Billator Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 το σέβομαι. οφείλω όμως να αναφέρω όχι σε εσένα αλλά γενικά σε όποιον δεν το έχει διερευνήσει περισσότερο. το να έχει κάποιος μια από της εναλλακτικές number26/ leupay παράλληλα με την revolut, σημαίνει ότι τα χρήματα θα πηγαίνουν πάντα στον εαυτό του, χωρίς περιθώριο λάθους και το σημαντικότερο θα μπορεί να φορτώσει τον revolut λογαριασμό του μέσα σε μια μέρα, αφού θα χρησιμοποιεί την κάρτα των εναλλακτικών για το top up. Οκ το δέχομαι, απλά για να μπει κάποιος σε αυτό το thread θα δει και όλα τα υπόλοιπα που βρίσκονται πάνω και κάτω και περιγράφουν καλύτερα ποιες είναι οι εναλλακτικές που υπάρχουν. Για αυτό σου ανάφερα ότι δεν είναι το καλύτερο σημείο να πεις τις εναλλακτικές γιατί μιλάμε συγκεκριμένα για ένα πρόβλημα της revolut. υποδείξεις για το που θα γράφει ο καθένας από τη στιγμή που δεν βρίζει κτλ θα κάνεις μόνο στον εαυτό σου. "Η ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών και απόψεων είναι ένα από τα πιο πολύτιμα δικαιώματα του ανθρώπου. Κάθε πολίτης μπορεί, κατά συνέπεια, να μιλήσει, να γράψει, και να εκτυπώσει με ελευθερία"[/size] Ελπίζω αυτή να είναι η στάση σου και στην πραγματική ζωή και να την αποδεικνύεις με πράξεις γιατί καλά τα λέμε όλοι πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Ίσως θύμωσες γιατί δεν τον άφησα να προβάλει και την leupay και σε αυτό το θέμα. Sorry man. 2
moutsa Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Παρατήρησα ότι έχουν αναβαθμίσει την εφαρμογή και πρέπει να κάνεις scroll left για να εμφανίσει τις πληροφορίες σε EUR (by default είναι GBP). Αν διαβαζες προσεκτικα τον οδηγο το λεει πεντακαθαρα "Προσοχή: Επιλέξτε νόμισμα EUR στο σχετικό dropdown για να δείτε τα σωστά στοιχεία. " οποτε αυτο που λες ειναι ακυρο. Ο οδηγος ειναι μασημενη τροφη και παρ ολα αυτα υπαρχουν ατομα που κανουν λαθοι και ρωτανε συνεχως τα ιδια πραγματα ενω αυτα εχουν ειδη απαντηθει εξ αρχης στον οδηγο. Δεν ειναι κακο να ρωτησει καποιος αλλα κατανταει βαρετο σε 135 σελιδες να ανακυκλωνονται τα ιδια πραγματα.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Τι γίνεται braker? Σφαλιάρα από όλους; ή Είναι ένας λογαριασμός όλοι αυτοί που σε κράζουν;
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Τι γίνεται braker? Σφαλιάρα από όλους; ή Είναι ένας λογαριασμός όλοι αυτοί που σε κράζουν; έλα ρε rocky του keyboard..... προσεξε μη σου φύγει κανένα κροσέ και μας παρουν τα αιματα.. Οκ το δέχομαι, απλά για να μπει κάποιος σε αυτό το thread θα δει και όλα τα υπόλοιπα που βρίσκονται πάνω και κάτω και περιγράφουν καλύτερα ποιες είναι οι εναλλακτικές που υπάρχουν. Για αυτό σου ανάφερα ότι δεν είναι το καλύτερο σημείο να πεις τις εναλλακτικές γιατί μιλάμε συγκεκριμένα για ένα πρόβλημα της revolut. Ελπίζω αυτή να είναι η στάση σου και στην πραγματική ζωή και να την αποδεικνύεις με πράξεις γιατί καλά τα λέμε όλοι πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Ίσως θύμωσες γιατί δεν τον άφησα να προβάλει και την leupay και σε αυτό το θέμα. Sorry man. φυσικά..... και είναι στάση ζωής μη σου πω και στάση "σιδερα". δεν χρειάζεται προβολή η LeuPay.. ήδη τα σχετικά topic ειναι HOT για το forum.. και οι εδώ χρήστες τη μαθαίνουν τη δοκιμάζουν και την εμπιστευονται.... no worries btw: δοκίμασε τη και εσύ και θα εκπλαγείς...
