Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για fiat stylo του 2004


splashboogie

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε υπερευχαριστω για την μαρτυρια σου. Το ερώτημα παραμένει, τώρα τη κάνω? Το fiat ξέρω οτι δεν είναι και εγγυηση, αλλά και 2500 δεν είναι κανα σοβαρο ποσο!! Ολα ειναι μια αναλογια του του τι εχεις τι δινεις. Ρωταω από εναλλακτικες τι παίζει ρε παιδια.. Πάλι ευχαριστω και εκτιμω την βοηθεια.

Κοίτα, το παλιό 1200άρι stilo έχει εμπορική αξία κάπου 1.500-1.800€. Οπότε το συγκεκριμένο εφόσον δεν έχει ελλείψεις, εφόσον έχει λίγα χιλιόμετρα και καλό εξοπλισμό, 2.500€ είναι κανονική τιμή και όχι ευκαιρία. Αν εσένα σε ικανοποιεί, πάρτο.

 

Από εναλλακτικές, τι να σου πούμε? Corolla πχ, μόνο που θα αναγκαστείς να πάρεις είτε αμάξι φορτωμένο με πάρα πολλά χιλιόμετρα, είτε 5 χρόνια παλαιότερο. Μπορείς να πάρεις και Getz.

το εσωτερικο σου κολλαει καθολου????

Ευτυχώς είναι μονίμως σε γκαράζ, δεν το τρώει ο ήλιος, και έτσι τα πλαστικά δεν έχουν ρευστοποιηθεί ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Fiat έχει την τάση να βγάζει ανά διαστήματα και μια αποτυχία. Το stilo ήταν άξιος συνεχιστής του πρώτου bravo στις βλάβες. Ωραίο εμφανισιακά αυτοκίνητο αλλά τα προβλήματα πολλά. Ήδη αναφέρθηκαν και από προσωπική εμπειρία. Για 60.000χλμ καλή είναι η τιμή του αλλά δεν ξέρω αν είναι γενικά καλή επιλογή ένα ζημιάρικο αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το έχουμε στην οικογένεια, οπότε έχω προσωπική άποψη για την αξιοπιστία του, δεν βασίζομαι σε φήμες. Stilo 2004(MY2003) 1.6 3d έκδοση dynamic. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2009 με 34.000km, και σήμερα έχει φτάσει τις 97.000. Η συντήρηση του και από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλά και από εμάς ήταν σχολαστική. Οι επισκευές που έχω κάνει πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης:

 

Αλλαγή ψυγείου 2 φορές.

Αλλαγή ζανφοράκια μπροστά 2 φορές(και τώρα που μιλάμε θέλουν πάλι άλλαγμα)

2 φορές οι τσιμούχες ημιαξονίων στο σασμάν(άσχετα που μετά από λίγο αρχίζουν ξανά να δακρύζουν).

1 φούσκα μπιλιοφόρου.

Κεντρική βάση κινητήρα(η οποία ξανακόπηκε μετά από 2,5 χρόνια).

Πάνω βάση κινητήρα.

Σπιράλ εξάτμισης, τελικό καζανάκι, και δύο φορές τη βάση που το στηρίζει.

Ψαλίδια και τα δύο.

Αλλάχτηκε ένας σωλήνας νερού κάτω από την εξαγωγή γιατί σάπισε και τρύπησε.

Θερμοστάτης.

Μουαγιέ πίσω αριστερά.

Στις 87.000 χλμ έκαψε φλάντζα. Η αιτία ήταν νεροφαγώματα στα υδροχιτώνια, ζημιά που δεν συμβαδίζει με την κατάσταση του κινητήρα, μέσα ήταν ολοκαίνουργιος. Τα τσιμουχάκια βαλβίδων είχαν γίνει κάρβουνο.

2 μήνες μετά έμεινε από αντλία νερού.

3 μήνες μετά έμεινε από δίσκο, άλλαξα το σετ. Την επόμενη ημέρα έμεινε ξανά από τρομπάκι συμπλέκτη.

Πρόσφατα έμεινε πάλι από νερά και ανέβασε θερμοκρασία, επειδή τρύπησε μια τάπα κορμού(μόνο σε fiat γίνονται αυτά)!

