Προς το περιεχόμενο

Editorial: Σαν να έχουμε υπερεκτιμήσει τα γραφικά, δεν νομίζετε;


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά είναι απλά τα πράγματα.

 

Παλιότερα, οι εταιρείες ΔΕΝ είχαν την τεχνολογία να παράγουν ένα παιχνίδι με τα φοβερά γραφικά, έτσι ώστε να τραβήξουν τα βλέμματα του καταναλωτή. Έπρεπε με ΚΑΠΟΙΟΝ τρόπο όμως να τραβήξουν το ενδιαφέρον του "πελάτη". Ο μοναδικός τρόπος που είχαν λοιπών ήταν το Gameplay. Για να πουλήσει ένα παιχνίδι λοιπών, θα έπρεπε να έχει υπόβαθρο, βαθύ σενάριο, ατμόσφαιρα, gameplay!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ποιο Witcher 3, αυτό για το οποίο η master race (εν μέρει δικαίως) κλαίγεται από day one, επειδή άλλα γραφικά τους έταξαν και άλλα είδαν;

 

Τι να κάνουμε, μας χαντάκωσαν οι κονσόλες πάλι...

Και πάλι, τα γραφικά του Witcher 3 είναι κορυφαία. Δεν είναι απλώς high-res textures σε ένα στατικό κόσμο (όπως έχουμε δει σε άλλους τίτλους), αλλά έχουν μια ζωντάνια που σπάνια συναντάς. Ειδικά στα weather effects, σε μερικές φάσεις καθόμουν και χάζευα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά όσοι μιλάμε για gameplay δεν σημαίνει ότι δεν θέλουμε γραφικά ή ότι έχουμε κολλήσει στην pacman εποχή. Σαφώς κι ένα game πρέπει να μπορεί να σου προσφέρει το max γραφικών της εποχής. Δεν είπαμε ότι στο 2015 πρέπει να βγουν παιχνίδια με γραφικά 2000 (για όνομα...).

Απλά νομίζω ότι η διαφορά ενός game από ένα video είναι το gameplay.Όπως είπε κι ένας φίλος πιο πριν,αρκετοί θα καθίσουν να μετρήσουν το πόσα φύλλα έχει το χορταράκι και θα θεωρήσουν πιο σημαντικό αυτό από το story,την ατμόσφαιρα κτλ του παιχνιδιού. Ποια λοιπόν η διαφορά να κάνεις κριτική ένα game από ένα video; Μάλλον καμία.

Γενικότερα ένα σωστό game οφείλει να σου δίνει το max γραφικών με όσο το δυνατόν max gameplay. Αν υπάρχει μεγάλη δυσαναλογία μεταξύ αυτών,τότε μάλλον δεν μιλάμε για game.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθαρή απάντηση για τη σχέση gameplay / γραφικά είναι δύσκολο να βρει κανείς γιατί είναι καθαρά υποκειμενικό.

Μία λέξη μόνο, (ίσως μας δώσει μια εικόνα γι αυτή τη σχέση)

WoW. Ο Μητσοτάκης των games. 10 χρόνια διατηρώντας πάνω από 6 εκατομμύρια ενεργούς συνδρομητές. Το έχουν κράξει και το κράζουν για γραφικά , gameplay   , balance στα classes και χίλια άλλα τόσα, και μπορεί ακόμα και κρατιέται εκεί που είναι , που κατά τη γνώμη μου δεν μπόρεσε κανένα game να το  πετύχει σ αυτό το βαθμό.

Άρα δεν φτάνει μόνο το να έχεις καλά γραφικά, δεν φτάνει να έχεις μόνο καλό gameplay, ούτε απλά καλό intro για παράδειγμα ( ναι intro.... κάποτε κρίνανε τα παιχνίδια μόνο απ το intro) κτλπ. Μπορεί η Blizz να μη βρει ποτέ το balance στα classes αλλά μάλλον το χει βρει στα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα το παν για μενα σε ενα game ειναι το ποσο θα καταφαιρει να σε δεσει, οπως λεει και το αρθρο, με τον χαρακτηρα του παιχνιδιου. Παραδειγμα στο skyrim και στο witcher, ο τροπος που ανταποκρινετε ο χαρακτηρας με τα υπολυπα npc ειναι αθλιος για μενα. Το να παω να μηλαω σε ενα npc και να βγαζει πανω απο κεφαλι σαν τα κομικς τι λεει και εγω να εχω 3-4 μονολεκτικες επιλογες απαντησης "yes", "take me to jail", "i will", "no" κτλ δεν ειναι καθολου ριαλιστικο. Ενω τα γραφικα τους και ο χαρτης τους ειναι τελεια, εκει καπως το χανουν. Ας πουμε τωρα για παραδειγμα το assassins creed και το gta. Και αυτα εχουν επισης πολυ καλο μαπ και γραφικα , για τις εποχες κυκλωφοριας τους, ο τροπος που αλληλεπιδρα το βασικος χαρακτηρας με τα npc ειναι τελειoς για μενα. Τα cinematics σε βοηθανε να γνωρισεις καλυτερα τον χαρακτηρα και τους βοηθους του δειχνοτνας σου τα προσωπα τους απο πολλες οψεις με διαφορετικες σκιες ψηχολογιες, συναισθηματα και κινησεις. Θα σου δειξουν το ανχος το κλαμα την χαρα τον πονο κτλ. γενικα με περισσοτερη πικοιλια που στο απλο gaming δεν προκειτε να δεις ποτε. Στο skyrim και στο witcher απλα βλεπεις τον χαρακτηρα σου να μηλαει με npc τελειως τυπικα απροσωπα οτι και να γινει δεν νιοθει τιποτα σαν ρομποτ απλα στεκετε ορθιος. Γενικα απο τα games στα οποια λειπουν τα cinematics ειναι απρωσοπα και ψυχρα. Δεν σε βοηθανε να δεθεις με τον κοσμο και τα προσωπα στα οποια αλληλεπιδρας με αποτελεσμα σιγα σιγα να απομακρυνεσε απο το παιχνιδι αγνοωντας την εξεληξη του. Απλα φανταστητε λιγακι πως θα ηταν αν ειχε cinematics το skyrim πριν και μετα απο καθε αποστολη η και ενδιαμεσα οπως τα ac και τα gta.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα φανταστητε λιγακι πως θα ηταν αν ειχε cinematics το skyrim πριν και μετα απο καθε αποστολη η και ενδιαμεσα οπως τα ac και τα gta.

 

μωρέ θα τα έσπαγε, αλλά το παιχνίδι θα ήθελε ολόκληρο δίσκο μόνο για την πάρτη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα γραφικά, πέρα από το γεγονός ότι αποτελούν την κύρια "ατραξιόν" ενός παιχνιδιού, αποτελούν και ένα από τα πιο εξελίξιμα κομμάτια της βιομηχανίας. Είναι η βασική ένδειξη της τεχνολογικής επένδυσης που έχει γίνει στον εκάστοτε τίτλο, ιδιαίτερα αν "τρέχουν" ικανοποιητικά χωρίς υπερβολικές απαιτήσεις σε επεξεργαστική ισχύ. Αποτελούν επίσης τον ισχυρότερο παράγοντα ρεαλισμού, ειδικά σε συνάρτηση με τον ήχο.

Ο ρεαλισμός όμως δεν είναι πάντα ο σκοπός, καθώς μπορούμε να επικεντρωθούμε σε μια απλά αισθητικά ελκυστική εικόνα. Και τα δύο απαιτούν σκληρή δουλειά από μέρους ενός επαγγελματία που λέγεται graphics engineer.

Είναι κρίμα να ακυρώνουμε δεκαετίες δουλειάς και εξέλιξης στον τομέα υποβαθμίζοντας τη σημασία των γραφικών, είτε ρεαλιστικών είτε όχι, χωρίς να λέω ότι ο άρθρο έχει τέτοια πρόθεση.