Billator Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 "Προσοχή: Επιλέξτε νόμισμα EUR στο σχετικό dropdown για να δείτε τα σωστά στοιχεία. " Το πρόβλημα δεν είναι το πάνω κάτω δεξιά αριστερά αλλά ότι η εταιρία έδινε λάθος στοιχεία σε όλες τις καρτέλες. btw: δοκίμασε και εσύ και θα εκπλαγείς... Θα πάω πάσο και δεν θα δοκιμάσω αν δεν βγάλω άκρη με την revolut, καθώς θα συνεχίσω με την paypal γιατί είναι πιο οικονομική και ασφαλής για την δουλειά που το χρειάζομαι.
greekn1c Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 μερικοί την εκπροσωπούν και γιαυτό όταν έγραψα για τη LeuPay από το πρώτο post που έκανα έπεσαν να με φάνε..... τραβάς ζόρι βλέπω.... πέφτει ο τζίρος της Revolut ή έχουν προβλήματα οι πελάτες με τα εμβάσματα και φοβάσαι μη σε απολύσουν ;;; Μερικοι απο εμας ειναι επιτυχημενοι επαγγελματιες στον κλαδο τους και δεν χρειαζεται να παιρνουμε σβαρνα τα φορουμ να διαφημιζουμε κατι, μπας και καταφερουμε να παρουμε κανενα ψιχουλο .
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Μερικοι απο εμας ειναι επιτυχημενοι επαγγελματιες στον κλαδο τους και δεν χρειαζεται να παιρνουμε σβαρνα τα φορουμ να διαφημιζουμε κατι, μπας και καταφερουμε να παρουμε κανενα ψιχουλο . Πω πω πω….. συγκλονίστηκα τώρα… κορυφαίε entrepreneur……….. εσύ, ο Elon Musk και ο Jeff Bezos… Γράψε και άλλα για να ανέβει λίγο η αυτοπεποίθηση σου… Κλαίω….
greekn1c Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Σιγουρα δεν εισαι 5 χρονων???μερικες απαντησεις σου βεβαια ταιριαζουν και για 8 χρονων !!
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Σιγουρα δεν εισαι 5 χρονων???μερικες απαντησεις σου βεβαια ταιριαζουν και για 8 χρονων !! τις προσαρμόζω ανάλογα το νοητικό επίπεδο αυτού που έχω απέναντι μου για να καταλαβαινόμαστε....
greekn1c Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Αν ειχες επιπεδο θα ηταν και διαφορετικη η συμπεριφορα σου !κατσε στο υπογειο που εισαι τα ρετιρε για εσενα ειναι ψηλα!
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Αν ειχες επιπεδο θα ηταν και διαφορετικη η συμπεριφορα σου !κατσε στο υπογειο που εισαι τα ρετιρε για εσενα ειναι ψηλα! πέσε με backflip από το ρετιρε που είσαι αλλά πρόσεχε μη χάσεις το δρόμο.... (μα πόσο θα σε τρολλάρω ακόμα)....
Billator Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Μετά από μια άσκοπη συζήτηση που είχα για πάνω από 40 λεπτα επιμένουν ότι δεν είναι δικό τους πρόβλημα ή πρόβλημα από την εφαρμογή μιας και είμαι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ πελάτης που παρατήρησε αυτό το bug τάχα ενώ την προηγούμενη στιγμή μου είπε η ίδια ότι η εφαρμογή είχε κάποια θέματα. Επαγγελματισμός στο μεγαλείο τους. Λένε ότι έκανα photoshop το screenshot το οποίο έστειλα. Φυσικά τους ανέφερα 2-3 πράγματα για την στάση τους και ότι με θίγουν με αυτά που λένε μου ζήτησαν συγγνώμη και μου είπαν να στείλω video από την εφαρμογή τους ώστε να δουν οι ίδιοι το πρόβλημα. Μόνο και μονο για αυτή την στάση ως support από μένα παίρνουν μαύρο. Ελπίζω να λήξει το θέμα γιατί με κούρασαν.
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Λένε ότι έκανα photoshop το screenshot το οποίο έστειλα. και έτσι να είναι.... πoτέ δεν λες αυτό στον πελάτη... amateurs....
Billator Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Ετυμηγορία: Τα λεφτά θα μου επιστραφούν την δευτέρα στο σωστό νόμισμα χωρίς την χασούρα μετατροπής. Μίλησα με έναν άψογο και ευγενή υπάλληλο και όλη η διαδικασία εξακρίβωσης τους προβλήματος αυτή την φορά κράτησε 5-6 λεπτά. Περιμένω στην ουσία την παρέμβαση τους από Δευτέρα μιας και είναι κλειστά. Αν θέλουν να συνεχίσουν πρέπει να απολύσουν κοσμο εκεί μέσα. Η εμπειρία υποστήριξης από την πρώτη κοπελιά 1/10 και από το παιδί που μίλησα μόλις 10/10. Δεν γίνεται να υπάρχει τέτοια τεράστια διαφορά στην υποστήριξη εκτός και αν είχε γίνει ήδη review το πρόβλημα και αποφάσισαν αυτό το πράγμα πιο πριν. 2
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 μάλλον έπεσε σύρμα από τους Έλληνες υπαλλήλους της Revolut που γράφουν και εδώ στο forum. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα