτελέσματα πάνω στην καλύτερη ανταπόκριση στο τιμόνι, με ακριβέστερη οδική συμπεριφορά στις στροφές. Ακόμη, ένα σετ ελαστικών με χαμηλό προφίλ και περιορισμένα πλευρά, μολονότι μπορεί να φαίνεται καλύτερο, γενικά έχει ως αποτέλεσμα πιο "σκληρή" οδήγηση. Και περισσότερες ανωμαλίες της επιφάνειας του δρόμου θα γίνονται αισθητές. Επίσης έχει επίπτωση στο φρενάρισμα, στις μηχανικές επιδόσεις, στην κατανάλωση καυσίμων και ούτω καθ' εξής.  Για τη δική σας ασφάλεια, παραμείνετε προσκολλημένοι όσο πλησιέστερα γίνεται προς την εξωτερική διάμετρο των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης. Σκεφτείτε ν' αλλάξετε τη ζάντα σας για να διατηρήσετε την άριστη ποιότητα οδήγησης. Συνιστούμε, όταν σκέπτεστε μια αλλαγή στη διάσταση ελαστικού, να συμβουλεύεστε έναν ειδικό.

 

 

 

 

Σας συμβουλεύουμε να ακολουθείτε πάντα την διάσταση καθώς και τις εναλλακτικές διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής, για τον κάθε τύπο αυτοκινήτου. Διαφορετική διάσταση ελαστικού μπορεί να προκαλέσει προβλήματα ή αλλαγή στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

 

 

Τέλος αν ανοίξεις manual Αυοτκινήτου το λέει ξεκάθαρα να βάζουμε μόνο την διάσταση που προτείνει ο κατασκευαστής .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αυτά που λες τα γνωρίζω. Έχω ψάξει όσο δε πάει το ιντερνετ και η απόκλιση είναι μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια που προτείνουν οι κατασκευαστές (κάτω από 3-4% δηλαδή, 1 και κάτι είναι). Προφανώς και θα είναι καλύτερα η μαμά διαστάση 195/55/16 δηλαδή αλλά όπως προείπα η διαφορά είναι 80€ για τα Goodyear EfficientGrip Performance για παράδειγμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εδω να τονισω επειδη αλλαξα διασταση απο 29" σε 33" αλλαξε η συμπεριφορα του abs με αποτελεσμα να ενεργοποιειται ποιο ευκολα και σε μικροτερη ταχυτητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εδω να τονισω επειδη αλλαξα διασταση απο 29" σε 33" αλλαξε η συμπεριφορα του abs με αποτελεσμα να ενεργοποιειται ποιο ευκολα και σε μικροτερη ταχυτητα

29 " σε 33" ???????? Ενεργοποιείται ευκολότερα και σε μικρότερη ταχύτητα ??? Τι θες να πεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο 245/70/16 σε 265/75/16 πειρπου 32.5"

 

ακομα και με 30-40 χαω με λιγο αποτομο πατημα ενεργοποιειται, πριν δεν το εκανε αυτο

Η ποσοστιαία μεταβολή είναι 6.77%. Δηλαδή το διπλάσιο περίπου από ότι συνιστούν. Εγώ μιλάω της τάξης του -1.5%, +1.5%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ποσοστιαία μεταβολή είναι 6.77%. Δηλαδή το διπλάσιο περίπου από ότι συνιστούν. Εγώ μιλάω της τάξης του -1.5%, +1.5%.

με +-1% δεν θα εχεις κανενα προβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διάσταση πού φοράς τώρα εχει συνολική διάμετρο 620,9mm.Η διάσταση 205/50/16 έχει συνολική διάμετρο 611,4 mm.Δηλαδή -9,5 mm.Η διάσταση 205/55/16 έχει συνολική διάμετρο 631,9 mm.Δηλαδή +11 mm.Η απόκλιση στήν διάμετρο τών ελαστικών πού δίνουν οι κατασκευαστές δέν είναι σέ ποσοστό επί τής %,αλλά σέ απόλυτα μεγέθη + ή - 10 mm.Η διάσταση 205/50/16 είναι νομίζω ακριβότερη από τήν διάσταση πού φοράς τώρα,όπως καί από τήν 205/55/16.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διάσταση πού φοράς τώρα εχει συνολική διάμετρο 620,9mm.Η διάσταση 205/50/16 έχει συνολική διάμετρο 611,4 mm.Δηλαδή -9,5 mm.Η διάσταση 205/55/16 έχει συνολική διάμετρο 631,9 mm.Δηλαδή +11 mm.Η απόκλιση στήν διάμετρο τών ελαστικών πού δίνουν οι κατασκευαστές δέν είναι σέ ποσοστό επί τής %,αλλά σέ απόλυτα μεγέθη + ή - 10 mm.Η διάσταση 205/50/16 είναι νομίζω ακριβότερη από τήν διάσταση πού φοράς τώρα,όπως καί από τήν 205/55/16.

Καλησπέρα, δε το γνώριζα αυτό. Εγώ πάντως έβγαλα τα ποσοστά με εφαρμογές που υπάρχουν στο ιντερνετ γι αυτό το λόγο.

 

Μιας και σε βλέπω και γνωρίζεις, να μεταβώ σε 205 δεδομένου πάντα την οικονομική τους διαφορά με τα 195 ή όχι.

Προφανώς και η καλύτερη λύση είναι τα 195 αλλά όπως προείπα η διαφορά είναι 80€ στη τετράδα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...