μα δεν ακυρωνει κανεις οτι ειναι δυσκολη δουλεια αλλα οτι εν τελει σε ενα παιχνιδι δε σου μενουν τα γραφικα το skyrim πχ ειναι game που αν εβγαινε και σημερα θα τα εσπαγε σε πωλησεις ακομα και σημερα.Εγω προσωπικα βλεπω αυτη τη βλακεια με τα γραφικα οτι απλα ειναι το ευκολο για να υπαρξει κερδοφορια σε gpu ram ssd και ξερω εγω τι αλλο,ειλικρινα ομως τα γραφικα ειναι τελευταια το diablo 3 ας πουμε βγηκε σουπα λογω γραφικων?Οχι.Αλλα τωρα ας μου πει καποιος πx αν εχεις το pro 14 με το 15 τι διαολο διαφορετικο θα δεις,σου μιλαει καποιος που επαιζε απο το iss deluxe στο snes,απλα με το προσχημα των γραφικων θεωρω οτι και καλα πλασαρονται νεοι τιτλοι,εγω προσωπικα θα σου πω προτιμω το tenchu στο psone απο το shadow of mordorπου σιγα το game παροχυμενο και με γραφικαρες δε διαφωνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το σινεματικ για μενα ειναι οτι ειναι το σεναριο για τις τσοντες , 

 

γενικα δε ειμαι gamer αλλα πχ το assasins 2 θυμαμαι τα σπαγε, οταν πηγα να δοκιμασω το 3 εβλεπα απλα βιντεο κ που κ που με αφηνε να πατησω κ κανενα κουμπι.

 

δεν ειναι τα γραφικα προβλημα ειναι αυτο που πραγματικα σου δινει να παιξεις το προβλημα ,δε θελω να το πω gameplay ειναι πολυ περισσοτερα . μπορει κατι πχ το τετρις η το candycrash μονο κ μονο επειδη ειναι εξυπνο να τα σπαει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το fifa 16 εχει καλυτερα γραφικα απο το pes2016. αλλα το gameplay δεν με κανει να θελω να ασχοληθω μαζι του. σε αντιθεση με το pro με κανει να θελω να παιξω μερικα ματς. επισης τα γραφικα των games κατα την αποψη μου θα επρεπε πλεον να ειναι 100 σαν πραγματικοτητα. αλλα ακομα δεν το εχουν καταφερει σε καποιο game και φυσικα το κανουν για ευνοητους λογους. την τεχνολογια την εχουν εδω και 10ετιες για απολυτα γραφικα. αλλα αν την βγαζαν απο τοτε τωρα ολοι θα ειχαν βαρεθει τα games..ολα πλασαρονται στο σωστο timing. ολα τα μεγαλα κεφαλια ξερουν πολυ καλα την δουλεια τους και ποτε πρεπει να δωσουν κατι new στον κοσμο...εμεις απλα περιμενουμε σαν τα προβατα...καποτε ολοι θα παιζουν παλι 8bit παιχνιδια.....και δεν ειναι πολυ μακρια αυτο.

Ναι εδώ και δεκαετίες, το πέτυχες...τι άλλα κουφά θα ακούσουμε εδώ μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το fifa 16 εχει καλυτερα γραφικα απο το pes2016. αλλα το gameplay δεν με κανει να θελω να ασχοληθω μαζι του. σε αντιθεση με το pro με κανει να θελω να παιξω μερικα ματς. επισης τα γραφικα των games κατα την αποψη μου θα επρεπε πλεον να ειναι 100 σαν πραγματικοτητα. αλλα ακομα δεν το εχουν καταφερει σε καποιο game και φυσικα το κανουν για ευνοητους λογους. την τεχνολογια την εχουν εδω και 10ετιες για απολυτα γραφικα. αλλα αν την βγαζαν απο τοτε τωρα ολοι θα ειχαν βαρεθει τα games..ολα πλασαρονται στο σωστο timing. ολα τα μεγαλα κεφαλια ξερουν πολυ καλα την δουλεια τους και ποτε πρεπει να δωσουν κατι new στον κοσμο...εμεις απλα περιμενουμε σαν τα προβατα...καποτε ολοι θα παιζουν παλι 8bit παιχνιδια.....και δεν ειναι πολυ μακρια αυτο.

