Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχάς ξεκινώ με το φιλοσοφικό ερώτημα:

 

Γιατί όλοι οι τεχνικοί είναι αγενείς και σε γράφουν στα @@ τους αν διακρίνουν πως τους χρειάζεσαι?

Και μιλάω για τεχνικό από υδραυλικό μέχρι τσαγκάρη. Κάτι σαν τον Τσάκωνα στην κλασσική περίπτωση βλάβης.

Όποτε κι αν χρειάστηκα κάποιον τεχνικό, αν αυτός είχε δουλειά και δεν βαρούσε μύγες δεν υπήρχε περίπτωση να σου απαντούσε εύκολα σε τηλέφωνο και φυσικά δεν υπήρχε 1/100000000 να δει την κλήση σου και να σε πάρει. Στην συνέχεια έβγαινε πάντα εκτός deadline παράδοσης, δεν απολογούνταν γι αυτό, δεν σε ενημέρωνε και φυσικά δεν τον έβρισκες πάλι με τίποτα και σε αντιμετώπιζε με μια ψυχρότητα λες και κατέχει την μοναδική γνώση στον κόσμο και τον έχεις απόλυτη ανάγκη.

 

Στην παρούσα περίπτωση πρόκειται για τεχνικό κινητών που του έδωσα την συσκευή μου να της αλλάξει την σπασμένη οθόνη πριν 5 μέρες. Υποτίθεται πως θα επικοινωνούσε μαζί μου την επόμενη μέρα για να με ενημερώσει ή ακόμα και να μου παραδώσει την συσκευή μου αν πήγαιναν όλα καλά όπως είπε.

Από τότε εξαφανίστηκε, δεν απαντάει σε τηλέφωνα (με απορρίπτει), ούτε σε sms, ούτε σε emails.

Εντάξει είναι και γιορτές αλλά ο ίδιος μου είπε ότι μέχρι και την πρωτοχρονιά μπορεί να μου το παραδώσει και δεν έχει θέμα.

 

Τί κάνει τώρα κάποιος στην θέση μου? Ούτε γκόμενα που δεν με γουστάρει να ήταν.

Και προφανώς όταν του καπνίσει θα εμφανιστεί και θα πει μια δικαιολογία.

Πριν πάω σε αυτόν είχα πάει σε έναν άλλον ακόμα χειρότερο και γι αυτό κατέφυγα σε αυτόν που μέχρι να μπλέξω στα δίχτυα του φερόταν φυσιολογικά. 

 

Έχετε μπλέξει με τέτοιους τεχνικούς και πως τους αντιμετωπίζετε?

Δημοσ.

Εγώ που ασχολούμαι με επισκευές υπολογιστών, έχω παρατηρήσει ότι πολλοί πελάτες προσπαθούν να κάνουν διαπραγματεύσεις στην τιμή ή να με πληρώσουν ποιο μετά, να την βγάλουν όσο ποιο "καθαρή" γίνεται τέλος πάντων. Καταλαβαίνω ότι τέτοιες εποχές που ζούμε είναι λογικό κάτι τέτοιο αλλά προσωπικά τους αποφεύγω κάτι τέτοιους τύπους. Δείνω προτεραιότητα σε αυτούς που διατίθονται να πληρώσουν, τους άλλους τους έχω ψιλογραμμένους ή τους απαντάω με κάποια καθυστέρηση κάποια άλλη στιγμή που θα έχω ελεύθερο χρόνο. Καλή ώρα τώρα πρωτοχρονιά με κάλεσε κάποιος να του κάνω δουλειά και προσπαθούσε να μου κάνει παζάρια στην τιμή και τελικά με πλήρωσε 3 ευρώ (καλά διαβάζετε, 3 ευρώ) για δουλειά μιας ώρας σε επίσημη αργία. Ε αυτούς τους βάζω σε μαύρη λίστα και τους αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Την ίδια μέρα αλλά αργότερα πήγα σε έναν άλλο και μου έδωσε περισσότερα χρήματα από όσα του ζήτησα γιατί ήταν γιορτινή μέρα, αυτός είναι ΟΚ.

  • Like 2
Δημοσ.

