Προς το περιεχόμενο

Editorial: Σαν να έχουμε υπερεκτιμήσει τα γραφικά, δεν νομίζετε;


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά τα γραφικά, αλλά ειναι το τελευταίο που κοιτάω σε ένα παιχνίδι. Πριν καμμία εβδομάδα μάλιστα τερμάτισα το Zelda:A link to the past. Μου πήρε κάνα 2μήνο με το χρόνο που (δεν) έχω πλέον, αλλα το κατα ευχαριστήθηκα. Σε αυτό το διάστημα έπαιξα και το The order στο ps4,γραφικαρες δε λέω.
Κι οποιος κατάλαβε , κατάλαβε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάτι δεν πάει καλά σε αυτή τη συζήτηση. Σχεδόν όλοι (για να μην πω σκέτο "όλοι") συμφωνούμε πως τα γραφικά δεν παίζουν το σπουδαιότερο ρόλο σε κανένα αξιοπρεπές παιχνίδι. Τότε γιατί γράφτηκε το άρθρο; Που είναι οι υπόλοιποι που κοιτάνε μόνο τα γραφικά και μας τρελαίνουν στα διάφορα νήματα; Βλέπουν video του πίου-πως-τον-λένε ή/και τα νέα specs της nvidia GTX1080; Αναβαθμίζουν τα μετροπρογράμματά τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε καλα τωρα.Μην γινουμε και νεκροφιλοι. Και εγω νοσταλγω τα μηχανικα τιμονια και τα καρπυρατερ στα αυτοκινητα και δηθεν τα παλια αυτοκινητα ειχαν χαρακτηρα, αισθημα κ.α αλλα παμε μπροστα.Κορυφαια γραφικα δεν σημαινει και κακο gameplay, σημαινει κακος developer.Oπως και ο αλλος που φτιαχνει την παιχνιδαρα με το καλο gameplay με τον ωραιο κοσμο, αλλα με μηχανη γραφικων tetris.Aγορασε βρε μπαγλαμα μια καλη μηχανη.Αρνουμε να παιξω και τα μεν και τα δεν παιχνιδια,γιατι νομιζω οτι παιζουν με την νοημοσυνη μου.Οπως αρνουμε να παιξω και παιχνιδια που ειναι θεωβαρα απο τεχνικο τομεα, και τα ματακια μου δεν βλεπουν τιποτα.Αυτα παιζουν με την τσεπη μου.Εχω βαρεθει να βλεπω ολο και πιο πολυ μνημη-πιο δυνατο επεξεργαστη-καρτα γραφικων και παμε παλι απο την αρχη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από τόσα παιχνίδια υπερπαραγωγές που έχω παίξει τα τελευταία 3 χρόνια το μεγαλύτερο σκάλωμα το έφαγα με τα Shadowrun και το Pillars of Eternity.

Καλά τα γραφικά αλλά θέλουμε άλλα πράγματα για να κολλήσουμε με ένα παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όπως έχω πει πολλές φορές η gaming "παιδεία" πρέπει να ξεκινάει με gameplay και μηχανισμούς game design (και συγκεκριμένα με nintendo). Ενα παιχνίδι πρέπει πάντα και πάνω από όλα να είναι παιχνίδι. Δεν πρέπει να θυσιάζεται τίποτα από gameplay στο βωμό των γραφικών και της παρουσίασης. Δυστυχώς το 90% των παιχνιδιών σήμερα είναι περισσότερο βλέπε παρά παίζε. Προσωπικά θεωρώ ότι σοβαρό gameplay μπορούν να μας δώσουν (και δίνουν) γενικότερα Ιαπωνέζικα στούντιο. Σχεδόν πάντα το gameplay ορίζει το παιχνίδι τους και γι αυτό συχνά πυκνά πνίγονται στα review γιατί θυσιάζουν άλλα πράγματα (οθρά) στο βωμό του gameplay όσο γίνεται.

