Προς το περιεχόμενο

Απορίες για αντίκα


tsourakis13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κλασσικα με το χειροφρενο.Γιατι τι σε προβληματιζει?

εχεις οδηγήσει mercedes π.χ. c180 πού δέν εχει τό χειρόφρενο  (οπως τά 99 στά 100 αυτοκίνητα μιλάμε πάντα μέ κλασσικό κιβώτιο ταχυτήτων κ οχι μέ αυτόματο) κλασσικά δεξιά στό  κάθισμα τού οδηγού κ σέ ανηφόρα τό λύνεις μέ τό χέρι σου κ αφήνοντας σγά σιγά τό  φρένο πατάς λίγο γκάζι κ ξεκινάς ... πού  τό εχουν αριστερά  κ δίπλα στό πεντάλ τού συμπλέκτη κ αν δέν εισαι εμπειρος σέ παίρνει πίσω κ χτυπάς τόν από πίσω σου η σού σβήνει  τό αμάξι η τρώς τόν δίσκο ...γι αυτό οταν εχουμε μπροστά μας mercedes κρατάμε πάντα απόσταση ασφαλείας γιά νά μήν εχουμε  ιστορίες ...  (ειδικά σέ μεγάλες ανηφόρες )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμπρωματικα πραγματι οδηγω μια mercedes c180 του 99 ,και οντως εχει ποδοφρενο(εαν υπαρχει αυτη η λεξη)αντι χειροφρενου.Απλα απασφαλιζεις με το χερι ενω παραλληλα παιζεις ηδη το γκαζι προκειμενου να μην σε παρει πισω.Και ως νεος οδηγος δεν αντιμεωπισα προβλημα ισα ισα μουφανηκε πιο ευκολο.Το βασικο ειναι να νιωσεις στο πεταλ του συμπλεκτη το σημειο που ξεκινα το αμαξι,και δινει κινηση.Απλα μεχρι να το βρεις θα φας λιγο το δισκο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά έχω μια απορία που δεν έχω βρει απάντηση ούτε στο νετ. Πως ξεκινάς ένα πισωκινητο αυτοκίνητο σε ανηφόρα;;; Με τη μέθοδο μύτη-φτέρνα; Τρέμω μην καμιά μέρα χρειαστεί να σταματήσω μεγάλη ανηφόρα και δεν έχω πως να ξεκινήσω μετά. Ειδικά αν είναι και άλλος πίσω την κάτσαμε.. :D

Όπως ακριβώς θα ξεκινούσες και με ένα προσθιοκίνητο, αφήνοντας το χειρόφρενο την κατάλληλη στιγμή. Ίσα ίσα που το πισωκίνητο έχει πλεονέκτημα, στην εκκίνηση μεταφέρεται βάρος από τον μπροστά στον πίσω άξονα, και το πισωκίνητο χάνει πιο δύσκολα την πρόσφυση.

εχεις οδηγήσει mercedes π.χ. c180 πού δέν εχει τό χειρόφρενο  (οπως τά 99 στά 100 αυτοκίνητα μιλάμε πάντα μέ κλασσικό κιβώτιο ταχυτήτων κ οχι μέ αυτόματο) κλασσικά δεξιά στό  κάθισμα τού οδηγού κ σέ ανηφόρα τό λύνεις μέ τό χέρι σου κ αφήνοντας σγά σιγά τό  φρένο πατάς λίγο γκάζι κ ξεκινάς ... πού  τό εχουν αριστερά  κ δίπλα στό πεντάλ τού συμπλέκτη κ αν δέν εισαι εμπειρος σέ παίρνει πίσω κ χτυπάς τόν από πίσω σου η σού σβήνει  τό αμάξι η τρώς τόν δίσκο ...γι αυτό οταν εχουμε μπροστά μας mercedes κρατάμε πάντα απόσταση ασφαλείας γιά νά μήν εχουμε  ιστορίες ...  (ειδικά σέ μεγάλες ανηφόρες )

Αν δεν είσαι έμπειρος θα σε πάρει πίσω ούτως ή άλλως, άσχετα τον άξονα κίνησης και τον τρόπο που απασφαλίζει το χειρόφρενο.

 

Επίσης σε αυτό το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να πατήσεις καθόλου φρένο, ξεκινάς κανονικά αφήνοντας συμπλέκτη/πατώντας γκάζι, και με μικρή καθυστέρηση απασφαλίζεις το χειρόφρενο.

ποδοφρενο(εαν υπαρχει αυτη η λεξη)αντι χειροφρενου.

Ποδόφρενο υπάρχει, είναι το μεσαίο πεντάλ σε αυτά με μηχανικά κιβώτια ή το αριστερό σε αυτά με αυτόματο.

 

Σαν χειρόφρενο είναι γνωστό και στα mercedes, αν θες να το πεις αλλιώς πες το φρένο στάθμευσης ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινεις ποτε παει να ζοριστει.

 

Καθεται λιγο πισω το αμαξωμα, τοτε αν αφησεις χειροφρενο, το αμαξι φευγει, εκεινη την ωρα, παει να ζοριστει, να ξεκινησει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά όμως δεν ζορίζεται πολύ το αμάξι άμα προσπαθεί να δώσει κίνηση στους πίσω τροχούς και είναι "κλειδωμένοι"?

Είπαμε, τη στιγμή που δίνει κίνηση στους τροχούς(είτε μπροστινούς είτε πισινούς) αποδεσμεύεις το χειρόφρενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...