Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Τα δυο αυτα προιοντα ειναι ιδια, μονο που πριν 2 βδομαδες ειχανε αλλη φωτογραφια.

Επισης αν προσεξεις τα Product Info ειναι διαφορετικα.

Σε άλλες παραγγελίες σου κάναν χάρη , τώρα όχι και στράβωσες!

Σε είχαν καλομάθει

ναι οκ μου εκαναν χαρη που παρεγγελνα Medium Και μου στελναν Large Extra Large και small

Kαι τωρα που Δεν μου κανουν ΤΗΝ ΧΑΡΗ (χααχαχαχ σοβαρα τωρα?) να μου στειλουν το σωστο προιον που παρηγγειλα στραβωσα...

Εχεις απολυτο δικιο.. Seems Legit

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

επιβεβαιωνω και εγω οτι το σπορτντιρεκτ καμια φορα στελνει το προιον σε ενα χρωμα που δε πουλαει και τοσο για διαφορους λογους (πχ γιατι το οραιο χρωμα εξαντληθηκε). μεχρι στιγμης μου εχει τυχει σε φτηνα προιοντα πχ καλτσες και δεν εχω κανει τιποτα για αυτο οπως πιστευω και οι περισσοτεροι που παραλαμβανουν κατι εντεχνα αλλαγμενο. δεν το εχω καθολου τυχαιο να κανουν oversell ενα προιον και να στελνουν κατι αλλο (πχ σε αλλο χρωμα) αν πουληθουν ολα και δε το εχουν βγαλει ακομα

Δημοσ.

επιβεβαιωνω και εγω οτι το σπορτντιρεκτ καμια φορα στελνει το προιον σε ενα χρωμα που δε πουλαει και τοσο για διαφορους λογους (πχ γιατι το οραιο χρωμα εξαντληθηκε). μεχρι στιγμης μου εχει τυχει σε φτηνα προιοντα πχ καλτσες και δεν εχω κανει τιποτα για αυτο οπως πιστευω και οι περισσοτεροι που παραλαμβανουν κατι εντεχνα αλλαγμενο. δεν το εχω καθολου τυχαιο να κανουν oversell ενα προιον και να στελνουν κατι αλλο (πχ σε αλλο χρωμα) αν πουληθουν ολα και δε το εχουν βγαλει ακομα

giphy.gif

Δημοσ.

Προσωπικά, αν κ άπειρες παραγγελίες , μου έχει τύχει μόνο ένα λάθος τους *μικρό* .

 

Αν όντως συμβαίνει όπως λέει ο TS , δεν ξέρω πώς μπορεί να το αποδείξει.

 

Μπορείς να δεις στο ιστορικό παραγγελίας, τί περιγραφή δίνει ? πχ σε ένα δικό μου λέει

Pierre Cardin Zip Gilet Mens

60921503350

Colour Black

Size Small

 

Άρα φαίνεται το χρώμα. Για δες.

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά, αν κ άπειρες παραγγελίες , μου έχει τύχει μόνο ένα λάθος τους *μικρό* .

 

Αν όντως συμβαίνει όπως λέει ο TS , δεν ξέρω πώς μπορεί να το αποδείξει.

 

Μπορείς να δεις στο ιστορικό παραγγελίας, τί περιγραφή δίνει ? πχ σε ένα δικό μου λέει

Pierre Cardin Zip Gilet Mens

60921503350

Colour Black

Size Small

 

Άρα φαίνεται το χρώμα. Για δες.

Δυστυχως προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι Ελεφαντας.

 

 

Αν και καποιος με γνωσεις web cache μπορει να καταλαβει τι θελω να πω με το βιντεο.

 

Επισης για να καταλαβουν καποιοι, δεν παριστανω τον τρελο ουτε θελω να βγαλω λεφτά απο κατι που εχω ηδη πληρωσει

αλλα καταλαβετε οτι οταν αγοραζετε κατι συγκεκριμενο για τον χ.ψ. λογο και σας στελνουν κατι εντελως διαφορετικο χωρις καμια προειδοποιηση δεν ειναι καθολου επαγγελματικο απο μια εταιρια τετοιου "μεγεθους" οπως υποστηριζουν καποιοι εδω.

