phanispal Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Στις 2/2/2025 στις 11:50 ΠΜ, ncrp είπε Ο αντίλογος είναι πως τα aircondition το καλοκαίρι δουλεύουν περισσότερο το μεσημέρι, απ΄ότι το βράδυ. Όσον αφορά την θέρμανση, είναι ωραίο να έχεις 21-22 βαθμούς στο σπίτι αλλά κατά την διάρκεια του ύπνου οι θερμοκρασίες που προτείνονται είναι γύρω στους 18 βαθμούς, οπότε εκτός και αν δεν έχεις καθόλου μόνωση είναι μικρό το κακό. Ο αντίλογος είναι της πλάκας. Συγκρίνονται οι καταναλώσεις των κλιματιστικών με του θερμοσίφωνα; 12:00-15:00 που δεν είναι κανείς σπίτι τι να το κάνω το νυχτερινό; Ακόμα κι αν βάλω διακόπτη να ανοίγει αυτόματα 14:00-15:00, μέχρι τις 20:00 που θα κάνουμε όλοι μπάνιο θα έχω ακόμα μεγαλύτερες απώλειες σε σχέση με το 15:00-17:00 που ίσχυε έως τώρα. Τι τζιμάνια είναι αυτά που αποφασίζουν, θέλει προσπάθεια δηλαδή να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο. 2
turbat0s Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, phanispal είπε Τι τζιμάνια είναι αυτά που αποφασίζουν, Δυστυχώς μια χαρά τζιμάνια είναι. Οι αποφάσεις που λαμβάνουν δεν έχουν στόχο να ικανοποιήσουν τις δικές μας ανάγκες, αλλά τις δικές τους. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου από turbat0s 6
Aurumnus Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) On 01/02/2025 at 16:15, marinna said: Πολύ φοβάμαι ότι οι μόνοι που δεν υπάγονται είναι εκεινοι που είχαν ξεμείνει στο συνεχές από παλιά. Εμείς δεν έχουμε ψηφιακό μετρητή αλλά το φωτακι του νυχτερινού στον ηλ.πινακα έδειξε ότι μπήκαμε στο καινούριο (και το πήρα και χαμπάρι πολύ αργά) Εγώ έχω διπλό μετρητή του 1981 και είχα συνεχές νυχτερινό ωράριο 23:00-7:00 όλο το έτος. Ήλπιζα ότι θα ήμουν μέσα σε αυτούς τους 150.000 καταναλωτές με παλιούς μετρητές που την γλυτώνουν και θα την γλύτωνα και εγώ. Δυστηχώς άλλαξα κανονικά και μπήκα στο νέο διζωνικό σύστημα. Άρα από εδώ και πέρα, και άλλη μία αύξηση στην τιμή του λογαριασμού ρεύματος μου. On 02/02/2025 at 11:50, ncrp said: Ο αντίλογος είναι πως τα aircondition το καλοκαίρι δουλεύουν περισσότερο το μεσημέρι, απ΄ότι το βράδυ. Προσωπικά, στο δικό μου σπίτι, τα aircondition το καλοκαίρι λειτουργούν σχεδόν αποκλειστικά όλο το βράδυ. Ειδικά το καλοκαίρι που πέρασε λειτουργούσαν σχεδόν κάθε νύχτα, αλλιώς ήταν αδύνατον να κοιμηθούμε. Μεγάλη ζημιά και χασούρα το νέο σύστημα. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από Aurumnus
ekrepali Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 11 minutes ago, Aurumnus said: Μεγάλη ζημιά και χασούρα το νέο σύστημα. Όταν υπάρχει γυναίκα στο σπίτι να μαγειρεύει και να βάζει πλυντήρια 12:00-15:00, το όφελος είναι μεγάλο. Εγώ ήδη παρατήρησα αύξηση 3kwh τη μέρα στο νυχτερινό σε σύγκριση με Δεκεμβριο και Ιανουάριο. Όλοι οι υπόλοιποι βγαίνουν χαμένοι όντως. 1
phanispal Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Πόσες είναι αυτές που δε δουλεύουν και πόσες αυτές που δουλεύουν; 30 λεπτά πριν, Aurumnus είπε Προσωπικά, στο δικό μου σπίτι, τα aircondition το καλοκαίρι λειτουργούν σχεδόν αποκλειστικά όλο το βράδυ. Ειδικά το καλοκαίρι που πέρασε λειτουργούσαν σχεδόν κάθε νύχτα, αλλιώς ήταν αδύνατον να κοιμηθούμε. Προφανώς, πού το είδε ότι δουλεύουν περισσότερο το μεσημέρι δεν ξέρω. Ίσως αν δε μιλάει για Αθήνα. Εν τω μεταξύ στην ψύξη τα περισσότερα σύγχρονα έχουν χαμηλή κατανάλωση. Όχι 160W που βλέπουν 5-10 χρήστες στο forum, αλλά όχι τίποτα τρελό.
MARIOSNURSE Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Τα πλυντήρια προγραμματίζονται, δεν χρειάζεται να είναι η "γυναίκα" σπίτι. Το μαγείρεμα επίσης βολεύει αν μαγειρεύεις 12-3. Αυτό που δεν βολεύει είναι η ψύξη και θέρμανση με κλιματισμό γιατί το βράδυ χρειάζεται. 1
ncrp Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Στις 6/2/2025 στις 10:43 ΠΜ, phanispal είπε Πόσες είναι αυτές που δε δουλεύουν και πόσες αυτές που δουλεύουν; Προφανώς, πού το είδε ότι δουλεύουν περισσότερο το μεσημέρι δεν ξέρω. Ίσως αν δε μιλάει για Αθήνα. Εν τω μεταξύ στην ψύξη τα περισσότερα σύγχρονα έχουν χαμηλή κατανάλωση. Όχι 160W που βλέπουν 5-10 χρήστες στο forum, αλλά όχι τίποτα τρελό. Κάθε άτομο και σπίτι έχει ξεχωριστές συνήθεις και ανάγκες (εξού και τα δεκάδες διαφορετικά τιμολόγια που προφέρονται σήμερα), γι αυτό καλύτερα ο καθένας να μιλάει για τον εαυτό του.
ioio Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου Μόλις έκανα αίτηση για νυχτερινό τιμολόγιο γιατί ήμουν σε Γ1. Περίμενα να μου έρθει σχετικό μήνυμα από τον ΔΕΔΔΗΕ. Φαντάζομαι θα λέει πως θα πληρώσω όταν φτάσει η ώρα. Μετά πρέπει να ειδοποιήσω τον παροχο ότι άλλαξα όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή στον μετρητή ή το κάνει αυτόματα ο ΔΕΔΔΗΕ;
takoulou Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου 1 ώρα πριν, ioio είπε Μόλις έκανα αίτηση για νυχτερινό τιμολόγιο γιατί ήμουν σε Γ1. Περίμενα να μου έρθει σχετικό μήνυμα από τον ΔΕΔΔΗΕ. Φαντάζομαι θα λέει πως θα πληρώσω όταν φτάσει η ώρα. Μετά πρέπει να ειδοποιήσω τον παροχο ότι άλλαξα όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή στον μετρητή ή το κάνει αυτόματα ο ΔΕΔΔΗΕ; Καλημέρα...Θα σου έρθει επιστολή η μήνυμα για πληρωμή στον Δεδδηε 42,00 Ευρώ..Και μετά θα γίνει η τοποθέτηση η ενεργοποίηση .. Και ανάλογα την περιοχή του Δεδδηε...Μπορεί να πάρει από 20 μέρες έως και τρεις και τέσσερις μήνες.. Θα γίνει αυτόματα η ενημέρωση στον προμηθευτή σου.. 1 1
Satcom Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Χαιρετώ , έχω ένα θέμα με το νυκτερινό και γράφω εδω μπας και κάποιος γνωρίζει κάτι. Έχω νυκτερινό και ψηφιακό μετρητή εδω και κάτι χρόνια , όλα καλά έως τώρα. Με την εφαρμογή του νέου διζωνικού τιμολόγιου την 1 Φεβρουαρίου άλλαξα τις ώρες καταναλώσεων στις νέες θεωρώντας ότι θα είχα ενταχτεί στο νέο ωράριο. Τον Μάρτιο είδα ότι ο ΔΕΔΗΕ έδινε την δυνατότητα στην ιστοσελίδα της να δει κάποιος εάν η παροχή του είχε όντως μεταχθεί στο νέο διζωνικό και φυσικά δεν ήμουν! Έκανα αίτηση , κάποιος τεχνικός ήρθε υποτίθεται το έφτιαξε αλλά τίποτα δεν έγινε, οι μετρήσεις εξακολουθούσαν να είναι οι του ''παλαιού'' νυκτερινού. Ξανά δήλωση βλάβης ώσπου μετά από ενάμιση μήνα ήρθε πάλι τεχνικός ο όποιος με τα πολλά κατάλαβε το πρόβλημα , αλλά μου λέει εγώ δεν ξέρω τίποτα και σε επικοινωνία με το γραφείο του είπαν ότι πρέπει εγώ να πάω σε ιδιώτη ηλεκτρολόγο να μου τοποθετήσει έναν χρονοδιακόπτη στον πίνακα του σπιτιού. Στην ερώτηση μου πως ο ''χρονοδιακόπτης'' θα γυρίσει τον μετρητή στο νέο ωράριο άρχισε πάλι ''εγώ δεν ξέρω τίποτα έτσι μου είπαν'' Γνωρίζει κάποιος κάτι? μήπως αυτό που λένε ''χρονοδιακόπτη'' είναι κάτι άλλο? Στην πρώτη ευκαιρία θα πάω στον ΔΕΔΗΕ αλλά εάν υπάρχει προηγούμενη κατάσταση θα ήθελα να ξέρω πως αντιμετωπίσατε το πρόβλημα.
Kozanitis1 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, Satcom είπε Χαιρετώ , έχω ένα θέμα με το νυκτερινό και γράφω εδω μπας και κάποιος γνωρίζει κάτι. Έχω νυκτερινό και ψηφιακό μετρητή εδω και κάτι χρόνια , όλα καλά έως τώρα. Με την εφαρμογή του νέου διζωνικού τιμολόγιου την 1 Φεβρουαρίου άλλαξα τις ώρες καταναλώσεων στις νέες θεωρώντας ότι θα είχα ενταχτεί στο νέο ωράριο. Τον Μάρτιο είδα ότι ο ΔΕΔΗΕ έδινε την δυνατότητα στην ιστοσελίδα της να δει κάποιος εάν η παροχή του είχε όντως μεταχθεί στο νέο διζωνικό και φυσικά δεν ήμουν! Έκανα αίτηση , κάποιος τεχνικός ήρθε υποτίθεται το έφτιαξε αλλά τίποτα δεν έγινε, οι μετρήσεις εξακολουθούσαν να είναι οι του ''παλαιού'' νυκτερινού. Ξανά δήλωση βλάβης ώσπου μετά από ενάμιση μήνα ήρθε πάλι τεχνικός ο όποιος με τα πολλά κατάλαβε το πρόβλημα , αλλά μου λέει εγώ δεν ξέρω τίποτα και σε επικοινωνία με το γραφείο του είπαν ότι πρέπει εγώ να πάω σε ιδιώτη ηλεκτρολόγο να μου τοποθετήσει έναν χρονοδιακόπτη στον πίνακα του σπιτιού. Στην ερώτηση μου πως ο ''χρονοδιακόπτης'' θα γυρίσει τον μετρητή στο νέο ωράριο άρχισε πάλι ''εγώ δεν ξέρω τίποτα έτσι μου είπαν'' Γνωρίζει κάποιος κάτι? μήπως αυτό που λένε ''χρονοδιακόπτη'' είναι κάτι άλλο? Στην πρώτη ευκαιρία θα πάω στον ΔΕΔΗΕ αλλά εάν υπάρχει προηγούμενη κατάσταση θα ήθελα να ξέρω πως αντιμετωπίσατε το πρόβλημα. Κανένας χρονοδιακόπτης δεν θα αλλάξει τη ρύθμιση του μετρητή.. η ρύθμιση του μετρητή γίνεται μόνο από τον ΔΕΔΔΗΕ. Χαζομάρες σου λένε.. Για αρχή αν μπορείς ανέβασε μας μια φωτογραφία του μετρητή σου, να δούμε ποιο μοντέλο είναι (υπάρχουν ψηφιακοί χωρίς τηλεμέτρηση/τηλεδιαχείρηση), όπου αν δεν αντικατασταθούν θα παραμείνεις στο παλιό ωράριο.. Δες αν κατά τις ώρες 11:00-15:00 και 02:00-04:00 η ένδειξη στην οθόνη είναι Τ2 (μειωμένο) αντί για Τ1 (ημερήσιο) Επεξ/σία 2 Απριλίου από Kozanitis1 1
