Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πριν από 3 ημέρες αγόρασα ένα convector για την μητέρα μου που έχει σοβαρά θέματα υγείας και δεν μπορεί να μετακινηθεί, χθες όταν μπήκε στη πρίζα έβγαλε αρκετό καπνό σαν να κάηκε και δεν άναβε, σήμερα το δοκίμασα ξανά και έκανε το ίδιο αλλά άναψε για λίγο.

 

Επικοινώνησα με το service του eshop και τους ζήτησα να μου στείλουν ένα νέο και να παραλάβουν το παλιό ή να περάσω από ένα point και να το πάρω από εκεί επιστρέφοντας το χαλασμένο για να έχει άμεση θέρμανση η μητέρα μου.

 

Η απάντηση από το service ήταν ξερή ότι πρέπει να ελεγχθεί από service αρχικά και αν θέλω υπάρχει εναλλακτική, να παραγγείλω άλλο ένα πληρώνοντας το κανονικά και μετά όταν ελέγξουν το άλλο να μου κόψουν πιστωτικό!!!

 

Τα συμπεράσματα δικά σας...

 

Δημοσ.

δεν βλεπω τιποτα παρλογο στο να θελουν να το ελεγξουν!

 

Θέλει πτυχίο πυρηνικού φυσικού για να το τσεκάρει ο αντιπρόσωπος στο κατάστημα ? 

 

Επίσης δεν θα έπρεπε να ισχύει η διαδικασία DOA ?

  • Moderators
Δημοσ.

εξαρταται παντα απο το τι ειναι δεν μπορει να το τσεκαρει ο τεχνικος στο καταστημα παντα! (για αυτους που απλα δουλευουν εκει δεν το συζητω καν)

Ακομη και για DOA πρεπει να το κοιταξει καποιος για να τσεκαρει πχ οτι δεν το εσπασες/χαλασες εσυ

  • Like 1
Δημοσ.

Θέλει πτυχίο πυρηνικού φυσικού για να το τσεκάρει ο αντιπρόσωπος στο κατάστημα ? 

 

Επίσης δεν θα έπρεπε να ισχύει η διαδικασία DOA ?

 

Τους είπες ότι είναι DOA; Πας και παίρνεις άλλο , no questions asked αφού το ελέγξουν επί τόπου.

Δεν είναι στο χέρι τους να κάνουν κάτι άλλο.

 

Προφανώς δεν πρέπει να περιμένεις κατ οίκον εξυπηρέτηση.

Δημοσ.

Θέλει πτυχίο πυρηνικού φυσικού για να το τσεκάρει ο αντιπρόσωπος στο κατάστημα ? 

 

Επίσης δεν θα έπρεπε να ισχύει η διαδικασία DOA ?

 

αν ο αντιπρόσωπος στο κατάστημα είναι πωλητής δε μπορεί να παρέχει υπηρεσίες τεχνικού.

δεν φταίει το eshop καπου.

 

το ότι δεν έχει τεχνικούς σε όλα τα σημεία πωλήσης, το ξερεις απο πριν, και πρέπει να το μετράμε πριν κάνουμε κάποια αγορά.

Δημοσ.

Είσαι λίγο υπερβολικός, μάλλον λόγο της περίστασης στην οικογένειά σου. Έναν έλεγχο θέλουν να κάνουν οι άνθρωποι, δε ζητάνε κάτι παράλογο. Που να ξέρουν κι αυτοί αν κάτι δουλεύει ή δε δουλεύει από πριν;

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά δεν είπα να μην το ελέγξουν, ο ίδιος ανέφερα ότι μπορώ να το πάω σε ένα υποκατάστημα να ελεγχθεί και να μου δώσουν το άλλο (αφού φέρουν το νέο από κεντρικά) για να μην μείνει η μητέρα μου χωρίς θέρμανση που έχει σπάσει το ισχίο της και δεν μπορεί να κουνηθεί.

 

Μια πιο ανθρώπινη εξυπηρέτηση ήθελα και δεν την είχα, δεν αγόρασα motherboard και ήθελα να το αλλάξω άμεσα.

 

Αν πήγαινα σε οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικών η αντικατάσταση θα ήταν άμεση αφού έχουν απόθεμα εκεί. Απλά ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου για τις διαδικασίες που ακολουθεί το e shop.

 

Τέλος, ακολούθησα την διαδικασία τους για παράδοση σε υποκατάστημα ώστε να το στείλουν για έλεγχο και έπειτα να περιμένω αντικατάσταση, 

 

Εύχομαι υγεία σε όλους και τις οικογένειες σας και να περάσετε καλά τις γιορτές

Δημοσ.

Αυτό που ήθελες δεν ήταν ανθρώπινη εξυπηρέτηση, ήταν παράλογη απαίτηση.

 

 

Ενώ η επιλογή που μου δόθηκε από το service να αγοράσω άλλο ένα σώμα ήταν απόλυτα λογική, έτσι ?

Δημοσ.

Ενώ η επιλογή που μου δόθηκε από το service να αγοράσω άλλο ένα σώμα ήταν απόλυτα λογική, έτσι ?

Βέβαια, η εμπειρία μου από το eshop είναι ότι ό,τι λένε ισχύει. Μου έχουν πιστώσει 2 φορές πράματα, αφού πρώτα πέρασαν από έλεγχο φυσικά, αλλά η πίστωση έγινε. Δηλαδή αν είχα τόσο σοβαρό πρόβλημα στο σπίτι δε θα με ένοιαζε να περίμενα την πίστωση, αρκεί να έκανα τη δουλειά μου. 

Αν πήγαινα σε οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικών η αντικατάσταση θα ήταν άμεση αφού έχουν απόθεμα εκεί. Απλά ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου για τις διαδικασίες που ακολουθεί το e shop.

 

Εύχομαι υγεία σε όλους και τις οικογένειες σας και να περάσετε καλά τις γιορτές

Και για αυτό μην ορκίζεσαι.

 

Τέλος πάντων μην αγανακτείς, δεν είναι τραγικό service, είναι η ανάγκη σου που σε κάνει να το βλέπεις έτσι. Καλές γιορτές και σε σένα φίλε μου επίσης.

Δημοσ.

ετσι δουλευει το eshop,αντε και κανα πλαισιο,στα μεντια,ηλεκτρονικη ,κοτσοβολο,πρακτικερ,λιντλ,και αλλου,θα ειχες αμεση αντικατασταση,αφου δεν περασαν 14 μερες.....

Δημοσ.

Ενώ η επιλογή που μου δόθηκε από το service να αγοράσω άλλο ένα σώμα ήταν απόλυτα λογική, έτσι ?

Όσο λογική ήταν η απαίτηση σου, άλλο τόσο λογική θα ήταν και η εναλλακτική που θα την ικανοποιούσε.

Δημοσ.

Καλό θα είναι μερικοί να διαβάζετε πιο προσεκτικά τους όρους ενός καταστήματος πριν μπείτε και κατακρίνετε με τόση χαρη...Εδώ λοιπόν και το λινκ για να διαβάσετε τι είναι το DOA που υποστηρίζει το eshop http://www.e-shop.gr/support. Το λάθος του φίλου μας είναι οτι δεν πήγε σε eshop point με τεχνικό τμήμα, όπου σύμφωνα με τους όρους γίνεται ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση. Άρα λοιπόν το μόνο λάθος του είναι οτι έπρεπε εφόσον ήθελε άμεση αλλαγή να απευθυνθεί σε eshop με τεχνικό τμήμα.(αν δηλαδή δεν πήγε, οχι πως εκει δεν θα κάναν τους δύσκολους). Τέλος να επισημάνω οτι το eshop αποφεύγει το DOA σαν το δίαολο με το λιβάνι...Βέβαια μπορώ να πω πως τώρα τελευταία έχουν βελτιωθεί αρκετά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...