 

Τα western studios από την άλλη πουσάρουν πολύ τον τεχνικό τομέα αλλά με "εύκολο" τρόπο. Το εύκολο το εννοώ από την άποψη του μετρήσιμου μεγέθους. Το design και το σοβαρό gameplay απαιτεί ψυχικά χαρίσματα από τον κάθε δημιουργό και γι αυτό δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας. Από αυτήν την άποψη οι western devs έχουν πολύ χαμηλά τον πήχη και προσπαθούν να επικεντρωθούν στον "εύκολο" (λόγο μετρησιμότητας) τεχνικό τομέα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε θα το παρετε χαμπαρι οτι εμεις απλα ειμαστε νοσταλγοι μιας αλλης εποχης επειδη τη ζησαμε ετσι μεγαλώσαμε (35 ο ομιλων) νομιζετε ότι αν εισασταν 16 η 10 χρονων και ξεκινουσατε τωρα θα παιζατε μαριο στο νες ? ενας φιλος πιο πανω εγραψε για max payne , far cry ,ktrl στην εποχη τους αυτά τα παιχνίδια ειχαν τα καλυτερα γραφικα , θυμαμαι φιλους να φτιαχνουν κατι τερατα πισι για far cry .ξεχναμε επισης το πιο βασικο εχουμε τη ρετσινια των γενεων που ειδαμε τα video games να αναπτυσσονται μαζι με μας γι αυτό και μας χαλαει η οποιαδήποτε επαναληψη η στασιμοτητα . η αληθεια ιεναι ότι βγαινουν καλα παιχνίδια , απλα φαινονται πιο λιγα γιατι η ποσοτικη παραγωγη των video games είναι τεραστια σε σχεση με παλια  και πρεπει καποιος να ψαξει συμφωνα με τα γουστα του εγω πχ ειχα κολημα πιτσιρικας με adventures θα μπορουσα να πω ότι δεν βγαινουν πλεον τετοια παιχνίδια όπως παλια και όμως αν ψαξεις βρίσκεις μη ξεχνατε ότι για πολλοθς οι χρωνιες 2012 -2013 ηταν από τις πολύ καλες για τους gamers βγηκαν παιχνιδαρες . σκεφτείτε μονο τι θα λενε τα ραμολι του μέλλοντος αν τα παιχνίδια φτασουν να είναι εικονικα να μην χρειαζονται χειριστήρια και απλα προβαλονται μπροστα σου σαν ολογραμματα , '' ω ρε φιλε τι ωραια που παιζαμε τοτε θυμασαι κατι call of duty uncharted kai λοιπα που επερνες το ανθρωπακι σκαρφαλονες και εκανες πιου  πιου τους κακους'' το πρόβλημα για μενα είναι στις εταιρειες  του gaming και μονο καθως εχουν βαλθει ότι και να αγοραζω με τα λεφτα μου να ανηκει παλι  σε αυτους  για να μη πω για τους πισαδες  που φαγανε στη μαπα το στεαμ που αντι να το μποικοταρουν το εχουν κανει αβαβα και κατηγορουν τους κονσολαδες ως θυματα !!! αυτά τα ολιγα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε καλα τωρα.Μην γινουμε και νεκροφιλοι. Και εγω νοσταλγω τα μηχανικα τιμονια και τα καρπυρατερ στα αυτοκινητα και δηθεν τα παλια αυτοκινητα ειχαν χαρακτηρα, αισθημα κ.α αλλα παμε μπροστα.Κορυφαια γραφικα δεν σημαινει και κακο gameplay, σημαινει κακος developer.Oπως και ο αλλος που φτιαχνει την παιχνιδαρα με το καλο gameplay με τον ωραιο κοσμο, αλλα με μηχανη γραφικων tetris.Aγορασε βρε μπαγλαμα μια καλη μηχανη.Αρνουμε να παιξω και τα μεν και τα δεν παιχνιδια,γιατι νομιζω οτι παιζουν με την νοημοσυνη μου.Οπως αρνουμε να παιξω και παιχνιδια που ειναι θεωβαρα απο τεχνικο τομεα, και τα ματακια μου δεν βλεπουν τιποτα.Αυτα παιζουν με την τσεπη μου.Εχω βαρεθει να βλεπω ολο και πιο πολυ μνημη-πιο δυνατο επεξεργαστη-καρτα γραφικων και παμε παλι απο την αρχη.