 

Και οκ να πω οτι μου στειλαν λαθος μεγεθος οπως αλλες φορες να πω παει στο καλο.

Εδω ομως μιλαμε για εντελως διαφορετικο προιον βαζοντας το στην θεση του παλιου με το ιδιο ονομα λες και ειναι ιδια.

Δημοσ.

Τα δυο αυτα προιοντα ειναι ιδια, μονο που πριν 2 βδομαδες ειχανε αλλη φωτογραφια.

Επισης αν προσεξεις τα Product Info ειναι διαφορετικα.

ναι οκ μου εκαναν χαρη που παρεγγελνα Medium Και μου στελναν Large Extra Large και small

Kαι τωρα που Δεν μου κανουν ΤΗΝ ΧΑΡΗ (χααχαχαχ σοβαρα τωρα?) να μου στειλουν το σωστο προιον που παρηγγειλα στραβωσα...

Εχεις απολυτο δικιο.. Seems Legit

Έλεγα πως τυφλώθηκα.... αλλά όσο κι αν προσπαθώ, το product info το βλέπω το ίδιο.

 

Εκτός κι αν είμαι ήδη τυφλός !

  • Like 1
Δημοσ.

Στο ιστορικό της παραγγελίας σου, τί λέει?

 

Κάνε login κ δες εδώ https://www.sportsdirect.com/AccountInformation/OrderHistorySummary

 

Κάνε copy paste το προιόν όπως ακριβώς στο γράφει.

 

Επίσης , επειδή είμαστε άνθρωποι, μη αποκλείεις να έχεις κάνει λάθος.

Δεν λέω ότι δεν μπορεί να ειναι κ αλλιώς, απλά δεν μου έχει τύχει ποτέ αυτό που γράφεις ούτε σε κάποιον γνωστό μου.

 

Μόνο μια φορά , μου έστειλαν μποτάκια uk 9 αντί για 8, αλλά ήταν φανερό πως απλά είχαν βάλει λάθος αυτοκόλλητο 10934705_10205702346183160_960699112_n.j

 

Φυσικά μου έστειλαν τσάμπα τα σωστά μποτάκια.

Δημοσ.

Δυστυχως προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι Ελεφαντας.

 

 

Αν και καποιος με γνωσεις web cache μπορει να καταλαβει τι θελω να πω με το βιντεο.

Τι ακριβώς είναι οι γνώσεις web cache;

 

επίσης, σε τι επίπεδο αναφέρεσαι;

 

1. application level in memory caching, server disk caching, versioning,

2. ή caching μηχανών αναζήτησης;

 

Μάλλον το δεύτερο εννοείς, αλλά μην το γράφεις και συνέχεια γιατί δεν ψαρώνει κανείς.

 

 

Όσον αφορά το εν λόγω σάιτ, βλέπω ότι το ie μάλλον είναι european site (τιμές σε ευρώ), και το www σε λίρες.

Βλέπω όμως διαφορετικά friendly URLS (birdcrumbs) για το ίδιο προϊόν που σημαίνει ότι είναι διαφορετικά applications.

 

Μυρίζομαι migration εργασία ενημέρωσης από το ένα site στο άλλο (κάποιο από τα δύο έχει το main cms).

Δεν αποκλείεται να κάνανε λάθος στο άνοιγμα του κωδικού και να το διορθώσανε , αλλά να άργησε να πάει από το ένα στο άλλο.

Ο Χασάν που ανοίγει τους κωδικούς μάλλον τα μπέρδεψε!!

 

Νομίζω πάντως ότι με το order confirmation και το προϊόν που παρέλαβες μπορείς να αποδείξεις εύκολα το λάθος και να ζητήσεις αντικατάσταση.

