Προς το περιεχόμενο

Φθηνο με χαμηλη συντηρηση εως 1350cc


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γενικα τα παλια δεν χαλανε , γιατι πολυ απλα δεν εχουν κατι που μπορει να χαλασει...

διαλεξε ενα φθηνο που να εχει σχετικα καλο μοτερ.

abs ,esp , airbags κτλπ σε τετοιο budget ξεχνα τα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

γενικα τα παλια δεν χαλανε , γιατι πολυ απλα δεν εχουν κατι που μπορει να χαλασει...

διαλεξε ενα φθηνο που να εχει σχετικα καλο μοτερ.

abs ,esp , airbags κτλπ σε τετοιο budget ξεχνα τα.

Με 1500 ευρώ βρίσκει όλα αυτά που του λες να ξεχάσει . 

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6961021/

 

4 αερόσακους οδηγού συνοδηγού και πλευρικοί  ABS με EBD υδραυλικό τιμόνι aircondition ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέφτες ηλεκτρικά παράθυρα μπρος πίσω !!! 1100 ευρώ και φυσικά 1341 cc και τέλη 135 ευρώ :)  Υπάρχουν πολλά σε αυτα τα λεφτά . 

 

Ανταλλακτικά πάμφθηνα και μάλιστα γνήσια ...

 

Βέβαια όποιο παλιό αμάξι και αν πάρει στις περισσότερες περιπτώσεις θέλει μαζέματα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Hyundai Accent καλο ειναι αλλα μετα τα 120000χλμ ξεκινανε να τσιμπανε λαδι..

Ειναι 12v και παει καλα χαμηλομεσαια αλλα νομιζω οτι η καταναλωση του για εντος ειναι 8.5-9λ

Παντως το μονο με καδενα ειναι το micra

 

Στα 1500ευρω εκτιμω οτι παρει θα θελει μαζεμα..

 

Για μενα να κοιταξει σε starlet,micra,accent και να παρει αυτο που θα ειναι σε καλυτερη κατασταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Hyundai Accent καλο ειναι αλλα μετα τα 120000χλμ ξεκινανε να τσιμπανε λαδι..

Ειναι 12v και παει καλα χαμηλομεσαια αλλα νομιζω οτι η καταναλωση του για εντος ειναι 8.5-9λ

Παντως το μονο με καδενα ειναι το micra

 

Στα 1500ευρω εκτιμω οτι παρει θα θελει μαζεμα..

 

Για μενα να κοιταξει σε starlet,micra,accent και να παρει αυτο που θα ειναι σε καλυτερη κατασταση...

Δεν έχει θέμα με λάδια . Καταρχάς υπάρχει εργοστασιακή ανοχή για την κατανάλωση του .Ναι με το καιρό τσιμπάει όπως αρκετοί κινητήρες (άλλοι όχι) αρκεί να ναι μέσα στα πλαίσια κατανάλωσης λαδιού του εργοστασίου . 

 Η μέγιστη ροπή του ξεκινάει κάπου στις 2900 rpm  . Στα μεσαία και στα υψηλά αρπάζει !

Ότι και να πάρει 10ετίας αμάξι θα θέλει μαζέματα . Αν βρει κάποιο χωρίς να θέλει ή χωρίς να ζητήσει μελλοντικά είναι τυχερός .Πολύ μάλιστα !!! Βέβαια το μαζέματα είναι πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας μας . 

 

Εχω το facelift αυτού του accent full extra . Μοντέλο 2003 με 140.000 χλμ τα περισσότερα μέσα σε κίνηση και με κακή μεταχειριση  (υψηλές στροφές ,ξεσπάσματα σπινιαρισματα κτλ κτλ ) Προβλήματα μου βγαλε φέτος μαζεμένα . Αστείο το κόστος επισκευής και με γνήσια ανταλλακτικά. 

Δίσκο πλατό δεν έχω αλλάξει ποτέ (εργοστασιακός) και με το συμπλέκτη έχω μια μεγάλη αγάπη και του δίνω να καταλάβει . 

Κατανάλωση ναι εντός πόλης είναι άνετα 8 λιτρα και πάνω σε εθνική αν ξέρεις να οδηγάς και συγκρατήσαι βλέπεις και 6.5 λτ με 110 χλμ/ώρα . Με 140-150 θα δεις κάπου 7.5-8

Όμως για τα starlet micra που λες θα διαφωνήσω . Ναι μεν καίνε λιγότερο ναι μεν είναι μικρά και μαζεμένα αλλά εγώ θα κοίταζα και την ενεργητική αλλά και την παθητική ασφάλεια και σε αυτό το accent που το βρίσκεις full extra στα ίδια λεφτά είναι ετη φωτός μπροστά . 