 

Και σίγουρα, όλο και κάτι θα έχω ξεχάσει. Από ηλεκτρικά δεν είχα ποτέ κανένα θέμα, αν εξαιρέσεις μια φορά που άναψε το λαμπάκι του αερόσακου λόγω κακής επαφής της φίσας κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, και την οθόνη υγρών κρυστάλλων του καντράν που θέλει αλλαγή επειδή μερικές φορές δείχνει μόνο τα μισά γράμματα/αριθμούς.

 

Αυτή τη στιγμή θέλει ξανά αλλαγή ζανφοράκια, σινεμπλόκ πίσω άξονα και κεντρική βάση κινητήρα.

 

Τώρα μπορείς να κρίνεις μόνος σου την αξιοπιστία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου :)

φαντάσου δηλ. κ νά μήν κάνατε σχολαστική συντήρηση κ εσύ κ ο προηγούμενος ιδιοκτήτης  οπως αναφέρεις , θά ειχε κυριολεκτικά ... σκορπίσει   κ ολα αυτά σέ λιγότερα από 100.000 χλμ   :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φαντάσου δηλ. κ νά μήν κάνατε σχολαστική συντήρηση κ εσύ κ ο προηγούμενος ιδιοκτήτης  οπως αναφέρεις , θά ειχε κυριολεκτικά ... σκορπίσει   κ ολα αυτά σέ λιγότερα από 100.000 χλμ   :X

Κάθε δύο χρόνια ανελλιπώς του άλλαζα αντιψυκτικό, παρόλα αυτά έκανε νεροφαγώματα. Υπόψιν δεν του έβαζα το φτηνό, G12 έβαζα πάντα.

 

Ειλικρινά δεν πιστεύω να είχε καμία διαφορά... άντε να έκαιγε τη φλάντζα στις 50 αντί για τις 87k!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε θεματοθετη μην πεφτεις στην παγιδα του φθηνου αυτοκινητου γιατι μπορει να το πληρωσεις ακριβα σε βαθος χρονου και κυριως να μην εχεις την ευκαιρια να το ξεφορτωθεις...

 

ουσιαδτικα δλδ να μπλεξεις και να "παντρευτεις" ενα αυτοκινητο που καθε τοσο και λιγακι θα ζηταει απο κατι.

 

πριν 3 χρονια ο πατερας μου αγορασε με 3.000 ακριβως ενα renault megane του 2006. 1.4 φουλ εξτρα με απιστευτους χωρους επιβατων και τερσστιο χωρο αποσκευων. 6 αεροσακους ολλες τις ηλεκτρικες ευκολιες και πολλα αλλα.

 

τα 3 χρονια που το εχει στην κατοχη του το μονο "προβλημα" που εβγαλε ηταν μια καμμενη λαμπα

 

δες και κατι τετοιο λοιπον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε θεματοθετη μην πεφτεις στην παγιδα του φθηνου αυτοκινητου γιατι μπορει να το πληρωσεις ακριβα σε βαθος χρονου και κυριως να μην εχεις την ευκαιρια να το ξεφορτωθεις...

 

ουσιαδτικα δλδ να μπλεξεις και να "παντρευτεις" ενα αυτοκινητο που καθε τοσο και λιγακι θα ζηταει απο κατι.

 

πριν 3 χρονια ο πατερας μου αγορασε με 3.000 ακριβως ενα renault megane του 2006. 1.4 φουλ εξτρα με απιστευτους χωρους επιβατων και τερσστιο χωρο αποσκευων. 6 αεροσακους ολλες τις ηλεκτρικες ευκολιες και πολλα αλλα.

 

τα 3 χρονια που το εχει στην κατοχη του το μονο "προβλημα" που εβγαλε ηταν μια καμμενη λαμπα

 

δες και κατι τετοιο λοιπον

Φτηνό πήρε δηλαδή (και όχι από αυτά που θεωρούνται τέρατα αξιοπιστίας) αλλά του βγήκε καλό! Άρα είναι και θέμα τύχης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ομως ποιος σου ειπε οτι τα ρενω ειναι ζημιαρικα;;;

Δεν έχουν και την καλύτερη φήμη, αυτό είπα. To αν είναι όντως πιο ζημιάρικα από άλλα δεν το ξέρω με ποσοστά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...