Απλα τους λες οτι πας αλλου.Να δεις πως θα τρεξουν τοτε.

 

Αν ειναι μονοπωλειο, κραξιμο :P

 

Μα αν έχεις επιλέξει ήδη αυτόν και έχει ξεκινήσει υποτίθεται την επισκευή πως θα πας αλλού?

Θα πας να πάρεις την ανοιγμένη συσκευή με τα έντερα έξω να την τρέχεις αλλού? Και να μην είναι ανοιγμένη θα την ανοίξει αν του πεις ότι θα πας αλλού. Άσε που δεν θα τον βρεις για να του πεις ότι θα πας αλλού.

Επίσης το αλλού δεν θα είναι απαραίτητα καλύτερο. Εγώ το έκανα αυτό που λες, παράτησα τον πρώτο που μου έσπασε τα νεύρα, πήγα σε αυτόν και τώρα τα ίδια χάλια.

Δημοσ.

Αυτοί που λες έχουν μαγαζιά κανονικά ή απλά κάνουν και επισκευές μαύρα; Νομίζω είναι διαφορετική περίπτωση.

Δημοσ.

Εγώ που ασχολούμαι με επισκευές υπολογιστών, έχω παρατηρήσει ότι πολλοί πελάτες προσπαθούν να κάνουν διαπραγματεύσεις στην τιμή ή να με πληρώσουν ποιο μετά, να την βγάλουν όσο ποιο "καθαρή" γίνεται τέλος πάντων. Καταλαβαίνω ότι τέτοιες εποχές που ζούμε είναι λογικό κάτι τέτοιο αλλά προσωπικά τους αποφεύγω κάτι τέτοιους τύπους. Δείνω προτεραιότητα σε αυτούς που διατίθονται να πληρώσουν, τους άλλους τους έχω ψιλογραμμένους ή τους απαντάω με κάποια καθυστέρηση. Καλή ώρα τώρα πρωτοχρονιά με κάλεσε κάποιος να του κάνω δουλειά και προσπαθούσε να μου κάνει παζάρια στην τιμή και τελικά με πλήρωσε 3 ευρώ (καλά διαβάζετε, 3 ευρώ) για δουλειά μιας ώρας σε επίσημη αργία. Ε αυτούς τους βάζω σε μαύρη λίστα και τους αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Την ίδια μέρα αλλά αργότερα πήγα σε έναν άλλο και μου έδωσε περισσότερα χρήματα από όσα του ζήτησα γιατί ήταν γιορτινή μέρα, αυτός είναι ΟΚ.

 

Καλά αυτός φταίει που σε πλήρωσε 3 ευρώ ή εσύ?

Δεν κάνατε συμφωνία εξαρχής? Ας του λεγες όσα ήθελες κι αν μετά δεν σε πλήρωνε δεν παίρνει την συσκευή.

Οι συμφωνίες κλείνονται απ την αρχή. Εγώ δεν του έδειξα πως δεν θα τον πληρώσω ούτε όμως τον έλουσα και με 50ευρα.

Τον ρώτησα πόσο θα κοστίσει, μου είπε μια τιμή και είπα οκ μιας και ήταν καλή τιμή.

 

Αυτό που κάνεις κι εσύ είναι τελείως αντιεπαγγελματικό. Αν δεν σου αρέσει η αμοιβή που διατίθεται κάποιος να σου δώσει πές του το εξαρχής ή έστω πες του πως με αυτή την αμοιβή δεν θα σου δώσω προτεραιότητα και θα καθυστερήσεις, να ξέρει τουλάχιστον.

Του βάζω στην μαύρη λίστα.Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές..

 

Υπάρχουν αλλά αν μπλέξεις με έναν αντε βρες τον να πάρεις πίσω στην συσκευή και άντε βρες μετά άλλον που να είναι και normal.

Δημοσ.