 

 

Αν θέλετε μπορώ να σας πω το ιστορικό ζημιών μέχρι τώρα και να ξέρετε ότι το αμάξι δεν το πρόσεχα οδηγικά. Σκληρή οδήγηση και αρκετές φορές φόρτωμα σε σημείο να καταλαβαίνεις ότι έχει σηκωθεί η μούρη του. 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Getz και atos απλα μηδενικες βλαβες και κοστος συντηρησης για γελια. Εγω εχω πει οτι αλλη μαρκα δεν ξαναπαιρνω και θεωρω τον εαυτο μου κοροϊδο που πληρωνα ενα σκασμο λεφτα σε συντηρηση και βλαβες εχοντας το πιο δημοφιλες γερμανικο και ιταλικο. Το αυτοκινητο ειναι για να σε εξυπηρετει και εγω που κανω 150 χιλιομετρα τη μερα το εχω καταλαβει αυτο πολυ καλα. Χαλαλι και τα 7.5 που καιει το getz 1.4, αφου γλιτωνω τοσα σε συντηρηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι σε hyundai. Ανάλογα τι θες απο χώρους, παρκάρισμα, πόσο έξω απο την πόλη κλπ θες, θα πάρεις atos ή accent. Απο τα αξιόπιστα φθηνά που υπάρχουν με πολύ φθηνά ανταλλακτικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα λεγα getz ή accent, ανάλογα τις διαστάσεις κτλ που θέλει. Σε ⁴θυρο μάλιστα getz μαζεύουν τόσο πολύ και καλά τα πίσω καθίσματα (μαζί με το κάτω μέρος), που δημιουεγειται και τεράστιος χώρος φόρτωσης. Το atos είναι μπολικα σκαλιά κάτω κι από τα δύο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλητερα accent το ατος ειναι σαν κουτακι coca-cola, ποιοτητα καταστευης μαπα, τριζουν τα παντα

getz δεν νομιζω να βρει σε αυτα τα χρηματα

Getz βρίσκει στα 2000-2500 και θα του το πρότεινα αλλά μάλλον είναι σφιγμένος οικονομικά οπότε accent .

 

Atos μακριά !!! Χάλια κρατήματα γλιστράει του θανατά και χάλια πληροφόρηση προς τον οδηγο. Ενεργητική και παθητική ασφάλεια για τα πανηγύρια . Το θέλει να κάνει και ταξιδάκι είπε καμία φορα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εξτρα (ηλεκτρικα-κτλ) δε με απασχολουν γιατι θα κανω περιορισμενη χρηση. Δε θα μου πεσει ο κωλος αν ανοιξω παραθυρο με το χερι. Το υδραυλικο θα ελεγα Must

 

Σκυλια το καταλαβαινω, αλλα πανω απο 100.000 χλμ δε λεει κατι? Ενταξει δε βρισκεις με λιγοτερα σε τετοιας χρονολογιας αμαξι, αλλα ειναι κυριολεκτικα αθανατοι αυτοι οι κινητηρες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εξτρα (ηλεκτρικα-κτλ) δε με απασχολουν γιατι θα κανω περιορισμενη χρηση. Δε θα μου πεσει ο κωλος αν ανοιξω παραθυρο με το χερι. Το υδραυλικο θα ελεγα Must

 

Σκυλια το καταλαβαινω, αλλα πανω απο 100.000 χλμ δε λεει κατι? Ενταξει δε βρισκεις με λιγοτερα σε τετοιας χρονολογιας αμαξι, αλλα ειναι κυριολεκτικα αθανατοι αυτοι οι κινητηρες?

Και το ABS είναι must και οι αερόσακοι. Η ασφάλεια πάνω απ' 'ολα . Το κόστος σε δεύτερη μοίρα. 

Στα λεφτά που ψάχνεις και ως αποτέλεσμα οι χρονολογίες που ψάχνεις το αμάξι θα θέλει μαζέματα . Δεν σου λέω ότι θα δώσεις μια περιουσία  αλλά κανένα αμάξι δεν θα ναι σε αριστη κατάσταση και δεν σου λέω απαραίτητα ότι δεν θα τσουλάει ή θα σε αφήσει στο δρόμο .  Κρατάνε άνετα τα διπλάσσια απο τα 100 000 χλμ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα σου βγάλει κάποιο πρόβλημα . Είναι πιθανό τόσο παλιό αμάξι . Μην περιμένεις να μην βάλεις το χέρι σου στην τσέπη σου . Θα το βάλεις κάποια στιγμή έστω για απλές φθηνές επισκευές .

 

Εμενα με 140000 χλμ αυτό το μήνα μου έβγαλε μαζεμένα προβλήματα μηχανικά. Δεν είχα ποτέ μηχανικό πρόβλημα . Αλλά δεν μου κόστισε μια περιουσία . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα αυτοκινητο που αγαπω και ευτυχως καταφερε και το πηρε περσι ο αδερφος μου μεταχειρισμενο ειναι το lancia lybra.μοντελο 2000 1600 που στο ταξιδι παει καλυτερα απο mercedes με 6 αεροδακους μεσα και μπλα μπλα τα παντα εχει.

με 95000 το πηρε περσι τετοιο καιρο 1750 euros.......ηθελε ζυγαρια-service-λαστιχα και γρυλο παραθυρου.

επισκευαστηκαν φθηνα αυτα αλλα το αυτοκινητο το γουσταρω πολυ.το μονο κακο που εχει ειναι οτι κλασσικα κολλαει το εσωτερικο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Getz εχει ο κολλητος μου νεο μοντελο βεβαια, αλλα ναι ψιλοξεφευγει απο τα χρηματα που θελω να δωσω. Και γενικοτερα θελω να ναι μαζεμενο στυλ alto,micra,starlet, οποτε κατι accent και αλλα μακρυμουρικα τα βαζω σε δευτερη μοιρα

 

Μαλλον alto-swift/micra κοιταζω προς το παρον

Και το ABS είναι must και οι αερόσακοι. Η ασφάλεια πάνω απ' 'ολα . Το κόστος σε δεύτερη μοίρα. 
Στα λεφτά που ψάχνεις και ως αποτέλεσμα οι χρονολογίες που ψάχνεις το αμάξι θα θέλει μαζέματα . Δεν σου λέω ότι θα δώσεις μια περιουσία  αλλά κανένα αμάξι δεν θα ναι σε αριστη κατάσταση και δεν σου λέω απαραίτητα ότι δεν θα τσουλάει ή θα σε αφήσει στο δρόμο .  Κρατάνε άνετα τα διπλάσσια απο τα 100 000 χλμ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα σου βγάλει κάποιο πρόβλημα . Είναι πιθανό τόσο παλιό αμάξι . Μην περιμένεις να μην βάλεις το χέρι σου στην τσέπη σου . Θα το βάλεις κάποια στιγμή έστω για απλές φθηνές επισκευές .

Εμενα με 140000 χλμ αυτό το μήνα μου έβγαλε μαζεμένα προβλήματα μηχανικά. Δεν είχα ποτέ μηχανικό πρόβλημα . Αλλά δεν μου κόστισε μια περιουσία . 

 

Οταν λες προβληματα, τι ειδους με τι κοστος και πως προκληθηκαν, ετσι για να χουμε μια ιδεα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Getz εχει ο κολλητος μου νεο μοντελο βεβαια, αλλα ναι ψιλοξεφευγει απο τα χρηματα που θελω να δωσω. Και γενικοτερα θελω να ναι μαζεμενο στυλ alto,micra,starlet, οποτε κατι accent και αλλα μακρυμουρικα τα βαζω σε δευτερη μοιρα

 

Μαλλον alto-swift/micra κοιταζω προς το παρον

 

Οταν λες προβληματα, τι ειδους με τι κοστος και πως προκληθηκαν, ετσι για να χουμε μια ιδεα

Αccent 2003 140000 χλμ .

 

Αλλαγή : Θερμοστάτης, Τάπα ψυγείου ,φλάντζα τάπας ψυγείου , φλάντζα δοχείου διαστολής, Ζαμφορ πίσω αναρτησης ,κάτω αντλία συμπλέκτη . Καθαρισμός κυκλώματος ψύξης και νέα υγρά . Περίπου 160 ευρώ ανταλλακτικά και εργασία μαζί και μόνο γνήσια ανταλλακτικά .

Αυτά είναι τα προβλήματα τα μηχανικά που μου έβγαλε έως τώρα και συγκεκριμένα πριν λίγο καιρό . 

 

Πέρυσι άλλαξα χερούλι εσωτερικό πόρτας 10 ευρώ (γνήσιο) και επισκευή στον αναπτήρα του αυτοκινήτου και στο πίσω κεντρικό στοπ καθώς και αλλαγή καμένων λαμπών κεντρικής κονσόλας άλλα 15 ευρώ . 

 

 

Δίσκους φρένων αμορτισέρ φούσκες ημιαξονίων κτλ δεν στα υπολογίζω γιατί είναι φυσιολογικές φθορές και θεωρούνται αναλώσιμα και όχι βλάβη τα οποία τα άλλαξα πέρυσι . Δίσκους μπροστά πέρυσι και αμορτισέρ το καλοκαιρι.

 

 

Εdit: Άλλαξα και δεξιό ακρόμπαρο στα 30 ευρώ .

 

 

Όλες αυτές οι εργασίες δεν προκλήθηκαν επειδή το στούκαρα ή κατι τέτοιο . Φθορές του χρόνου και λόγο παλαιότητας του αυτοκινήτου είναι .

Επεξ/σία από Dare-Devil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα αυτα που ειπες απο μηχανικα προβληματα δεν ειναι τιποτα πραγματικα.ταπες ειναι ολα και φλαντζες.ουσιαστικα δεν σου εχει βγαλει τιποτα το αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...