Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, petrox21 είπε

Εκει στο ΔΕΔΔΗΕ απο οτι φαινεται δε τους αγγιζει κανεις.

Ειχα κανει αιτηση για αλλαγη μετρητη για νυχτερινο απο το 2023. Μετα απο καθυστερηση βδομαδων το αλλαξαν, αλλα λογω αυτης της καθυστερησης δικαιουμαι επιστροφη 20 ευρω οπως λεει και στο σαιτ τους. Περιμενα να δω αν θα γινει αυτοματα, και μετα απο 6 μηνες εστειλα αιτημα. Μη τα πολυλογω εκανα γραπτα αιτηματα με α/α περσι το Μαιο και ξανα περσι το Νοεμβριο, με ενδιαμεσα τηλ, ποτε καμια αποκριση. Καταφευγω στο myrae και αναφερω τα παραπανω το Φεβρουαριο. Ακομα και εκει 3 μηνες μετα καμια ανταποκριση. The Untouchables

Κάνε ξανά αίτημα... Κάνε αναφορά.. Και στην ΡΑΕ.. 

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εξ όσων γνωρίζω το περιθώριο των 10 ημερών (μετά το οποίο έχουμε δικαίωμα αποζημίωσης) αφορά την ενεργοποίηση του νυκτερινού μετά την εγκατάσταση του μετρητή.

Καταρχήν στο αίτημα του χρήστη, ακολουθεί επιστολή ενημέρωσης για τραπεζική εξόφληση εκ των προτέρων του κόστους εργασιών. Κατόπιν η ενημέρωση του ΔΕΔΔΗΕ γίνεται αυτόματα από το τραπεζικό ίδρυμα σε 1-3 εργάσιμες μέρες, οπότε όλη αυτή η διαδικασία (αίτημα>επιστολή>κατάθεση>ενημέρωση) ξεπερνά το 10ήμερο. Μετά από αυτά, το πόσο γρήγορα θα εγκατασταθεί ο νέος μετρητής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα που υπάρχει στις οικίες τεχνικές υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ.

Σε μας στην Αθήνα έγινε μετά από 2,5 χρόνια σε αντίθεση με το χωριό που αλλάχθηκε σε κάτι λιγότερο από 2 μήνες.

Ωστόσο δικαιούσαι αποζημίωσης διότι δεν σου απάντησαν επισήμως εντός της διορίας των 15 ημερών.

Δημοσ.

Δεν ειμαι σιγουρος αν εγω δε καταλαβα ή αν εσυ φιλε. Τοτε το 23, ειχα κανει τη διαδικασια που λες, μου βγαλανε την ενημερωση και αφου εκανα την πληρωμη περασε διαστημα μεγαλυτερο (γυρω στους 1-2 μηνες). Η επιστροφη 20 ευρω απο τα 42 αφορα το αν δεν ερθουν εντος 10 ημερων απο την πληρωμη για την εγκατασταση. Κανω τοσο λαθος? Και αν ηταν ετσι θα μπορουσαν να μου το εχουν απαντησει..

Αλλη αποζημιωση ειναι αυτη που λες στο τελος για την απαντηση? Δε το ξερω. Καλα σωθηκαμε, εδω περα δεν απαντουν ουτε μεσω ΡΑΕ (οπου οι παροχοι κανα 2 φορες που χρειαστηκε απαντουσαν σε 2 μερες).

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, petrox21 είπε

Η επιστροφη 20 ευρω απο τα 42 αφορα το αν δεν ερθουν εντος 10 ημερων απο την πληρωμη για την εγκατασταση. Κανω τοσο λαθος?

Δεν γνωρίζω γιατί αποζημιώθηκες τότε, αλλά σίγουρα αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα μετρητών (που είναι σύνηθες σε πολλές περιοχές της χώρας) μόνον υπομονή μπορούμε να κάνουμε. Ο αριθμός των μετρητών είναι πεπερασμένος άσε που ένα ποσοστό τους κρατείται πάντα για επείγουσες ανάγκες και βλάβες.

11 λεπτά πριν, petrox21 είπε

Άλλη αποζημιωση ειναι αυτη που λες στο τελος για την απαντηση?

Ναι, άλλη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο λεω, οτι αργησε ο μετρητης(αλλα μπηκε), και για την περιπτωση που αργησει ανω των 10 ημερων τοτε υπαρχει η επιστροφη 20Ε, την οποια τους κυνηγαω για να παρω και αυτοι αγνοουν ολες τις οχλησεις για να τη δωσουν 1,5 χρονο τωρα.

https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/

εκανα νεο αιτημα και ζηταω πλεον και για την αγνοηση των προηγουμενων αλλα 20ε απο το 4.1. Και βλεπουμε μ'αυτους...

Επεξ/σία από petrox21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, petrox21 είπε

Αυτο λεω, οτι αργησε ο μετρητης(αλλα μπηκε), και για την περιπτωση που αργησει ανω των 10 ημερων

Δεν λέμε το ίδιο. Εγώ λέω ότι το 10ήμερο μετρά αφού τοποθετηθεί ο νέος μετρητής. Είναι η προθεσμία όπου ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να ενεργοποιήσει την υπηρεσία διζωνικής χρέωσης ενημερώνοντας παράλληλα τον πάροχο με τον οποίο ο χρήστης έχει σύμβαση για να αλλάξουν οι χρεώσεις ανάλογα την ζώνη κατανάλωσης.

Αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα (κάτι που είναι σύνηθες σε πλείστες περιοχές μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για τους νέους ψηφιακούς μετρητές) πως είναι δυνατόν να αλλαχθεί; Το αίτημα παραμένει σε σειρά προτεραιότητας έως ότου υπάρξει διαθεσιμότητα κι εφόσον υπάρχει προκαταβολικά εξοφληθεί το ποσό.

Επεξ/σία από jkoukos
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Δεν λέμε το ίδιο. Εγώ λέω ότι το 10ήμερο μετρά αφού τοποθετηθεί ο νέος μετρητής. Είναι η προθεσμία όπου ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να ενεργοποιήσει την υπηρεσία διζωνικής χρέωσης ενημερώνοντας παράλληλα τον πάροχο με τον οποίο ο χρήστης έχει σύμβαση για να αλλάξουν οι χρεώσεις ανάλογα την ζώνη κατανάλωσης.

Αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα (κάτι που είναι σύνηθες σε πλείστες περιοχές μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για τους νέους ψηφιακούς μετρητές) πως είναι δυνατόν να αλλαχθεί; Το αίτημα παραμένει σε σειρά προτεραιότητας έως ότου υπάρξει διαθεσιμότητα κι εφόσον υπάρχει προκαταβολικά εξοφληθεί το ποσό.

Καταλαβα.. Παντως εδω ειχα δει αυτο που ανεφερα εγω πιο πανω και ετσι ξεκινησα να το διεκδικω. Αν δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα  και αρα δε γινεται να αλλαχθει, γιατι μου ζητας να στα πληρωσω (δηλαδη δανεισω επ'αοριστον) προκαταβολικα τα χρηματα, και δε μου τα ζητας οταν εισαι ετοιμος και διαθεσιμος? Εχει λογικη και αυτο. Οπως και να'χει αν απαντουσαν και σε τιποτα θα το ειχαμε μαθει και δε θα σερνοταν το θεμα. Thanks παντως γιατι δεν ειχα προσεξει αυτο για τις μη απαντησεις και πλεον το ζητησα και αυτο.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, petrox21 είπε

γιατι μου ζητας να στα πληρωσω (δηλαδη δανεισω επ'αοριστον) προκαταβολικα τα χρηματα, και δε μου τα ζητας οταν εισαι ετοιμος και διαθεσιμος?

Ανέκαθεν σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, αέριο κλπ) προκαταβάλουμε το σχετικό ποσό και μετά ξεκινούν οι διαδικασίες σύνδεσης της οικοδομής με το όποιο φυσικό δίκτυο.

Δημοσ.

Χθες ήρθε ο Δεδδηε και άλλαξε το μετρητή από αναλογικό σε ψηφιακό μετά από αίτηση μου για το διζωνικο τιμολόγιο.

Τώρα τι ενδείξεις θα δηλώσω; Η τελευταία ένδειξη είναι του αναλογικού μετρητη.Ο ψηφιακός μετρητής ξεκίνησε να μετράει απο το 0. 

Είναι sagemcom.

Δημοσ.

Θα ενημερώσει αυτόματα ο ΔΕΔΔΗΕ τον πάροχο και θα δεις διακριτές καταναλώσεις στον επόμενο λογαριασμό.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Θα ενημερώσει αυτόματα ο ΔΕΔΔΗΕ τον πάροχο και θα δεις διακριτές καταναλώσεις στον επόμενο λογαριασμό.

Ευχαριστώ.Αρα εγώ δεν θα δηλώσω τίποτα μέχρι τις 14 Μαίου που είναι η προθεσμία. Σωστά;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Ευχαριστώ.Αρα εγώ δεν θα δηλώσω τίποτα μέχρι τις 14 Μαίου που είναι η προθεσμία. Σωστά;

Ποιά προθεσμία είναι αυτή; Μήπως για να ενημερώσεις τον πάροχο ή τον ΔΕΔΔΗΕ για την κατανάλωση;

Δεν θα κάνεις τίποτα μέχρι να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός που θα έχει ενημερωθεί με τα νέα δεδομένα του μετρητή.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Ποιά προθεσμία είναι αυτή; Μήπως για να ενημερώσεις τον πάροχο ή τον ΔΕΔΔΗΕ για την κατανάλωση;

Δεν θα κάνεις τίποτα μέχρι να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός που θα έχει ενημερωθεί με τα νέα δεδομένα του μετρητή.

Ναι είναι από 9/5 μέχρι 14/5 για να δώσω ενδείξεις μετρητή και να εκδοθεί μηνιαιος εκκαθαριστικός λογαριασμός.

Δημοσ.

Όπως έγραψα τώρα δεν θα κάνεις τίποτα. Πρώτα πρέπει να ενημερωθεί ο πάροχος από τον ΔΕΔΔΗΕ έτσι ώστε την επόμενη φορά να υπάρχουν σωστές τιμές τελευταίας καταμέτρησης. Αν το προσπαθήσεις τώρα, το σύστημα δεν θα σε αφήσει να καταχωρήσεις τιμές μικρότερες από τις προηγούμενες.

Αν στον νέο ψηφιακό μετρητή έχει τοποθετηθεί sim κάρτα και είναι ενεργή, τότε δεν θα χρειάζεται να καταχωρείς κάθε μήνα τις μετρήσεις αλλά θα γίνεται αυτόματα.

  • Like 1
Δημοσ.

https://ibb.co/nqq6qkNs

ζητησα νυχτερινο τιμολογιο και μου αλλαξαν το ρολοι  (το μεσα μονο). 

Τι ειναι αυτο που μου εβαλαν; ειναι τα καινουργια με καρτα σιμ; κατω δεξια σαν να εχει ενα εικονιδιο σαν σημα κινητης. ή απλα ειναι ηλεκτρονικο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...