Νομίζω ότι τα είπες πολύ σωστά!

Αν και πριν αναφέρθηκα κυρίως στο θέμα του gameplay είπα ότι ένα σωστό game πρέπει να κρατάει μια ισορροπία ανάμεσα σε γραφικά και gameplay.Πολύ σωστή η τοποθέτηση σου και στο θέμα του developer και των engine!

Δεν θα ξεχάσω που πριν σκάσει η απίστευτη cryengine με το crysis όλοι βάζανε την φοβερή για την εποχή unreale engine η οποία όμως είχε γίνει βαρετή μέχρι αηδίας,και λίγο πολύ τα παιχνίδια είχαν το ίδιο μονόχνοτο μοτίβο άσχετα αν το gameplay ήταν το κάτι άλλο. Εκεί πάτησε η cryengine κι άνοιξε -κατά την άποψη μου- τη νέα εποχή γραφικών,όπου τρέχαμε όλοι να αναβαθμίσουμε τα pc μας.Τρελά λεφτά πετάξαμε τότε στα διάφορα eshops για cpu,κάρτες κτλ...ήταν και καλές οι εποχές τότε από οικονομική πλευρά... 

Τώρα με ενοχλεί το game που θα βάλω για να χαλαρώσω -στον ελάχιστο πλέον ελεύθερο χρόνο που έχω- να μου ζητάει της Παναγιάς τα μάτια για να τρέξει (6 giga ram min μου ζητούσε το άλλο) και στην τελική αντί για story,πλοκή,ατμόσφαιρα κτλ να καταλήγω να βλέπω 10-15 βίντεο. Εγώ μωρέ θέλω να παίρνω το AK να βάζω godmode και να ανοίγω αμέτρητες πίστες με το δωμάτιο να θυμίζει εμπόλεμη ζώνη,με σοβαρά αλλά όχι μέχρι αηδίας γραφικά και physics.

Ισορροπία σε όλα είναι λοιπόν το μυστικό για ένα καλό απολαυστικό game.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε θα το παρετε χαμπαρι οτι εμεις απλα ειμαστε νοσταλγοι μιας αλλης εποχης επειδη τη ζησαμε ετσι μεγαλώσαμε (35 ο ομιλων) νομιζετε ότι αν εισασταν 16 η 10 χρονων και ξεκινουσατε τωρα θα παιζατε μαριο στο νες ? ενας φιλος πιο πανω εγραψε για max payne , far cry ,ktrl στην εποχη τους αυτά τα παιχνίδια ειχαν τα καλυτερα γραφικα , θυμαμαι φιλους να φτιαχνουν κατι τερατα πισι για far cry .ξεχναμε επισης το πιο βασικο εχουμε τη ρετσινια των γενεων που ειδαμε τα video games να αναπτυσσονται μαζι με μας γι αυτό και μας χαλαει η οποιαδήποτε επαναληψη η στασιμοτητα . η αληθεια ιεναι ότι βγαινουν καλα παιχνίδια , απλα φαινονται πιο λιγα γιατι η ποσοτικη παραγωγη των video games είναι τεραστια σε σχεση με παλια  και πρεπει καποιος να ψαξει συμφωνα με τα γουστα του εγω πχ ειχα κολημα πιτσιρικας με adventures θα μπορουσα να πω ότι δεν βγαινουν πλεον τετοια παιχνίδια όπως παλια και όμως αν ψαξεις βρίσκεις μη ξεχνατε ότι για πολλοθς οι χρωνιες 2012 -2013 ηταν από τις πολύ καλες για τους gamers βγηκαν παιχνιδαρες . σκεφτείτε μονο τι θα λενε τα ραμολι του μέλλοντος αν τα παιχνίδια φτασουν να είναι εικονικα να μην χρειαζονται χειριστήρια και απλα προβαλονται μπροστα σου σαν ολογραμματα , '' ω ρε φιλε τι ωραια που παιζαμε τοτε θυμασαι κατι call of duty uncharted kai λοιπα που επερνες το ανθρωπακι σκαρφαλονες και εκανες πιου  πιου τους κακους'' το πρόβλημα για μενα είναι στις εταιρειες  του gaming και μονο καθως εχουν βαλθει ότι και να αγοραζω με τα λεφτα μου να ανηκει παλι  σε αυτους  για να μη πω για τους πισαδες  που φαγανε στη μαπα το στεαμ που αντι να το μποικοταρουν το εχουν κανει αβαβα και κατηγορουν τους κονσολαδες ως θυματα !!! αυτά τα ολιγα

Νοσταλγία ότι αφορά το gameplay ναι υπάρχει.33 ετών είμαι,αλλά σίγουρα που να με πλήρωνες,αυτή τη στιγμή δεν θα έβαζα ούτε κατά διάνοια στο pc μου για να παίξω το farcry ή το maxpayne. Ούτε κατά διάνοια όμως!

Και δεν νομίζω ότι με το να ζητάω περισσότερο gameplay με κάνει "παππού" μια κι όπως είπα θεωρώ εξίσου σημαντικά και τα γραφικά.

Για τελευταία φορά θα πω λοιπόν-όπως και ο φίλος πιο πάνω- ότι game ΔΕΝ κάνεις ΜΟΝΟ με γραφικά ή ΜΟΝΟ με gameplay,χρειάζεται η σωστή χημεία μεταξύ τους.

Φιλικά πάντα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να πιάνετε τα άκρα. Προφανώς και ένα καλό game πρέπει να έχει όσο το δυνατόν ισορροπία ανάμεσα σε ένα μάτσο στοιχεία: gameplay, χειρισμό, δυσκολία, learning curve, διαλόγους, ατμόσφαιρα, σενάριο, μουσική/ηχητικά εφέ, online και γραφικά. Το άρθρο δεν μιλάει για αυτή την περίπτωση.

 

Μιλάει αποκλειστικά για όσους θεωρούν πως γραφικά > all.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοείται αυτό φιλε  j11h ισορροπια σε όλα απλα αυθτο που θεωρεις εσυ αξιομνημονευτο  από το παρελθον σου είναι αυτό που ζουνε σημερα οι πιτσιρικάδες και θα το θυμούνται σατο μελλον αυτό προσπαθω να πω και επειδή θελω να πεταξω και μια πινεζα ετσι για τους απανταχου gamers , δεν ειδα κανεναν να κανει μποικαταζ σε καμια ubi με τα bugw  και τη βιομηχανια της επαναληψης κάθε 6 μηνες η σε καμια activ  με cod να αρχιζουν λιγο να την ακουνε me ta dlc το ευκολο κερδος ktl και δεν μιλαω για ελλαδα μονο ετσι είναι αυτό που λενε ολοι,κάθε χρονια θελουμε κατι ξεχωριστο όταν ερχετε το πατονουμε στις πωλήσεις και όταν η μαινστριμια παει συννεφο για το σιγουρο κερδος πηγαίνουμε κανουμε προπαραγγελιες ας δει καποιος από τα ματια μιας εταιριας τι θελει ο κοσμος δειτε τα 10 καλυτερα παιχνίδια σε πωλήσεις κάθε χρονο . ε γιατι να μηξ σε φλομωσει σε εφφε και fps αφου αυτό θελουν οι περισσοτεροι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοείται αυτό φιλε  j11h ισορροπια σε όλα απλα αυθτο που θεωρεις εσυ αξιομνημονευτο  από το παρελθον σου είναι αυτό που ζουνε σημερα οι πιτσιρικάδες και θα το θυμούνται σατο μελλον αυτό προσπαθω να πω και επειδή θελω να πεταξω και μια πινεζα ετσι για τους απανταχου gamers , δεν ειδα κανεναν να κανει μποικαταζ σε καμια ubi με τα bugw  και τη βιομηχανια της επαναληψης κάθε 6 μηνες η σε καμια activ  με cod να αρχιζουν λιγο να την ακουνε me ta dlc το ευκολο κερδος ktl και δεν μιλαω για ελλαδα μονο ετσι είναι αυτό που λενε ολοι,κάθε χρονια θελουμε κατι ξεχωριστο όταν ερχετε το πατονουμε στις πωλήσεις και όταν η μαινστριμια παει συννεφο για το σιγουρο κερδος πηγαίνουμε κανουμε προπαραγγελιες ας δει καποιος από τα ματια μιας εταιριας τι θελει ο κοσμος δειτε τα 10 καλυτερα παιχνίδια σε πωλήσεις κάθε χρονο . ε γιατι να μηξ σε φλομωσει σε εφφε και fps αφου αυτό θελουν οι περισσοτεροι

