Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν είναι εξακριβωμένο αν ήταν ζωντανοί ή όχι την ώρα της πρόσκρουσης.

 

Και επιπλέον ακόμα και αναίσθητοι να ήταν, την αποσυμπίεση μια χαρά θα την αισθάνθηκαν όπως και το τέλος που έρχεται.

 

Αν είναι να πάω από αεροπλάνο θέλω φάση τενερίφης 1977. Αυτοί ΔΕΝ κατάλαβαν τίποτα :D

 

Βασικά δεν θέλω να πάω από αεροπλάνο και δεν θα πάω (stated for psycological reasons γιατί την επόμενη φορά που θα πετάξω αν σκέφτομαι την τενερίφη θα πάθω καρδιακό πριν τροχοδρομήσει).

 

Ως ατύχημα μπορεί να λογιστεί και ένα απλό runway overrun....χαίρω πολύ.

έψαξα αλλά δεν βρήκα τι έγινε στην τενερίφη μη μας αφήνεις με την απορία άνθρωπε πες

Δημοσ.

Ως ατύχημα μπορεί να λογιστεί και ένα απλό runway overrun....χαίρω πολύ.

 

Στα σοβαρά ατυχήματα  έχεις πάνω από 50% πιθανότητες να ζήσεις.

 

In serious Part 121 accidents (those involving fire, serious injury, and either

substantial aircraft damage or complete destruction), there were 2,739 occupants;
1,524 (55.6 percent) of those occupants survived.
  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Μην κάνεις το λάθος να δεις τις εικόνες από το helios!!!!

 

Είναι ο ορισμός μαζεύω με τα κουταλάκια.....

 

 

υπερβολές... Συντριβή χαμήλης έντασης ήταν. Υπηρχαν μεγάλα κομμάτια του αεροσκάφους και πολλά πτώματα ήταν ακέραια.  

 

Αυτο που έγινε κομματάκια ηταν η Germanwings μέσα στο 2015 οπως και το CRJ στην Σουηδια προχτες. Σε αυτά δεν εμεινε τίποτα απολυτως και δεν υπηρχε τιποτα για να θαψουν... 

Δημοσ.
 

έψαξα αλλά δεν βρήκα τι έγινε στην τενερίφη μη μας αφήνεις με την απορία άνθρωπε πες

 

http://www.sansimera.gr/articles/757

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tenerife_airport_disaster

 

 

υπερβολές... Συντριβή χαμήλης έντασης ήταν. Υπηρχαν μεγάλα κομμάτια του αεροσκάφους και πολλά πτώματα ήταν ακέραια.  

 

Αυτο που έγινε κομματάκια ηταν η Germanwings μέσα στο 2015 οπως και το CRJ στην Σουηδια προχτες. Σε αυτά δεν εμεινε τίποτα απολυτως και δεν υπηρχε τιποτα για να θαψουν... 

 

Άλλο η εξαΰλωση άλλο η παραμόρφωση. Και τα δυο τραγικά, το δεύτερο όμως σοκαριστικό να το βλέπεις.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

 

 

 

Άλλο η εξαΰλωση άλλο η παραμόρφωση. Και τα δυο τραγικά, το δεύτερο όμως σοκαριστικό να το βλέπεις.

 

Συγνωμη βρε συμφορουμιτη θα προτιμουσες τετοιο ατυχημα? Εκει τα ειδαν ολα καηκαν ζωντανοι οι περισσοτεροι..δεν εχεις γουστο στον θανατο :P

Δημοσ.

 

 

 

 

 

Άλλο η εξαΰλωση άλλο η παραμόρφωση. Και τα δυο τραγικά, το δεύτερο όμως σοκαριστικό να το βλέπεις.

 

α ωραία.

φύγαμε από το άγχοςς του αέρα και τώρα πήγαμε στου διαδρόμου.

μας υποχρέωσες έ :P

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

attachicon.gif20160111_011542.jpg

 

Η μία επιλογή σε επιδόρπιο από ΒΑ παρακαλώ. Το έχω κρατήσει για ενθύμιο, λήγει σε λίγες μέρες :P

 

 

Και η aegean αυτό δίνει!

 

εγώ πάντα παρακολουθώ πως μπαίνουν τα σωσίβια που είναι μέσα στο σκάφος κλπ.

αχρείαστα να ναι :P

Η μόνη μπορεί να είσαι...μεγάλο λάθος αυτό που δεν προσέχει κανείς. Εγώ τις τελευταίες φορές προσπαθώ να προσέξω και διαβάζω και τις οδηγίες...

