Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

συγνωμη φιλε questioner αλλα οταν καποιος μπορει να υπονοει κατι για την ηθικη μου, δεν το αφηνω να πεσει κατω.

 

καντε report... να διαγραφουν τα μυνηματα αλλα δεν δεχομαι.

 

drdedus πες μου ποσες ευκαιριες απο  μαγαζια σε προσφορες  θες να σου δειξω,

που φαινονταν για λαθη αλλα τελικα δεν ηταν λαθη?

5vzX6pZ.png

 

επισης οταν μου ηρθε το μηνυμα  απο το fasttech να προμοταρω το μαγαζι , μαντεψε ...

δεν απαντησα , αλλα το προωθησα στον Matrixxxx

Δημοσ.

Βρε καταλαβαίνω και εσένα αλλά και οποιοδήποτε άλλο αλλά το συγκεκριμένο topic δεν χωράει τέτοιου είδους συζητήσεις. Τεσπα, δεν "βρωμιζω" άλλο...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Shipped ο δικος μου απο 23/1, και ακομα να φανει. Υπαρχει καποιος που να του εχει καθυστερησει τοσο πολυ μεχρι τωρα? Χαζομαρα που δεν εβαλα tracking number.

Δημοσ.

Μάλλον τον Μάι-Ιούνη να στείλει email και να του πουν να περιμένει μέχρι τον Αύγουστο.

Και μετά αν δεν έχει έρθει να στείλει πάλι email κλπ να του πουν οτι φτάνει απο μερα σε μερα.

Καπου αρχές Σεπτέμβρη (αν το θυμάται ακόμα) να παρει πρωτοβουλία να μιλήσει με paypal και αν όλα πανε καλά Οκτώβρη να πάρει τα χρήματα πίσω.

Μετά μπορεί να παραγγείλει ξανά...

Έτσι λένε οι τελευταίες οδηγίες ... για το συγκεκριμένο θέμα!

Δημοσ.

Shipped ο δικος μου απο 23/1, και ακομα να φανει. Υπαρχει καποιος που να του εχει καθυστερησει τοσο πολυ μεχρι τωρα? Χαζομαρα που δεν εβαλα tracking number.

 

Ούτε σε μένα από 22/1 έχει έρθει. Φαίνεται ότι έτυχε το δικό μας shipment να χαθεί. Αφού σε όσους παρήγγειλαν αρχές Φλεβάρη και μετά, ήρθε κανονικά. Πάντως άνοιξα πριν 20 μέρες dispute στο paypal, το μαγαζί δεν σχολίασε τίποτα και τώρα έκανα escalate. Τους λυπάμαι τους κακομόιρηδες να πληρώνουν από την τσέπη τους τα σπασμένα των μεταφορικών και των ταχυδρομείων. Αν και μάλλον σε εμάς τα μετακυλίουν σε τελική ανάλυση.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ την έκανα την μαλακία και με βλέπω να τα χάνω τα 7.99$. Έκανε ο αδερφός μου dispute απο paypal και δεν το έκανε escalate στον χρόνο που έπρεπε και το χάσαμε το πουλάκι.... Τα σκιστομάτικα αλάνια στο mail που έστειλα μου απάντησαν ως εξής

"Hi, dear,

This is the customer service representative of Geekbuying.
Thanks for your order. 

We are glad to tell you that the order was shipped out on 23rd Jan.

But you chose the airmail ,there is no tracking number .

You got this one that it meant your package was sent out ,it is being transited to you .

Hope you can wait for it and get it soon .

Anyway we will try our best to help you .

nice day

Debbie"

Α ρε Debbie.... α ρε Debbie....
Προφανώς και δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομύριο να πάρω οτιδήποτε ξανά απο εκεί....

Δημοσ.

δεν φταιει η debbie και το geekbuying... εσεις φταίτε... πολλα δεματα χανονται το θεμα ειναι να μην κανετε βλακείες με το dispute...

 

στειλτε κανα email στην paypal να δειτε μηπως το σωζεται.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ούτε σε μένα από 22/1 έχει έρθει. Φαίνεται ότι έτυχε το δικό μας shipment να χαθεί. Αφού σε όσους παρήγγειλαν αρχές Φλεβάρη και μετά, ήρθε κανονικά. Πάντως άνοιξα πριν 20 μέρες dispute στο paypal, το μαγαζί δεν σχολίασε τίποτα και τώρα έκανα escalate. Τους λυπάμαι τους κακομόιρηδες να πληρώνουν από την τσέπη τους τα σπασμένα των μεταφορικών και των ταχυδρομείων. Αν και μάλλον σε εμάς τα μετακυλίουν σε τελική ανάλυση.

φιλε εχω κανει και εγω dispute και δεν εχουν απαντησει? να στειλω 2ο μηνυμα? εσυ ειχες στειλει τιποτα αλλο? η μονο το πρωτο μηνυμα και εκανες escalate μετα απο 20 μερες? τα χρήματα τα πήρες?

Δημοσ.

φιλε εχω κανει και εγω dispute και δεν εχουν απαντησει? να στειλω 2ο μηνυμα? εσυ ειχες στειλει τιποτα αλλο? η μονο το πρωτο μηνυμα και εκανες escalate μετα απο 20 μερες? τα χρήματα τα πήρες?

 

Έκανα dispute με αιτιολογία τρεις λέξεις: 'Item never arrived'. Την τελευταία μέρα διορίας έκανα escalate. Το paypal επικοινώνησε με το κατάστημα και τους ζήτησε tracking number. Αυτοί έστειλαν το γενικό 88888 ή κάτι τέτοιο. Και μετά από κάμποσο καιρό με ενημέρωσε το paypal ότι πιστώθηκε η κάρτα μου. Οπότε μην στέλνεις τίποτα και κάνε claim λίγο πριν την εκπνοή.

Δημοσ.

Έκανα dispute με αιτιολογία τρεις λέξεις: 'Item never arrived'. Την τελευταία μέρα διορίας έκανα escalate. Το paypal επικοινώνησε με το κατάστημα και τους ζήτησε tracking number. Αυτοί έστειλαν το γενικό 88888 ή κάτι τέτοιο. Και μετά από κάμποσο καιρό με ενημέρωσε το paypal ότι πιστώθηκε η κάρτα μου. Οπότε μην στέλνεις τίποτα και κάνε claim λίγο πριν την εκπνοή.

ευχαριστώ, ο φορτιστής δεν ηρθε φυσικα ε?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...