Δεν θα διαφωνήσω σε τίποτα από όσα είπες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να πιάνετε τα άκρα. Προφανώς και ένα καλό game πρέπει να έχει όσο το δυνατόν ισορροπία ανάμεσα σε ένα μάτσο στοιχεία: gameplay, χειρισμό, δυσκολία, learning curve, διαλόγους, ατμόσφαιρα, σενάριο, μουσική/ηχητικά εφέ, online και γραφικά. Το άρθρο δεν μιλάει για αυτή την περίπτωση.

 

Μιλάει αποκλειστικά για όσους θεωρούν πως γραφικά > all.

Το "all" έχει πολύ ψωμί για κουβέντα και γράψιμο.

Πάνω σε αυτό πολύ σωστά ανέφερε φίλος πιο πριν το παράδειγμα του wow. Ενα game με μέτρια γραφικά, το ίδιο gameplay αλλά άφησε και αφήνει (έτσι νομίζω τουλάχιστον, διορθώστε με αν κάνω λάθος) εποχή. Εκεί τι έχουμε λοιπόν; Έχουμε κάτι άλλο που τράβηξε μαζικά κόσμο και δεν ήταν άλλο από την δημιουργία μιας εικονικης ζωής εντός του game μεταξύ των παικτών.

Πολύς καμμενος κόσμος στο wow, με ζευγάρια να χωρίζουν, απολύσεις από δουλειές αλλά και προβλήματα υγείας σε χρήστες μετά από πολλές ώρες gaming με καφέ τσιγάρο ουίσκι. Κιτρινοι βγαινανε μωρέ από τα δωμάτια τους μετά από 20 ώρες gaming...με το ventrilo να έχει πάρει φωτιά και την χριστοπαναγια να πηγαίνει σύννεφο όλο το βράδυ.

Πολύ παράγοντες πρέπει να συζητηθούν πέρα από τα γραφικά ειδικά τώρα που το game περιλαμβάνει μέσα και την πραγματική ζωή του χρήστη-παίχτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, νομίζω το παράδειγμα του wow ήταν πάρα πολύ εύστοχο και ορθώς το αναφέρεις ξανά.. Αν και θίγει διαφορετικά ζητήματα, πολύ πιο σοβαρά από τα "σκέτα" γραφικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, νομίζω το παράδειγμα του wow ήταν πάρα πολύ εύστοχο και ορθώς το αναφέρεις ξανά.. Αν και θίγει διαφορετικά ζητήματα, πολύ πιο σοβαρά από τα "σκέτα" γραφικά.

Δεν είναι τυχαίο που πλέον άρθρα μιλάνε για την ψυχολογία ενός gamer...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...