 

Κοιτα..προσωπικα μου προκαλει ενα δεος το υψος,αλλα αυτο που φοβαμαι,τρεμω,ασπριζω,ιδρωνω :P ειναι το ενδεχομενο να πεσει..να συμβει μια μηχανικη βλαβη κλπ κλπ

Το ύψος το φοβάμαι κι εγώ αλλά τα αεροπλάνα όχι (μέχρι τώρα).

 

 

Δεν μου έχει τύχει τίποτα περίεργο αλλά δεν έχω κάνει και μεγάλες πτήσεις. Συμφωνώ ότι το πιο ωραίο συναίσθημα είναι η επιτάχυνση στην απογείωση (τι αμάξι πρέπει να έχεις για να νιώσεις περισσότερη που είπε ο accountant;!) και φυσικά η θέα. Κρίμα που τα αεροπλάνα έχουν μικρά παράθυρα!

 

Ένα άλλο ωραίο σημείο είναι όταν ο πιλότος δίνει (βαριεστημένα εντελώς) πληροφορίες για την πτήση ειδικά στα αγγλικά! To ίδιο και στα καράβια! :D

  • Like 1
Δημοσ.

Οι πιθανότητες να πέσει το αεροπλάνο είναι απειροελάχιστες. Κάπου θυμάμαι για 1/1.200.000. Είναι με διαφορά ο ασφαλέστερος τρόπος να μετακινηθείς.

«Για να το πούμε αλλιώς, αν έπαιρνες μια τυχαία πτήση στις ΗΠΑ κάθε μέρα, κατά μέσο όρο θα περνούσαν περίπου 19.000 χρόνια προτού εμπλακείς σε θανατηφόρο ατύχημα». Arnold Barnett, Massachusetts Institute of Technology

 

Και αυτό όχι γιατί η πτήση ως μέσο μεταφοράς έχει κάποια ιδιεταιρότητα, αλλά γιατί είναι υπερβολικά προσεκτικοί, σε επίπεδο παράνοιας (δεν το λέω αρνητικά) στο θέμα της ασφάλειας. Έλεγχοι ρουτίνας κάθε λίγο και λιγάκι, πλήρης αποσυναρμολόγηση και αλλαγή «ύποπτων» συστημάτων κάθε Χ πτήσεις (νομίζω προτού καλά καλά φτάσουν στο μισό του προσδόκιμου ζωής τους), σταδιακή αντικατάσταση ολόκληρου του αεροπλάνου κάθε Χ πτήσεις, διπλά και τριπλά και τετραπλά εφεδρικά συστήματα ελέγχου στα πάντα: Αν χαλάσει κάτι, ακόμα και το καζανάκι που λέει ο λόγος, θα υπάρχει τουλάχιστον ένα εφεδρικό σύστημα να αναλάβει. Ακόμα και στον αυτόματο πιλότο, διάβαζα πως μεγάλα αεροσκάφη έχουν τρεις πιλότους για την προσέγγιση (ILS), ο καθένας υπολογίζει ξεχωριστά. Αν ο ένας χαλάσει, οι άλλοι δύο το καταλαβαίνουν και απορρίπτουν τους υπολογισμούς του.

 

Ακόμα και τα ατυχήματα, όταν συμβαίνουν, δεν είναι ποτέ αποτέλεσμα «ενός λάθους», αφού τα συστήματα μπορούν μια χαρά να το αντιμετωπίσουν. Συνήθως προκαλούνται από μια σειρά συνεχόμενων λαθών και ανθρώπινων παραλείψεων, και βέβαια είναι εξαιρετικά σπάνια λόγω της «παράνοιας» που λέγαμε. Εν τω μεταξύ το καλό είναι πως ακόμα και το παραμικρο «πρόβλημα» (δεν μιλάω για ατυχήματα) οι πιλότοι το αναφέρουν άμεσα. Σε αντίθεση π.χ. με ενα αυτοκίνητο που ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και το γράφουμε στα μπαλάκια μας αφού «εντάξει, πηγαίνει», εκεί μπορεί το αεροσκάφος να μην τροχοδρομήσει καν, και μετά πέφτει πάνω στο πρόβλημα όλη η βιομηχανία, ασχέτως με το πόσο ασήμαντο μπορεί να φαίνεται. Δεν είναι τυχαίο που οι πιλότοι πριν την απογείωση και την προσγείωση περνάνε ένα σωρό checklists. Και, όσο περίεργο και να φαίνεται, δεν τις βαριούνται, τους αρέσουν.

 

Περισσότερα εδώ, ένα από τα μηνύματα που διάβασα προτού πετάξω.

 

ο φόβος για τα αεροπλάνα πως προκύπτει? πχ υψοφοβια και έτσι?

Οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί. Υψοφοβία και γενικώς το να νοιώθεις τον εαυτό σου στα 10χμ ύψος. Δεν είμαστε φτιαγμένοι για αυτό (όπως βέβαια και δεν είμαστε φτιαγμένοι για να τρέχουμε με 180 στη Βουλιαγμένης). Έλλειψη ενημέρωσης για τη διαδικασία της πτήσης, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΗΧΟ; ΓΙΑΤΙ ΓΕΡΝΕΙ; ΓΙΑΤΙ ΧΑΜΗΛΩΣΑΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΕΣΒΗΣΑΝ; Και βέβαια αίσθημα μηδενικού ελέγχου. Ο καθένας φοβάται κάτι διαφορετικό. Για εμένα, αν και το έχω ψάξει σε υπερβολικό βαθμό, είναι ένας συνδυασμός όλων αυτών.

 

Τουλαχιστον ειναι καπως παρηγορο το οτι ειναι ενας γρηγορος θανατος..με την προσκρουση δλδ γινεσαι κρεμα καραμελε  :ph34r:

Όχι απαραίτητα: Μελέτη του NTSB (το αμερικανικό Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας Μεταφορών) έδειξε πως από το σύνολο των ατυχημάτων μεταξύ του 1983 και του 200, το 95.7% των επιβατών επέζησαν. Ακόμα και στα πιο θανατηφόρα ατυχήματα το ποσοστό ήταν 76.6%. Χωρίς να χρειαστεί να αναφέρουμε πως από τότε τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από άποψη ασφαλείας.

 

Ένα άλλο ωραίο σημείο είναι όταν ο πιλότος δίνει (βαριεστημένα εντελώς) πληροφορίες για την πτήση ειδικά στα αγγλικά! To ίδιο και στα καράβια! :D

Εκτός αν τον πιλότο τον λένε Χάρο ή/και στον συγκυβερνήτη Μακαρίτη :D True story.

  • Like 3
Δημοσ.

 

Εκτός αν τον πιλότο τον λένε Χάρο ή/και στον συγκυβερνήτη Μακαρίτη :D True story.

Για πες! Μαζί πετάγανε αυτοί;; :D

Δημοσ.

 

 

Η μόνη μπορεί να είσαι...μεγάλο λάθος αυτό που δεν προσέχει κανείς. Εγώ τις τελευταίες φορές προσπαθώ να προσέξω και διαβάζω και τις οδηγίες...

 

 

ε τι να μην ξέρω πως ανάβει το φωτάκι και που είναι η σφυρίχτρα;

αφού σίγουρα θα τα θυμάμαι εκείνη την ώρα.

είμαι σίγουρη αν γίνει κάτι στο καράβι σιγά μη βάλω σωσίβιο θα τρέξω μόνη μου και θα πνιγώ στη θάλασσα.

πιο ηλίθια πεθαίνεις που λέμε :-D :-D :-D

  • Like 2
Δημοσ.

Υψοφοβία έχω σε μεγάλο βαθμό, αλλά δεν ξέρω, μου αρέσουν πολύ τα αεροπλάνα, όπως επίσης να κοιτάω απ' εξω :P Τώρα αν γίνει κάτι στην πορεία, έγινε. Είτε θα επιβιώσω, είτε όχι. Φοβάμαι την στιγμή του θανάτου, απλά ελπίζω να είναι πολύ σύντομος. Τώρα αν είναι να αναρωτιέμαι ή να αποφεύγω πχ τα αεροπλάνα και σε κάποια φάση περάσει κάποιος με κόκκινο και με λιώσει, είναι άλλο θέμα.

Δημοσ.

Συγνωμη βρε συμφορουμιτη θα προτιμουσες τετοιο ατυχημα? Εκει τα ειδαν ολα καηκαν ζωντανοι οι περισσοτεροι..δεν εχεις γουστο στον θανατο :P

 

Σου είπα ο κυριότερος φόβος μου δεν είναι ο θάνατος αλλά να τον νιώθω να έρχεται. Δεν θέλω να ξέρω π.χ. ότι σε περίπου 1 λεπτό θα πεθάνω. Το βίωμα αυτού του λεπτού δεν αξίζει 1000 χρόνια στη Γη.....έτσι το βλέπω.

 

α ωραία.

φύγαμε από το άγχοςς του αέρα και τώρα πήγαμε στου διαδρόμου.

μας υποχρέωσες έ :P

 

1977......σε νησί. Δεν παίζει να συμβεί κάτι τέτοιο πια σε κανένα δυτικό αεροδρόμιο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...