 

Δεν είναι καθόλου έτσι. Η τεχνολογία εξελίσσεται και αυτό γίνεται με γεωμετρική πρόοδο λόγω αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών. Σήμερα υπάρχει η τεχνολογία για σχεδόν αληθοφανή γραφικά. Δεν περισσεύουν σε κανένα όμως 10000 ευρώ μόνο για πολλαπλές κάρτες γραφικών. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πέσει το κόστος παραγωγής και σιγά σιγά να γίνει εμπορική και προσιτή αυτή η επεξεργαστική δύναμη στο κοινό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουδέποτε με ενδιέφεραν τα γραφικά - και είμαι... του χώρου (designer σε εταιρεία gaming developing!!!).

Σαφέστατα τα γραφικά (ο τομέας μου) είναι το ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ τον χρήστη, κακά τα ψέμματα. Ένα φοβερό app icon, μερικές πολύ καλές "πιασάρικες" app screens... και έχεις μπόλικα downloads στο App store στο δευτερόλεπτο.
Και το... ΜΕΤΑ; Οκ, το κατεβάζουν. ΚΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ "ΜΑΠΑ" το παιχνίδι; Το... απεγκαθιστούν στο δευτερόλεπτο, όπως κάνω άλλωστε κι εγώ!

Για μένα, παιχνίδι δίχως ΠΛΟΚΗ/ΣΕΝΑΡΙΟ, δίχως καλό gameplay, δίχως "A.I.", δίχως ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ (να σε "κρατάει" καιρό)...
...δεν είναι καλό παιχνίδι.

ΟΜΩΣ... αυτό δεν σημαίνει ότι αν δεν έχει τα παραπάνω και έχει ΜΟΝΟ καλά γραφικά και καλό ήχο... δεν θα γίνει σούπερ επιτυχία! Γιατί; Πολύ απλά, η επιτυχία είναι τελείως ταυτόσημη ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ! Αν οι χρήστες είναι "επίπεδοι" και τους αρέσει πχ. να παίζουν ένα φοβερό (σε εμφάνιση) First Person που είναι ΤΕΛΕΙΩΣ "ΦΛΑΤ" ΟΜΩΣ... τελικά... αυτό το παιχνίδι θα κάνει πάταγο.

Πχ. είμαι φανατικός λάτρης του StarWars. Όταν είδα τρέιλερς και γενικά βίντεο αυτού του τίτλου που βγαίνει τώρα, είπα... "Θεέ μου, τί παιχνιδάρα θα 'ναι αυτή!"
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ SINGLE CAMPAIGN και απλά... γίνεσαι "spawn" και... σκοτώνεις ασταμάτητα ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ ("τζερτζελές" να γίνεται")... απογοητεύτηκα πλήρως και το 'βγαλα τον τίτλο τελείως απ' την λίστα μου.
Αν πχ. το GTA 5 ήταν ένα παιχνίδι "κάνω τσάρκα γύρω-γύρω στην πόλη και τα μαμάω όλα", ΔΙΧΩΣ ΥΠΟΘΕΣΗ, δεν θα ασχολούμουν καθόλου με τον τίτλο. Εντούτοις τώρα, το θεωρώ ένα απ' τα καλύτερα παιχνίδια μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα γραφικά είναι ένα μεγάλο plus όταν υπάρχουν, αλλά χωρίς σωστό gameplay και ένα στήσιμο (σενάριο για τα adventures πχ.) δεν πας πουθενά. 

 

Δεν θεωρώ τυχαίο ότι η "αγορά" των Abandonwares είναι τυχαία. Παιχνίδια που χωρίς απίστευτα γραφικά έχουν φανατικούς οπαδούς για δεκαετίες έχουν τα χαρακτηριστικά που ανέφερα. Τα γραφικά είναι απλά το περιτύλιγμα του δώρου... αν από μέσα έχεις άλλη μία γραβάτα, δεν πρόκειται να σε ενθουσιάσει το περιτύλιγμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγχαρητήρια για αυτό το εξαιρετικό άρθρο,συμφωνώ απόλυτα!

 

Αγαπημένο μου παιχνίδι,όλων των εποχών, το Wonder Boy in Monster Land!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...