Εγώ που ασχολούμαι με επισκευές υπολογιστών, έχω παρατηρήσει ότι πολλοί πελάτες προσπαθούν να κάνουν διαπραγματεύσεις στην τιμή ή να με πληρώσουν ποιο μετά, να την βγάλουν όσο ποιο "καθαρή" γίνεται τέλος πάντων. Καταλαβαίνω ότι τέτοιες εποχές που ζούμε είναι λογικό κάτι τέτοιο αλλά προσωπικά τους αποφεύγω κάτι τέτοιους τύπους. Δείνω προτεραιότητα σε αυτούς που διατίθονται να πληρώσουν, τους άλλους τους έχω ψιλογραμμένους ή τους απαντάω με κάποια καθυστέρηση κάποια άλλη στιγμή που θα έχω ελεύθερο χρόνο. Καλή ώρα τώρα πρωτοχρονιά με κάλεσε κάποιος να του κάνω δουλειά και προσπαθούσε να μου κάνει παζάρια στην τιμή και τελικά με πλήρωσε 3 ευρώ (καλά διαβάζετε, 3 ευρώ) για δουλειά μιας ώρας σε επίσημη αργία. Ε αυτούς τους βάζω σε μαύρη λίστα και τους αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Την ίδια μέρα αλλά αργότερα πήγα σε έναν άλλο και μου έδωσε περισσότερα χρήματα από όσα του ζήτησα γιατί ήταν γιορτινή μέρα, αυτός είναι ΟΚ.

Για να πω και γω την αλλη πλευρα του νομισματος, ως πελατης σε τεχνικο υπολογιστων (π.χ τωρα μιας και το εθιξες) εχω παρατηρησει πως οι περισσοτεροι προσπαθουν να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι η σε χρεωνουν και παραπανω μερικες φορες.Τι εννοω? Παραδειγμα που ετυχε στον πατερα μου πριν κατι μηνες.

Το παιδι με το μαγαζι ειναι κοντα μου, του παει τον υπολογιστη γιατι ειχε θεμα με το power button, το πατουσες και δεν επιανε.Ε αυτο εγω με ενα ανοιγμα και καθαρισμα μπορουσα να το κανω, ελα ομως που δεν προλαβα και ο πατερας μου το πηγε κατω.Αυτος λοιπον χρεωσε ενα 10-15αρι ευρω και τα αιτιολογησε σαν "αλλαγη power button, ανοιγμα & καθαρισμα του υπολογιστη" και κατι αλλα τρελά που δε τα θυμαμαι ουτε εγω τωρα.Λογικο δεν ειναι μετα να νευριαζεις και να τους κοιτας με μισο ματι? Τα ιδια και σε αλλον τεχνικο υπολογιστων, παντου προσπαθουν να κλεψουν.

 

Μα αν έχεις επιλέξει ήδη αυτόν και έχει ξεκινήσει υποτίθεται την επισκευή πως θα πας αλλού?

Θα πας να πάρεις την ανοιγμένη συσκευή με τα έντερα έξω να την τρέχεις αλλού? Και να μην είναι ανοιγμένη θα την ανοίξει αν του πεις ότι θα πας αλλού. Άσε που δεν θα τον βρεις για να του πεις ότι θα πας αλλού.

Επίσης το αλλού δεν θα είναι απαραίτητα καλύτερο. Εγώ το έκανα αυτό που λες, παράτησα τον πρώτο που μου έσπασε τα νεύρα, πήγα σε αυτόν και τώρα τα ίδια χάλια.

Εννοειται πως με την πρωτη ευκαιρια πας, του το παιρνεις αυτο που του εχεις αφησει για "φτιαξιμο" και του κουνας το μαντηλι.Δε θα του το πεις απο το τηλεφωνο οκ.Ψαχνοντας παντως θα βρεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Για να πω και γω την αλλη πλευρα του νομισματος, ως πελατης σε τεχνικο υπολογιστων (π.χ τωρα μιας και το εθιξες) εχω παρατηρησει πως οι περισσοτεροι προσπαθουν να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι η σε χρεωνουν και παραπανω μερικες φορες.Τι εννοω? Παραδειγμα που ετυχε στον πατερα μου πριν κατι μηνες.