Αν είναι τόσο λεβέντες που το προϊόν που παρέλαβες έχει λάθος κωδικό ετικέτας, τα έχουν κάνει σκ... από το εργοστάσιο.

 

Αν πάλι τα έχεις πάρει κρανίο και με το καλό αυτοί δεν ακούνε, κάνε dispute στο paypal. δεν θυμάμαι τα περιθώρια που έχεις, διάβασε τις σχετικές σελίδες μέσα από το σάιτ του paypal.

Δημοσ.

Τι ακριβώς είναι οι γνώσεις web cache;

 

επίσης, σε τι επίπεδο αναφέρεσαι;

 

1. application level in memory caching, server disk caching, versioning,

2. ή caching μηχανών αναζήτησης;

 

Μάλλον το δεύτερο εννοείς, αλλά μην το γράφεις και συνέχεια γιατί δεν ψαρώνει κανείς.

 

 

Όσον αφορά το εν λόγω σάιτ, βλέπω ότι το ie μάλλον είναι european site (τιμές σε ευρώ), και το www σε λίρες.

Βλέπω όμως διαφορετικά friendly URLS (birdcrumbs) για το ίδιο προϊόν που σημαίνει ότι είναι διαφορετικά applications.

 

Μυρίζομαι migration εργασία ενημέρωσης από το ένα site στο άλλο (κάποιο από τα δύο έχει το main cms).

Δεν αποκλείεται να κάνανε λάθος στο άνοιγμα του κωδικού και να το διορθώσανε , αλλά να άργησε να πάει από το ένα στο άλλο.

Ο Χασάν που ανοίγει τους κωδικούς μάλλον τα μπέρδεψε!!

 

Νομίζω πάντως ότι με το order confirmation και το προϊόν που παρέλαβες μπορείς να αποδείξεις εύκολα το λάθος και να ζητήσεις αντικατάσταση.

Αν είναι τόσο λεβέντες που το προϊόν που παρέλαβες έχει λάθος κωδικό ετικέτας, τα έχουν κάνει σκ... από το εργοστάσιο.

 

Αν πάλι τα έχεις πάρει κρανίο και με το καλό αυτοί δεν ακούνε, κάνε dispute στο paypal. δεν θυμάμαι τα περιθώρια που έχεις, διάβασε τις σχετικές σελίδες μέσα από το σάιτ του paypal.

Θα σταθω μονο στα 2 πραγματακια που εκανα Bold και τα υπολοιπα αυριο (σημερα το απογευμα δλδ :) )

application level in memory caching, server disk caching, versioning

αληθεια τωρα αν εγω αναφερω το web cache και καλα για να "ψαρωσει" καποιος (λες και ηρθα εδω για να ψαρωσω.) εσυ με τους παραπανω ορισμους τι ακριβως πας να κανεις που δεν υπαρχουν κιολας ετσι οπως τους γραφεις? (αληθεια εκλαψα απτα γελια οταν τους διαβασα)

Σαν ορισμος υπαρχει το Web cache και οποιος θελει μπορει να το ψαξει (https://en.wikipedia.org/wiki/Web_cache).Δηλαδη τι μου λες οτι δεν γινετε καποιος να εχει παραπανω γνωσεις στο web caching?

Η πολυ απλα το παραπανω το εγραψες και καλα για να ψαρωσεις εμενα και κατεληξε σε αποτυχια?

 

Αληθεια δεν μπορω να καταλαβω ποιο ειναι το προβλημα μερικων(δεν παει για τον kryfo), αν ειστε τιποτα μετοχοι,προεδροι,στελεχοι,δικηγοροι στην SportsDirect να το λετε τουλαχιστον να το ξερουμε. 

Έλεγα πως τυφλώθηκα.... αλλά όσο κι αν προσπαθώ, το product info το βλέπω το ίδιο.

 

Εκτός κι αν είμαι ήδη τυφλός !

