Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πηρε τη μανα μου τηλεφωνο μια απο wind και της ειπε οτι λογω ευρωπαικης ενωσης δεν ισχυει πλεον στην ελλαδα η δεσμευση για τα συμβολαια και μπορεις να φευγεις χωρις προστιμο οποτε θες. Αυτο το ειπε σε απαντηση οταν η μανα μου της ειπε οτι δεν θυμαται σιγουρα αν εχει ληξει το συμβολαιο μας με 4net. Ελεγε αληθεια ή μας δουλεψε?

 

Επισης κατι ειπε οτι υπαρχει πλεον τηλεοραση με 50 ή 150 ευρω με τσαμπα 800 καναλια και οτι δεν χρειαζεται κανεις να πληρωνει συνδρομητικη τηλεοραση. Εννοουσε τα ελευθερα δορυφορικα καναλια ή κατι αλλο?

Δημοσ.

Την επόμενη φορά να την ρωτήσετε ποια είναι η πολιτική της εταιρείας της για το θέμα και τι αναγράφουν στους όρους των συμβολαίων τους.

Δημοσ.

Πας σε οποιοδήποτε πάροχο τηλεφωνίας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα και βλέπεις ότι τα προγράμματά τους είναι με δέσμευση => συμπεραίνεις πως από bullshit άλλο τίποτα η κοπέλα.

Δημοσ.

πολυ καλο για να ναι αληθινο ειδικα απο τη στιγμη που πεφτουν υπογραφες σε συμβολαια κ ισχυουν οι αντιστοιχοι οροι

Δημοσ.

Και εμένα το ίδιο μου είπαν από wind κ επέμενε κιόλας η κοπέλα σε ενοχλητικό βαθμό, οπότε της λέω να υπογράψουμε ιδιωτικό συμφωνητικό οι 2 μας,οτι αν γίνει απαιτητό μέσω δικηγόρου το πρόστιμο να μου το πληρώσει η ίδια, και κάπου εκεί τελείωσε η συζήτηση  :-D

Δημοσ.

Η λογική που χρησιμοποιείται για την δέσμευση είναι ότι εμείς -ως καταναλωτές- πέρνουμε μια προσφορά από την εταιρεία - πάροχο σε προνομιακή τιμή (προσφορά) και με την υποχρέωση να παραμείνουμε χχ μήνες όχι μόνο στην εταιρεία αλλά και να μην υποβαθμίσουμε το πρόγραμμα μας. Είμαι απολύτως σίγουρος ότι αυτή η διαδικασία είναι σύννομη.

Όσο αφορά το θέμα της τηλεόρασης, προφανώς και αναφερόταν στα ελέυθερα κανάλια, όπως είναι γνωστό τα συνδρομητικά κανάλια είναι κωδικοποιημένα και μπορούν να εμφανιστούν μόνο με τον αντίστοιχο αποκωδικοποιητή.

Δημοσ.

Η λογική που χρησιμοποιείται για την δέσμευση είναι ότι εμείς -ως καταναλωτές- πέρνουμε μια προσφορά από την εταιρεία - πάροχο σε προνομιακή τιμή (προσφορά) και με την υποχρέωση να παραμείνουμε χχ μήνες όχι μόνο στην εταιρεία αλλά και να μην υποβαθμίσουμε το πρόγραμμα μας. Είμαι απολύτως σίγουρος ότι αυτή η διαδικασία είναι σύννομη.

 

ακριβως ετσι ασχετως αν διαφοροι πωλητες/ριες υποστηριζουν οτι μπορεις να φυγεις οποτε θελεις κοινως να "σπασεις" το συμβολαιο ΧΩΡΙΣ κοστος απλα κ μονο για να παρουν τη συμβαση-πωληση το λενε.....στον πελατη σφυριζοντας αδιαφορα

 

τα συμβολαια βεβαια σπανε με κοστος αν και πολλα εχουν ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ.(το 1ο πραγμα που ρωταω παντοτε ειναι αυτο ποιος ειναι ο ελαχιστος χρονος παραμονης - αλλοι εχουν 2 μηνες αλλοι 6μηνο κλπ)

 

ΥΓ τραγικη η wind σε εξυπ.πελατων αλλα κ εκπαιδευση προσωπικου-πωλητων απλα κοιτανε να πουλησουν οτι κατσει. για τα ελευθερα καναλια εννοουσε η πωλητρια λογικα 

Δημοσ.

Απο που δίνει η Wind 800 κανάλια ?

Η εκπαίδευση στο προσωπικό της Wind μια χαρά είναι, τους εκπαιδεύουν να λένε ψέμματα και ότι βλακεία τους κατέβει.

Δημοσ.

Κακώς σου είπε για 800 κανάλια.Έπρεπε να βάλει πιο στρογγυλό νούμερο, πιο ποιασάρικο...1000 κανάλια...

Με τη wind είχα άσχημη εμπειρία στο παρελθόν και τους έκανα να τρέχουν σαν άλογα με την καταγγελία που τους είχα κάνει...Ακόμα πρέπει να το φυσάνε και να μην κρυώνει....

Δημοσ.

δε ξερω αν οι ιδιες οι αιτεριες εχουν calling center η απλα παιρνουν απο αλλες εταιρίες για λογαριασμό τους;

Πχ εγω εχω cyta και με περναν και καλα απο την cyta για προσφορά 

λεω δεν βλεπετε οτι εχω cyta ; Μετα πηγε να μου πει για την κινητή , ευτηχως εχω βρει την ατακα εχω φοιτητικό και τελείωνει παντα εκεί η κουβέντα.

προφανως δεν εχουν προσβαση στο crm ..μετα που το ψαξα ειδα οτι ο αριθμος π με καλέσαν ανηκει στην wind 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...