Το παιδι με το μαγαζι ειναι κοντα μου, του παει τον υπολογιστη γιατι ειχε θεμα με το power button, το πατουσες και δεν επιανε.Ε αυτο εγω με ενα ανοιγμα και καθαρισμα μπορουσα να το κανω, ελα ομως που δεν προλαβα και ο πατερας μου το πηγε κατω.Αυτος λοιπον χρεωσε ενα 10-15αρι ευρω και τα αιτιολογησε σαν "αλλαγη power button, ανοιγμα & καθαρισμα του υπολογιστη" και κατι αλλα τρελά που δε τα θυμαμαι ουτε εγω τωρα.Λογικο δεν ειναι μετα να νευριαζεις και να τους κοιτας με μισο ματι? Τα ιδια και σε αλλον τεχνικο υπολογιστων, παντου προσπαθουν να κλεψουν.

 

Εννοειται πως με την πρωτη ευκαιρια πας, του το παιρνεις αυτο που του εχεις αφησει για "φτιαξιμο" και του κουνας το μαντηλι.Δε θα του το πεις απο το τηλεφωνο οκ.Ψαχνοντας παντως θα βρεις.

Εντάξει δεν χρέωσε και κανένα υπερβολικό ποσό νομίζω!

  • Like 6
Δημοσ.

Εννοειται πως με την πρωτη ευκαιρια πας, του το παιρνεις αυτο που του εχεις αφησει για "φτιαξιμο" και του κουνας το μαντηλι.Δε θα του το πεις απο το τηλεφωνο οκ.Ψαχνοντας παντως θα βρεις.

 

Όταν δεν μπορείς να τον βρεις ούτε στο τηλέφωνο δεν είναι εύκολο αν τον βρεις γενικότερα.

Και μάλιστα όσο περνάνε οι μέρες και κάνεις υπομονή ελπίζεις πως θα εμφανιστεί τελικά για να γλιτώσεις την διαδικασία απ την αρχή που το πιθανότερο είναι να μπλέξεις πάλι στα ίδια χάλια.

Δημοσ.

Καλά αυτός φταίει που σε πλήρωσε 3 ευρώ ή εσύ?

Δεν κάνατε συμφωνία εξαρχής? Ας του λεγες όσα νόμιζες κι αν μετά δεν σε πλήρωνε δεν παίρνει την συσκευή.

Οι συμφωνίες κλείνονται απ την αρχή. Εγώ δεν του έδειξα πως δεν θα τον πληρώσω ούτε όμως τον έλουσα και με 50ευρα.

Τον ρώτησα πόσο θα κοστίσει, μου είπε μια τιμή και είπα οκ μιας και ήταν καλή τιμή.

 

Αυτό που κάνεις κι εσύ είναι τελείως αντιεπαγγελματικό. Αν δεν σου αρέσει η αμοιβή που διατίθεται κάποιος να σου δώσει πές του το εξαρχής ή έστω πες του πως με αυτή την αμοιβή δεν θα σου δώσω προτεραιότητα και θα καθυστερήσεις, να ξέρει τουλάχιστον.

Έχω κάποιες ψιλοστάνταρ τιμές που τις έχω διαδώσει στην περιοχή που δραστηριοποιούμαι. Επίσης σε άτομα που ξέρω ότι με φωνάζουν συνέχεια και είναι επιμελής στις πληρωμές τους μπορεί να του κάνω καλύτερες προσφορές. Παρόλα αυτά είναι άτομα που δεν διατίθονται να πληρώσουν.

Για να πω και γω την αλλη πλευρα του νομισματος, ως πελατης σε τεχνικο υπολογιστων (π.χ τωρα μιας και το εθιξες) εχω παρατηρησει πως οι περισσοτεροι προσπαθουν να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι η σε χρεωνουν και παραπανω μερικες φορες.Τι εννοω? Παραδειγμα που ετυχε στον πατερα μου πριν κατι μηνες.

Το παιδι με το μαγαζι ειναι κοντα μου, του παει τον υπολογιστη γιατι ειχε θεμα με το power button, το πατουσες και δεν επιανε.Ε αυτο εγω με ενα ανοιγμα και καθαρισμα μπορουσα να το κανω, ελα ομως που δεν προλαβα και ο πατερας μου το πηγε κατω.Αυτος λοιπον χρεωσε ενα 10-15αρι ευρω και τα αιτιολογησε σαν "αλλαγη power button, ανοιγμα & καθαρισμα του υπολογιστη" και κατι αλλα τρελά που δε τα θυμαμαι ουτε εγω τωρα.Λογικο δεν ειναι μετα να νευριαζεις και να τους κοιτας με μισο ματι? Τα ιδια και σε αλλον τεχνικο υπολογιστων, παντου προσπαθουν να κλεψουν.

 

Εννοειται πως με την πρωτη ευκαιρια πας, του το παιρνεις αυτο που του εχεις αφησει για "φτιαξιμο" και του κουνας το μαντηλι.Δε θα του το πεις απο το τηλεφωνο οκ.Ψαχνοντας παντως θα βρεις.

Του έκοψε απόδειξη; Εαν ναι, τότε το βρίσκω λογικό το ποσό μιας και θα του μείνουν λιγότερα από 10 ευρώ στο χέρι, και υποθέτω ότι ήταν αρκετή ώρα δουλειάς.

Δημοσ.

Όταν δεν μπορείς να τον βρεις ούτε στο τηλέφωνο δεν είναι εύκολο αν τον βρεις γενικότερα.

Και μάλιστα όσο περνάνε οι μέρες και κάνεις υπομονή ελπίζεις πως θα εμφανιστεί τελικά για να γλιτώσεις την διαδικασία απ την αρχή που το πιθανότερο είναι να μπλέξεις πάλι στα ίδια χάλια.

Μαγαζί δεν έχει;

Δημοσ.

Εντάξει δεν χρέωσε και κανένα υπερβολικό ποσό νομίζω!

Μα το προβλημα μου δεν ηταν το ποσα χρεωσε, αυτο που με πειραξει ηταν το πως τα χρεωσε, πουστικα δηλαδη.

 

 

Του έκοψε απόδειξη; Εαν ναι, τότε το βρίσκω λογικό το ποσό μιας και θα του μείνουν λιγότερα από 10 ευρώ στο χέρι, και υποθέτω ότι ήταν αρκετή ώρα δουλειάς.

Και τι μ'αυτο?? Σου φερνω εγω το αυτοκινητο μου για να του αλλαξεις λαστιχα και ερχομαι την αλλη μερα και μου λες "μαζι με τα λαστιχα σου αλλαξα μηχανη, φρενα, λαδια, το εριξα και εναν βιολογικο, συνολο 3000" Χαιρω πολυ φιλε μου, ξερω τι χρειαζεται το αμαξι μου, αλλα εγω στο εφερα για συγκεκριμενη δουλεια.

 

Δεν ειναι το ποσό που με πειραξε (τοσο), αλλα η νοοτροπία της τσατσιάς που εχουν οι περισσοτεροι στην Ελλαδα.

Δημοσ.

Έχω κάποιες ψιλοστάνταρ τιμές που τις έχω διαδώσει στην περιοχή που δραστηριοποιούμαι. Επίσης σε άτομα που ξέρω ότι με φωνάζουν συνέχεια και είναι επιμελής στις πληρωμές τους μπορεί να του κάνω καλύτερες προσφορές. Παρόλα αυτά είναι άτομα που δεν διατίθονται να πληρώσουν.

 

Ε και τι σημασία έχει αυτό?

 

Η διαδικασία είναι η εξής:

  • Λές σε κάποιον την αμοιβή που θες και τον χρόνο που χρειάζεσαι και ενδεχομένως και κάποια προκαταβολή.
  • Αν του αρέσει συμφωνείτε αλλιώς όχι.
  • Αν σου κάνει παζάρια σε άλλη τιμή και σου αρέσει συμφωνείται, αλλιώς όχι.
  • Από κει πέρα, αν εσύ εξαφανιστείς και δεν τον εξυπηρετείς μετά από την συμφωνία επειδή δεν σου άρεσε και πολύ η τιμή, εσύ είσαι αυτός που φταίει. Ας του το λεγες εξαρχής.

 

Μαγαζί δεν έχει;

 

Έχει αλλά δεν με βολεύει χωροχρονικά να πάω.

 

Πάντως παιδιά έγινε το θαύμα, με πήρε τηλέφωνο!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...