 

Δηλαδη το product info σε αυτα τα δυο ειναι ιδια? :

http://www.insomnia.gr/topic/588790-απατη-απο-τα-sportsdirect/?p=54409987

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ στις φωτογραφίες που ανέβασες βλέπω πόρτα από τις διάφορες στους λεπτομέρειες ότι δύο χρώμα γράφουν και τα δύο πράσινο άσχετα με το ότι η φωτογραφία είναι γκρι. Οπότε Ίσως Εσύ να έκανες το λάθος βασιζόμενος στη φωτογραφία και όχι στο τι έγραφε

Δημοσ.

Προσωπικά το χρώμα το βλέπω να είναι απόχρωση του πράσινου και όχι γκρι.

Και εφόσον λέει πράσινο, πρέπει να ξέρεις πως τουλάχιστον θα σου έρθει απόχρωση του πράσινου.

 

Σε δική μου περίπτωση, αγοράζω Οκτώβριο κάτι μποτάκια μηχανής 'αδιάβροχα.'

Τέλος Νοεμβρίου με το που άρχισαν οι βροχές (κυκλοφορώ χειμώνα καλοκαίρι με τη μηχανή) γίνονται τα πόδια μου μούσκεμα.

Μπαίνω στο site του μαγαζιού να δω βλέπω ακόμη πως γράφει αδιάβροχα.

 

Τον καλώ στο τηλ. μου λέει θα το δω και θα σε καλέσω.

Μπαίνω μετά από μια ώρα και η λέξη αδιάβροχα λείπει.
Λέω τον ήπιαμε.

 

Παίρνω στο καπάκι τηλ. να τσακωθώ (όπως στο ανέκδοτο με το γρύλο :-D ) και μου λέει ' έχω κάνει λάθος, φέρνεις τα μποτάκια πίσω και παίρνεις με το ίδιο ποσό ότι άλλο θες... )

Τα μποτάκια τα πήρε πίσω (ενώ τα φορούσα ήδη 2 μήνες) και έδωσα κάτι € επιπλέον και πήρα μπότες.

 

Το εν λόγο κατάστημα είναι το http://www.motoraid.eu

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε και τους καλούς επαγγελματίες.

Δημοσ.

ρε φίλε κουβέντα να γίνεται μου φαίνεται είσαι.... τους μίλησες; ζήτησες προϊστάμενο; τι σου είπαν; αυτά και τέλος τώρα εδώ και όλους να τους πείσεις ότι έχεις δίκαιο 0 αξία έχει

 

Προσωπικά το χρώμα το βλέπω να είναι απόχρωση του πράσινου και όχι γκρι.

Και εφόσον λέει πράσινο, πρέπει να ξέρεις πως τουλάχιστον θα σου έρθει απόχρωση του πράσινου.

 

Σε δική μου περίπτωση, αγοράζω Οκτώβριο κάτι μποτάκια μηχανής 'αδιάβροχα.'

Τέλος Νοεμβρίου με το που άρχισαν οι βροχές (κυκλοφορώ χειμώνα καλοκαίρι με τη μηχανή) γίνονται τα πόδια μου μούσκεμα.

Μπαίνω στο site του μαγαζιού να δω βλέπω ακόμη πως γράφει αδιάβροχα.

 

Τον καλώ στο τηλ. μου λέει θα το δω και θα σε καλέσω.

Μπαίνω μετά από μια ώρα και η λέξη αδιάβροχα λείπει.
Λέω τον ήπιαμε.

 

Παίρνω στο καπάκι τηλ. να τσακωθώ (όπως στο ανέκδοτο με το γρύλο :-D ) και μου λέει ' έχω κάνει λάθος, φέρνεις τα μποτάκια πίσω και παίρνεις με το ίδιο ποσό ότι άλλο θες... )

Τα μποτάκια τα πήρε πίσω (ενώ τα φορούσα ήδη 2 μήνες) και έδωσα κάτι € επιπλέον και πήρα μπότες.

 

Το εν λόγο κατάστημα είναι το http://www.motoraid.eu

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε και τους καλούς επαγγελματίες.

Αφού έκανε λάθος τα μποτάκια γιατι στα ζήτησε πίσω τι να τα κάνει;

Αφού έκανε αυτός το λάθος δεν μπορεί να τα επιστρέψει στην εταιρία ως ελαττωματικά γιατι δεν έπρεπε να είναι αδιάβροχα αυτός έβαλε λάθος πληροφορία στην σελίδα...

Είδε ότι έχετε ίδιο νούμερα και είπε να τα φοράει αυτός απο εδώ και πέρα για να μειώσει την χασούρα του; :P

 


Τι ακριβώς είναι οι γνώσεις web cache;

επίσης, σε τι επίπεδο αναφέρεσαι;

1. application level in memory caching, server disk caching, versioning,
2. ή caching μηχανών αναζήτησης;

Μάλλον το δεύτερο εννοείς, αλλά μην το γράφεις και συνέχεια γιατί δεν ψαρώνει κανείς.


Όσον αφορά το εν λόγω σάιτ, βλέπω ότι το ie μάλλον είναι european site (τιμές σε ευρώ), και το www σε λίρες.
Βλέπω όμως διαφορετικά friendly URLS (birdcrumbs) για το ίδιο προϊόν που σημαίνει ότι είναι διαφορετικά applications.

Μυρίζομαι migration εργασία ενημέρωσης από το ένα site στο άλλο (κάποιο από τα δύο έχει το main cms).
Δεν αποκλείεται να κάνανε λάθος στο άνοιγμα του κωδικού και να το διορθώσανε , αλλά να άργησε να πάει από το ένα στο άλλο.
Ο Χασάν που ανοίγει τους κωδικούς μάλλον τα μπέρδεψε!!

Νομίζω πάντως ότι με το order confirmation και το προϊόν που παρέλαβες μπορείς να αποδείξεις εύκολα το λάθος και να ζητήσεις αντικατάσταση.
Αν είναι τόσο λεβέντες που το προϊόν που παρέλαβες έχει λάθος κωδικό ετικέτας, τα έχουν κάνει σκ... από το εργοστάσιο.

Αν πάλι τα έχεις πάρει κρανίο και με το καλό αυτοί δεν ακούνε, κάνε dispute στο paypal. δεν θυμάμαι τα περιθώρια που έχεις, διάβασε τις σχετικές σελίδες μέσα από το σάιτ του paypal.

μόνο ο κωδικός προϊόντος μετράει στο link και τα 2 τρέχουν απο τον ίδιο server και ποίημα του καβάφη να βάλεις ενδιάμεσα στο domain και στον κωδικό το ίδιο προϊόν θα σου εμφανίσει ή αν βάλεις σκέτο το domain και τον κωδικό αμέσως μετα..

έψαξα μερικούς κωδικούς +- απο τον κωδικό του συγκεκριμένου αλλά δεν έιχε πουθενά παρόμοιο προϊόν με αυτό που φαίνεται στο βίντεο...

μπορεί να το πωλούσαν παλαιότερα και να έτυχε να είχαν ίδιο κωδικό με αυτό που πουλάνε τώρα

Ο τύπος να το είχε κοζάρει με τον όpera ο opera να αποθήκευσε στην cache και εκεί να έγινε η ζημιά.

Δημοσ.
 

 

 

UPDATE:

Λοιπον  αφου τους εστειλα καμια 10αρα φωτογραφιες και το Video συνοδευομενα απο ενα ομορφο και ευγενικο κειμενακι,

παραδεχτηκαν εμεσως πλην σαφως οτι εχω δικιο, και οτι αφου εγινε η παραγγελια μου αλλαξε το προιον γιατι αυτο που ηθελα ειχε τελειωσει, βεβαια το φταιξιμο το ριξαν σε τεχνικο θεμα και οχι οτι απλα θελουν να πουλησουν. Οποτε κανονισαν να ερθει η DHL να παρει το προιον  και λογικα θα μου κανουν Refund.

 

 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...