Satcom Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 13 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε Κανένας χρονοδιακόπτης δεν θα αλλάξει τη ρύθμιση του μετρητή.. η ρύθμιση του μετρητή γίνεται μόνο από τον ΔΕΔΔΗΕ. Χαζομάρες σου λένε.. Για αρχή αν μπορείς ανέβασε μας μια φωτογραφία του μετρητή σου, να δούμε ποιο μοντέλο είναι (υπάρχουν ψηφιακοί χωρίς τηλεμέτρηση/τηλεδιαχείρηση), όπου αν δεν αντικατασταθούν θα παραμείνεις στο παλιό ωράριο.. Δες αν κατά τις ώρες 11:00-15:00 και 02:00-04:00 η ένδειξη στην οθόνη είναι Τ2 (μειωμένο) αντί για Τ1 (ημερήσιο) Ευχαριστώ για την απάντηση, ο μετρητής είναι ο SX1A1-SELS-05 της SANXING ELECTRIC με ένδειξη κεραίας στην οθόνη και το πράσινο LED του NET να αναβοσβήνει. Και ναι στις ώρες που λες (θερινό διζωνικό) είναι Τ1, ενώ αλλάζει σε Τ2 τις ώρες του παλιού χειμερινού(αυτό αλλάζει 30 Απριλίου) νυκτερινού δηλαδή 15.00-17.00 και 02.00-08.00.
Kozanitis1 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 3 ώρες πριν, Satcom είπε Ευχαριστώ για την απάντηση, ο μετρητής είναι ο SX1A1-SELS-05 της SANXING ELECTRIC με ένδειξη κεραίας στην οθόνη και το πράσινο LED του NET να αναβοσβήνει. Και ναι στις ώρες που λες (θερινό διζωνικό) είναι Τ1, ενώ αλλάζει σε Τ2 τις ώρες του παλιού χειμερινού(αυτό αλλάζει 30 Απριλίου) νυκτερινού δηλαδή 15.00-17.00 και 02.00-08.00. Επικοινώνησε με τον ΔΕΔΔΗΕ, πες τους πω ο μετρητής θέλει ρύθμιση ξανά του νέου διζωνικού, όπου θα την κάνουν αυτοί απομακρυσμένα. Ιδανικά να σε καλέσουν από τον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ, από τις καταμετρήσεις και θα στο φτιάξουν επιτόπου απομακρυσμένα. Δεν εμπλέκεται πουθενά ιδιώτης για να ρυθμίσει, ούτε χρειάζεται να κάνεις εσύ κάτι στην εγκατάσταση.
Satcom Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 21 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε Επικοινώνησε με τον ΔΕΔΔΗΕ, πες τους πω ο μετρητής θέλει ρύθμιση ξανά του νέου διζωνικού, όπου θα την κάνουν αυτοί απομακρυσμένα. Ιδανικά να σε καλέσουν από τον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ, από τις καταμετρήσεις και θα στο φτιάξουν επιτόπου απομακρυσμένα. Δεν εμπλέκεται πουθενά ιδιώτης για να ρυθμίσει, ούτε χρειάζεται να κάνεις εσύ κάτι στην εγκατάσταση. Τελικά μίλησα σήμερα με τον ΔΕΔΔΗΕ και βρέθηκε η άκρη ,από εβδομάδα θα έρθουν (δεν γίνεται απομακρυσμένα μου είπε). Ευχαριστώ και πάλι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα